yep, somber - donker - triest en vooral sfeerloosquote:
klinkt gezelligquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:35 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
yep, somber - donker - triest en vooral sfeerloos
heb er ook weer zin inquote:
Het was gisteren ook geen zaterdagquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:34 schreef Asics het volgende:
drukte? daar was gisteren geen sprake van.
wel jazz festivalquote:
ik ga ook nietquote:
ik kijk de laatste tijd ook steeds vaker tegen dit probleem aan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:29 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik post hier even een tvp, in de hoop dat jullie niet reeds 8 topics verder zijn wanneer ik hier opnieuw kijk.... - TVP -
Ik kan nu heel hard Tilburg roepen, maar das nog verder dan Oosterhout.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:49 schreef Kuukske het volgende:
Waar moeten we anders een ijsje halen?. Ik heb geen zin in een cafetaria ijsje
.
Tilburg; wil je niet zo vloeken in dit topic.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:54 schreef timmeeeh het volgende:
Ik nu heel hard Tilburg roepen, maar das nog verder dan Oosterhout.
Vroeger zat er tegenover ons huisje aan de Baronielaan nog een italiaanse ijssalon.
Maarja, das nu een restaurant.
En het is ons huisje niet meer.
Anders was het een puike oplossing geweest
Nu je het zegt. Dikke kans.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:29 schreef veldmuis het volgende:
Staat die kar niet bij het valkenberg?
Niks voor ons meegebracht?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:22 schreef Kuukske het volgende:
Was smakelijk ijsje wel. Daar in Oosterhout.
Voor jou ligt hier nog bier in de koelkast!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:27 schreef veldmuis het volgende:
Vuilak!
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Voor jou ligt hier nog bier in de koelkast!
Mijn wodka ligt ook nog steeds bij jouquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Voor jou ligt hier nog bier in de koelkast!
Niet bepaald, nee. Vannacht ook weer wakker gehouden door twee van die idioten. Pliesie is er zelfs nog bij geweest geloof ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:52 schreef veldmuis het volgende:
Alsof een gillend iemand opvalt in JD's pauperbuurt.
goedzo, ik hoop dat veel van die eikels tegen de lamp zijn gelopen!quote:Op zondag 20 mei 2007 01:23 schreef fransbreda het volgende:
zo was wel ff gezellig [afbeelding]
volgens mij staat er weer alcoholcontrole op de belcrumweg ook.
dont drink & drive!![]()
[afbeelding]
Mooi!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |