Voor mijn doen lees en schrijf ik hier op DGK al zoveel, ik zou het waarschijnlijk niet meer kunnen bijhoudenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik doe meestal ook alleen maar lezen daar
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Fuck, en deze komt nog hoog in de AT ook![]()
Alleen van FOKradioquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:10 schreef Lobasca het volgende:
Kent één ven jullie sunchaser ofzoiets ook?
Ik heb hem opgeslagen, als mijn Pietje zijn ogen open doet, hangt het staatsportret aan de muur.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:14 schreef Disana het volgende:
Volgens mij had Pietje Puk deze niet meer gezien, dus hier komt hij nog een keer voor als hij er morgen weer is:
[[url=http://aycu17.webshots.com/image/15416/2002080401856894933_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Ik weet niet zeker of het dezelfde is. Zijn zijn echte initialen S. T.?quote:
Dat moet ik ook een bekijken... kom er niet echt aan toe zeg maarquote:
Prima. Ik weet zeker dat jullie gelukkig worden... tenzij dansprinses Melissa weer op het scherm verschijnt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb hem opgeslagen, als mijn Pietje zijn ogen open doet, hangt het staatsportret aan de muur.![]()
Weet ik veul, ik ken 'm voorlopig alleen als Sunchaser.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of het dezelfde is. Zijn zijn echte initialen S. T.?
Niet eens een beetje, lieverdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:18 schreef Veulen het volgende:
fipo / pifo / fifo / pipo / fipi / pifi / fifi/ pipi / pofo / fopo / fofo / popo
Ofzo...
Ik vind het persoonlijk niet ontzettend leuk.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat moet ik ook een bekijken... kom er niet echt aan toe zeg maar
Mij is uiteraard niets gevraagdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:19 schreef Lobasca het volgende:
Dad, heeft Pietje jou wel om mijn hand gevraagd? (En hoeveel kamelen kostte dat?)
Dat is hem denk ik wel. Vind je ervan?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet ik veul, ik ken 'm voorlopig alleen als Sunchaser.
Zijn echte naam heb ik niet onthouden.
Hij schijnt een beetje op Rasta Rostelli te lijken![]()
Kom je daar nu pas achter?quote:
Wat ik van hem vind!?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat is hem denk ik wel. Vind je ervan?
Jouw avoter zie ik niet zo snelquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Omdat je hier nog minder post dan ik, geloof ik...
En je gaat me niet eens een beetje helpen?quote:
Ik zit in ONZquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:18 schreef Veulen het volgende:
fipo / pifo / fifo / pipo / fipi / pifi / fifi/ pipi / pofo / fopo / fofo / popo
Ofzo...
Ik neem aan dat je FIPO bedoelde?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
En je gaat me niet eens een beetje helpen?
Rotjong![]()
Tuurlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben je het wel eens met de keuze van je kleine meid?
Had je dat niet even wat eerder kunnen zeggenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik neem aan dat je FIPO bedoelde?
Alsin: First Post?
Alsin: eerste post na de OP?![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Had je dat niet even wat eerder kunnen zeggen![]()
Mare ik hou wel van je hoor![]()
Die is onder de gordel. Pas op, of ik sleur mams uit de kroeg.. om je ros te geven.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Pietje is de beste die te halen viel![]()
Sommige mensen kun je gewoon niet zo goed in een hokje stoppen, andere daarentegen...quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die is onder de gordel. Pas op, of ik sleur mams uit de kroeg.. om je ros te geven.
Mams is met de auto, dan drinkt ze niet!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die is onder de gordel. Pas op, of ik sleur mams uit de kroeg.. om je ros te geven.
Dan heeft ze nog steeds een lelijke rechtsequote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Mams is met de auto, dan drinkt ze niet!![]()
Het is Lobasca gewordenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Dus na alle escapades van Pietje heeft hij eindelijk een keus gemaakt
Sorry dad.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Pardon?
Het was een blijk van mijn waardering voor Pietje.![]()
Hier neerzetten mag geloof ik nietquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ben high van de adrenaline.. zijn er nog leuke acties die je met telefoonnummers kunt doen?
De date BOB in kwestie heeft misschien ook een rijbewijs?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Mams is met de auto, dan drinkt ze niet!![]()
Ik zat bij een dinnetje aan de koffie ipv in de kroeg... dus geen date of BOB te bekennenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De date BOB in kwestie heeft misschien ook een rijbewijs?
Los lobos?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:31 schreef APK het volgende:
Baila Baila Baila!
Baila Baila Baila Me! [afbeelding]
Jij zat lurkermode,quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat bij een dinnetje aan de koffie ipv in de kroeg... dus geen date of BOB te bekennen
Anyway: Waskweer![]()
Ik heb je verdedigd tegen valse tongen die beweerden dat je zat te zuipen in de kroeg!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat bij een dinnetje aan de koffie ipv in de kroeg... dus geen date of BOB te bekennen
Kou vatten door nakend zijn kan nietquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:32 schreef Veulen het volgende:
Mootie... Je bent weer nakend. En dat zo vroeg in de nacht: straks vat je nog kou.
Nope, om 01.01 uur zat ik daar nog en vond het tijd om naar huis te gaan, en heb nu net de SC bijgelezen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij zat lurkermode,
Deze timing is té perfect![]()
![]()
![]()
Ik zit in mijn D&G boxer.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:32 schreef Veulen het volgende:
Mootie... Je bent weer nakend. En dat zo vroeg in de nacht: straks vat je nog kou.
Dat had ik eigenlijk ook in de planning maar net voor vertrek zag ik dat ik een "Kom je vanavond ff koffie doen" SMSje had..... en dat leek me eigenlijk beter dan bierslempen in de kroeg op de hoekquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb je verdedigd tegen valse tongen die beweerden dat je zat te zuipen in de kroeg!![]()
Was het wat?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, om 01.01 uur zat ik daar nog en vond het tijd om naar huis te gaan, en heb nu net de SC bijgelezen.
Dat is dan wel weer triest natuurlijk
Die zijn niet eens zo heel duur.. 24 euro. Ik heb er ook 1 van ralph lauren die was 35..verder nog een paar bjorn borg en een heleboel goedkope shit boxers.quote:
Weet ik toch mampsie... ff dad op stang jagenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ian moet er even 1 ontwerpen voor mijn nakende kikker.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:36 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Die zijn niet eens zo heel duur.. 24 euro. Ik heb er ook 1 van ralph lauren die was 35..verder nog een paar bjorn borg en een heleboel goedkope shit boxers.
Ik las Waskemeer, daar heb ik op school gezetenquote:
Shitboxers?? Welk merk?? Pampers??quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:36 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Die zijn niet eens zo heel duur.. 24 euro. Ik heb er ook 1 van ralph lauren die was 35..verder nog een paar bjorn borg en een heleboel goedkope shit boxers.
Jaaaa...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:36 schreef LoveProfusion het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Gypsy Kings! [afbeelding]
Bamboleooooooooo! [afbeelding]
Ik las dat PietjePuk63 graag onze schoonzoon wil worden?!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mag ik even je mening over het feit dat onze dochter zich heeft lopen verloven?![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las dat PietjePuk63 graag onze schoonzoon wil worden?!
In dat geval kan ik mij wel vinden in deplannen.
Ik liever met..is sexier.. het liefst een strakke boxer met een megalul erin!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jaaaa...Laten we het over herenondergoed hebben
![]()
Mare ik zie ze liever zonder hoor.
Ben een beetje bang dat ik heel hard ga lachen als mijn schat zo voor me staat.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:39 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
GinoSanti:)
Mootie..wat dacht je van een jockstrap?
[afbeelding]
Waat the fuck moet dat voorstellen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Mootie..wat dacht je van een jockstrap?
[afbeelding]
Dat probeerde ik onze rebelse dochter ook al wijs te makenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
We hadden het een stuk beroerder kunnen treffen dan deze welbespraakte beleefde jongeman![]()
Beter neem je gewoon een relatie met iemand uit het buitenlandquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:41 schreef APK het volgende:
Hé. Love Dinges, mag ik zeggen dat ik jou een enorme zeikerd vind, maar dat ik het ook wel weer snap? [afbeelding]
Nederlandse mannen zijn net zo erg als die vrouwelijke koeien die denken dat ze representatief voor de Nederlandse vrouw zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Baila, Baila, Baila! [afbeelding]
een jockstrap. Dragen honkballers over hun boxer..aan de voorkant zit dan een toque..maar wordt ook wel als ondergoed gebruikt..easy access..zegt maar.quote:
Oef... gelukkig.. Het hing wel van jou mening af...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las dat PietjePuk63 graag onze schoonzoon wil worden?!
In dat geval kan ik mij wel vinden in deplannen.
Of gewoon geen relatie?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Beter neem je gewoon een relatie met iemand uit het buitenland![]()
Nou dan lijkt een vijgeblad me toch een stuk sexy'er.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:41 schreef Leandra het volgende:
Dat is met een hangzakje aan de voorkant... waar het zaakje precies in past![]()
U bent geen Hollander?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:41 schreef APK het volgende:
Hé. Love Dinges, mag ik zeggen dat ik jou een enorme zeikerd vind, maar dat ik het ook wel weer snap? [afbeelding]
Nederlandse mannen zijn net zo erg als die vrouwelijke koeien die denken dat ze representatief voor de Nederlandse vrouw zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Baila, Baila, Baila! [afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou dan lijkt een vijgeblad me toch een stuk sexy'er.
Dát is gewoon te ergquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:42 schreef LoveProfusion het volgende:
een jockstrap. Dragen honkballers over hun boxer..aan de voorkant zit dan een toque..maar wordt ook wel als ondergoed gebruikt..easy access..zegt maar.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je haast hebt doe je toch gewoon geen ondergoed aan?!![]()
ONZ natuurlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Disana, waar ben je?
Ik ben Turks.quote:
Mits religeuze onderbouwing.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben Turks.
Problemen mee?![]()
Volare! [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Mag beequeen trouwens dood?
Dan ga je maar helemaal naakt... Of in een rokjequote:
*likt aan vijgeblad en duwt het stevig aanquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Hoe moet dat blijven hangen dan?!![]()
*vijgenblad doet dwarrelen
![]()
Ik heb een kiltquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dan ga je maar helemaal naakt... Of in een rokje![]()
In een kiltquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dan ga je maar helemaal naakt... Of in een rokje![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:48 schreef mootie het volgende:
[..]
*likt aan vijgeblad en duwt het stevig aan
Die hou je dus vast met 2 handen... Tjonge kijk jij nooit eens tv?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:47 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
Hoe moet dat blijven hangen dan?!![]()
*vijgenblad doet dwarrelen
![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die hou je dus vast met 2 handen... Tjonge kijk jij nooit eens tv?![]()
Met zo'n flapje dat je zaakje mooi strak naar beneden houd?quote:
U is naaktquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:48 schreef mootie het volgende:
[..]
*likt aan vijgeblad en duwt het stevig aan
Nee, alleen geloof ik je niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben Turks.
Problemen mee?![]()
Volare! [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Mag beequeen trouwens dood?
Plat achterhoofdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
IK zie geen Turk. Hoe ziet een 'Turk' er uit?
quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Ik ga me mandje opzoeken...
Slaap lekker voor later iedereen.
Hierquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar de fuck is iedereen!?
Truste Veulenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Ik ga me mandje opzoeken...
Slaap lekker voor later iedereen.
Doen we nu songteksten posten!?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:04 schreef Lobasca het volgende:
Steeds als ik een brug met woorden sla,
dan wordt 'ie weer zo wankel als de pest
Hé Ian, wanneer heb jij voor het laatst geneukt?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Burn your empty rain down on me,
Whisper your dead beat so softly.
We burn our knees at the altar of my ego.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Hé Ian, wanneer heb jij voor het laatst geneukt?
Maand geleden?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Laat me, ik draai maar 1x in de drie maanden een cd, had er nu ff zin an.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is niet vaakquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Laat me, ik draai maar 1x in de drie maanden een cd, had er nu ff zin an.
Netjes!quote:
Hoezo afwijkend?quote:
Is het ookquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Netjes!![]()
Persoonlijk vind ik neuken een beetje overrated momenteel.
Oh, je doet het even niet momenteel.... tis best lekker hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Netjes!![]()
Persoonlijk vind ik neuken een beetje overrated momenteel.
Ik.. ik... ik.... denk er gewoon niet aan of heb er geen zin in, just like having sexquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoezo afwijkend?
Sommige mensen hebben daar blijkbaar genoeg aan en waarom zou dat niet kunnen?![]()
Halt! Hammerzeit!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
En naar alle waarschijnlijkheid gaat die 1e maand een ruime 2 maanden worden![]()
Oja, dit is ONZ. Wel een van de leukste afbeelding jaquote:
VOLAAAAARE! WHOOOOHOOO!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oeh.. wat scheld je weer lekker tegen me![]()
OMG... je verloving met PP63 gaat toch niet op de helling hè?!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oeh.. wat scheld je weer lekker tegen me![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... je verloving met PP63 gaat toch niet op de helling hè?!
APK wil mij echt niet als schoonmoeder![]()
'63 is zijn geboortejaar?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... je verloving met PP63 gaat toch niet op de helling hè?!
APK wil mij echt niet als schoonmoeder![]()
Euh, foto?quote:
In m'n Foboquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, foto?
Jaydee - Plastic Dreams (Original Version).mp3![]()
![]()
![]()
Geen idee of t zijn geboortejaar is.... maar APK is nog ouderquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
'63 is zijn geboortejaar?
Lekker APKaatje pesten![]()
![]()
Zeik niet, jij weet hoe ik eruitziequote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga godverdomme niet nog meer fobo's aanklikken.
Dirty old man dus...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee of t zijn geboortejaar is.... maar APK is nog ouder![]()
Trustequote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Trusten.
En heb respect voor mensen die oud zijn maar toch nog internetten
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Trusten.
Trustequote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Trusten.
Ik respecteer één ieder... Trustequote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Trusten.
Wat is hier zijn username?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zal je respect doorgeven als ik mijn vader morgen spreek![]()
Sterf, dooie!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Trusten.
Een lekkere Turk?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah valt mee... APK is wel een lekker ding hoor![]()
Ik mag toch hopen dat het iig niet zo erg is, en zo wel, dan ga ik hem morgen een ban bezorgenquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat het iig niet zo erg is, en zo wel, dan ga ik hem morgen een ban bezorgen![]()
Wanneer heb jij voor het laatst een dame anaal genomen?quote:
Looking out for a place to gooooooo!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:38 schreef Lobasca het volgende:
Fridaynight and the lights are low..
Heel simpel: nietquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst een dame anaal genomen?
Right! Knowing me knowing you! ABBA Gold timequote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Looking out for a place to gooooooo!
Okej voor jou dan een T of een D?quote:
Gaye songfestival shit pwntquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Right! Knowing me knowing you! ABBA Gold time![]()
T or D?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:45 schreef Lobasca het volgende:
Take a change on me
Kommaarop!!!!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:45 schreef Lobasca het volgende:
Take a change on me
Okejquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Als iemand DARE doet krijgen we dingen zoals: Ga in elk topic in TRU "HOAX!" posten?
Die parkeer ik even. Dat weet ik nu na een fles kersenbrandewijn even nietquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Okej
Wat is het stomste/domste (vul maar zelf in) wat je ooit heb gedaan?
Juist wel toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die parkeer ik even. Dat weet ik nu na een fles kersenbrandewijn even niet
Dit dus!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:48 schreef BONG4002 het volgende:
Wat is het stomste/domste (vul maar zelf in) wat je ooit heb gedaan?
Parkeren mag niet he?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, hier help ik je niet meequote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:51 schreef Lobasca het volgende:
Mamma Mia
WTFquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:50 schreef Lobasca het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:53 schreef Lobasca het volgende:
Nou, het eerste wat in me op komt.... Ik weet het echt niet![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
Next dus...... en Lobasca mag de vraag niet stellen, die gaat nu in alle TRU topics "HOAX" posten
ABBA!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:54 schreef Lobasca het volgende:
Lay all your love on me
Jij hebt nix te vragen.....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:56 schreef Lobasca het volgende:
Leandra T or D?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij hebt nix te vragen.....![]()
Je hebt je eigen vraag niet eens beantwoord, Bong mag iemand anders een vraag stellen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:55 schreef Lobasca het volgende:
O.K. me hier aanmeden... en een nieuwe verslaving erbij...
Met alle plezierquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij hebt nix te vragen.....![]()
Je hebt je eigen vraag niet eens beantwoord, Bong mag iemand anders een vraag stellen.
Helaas... Lobasca bleek toch een antwoord te hebben gegevenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Met alle plezier
Dan aan jou dezelfde vraag als die ik stelde aan Lobasca
(dus het stomste/domste wat je ooit heb gedaan)
Ik zag het idd na het invoeren van mijn postquote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helaas... Lobasca bleek toch een antwoord te hebben gegeven![]()
+835982305978230572038975 onvoorspelbaarquote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:02 schreef Lobasca het volgende:
Als je komt te overlijden, wie mag obsoluut geen van jou organen hebben?
Marc Dutrouxquote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:02 schreef Lobasca het volgende:
Als je komt te overlijden, wie mag obsoluut geen van jou organen hebben?
Maar wel gelijk het antwoord weten hèquote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
+835982305978230572038975 onvoorspelbaar![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar wel gelijk het antwoord weten hè![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:08 schreef APK het volgende:
En het zal we wel weer neerkomen op het voorgaande geneuzel.![]()
Ik wil wel antwoord geven, maar was jij aan de beurt om de vraag te stellen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:07 schreef Leandra het volgende:
Heb je wel eens sex gehad met een man (binnendringen van het lichaam) ??
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wil wel antwoord geven, maar was jij aan de beurt om de vraag te stellen?
Ja, ik had mijn truth al beantwoordquote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
Een onoplettende Turk?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
Je steekt me aan met al die muziek verwijzingen: All good things come to an endquote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:10 schreef Lobasca het volgende:
Money, money, money
Is dat kutding alweer vol!?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
Ian flikker je PM box eens leeg of je MSN aan, zo kunnen we natuurlijk niets achter de schermen
Ik heb weer plekquote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet je Gert eens verzoeken je wat minder briggies te sturen![]()
![]()
Ben even in de ABBA-modequote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je steekt me aan met al die muziek verwijzingen: All good things come to an end
Even in de herhaling.... speciaal voor jouquote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:15 schreef APK het volgende:
Wat was de vraag?
Heb je wel eens sex gehad met een man (binnendringen van het lichaam) ??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |