Sinds een aantal weken ben ik helemaal verslaafd aan karaoke. Het lijkt me leuk als we een karaoke meet zouden organiseren. Ik ben wel heeeel erg benieuwd hoe remlof klinkt als hij ''New York, New York'' zingt of hoe yvonne ''My heart will go on'' ten gehore brengt.
![]()
Voor het gemak heb ik alvast een datum geprikt:
vrijdag 29 juni 2007.Salaris/stufi is dan binnen, je (eventuele) OV is geldig, net voor de grote zomervakantie en het is (als het goed is) heerlijk weer.
Waar?Er is een karaokebar op loopafstand van Rotterdam CS, aan de kant van de Kruiskade. Het is een relatief klein barding, maar wel erg hip. Je hebt lange banken, mooi licht, cocktails en kunt gezellig bij elkaar zitten. Voor de bange mensen: de bar zit aan het eind van de Kruiskade, daar is het niet eng
![]()
.
OMFG denk je echt dat ik ga zingen?Dat hoeft helemaal niet! Er hangt een ongedwongen sfeer, niks hoeft. En als er iemand zingt is het geluid niet ontzettend hard, gesprekken blijven voeren met elkaar is dus mogelijk. Je kunt ook een avondje toekijken en babbelen, maar na een paar biertjes gaan de meeste mensen los .Als je zou willen zingen zijn er losse microfoons, waardoor je dus ook gewoon tussen de mensen kunt zitten.
Ook is er niet echt een podium, hierdoor is het het minder eng als je wil zingen, je staat niet gelijk in de spotlights
![]()
. Lekker laagdrempelig dus. Het wordt volgens mij (ga ik morgen even navragen) niet zo heel erg druk bezocht waardoor we dus eigenlijk de tent voor ons alleen zouden kunnen hebben.
Wat eten we?Het lijkt het me wel zo gezellig om samen te eten. Vlakbij Rotterdam CS zit een leuke pizzeria waar alle pizza's en pasta's 6 euro zijn. Erg lekker en ze hebben er huisgemaakte tiramisu
![]()
.
De kosten?De entree van de karaoke bar is 10 euro en bij het entree geld zitten ook gelijk voor 10 euro aan drankjes inbegrepen. Erg handig, vanwege deze formule hebben ze van die grote pinten bier! Het eten is relatief goedkoop bij de bovengenoemde pizzeria. Voor 15 euro inclusief toetje en drankjes ben je wel klaar denk ik. Je kunt het zo duur maken als je zelf wil.
Stappen na de karaoke bar?No problemo! Op loopafstand van de karaokebar zit van alles!
Meld je aan voor dit spektakel en als je andere ideeën hebt... Gooi het eruit!
![]()
![]()
.
Komersmoemoe
Remlof
yvonne
pdl
jp97
clumsy_clown
purplerose
nosh
Whoopsydaisy
-skippybal-
Janetje (onder voor-voor-voor-voorbehoud)
Petre
Biogarde
luciano
Dubbeldrank
Q.
Surveillance-Fiets
SnowDoggg
eRrrrJeee
paultjuhhh
Burdie
Principessa.Farfalla
Mastertje