Als jullie straks degraderen met 30 punten had je beter zo nu en dan een doelpuntje proberen te maken. Dan maar op 9 punten eindigenquote:Op zondag 20 mei 2007 20:46 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ok klopt, mijn fout, hoewel het wel een beetje aanstellerij was (volgens mij). Luycks raakte m, maar of het nou allemaal zo bewust en hard was vraag ik me af.
De enige manier waarop het spannend kan worden is als jullie scoren. Als we voorkomen voetballen/counteren we het wel uit, naar 2- 3- of misschien wel 4-0. Maar idd als jullie voorkomen en met z'n allen gaan verdedigen krijgen we het loodzwaar.
Ohh en mochten jullie promoveren, gouden tip, met 11 man achter de bal en zo nu en dan (keer of 3-4 per wedstrijd) een countertje plaatsen. Haal je 30 punten mee (ipv 9)
Volledig mee eens!quote:Op zondag 20 mei 2007 20:51 schreef Mindlight het volgende:
Ohh nog even terugkomend op dat promotie/degradatiestelsel. Mits daarbij wordt afgesproken dat gemeentelijke steun verboden is, vind ik het uitstekend. Dan vliegen er maar 3 per jaar uit.
Maar als de ploegen die solide en financieel gezond zijn er eventueel uit zouden vliegen zouden niet benadeeld moeten worden door de clubs (gemeentes) die in de winterstop 8 versterkingen halen en alleen kunnen overleven bij promotie/handhaving, om vervolgens weer te gaan bedelen bij de gemeente.
Wij scoorden dit seizoen 43 keer, jullie vorig jaar 22 keer. Terwijl wij echt geen topselectie hebben.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:50 schreef Fargo het volgende:
[..]
Als jullie straks degraderen met 30 punten had je beter zo nu en dan een doelpuntje proberen te maken. Dan maar op 9 punten eindigen
Ik voel me ff dom, maar wat is FTW? Feyenoord TWee?quote:
Ik plaag je maar wat.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:05 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ik voel me ff dom, maar wat is FTW? Feyenoord TWee?
En met die 2 feyenoorders die we op de bank hebben is daar idd wel sprake van ja.
Hmm ik had t idd kunnen zienquote:Op zondag 20 mei 2007 21:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik plaag je maar wat.Het valt inderdaad heel erg mee tegenwoordig. We houden nu de slechte spelers gewoon zelf in De Kuip.
FTW = for the win.
Geen topselectie? Niet te bescheiden...jullie hebben zelfs een internationalquote:Op zondag 20 mei 2007 21:01 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Wij scoorden dit seizoen 43 keer, jullie vorig jaar 22 keer. Terwijl wij echt geen topselectie hebben.![]()
Nou ja we zien het donderdag wel, zolang we niet achterkomen heb ik er alle vertrouwen in, anders wordt het echt wel lastig. Gelukkig is Voskamp er dan weer bij.
quote:Op zondag 20 mei 2007 21:16 schreef Fargo het volgende:
[..]
Geen topselectie? Niet te bescheiden...jullie hebben zelfs een international
Bij RKC is Sektioui geschorst en bij VVV-Venlo is Ofrany er donderdag niet bij.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:03 schreef borisz het volgende:
ik hoop dat RKC eruit vliegt
whehequote:Op zondag 20 mei 2007 22:44 schreef TerroRobbie het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=3001638931219972942&hl=nl
Sektioui
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Sektioui
en dan boos worden omdat hij geen hand geeft ipv. de agressieve benadering 'iek hep schijt aane jou'quote:Op maandag 21 mei 2007 00:05 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Die kneus die hem aan het eind een hand wil geven. Wat een mietje zeg, net als zijn vrienden als die Sektioui wegloopt pas schreeuwen...
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Sektioui
Daar ben ik ook bang voor. Ze hoeven bovendien maar met 1-0 te winnen omdat één of andere gek bedacht heeft dat hier het EC-systeem weer niet geldt. Buitengewoon jammer, want anders werd het een moeilijk verhaal en zouden we met een beetje geluk eindelijk van dat oersaaie RKC verlost worden.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga er nog vanuit dat RKC dit rechttrekt. Nu staan ze weer goed op scherp en komt de kwaliteit wel bovendrijven. Ik was wel verbaasd over vanmiddag.
Waarom geldt het EC-systeem eigenlijk wel bij alle andere play-offs en niet bij die voor promotie/degradatie??quote:Op maandag 21 mei 2007 10:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor. Ze hoeven bovendien maar met 1-0 te winnen omdat één of andere gek bedacht heeft dat hier het EC-systeem weer niet geldt. Buitengewoon jammer, want anders werd het een moeilijk verhaal en zouden we met een beetje geluk eindelijk van dat oersaaie RKC verlost worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |