quote:
Die meloenen zeggen me niksquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:16 schreef RB het volgende:
[..]
![]()
Druk met studie/bijscholing nieuw equipment, net 2 weken in melun frankrijk gezetten![]()
beterquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:16 schreef RB het volgende:
![]()
Druk met studie/bijscholing nieuw equipment, net 2 weken in melun frankrijk gezetten![]()
GSX-R1100 past niet zomaar. Right side up vorken wel.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:48 schreef RB het volgende:
SV zal nog lang niet totalled gaanals het aan mij ligt in ieder geval
![]()
Collega heeft nog wel onderdelen van een gsxr1100![]()
En anders hier ff kijken![]()
Maak maar geld over, dan haal ik hem dinsdag op.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:13 schreef -XX- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
JA WIE WILT EM VOOR ME HALEN?![]()
![]()
Nee ik ga me ouders even flink pushen![]()
![]()
Noooh kunnen motoren vervoerd worden op een gewone aanhanger? wel toch?
Nouja, me broer is ook een optie![]()
![]()
Is dat hardop dromen of bestaat die kans.quote:
Chek die bille dan!!!!!111!1!!!1!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:41 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Damnz, als je dan toch op je bek gaat dan het liefst met een mooie foto als herinnering
Voor, pixels van 1 cm.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:45 schreef dribbel79 het volgende:
Eindelijk de zaag es in die ouwe CBR van me gezet (gevolgd door de boor en kleine knippers):
VOOR:
[afbeelding]
Sorry voor de TE brakke foto
NA:
[afbeelding]
Jaja, fijnere afwerking volgt
En Noord Brabant ligt ook niet echt in de regioquote:Wellicht enige nadeel is dat de motor niet geschikt is voor mensen langer dan 1.85, tenminste als je lange benen hebt.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:32 schreef Gawaine het volgende:
Schiet ook lekker op, belt een klant om half zeven, kan ik naar de zaak![]()
Kom om half negen weer thuis, loop naar de zolder...tringgggg. Ja hallo ik ben
een klant en heb wat onderdelen nodig, ik zeg [Hans Teeuwen] ja daar kom ik gvd net vandaan [/Hans Teeuwen]
Kom net thuis, kwast uitgedroogt![]()
Ik ben net 4 x langs Boxtel gekomenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:33 schreef Snelwagen het volgende:
http://www.2dehands.nl/szr-660-supersingle-22560673.html?afdeling=motor&mode=tk&qq=szr
Wat een kerel (iig ik neem aan dat het een kerol is aangezien die Ramon heet), zettie erin dat het een echte vrouwenmotor is
![]()
Vederz mooie fiets![]()
Alleen ik mag hem niet voor je ophalen lees ik net:
[..]
En Noord Brabant ligt ook niet echt in de regio![]()
quote:
Raggen op een SVquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:38 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Nou dan kan een 5de keer ook wel ff, bel die kerel even op en maak een proefritje. Even raggen![]()
Volgens mij heeft die Ramon er niet echt weet vanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:40 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Raggen op een SV![]()
En deze snap ik helemaal nietNaast super sportief rijgedrag door de ene cilinder ook erg laag verbruik.
Hij wil geen kerels aan de deurquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:48 schreef Snelwagen het volgende:
Alles origieneel![]()
Vanwege lage PK's (47) maar hoge koppel (55 NM) trekt hij bij het stoplicht heerlijk weg, maar op de snelweg lekker rustig, heeft geen belachelijke top.![]()
Zoektermen: vrouwenmotor 25kw SZR660
Wie gaat er zoeken op vrouwen motor 25kw SZR660?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |