quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:58 schreef noekje het volgende:
Brian heeft een gewoon gesprek gevoerd met Amanda. Niks geen Huub of jij...jij..jij maar echt heel rustig over gewone dingen. Hij kan het dus wel!
Ben blij dat jij het begreepquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:58 schreef noekje het volgende:
Brian heeft een gewoon gesprek gevoerd met Amanda. Niks geen Huub of jij...jij..jij maar echt heel rustig over gewone dingen. Hij kan het dus wel!
quote:
Waar kan een mens zich druk om makenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:02 schreef mootie het volgende:
Wow....... ze hebben nu echt de UBERSCHAAL met granny's in kantoor...... dat ding is gewoon 1 m doorsnee!![]()
Gaat snel overquote:
Inderdaad....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:04 schreef mootie het volgende:
Kan ze ook eens zo hysterisch blij doen en janken als haar kinderen komen.![]()
Kan ook weer traumatisch aankomen bij de kids..... doe maar niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:04 schreef mootie het volgende:
De helft van 1?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:06 schreef mootie het volgende:
Welke van die 2 had nou een goed figuur volgens Natasja?![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:07 schreef Charmian het volgende:
Zijn die zussen gearriveerd (heb hier geen streams)?
Die hebben geen eten bij zich.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:04 schreef mootie het volgende:
Natasja is altijd eerlijk, en speelt nooit toneelquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:04 schreef mootie het volgende:
Het feit dat dat vermeld moet worden zegt al genoegquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:58 schreef noekje het volgende:
Ze moeten uitleggen dat het goed is met de kindjesquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:10 schreef ruby het volgende:
Ow god, daar komt Natasia met haar "kinder"-vraagjes.
En blijftquote:
Familie van Natasja he...... we weten welke normen en waarden die hanteert.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:13 schreef Varen het volgende:
De zussen noemen Eric smerica
Daar hebben ze dan wel weer gelijk inquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:13 schreef Varen het volgende:
De zussen noemen Eric smerica
Eerst de Bergman kliniek verhaalquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Pffff, is het uur al afgelopen?
Nou....veeg me op..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:14 schreef robert2006 het volgende:
ik vind die zussen wel lachen, echte surinaamse mama's
Opgezocht helaasquote:
Het is toch ook de VUquote:
Eric denkt zo omhoog te gaan in de popupollquote:
Moeite met kiezenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
DE Kliniek...........en HET verhaal......
kies maar![]()
raar hoor, Syl deed altijd wel ok tegen Natsjaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:21 schreef Clank het volgende:
Astrid: Sylvia is weg he.. halleluja.. ik dacht dat ze nooit zou oprotten.
ze zijn typisch surinaams, geloof inderdaad dat de zussen geboren zijn om te rellenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:21 schreef product het volgende:
Ik vind ze wel leuk. "Ik vind Huup sowieso een smeerkees"
Nu ben ik klaar met die wijven......... Oprotten! Jullie achterlijke zus kan niet aan Syl tippen! De klasse van Natasja past in het kleine teennageltje van Syl.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:21 schreef FdW het volgende:
Big sister: Sylvie is weg, he... Dacht dat ze nooit zou oprotten
Natas niet tegen Sylquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:22 schreef product het volgende:
[..]
raar hoor, Syl deed altijd wel ok tegen Natsja
Nou een vette hoef (waar dan ook)zou welkom zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:22 schreef solara4 het volgende:
tegen een paard "zeg eens gedag".
Dat stelletje is in elk geval geen reclame voor de Surinamers...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:23 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze zijn typisch surinaams, geloof inderdaad dat de zussen geboren zijn om te rellen
Sletty is ook vriendjes met de zussen van die ene met die hangtieten.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:24 schreef ruby het volgende:
Waarom loopt Brian steeds mee? Vindt ie zichzelf de moeite waard ofzo?
De sociale klas is al vlot herkenbaar....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu ben ik klaar met die wijven......... Oprotten! Jullie achterlijke zus kan niet aan Syl tippen! De klasse van Natasja past in het kleine teennageltje van Syl.![]()
Dan ga ik niet naar Lepels met je...quote:
Het is surinaams ( neger engels zo noemen ze dat in suriname )quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:28 schreef Kinga het volgende:
is het papiamento?
Kijk dat lijkt mij nou een OW waardigquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:27 schreef solara4 het volgende:
kan iemand het vertalen
Whatever ik versta het nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:28 schreef Kinga het volgende:
is het papiamento?
Neequote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:28 schreef Kinga het volgende:
is het papiamento?
Goed plan om je kind achter te laten bij iemand die een ventje van 5 of 6 tot 12 uur buiten struint.....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:29 schreef Varen het volgende:
jairo is tot 12 uur s'avonds buiten. Natasja: zo laat?
Daar kan ik nog wel om lachen...........dat is het verschilquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:30 schreef 2live het volgende:
het lijkt godsamme Tante Es wel waar ik naar zit te luisteren.....
Ze liet even het verschil met die van haar voelen.. die zijn nep.. Brian leek wel een kind in een snoepwinkel...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:31 schreef Zora77 het volgende:
Mellissa ging even voelen of Amanda dr borsten echt waren. EN volgens haar zjn ze echt
ZO LAAT??quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Goed plan om je kind achter te laten bij iemand die een ventje van 5 of 6 tot 12 uur buiten struint.....![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Daar kan ik nog wel om lachen...........dat is het verschil![]()
Dat manneke tot middernacht buiten...... daar kan ik dus echt niet bij he.......quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:32 schreef FdW het volgende:
Kindjes zijn bij de vader, de kickboxer/......![]()
Wat een zooitje, zeg.![]()
![]()
![]()
Binnen een half uur is door de zusters bevestigd wat velen van ons van Nasty denken.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hoorquote:
Ik wilde het net zeggen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:33 schreef Clank het volgende:
De tantes komen een promo praatje houden hoe goed de kids het nu hebben.
Dat blaag is 6 ofzo toch??? dan moet je om 8 uur uiterlijk half 9 op bed liggen! WAT NOU tot 12 uur naar buiten.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja...... daar ga ik me dus de hele avond over opwinden.![]()
vind het wel gezellige dikke damesquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:33 schreef Clank het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:35 schreef noekje het volgende:
Natasia is wel de mooiste van het stel.
[afbeelding]
[afbeelding]
dit is dus ; prijs natas de hemel inquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:33 schreef Clank het volgende:
Die kinderen zijn zo lief...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:35 schreef 2live het volgende:
yairo; mijn moeder is een toppie vrouw en ik hou zielsveel van haar
ff een verhaaltje voor de internetkijkers
Of de op twee na lelijkstequote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:35 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit maakt een hoop duidelijk...Daarom denkt ze dat ze een bloedmooie negerin isquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:35 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie je die van jou al gaan? Met dr vriendinnetje....... Even lekker buiten chillen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:35 schreef Liess het volgende:
[..]
Dat blaag is 6 ofzo toch??? dan moet je om 8 uur uiterlijk half 9 op bed liggen! WAT NOU tot 12 uur naar buiten.
Ach, voor de uitzendingen worden alle rimpels wel weer gladgestreken zodat de kijkers denken dat we hier met normale Surinamers te maken hebben...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:36 schreef RSie het volgende:
wat een wijven.
hoe vooroordeelbevestigend wil je het hebben?
Ik vind haar knap soms. Hang van de haardracht af maar ja ik heb te veel vanbinnen gezienquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:37 schreef product het volgende:
[..]
Dit maakt een hoop duidelijk...Daarom denkt ze dat ze een bloedmooie negerin is![]()
Wie zegt dat ie speelt? Misschien is ie al een straatdealer of handelt ie in gestolen scooters...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Zie je die van jou al gaan? Met dr vriendinnetje....... Even lekker buiten chillen.![]()
Met 6 ga je dan uberhaupt al alleen de straat op om te spelen?
ik geloof er geen zak van dat hij dat heeft gezegd, dit wordt speciaal voor alle streamers verteldquote:
Dat iz de leven van die straten!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Zie je die van jou al gaan? Met dr vriendinnetje....... Even lekker buiten chillen.![]()
Dat deed ik wel op die leeftijd, beetje coke verkopen aan junks enz. Kon ik mooi lego van kopen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:37 schreef mootie het volgende:
[..]
DIe van mij is 4 en loopt ook "op straat", (en even melden om de 15 minuten) ... maar kom op, 6 en dan zo laat nog? belachelijk, dát is pas kindermishandeling.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Die gaan gewoon.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:39 schreef blomst het volgende:
School heeft nog geen toestemming gegeven.
Hoe gaan ze dat oplossen?
Ze hebben al gezegd dat ze gewoon gaat, toestemming of niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:39 schreef blomst het volgende:
Nee das mijn meningquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:39 schreef 2live het volgende:
[..]
ik geloof er geen zak van dat hij dat heeft gezegd, dit wordt speciaal voor alle streamers verteld![]()
Jairo is de buurtpimp alle chickies en matties hebben r.e.s.t.e.c.p. voor Da-Jairquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie speelt? Misschien is ie al een straatdealer of handelt ie in gestolen scooters...
![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:41 schreef RSie het volgende:
[..]
Jairo is de buurtpimp alle chickies en matties hebben r.e.s.t.e.c.p. voor Da-Jair
geen wonder dat het zo gestimuleerd wordt om te blijven; die familie heeft het nog nooit zo goed gehad. Natas is de heldin van familie Blank.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:41 schreef Varen het volgende:
Alles wordt voor ons bekostigt zeggen de zussen. Mama krijgt ook alles. Natasia zegt, moet je mijn kleren eens zien, ik heb alles. Mama wil Natasia graag aanraken, Natasja zegt, ik ga even praten met mijn vriendje.
GRaai graai graai
Dat geld voor iedereen hoor...alles word vergoed voor iedere bewoner..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:41 schreef Varen het volgende:
Alles wordt voor ons bekostigt zeggen de zussen. Mama krijgt ook alles. Natasia zegt, moet je mijn kleren eens zien, ik heb alles. Mama wil Natasia graag aanraken, Natasja zegt, ik ga even praten met mijn vriendje.
GRaai graai graai
zeiden ze voor de geinquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:41 schreef Varen het volgende:
Alles wordt voor ons bekostigt zeggen de zussen. Mama krijgt ook alles.
Voor de hele familie? Lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:42 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Dat geld voor iedereen hoor...alles word vergoed voor iedere bewoner..
Het lijkt wel persoonlijke ontwikkelingshulp van Johnny de Mol...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:42 schreef 2live het volgende:
[..]
geen wonder dat het zo gestimuleerd wordt om te blijven; die familie heeft het nog nooit zo goed gehad. Natas is de heldin van familie Blank.
In ieder geval degene die continu aan het woord is.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:42 schreef Disana het volgende:
Is 'tante Joan' (in het wit) die met de grote mond die Huub wel eens zou pakken?
Astrid de oudste was toch ergen dan Natasja volgens Natasja.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:42 schreef Disana het volgende:
Is 'tante Joan' (in het wit) die met de grote mond die Huub wel eens zou pakken?
De minst lelijke zal je bedoelenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:35 schreef noekje het volgende:
Bloempothaar en Pluizebolquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:43 schreef mazaru het volgende:
Hoe heten die zussen?
Joan en Astrid.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:43 schreef mazaru het volgende:
Hoe heten die zussen?
Ik zou der in licht aangeschoten toestand ook wel knallen maar meestal ziet ze er echt freaky uit vind ik hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind haar knap soms. Hang van de haardracht af maar ja ik heb te veel vanbinnen gezien![]()
Ah, en dat is dus die met het doekje in het haar.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:44 schreef blomst het volgende:
[..]
Astrid de oudste was toch ergen dan Natasja volgens Natasja.
Alles wat Natasie normaal gesproken aan kosten heeft, huur eten voor de kids en haarzelf...gewoon de dagelijkse kosten worden geheel gedekt voor het gezin. alle extra zaken die nodig zijn om bv die kids naar de villa te krijgen noem maar op word vergoed.quote:
School MAG geen toestemming geven. In heel speciale gevallen kan een kind maximaal 10 dagen verlof krijgen. Vakantie of reizen vallen daar niet onder en Chayenne gaat bijna 4 weken eerder dan einde schooljaar weg.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:39 schreef blomst het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:44 schreef Disana het volgende:
Mama wil een kledingstuk dat naar haar dochter ruikt. Yeah right.
Tis geen puppyquote:
Nou ben benieuwdquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:46 schreef Disana het volgende:
Ze gaan Huub op z'n plaats zetten.
De leugens en de graaierij liggen er zo dik bovenopquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze geeft nu een gloednieuw jurkje mee..... wat zal dat lekker ruiken!![]()
al te doorzichtig zeg...straks nog een tasje met spulletjes uit de kapsalon mss?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:45 schreef Disana het volgende:
DUS geeft Natasia een jurk mee die ze nog nooit heeft aangehad. Goh, mama wou toch iets hebben dat naar haar rook?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:46 schreef Flabberguest het volgende:
ben ik nu de enige die de indruk heeft dat het haar geen ene bal kan schelen hoe het met het thuisfront is?
Huub lost alles in zijn eentje op, Natasia heeft er waarschijnlijk haar zussen voor nodig.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:47 schreef Clank het volgende:
Natasia: Huub kom.. stel je vraag maar.
Lol Moet dit van de febo?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:49 schreef Disana het volgende:
Huub: Wat vinden jullie er nou van dat Natasia hierin is gegaan terwijl ze twee mooie kinderen heeft.
Beide zussen: perfect.
Nooit want die zit elke avond te zuipen met zn mattiesquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:49 schreef Clank het volgende:
Ik hoor nu trouwens ook dat de kinderen of bij de ene zus of bij de andere zus zijn. Wanneer zijn ze dan bij Wilgo??
Waarschijnlijk is dat eik ook wel zo.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:49 schreef Disana het volgende:
Huub: Wat vinden jullie er nou van dat Natasia hierin is gegaan terwijl ze twee mooie kinderen heeft.
Beide zussen: perfect.
Er waren toch officiele nieuwsberichten dat haar uitkering stop werd gezet?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:50 schreef Disana het volgende:
Zus: ze had geen uitkering, dat werd op internet gezegd. Ze heeft altijd gewerkt.
Haar kleding was gespannenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:50 schreef Disana het volgende:
Volgens de zussen was Natasia overspannen.
bronquote:Bewoonster Gouden Kooi krijgt geen uitkering meer
door Thijs Wartenbergh
ALMERE/LELYSTAD - De gemeente Almere stopt de bijstandsuitkering van de Almeerse Gouden Kooi-bewoonster Natasia, zolang de vrouw meedoet aan dit Talpa-programma.
Dat heeft een woordvoerder van de gemeente verklaard. Natasia ontvangt een uitkering, zo is gebleken. Volgens de wetgeving moet de ontvanger moeite doen om een baan te vinden. Dat is nu niet mogelijk omdat ze de villa in Eemnes, waar de 'gouden kooi' staat, contractueel niet kan verlaten. Dat mag wel, maar dat gaat haar geld kosten. Daarnaast zal haar uitkering binnenkort worden bevroren omdat de Almeerse momenteel niet in haar woonplaats verblijft. Dat is volgens de gemeente een voorwaarde om bijstand te ontvangen.
De 32-jarige Natasia zorgde voor veel opschudding omdat ze haar twee kinderen van 6 en 9 jaar had verlaten voor wellicht een periode van een jaar of langer. Jeugdzorg houdt het gezin in de gaten om te zien hoe ze de afwezigheid van hun moeder verwerken.
De echtgenoot van deelneemster Angelique gaat het Bureau Jeugdzorg Flevoland aanklagen. De man, T. Tilstra uit Lelystad, is woedend over de controle die Jeugdzorg wil hebben op de drie meisjes van 16, 15 en 13 jaar uit dit gezin. Hij wilde niet ingaan op het feit dat een van zijn dochters vrijwillig ondersteuning van Jeugdzorg krijgt. Jeugdzorg vindt, na een bezoek aan het gezin, dat de kinderen goed worden verzorgd. Ook hier worden, net als bij Natasia, de effecten voor de kinderen op de lange termijn gevolgd.
Een groep jongeren uit Eemnes is er afgelopen weekeinde in geslaagd op het terrein van de villa te komen. Ze namen een duik in het zwembad.
Ja, precies. Deze zussen draaien hun hand echt niet om voor een leugen of twee (die jurk ook al).quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Er waren toch officiele nieuwsberichten dat haar uitkering stop werd gezet?
Ja maaaaaaaaaar, al die andere kinderen in pleeggezinnen dan!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:51 schreef Meganog het volgende:
De zus vindt dat het beter is dat Natasia in de Kooi gaat en iets voor zichzelf doet dan dat ze met haar kinderen voor de trein gooit...
Astridquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:51 schreef ruby het volgende:
Wie is dat met die streepjesdoek op 'r hoofd...? ik ben nu in de war.
Urm nee....ik had meer "liever in een weeshuis dan grootgebracht door Nataaaasia" in gedachten.quote:
Gehersenspoeld. Net de Scientologykerk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:51 schreef Clank het volgende:
De zussen hangen hetzelfde verhaal op als Natasia altijd doet.
Maagbandquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:53 schreef Varen het volgende:
Wij hebben band, wat Natasja heeft geven wij nu. Als de kinderen komen stralen ze
Van een moeder van Natasia word je gestoord. Afwachten hoe de 'kindjes' er over 10 jaar bij zitten.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Urm nee....ik had meer "liever in een weeshuis dan grootgebracht door Nataaaasia" in gedachten.![]()
Ga dan lekker een weekje met een vriendin naar Spanje ofzo......quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:53 schreef Kinga het volgende:
bah bah, je kinderen laten stikken omdat ze zelf psychisch in de knel zat... wat een moeder
eindelijk.....maar goed dat huub weer de confrontatie aan gaatquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:53 schreef blomst het volgende:
Eric komt spontaan terug.
Erica de pot.quote:
Staat Jaap beter dan Ericquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |