Wat ik van hem vind!?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat is hem denk ik wel. Vind je ervan?
Jouw avoter zie ik niet zo snelquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Omdat je hier nog minder post dan ik, geloof ik...
En je gaat me niet eens een beetje helpen?quote:
Ik zit in ONZquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:18 schreef Veulen het volgende:
fipo / pifo / fifo / pipo / fipi / pifi / fifi/ pipi / pofo / fopo / fofo / popo
Ofzo...
Ik neem aan dat je FIPO bedoelde?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
En je gaat me niet eens een beetje helpen?
Rotjong![]()
Tuurlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben je het wel eens met de keuze van je kleine meid?
Had je dat niet even wat eerder kunnen zeggenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik neem aan dat je FIPO bedoelde?
Alsin: First Post?
Alsin: eerste post na de OP?![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Had je dat niet even wat eerder kunnen zeggen![]()
Mare ik hou wel van je hoor![]()
Die is onder de gordel. Pas op, of ik sleur mams uit de kroeg.. om je ros te geven.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Pietje is de beste die te halen viel![]()
Sommige mensen kun je gewoon niet zo goed in een hokje stoppen, andere daarentegen...quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die is onder de gordel. Pas op, of ik sleur mams uit de kroeg.. om je ros te geven.
Mams is met de auto, dan drinkt ze niet!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die is onder de gordel. Pas op, of ik sleur mams uit de kroeg.. om je ros te geven.
Dan heeft ze nog steeds een lelijke rechtsequote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Mams is met de auto, dan drinkt ze niet!![]()
Het is Lobasca gewordenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Dus na alle escapades van Pietje heeft hij eindelijk een keus gemaakt
Sorry dad.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Pardon?
Het was een blijk van mijn waardering voor Pietje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |