dit is dus ; prijs natas de hemel inquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:33 schreef Clank het volgende:
De tantes komen een promo praatje houden hoe goed de kids het nu hebben.
Die kinderen zijn zo lief...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:35 schreef 2live het volgende:
yairo; mijn moeder is een toppie vrouw en ik hou zielsveel van haar
ff een verhaaltje voor de internetkijkers
Of de op twee na lelijkstequote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:35 schreef noekje het volgende:
Natasia is wel de mooiste van het stel.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit maakt een hoop duidelijk...Daarom denkt ze dat ze een bloedmooie negerin isquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:35 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie je die van jou al gaan? Met dr vriendinnetje....... Even lekker buiten chillen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:35 schreef Liess het volgende:
[..]
Dat blaag is 6 ofzo toch??? dan moet je om 8 uur uiterlijk half 9 op bed liggen! WAT NOU tot 12 uur naar buiten.
Ach, voor de uitzendingen worden alle rimpels wel weer gladgestreken zodat de kijkers denken dat we hier met normale Surinamers te maken hebben...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:36 schreef RSie het volgende:
wat een wijven.
hoe vooroordeelbevestigend wil je het hebben?
Ik vind haar knap soms. Hang van de haardracht af maar ja ik heb te veel vanbinnen gezienquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:37 schreef product het volgende:
[..]
Dit maakt een hoop duidelijk...Daarom denkt ze dat ze een bloedmooie negerin is![]()
Wie zegt dat ie speelt? Misschien is ie al een straatdealer of handelt ie in gestolen scooters...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Zie je die van jou al gaan? Met dr vriendinnetje....... Even lekker buiten chillen.![]()
Met 6 ga je dan uberhaupt al alleen de straat op om te spelen?
ik geloof er geen zak van dat hij dat heeft gezegd, dit wordt speciaal voor alle streamers verteldquote:
Dat iz de leven van die straten!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Zie je die van jou al gaan? Met dr vriendinnetje....... Even lekker buiten chillen.![]()
Dat deed ik wel op die leeftijd, beetje coke verkopen aan junks enz. Kon ik mooi lego van kopen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:37 schreef mootie het volgende:
[..]
DIe van mij is 4 en loopt ook "op straat", (en even melden om de 15 minuten) ... maar kom op, 6 en dan zo laat nog? belachelijk, dát is pas kindermishandeling.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Die gaan gewoon.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:39 schreef blomst het volgende:
School heeft nog geen toestemming gegeven.
Hoe gaan ze dat oplossen?
Ze hebben al gezegd dat ze gewoon gaat, toestemming of niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:39 schreef blomst het volgende:
School heeft nog geen toestemming gegeven.
Hoe gaan ze dat oplossen?
Nee das mijn meningquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:39 schreef 2live het volgende:
[..]
ik geloof er geen zak van dat hij dat heeft gezegd, dit wordt speciaal voor alle streamers verteld![]()
Jairo is de buurtpimp alle chickies en matties hebben r.e.s.t.e.c.p. voor Da-Jairquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie speelt? Misschien is ie al een straatdealer of handelt ie in gestolen scooters...
![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:41 schreef RSie het volgende:
[..]
Jairo is de buurtpimp alle chickies en matties hebben r.e.s.t.e.c.p. voor Da-Jair
geen wonder dat het zo gestimuleerd wordt om te blijven; die familie heeft het nog nooit zo goed gehad. Natas is de heldin van familie Blank.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:41 schreef Varen het volgende:
Alles wordt voor ons bekostigt zeggen de zussen. Mama krijgt ook alles. Natasia zegt, moet je mijn kleren eens zien, ik heb alles. Mama wil Natasia graag aanraken, Natasja zegt, ik ga even praten met mijn vriendje.
GRaai graai graai
Dat geld voor iedereen hoor...alles word vergoed voor iedere bewoner..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:41 schreef Varen het volgende:
Alles wordt voor ons bekostigt zeggen de zussen. Mama krijgt ook alles. Natasia zegt, moet je mijn kleren eens zien, ik heb alles. Mama wil Natasia graag aanraken, Natasja zegt, ik ga even praten met mijn vriendje.
GRaai graai graai
zeiden ze voor de geinquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:41 schreef Varen het volgende:
Alles wordt voor ons bekostigt zeggen de zussen. Mama krijgt ook alles.
Voor de hele familie? Lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:42 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Dat geld voor iedereen hoor...alles word vergoed voor iedere bewoner..
Het lijkt wel persoonlijke ontwikkelingshulp van Johnny de Mol...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:42 schreef 2live het volgende:
[..]
geen wonder dat het zo gestimuleerd wordt om te blijven; die familie heeft het nog nooit zo goed gehad. Natas is de heldin van familie Blank.
In ieder geval degene die continu aan het woord is.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:42 schreef Disana het volgende:
Is 'tante Joan' (in het wit) die met de grote mond die Huub wel eens zou pakken?
Astrid de oudste was toch ergen dan Natasja volgens Natasja.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:42 schreef Disana het volgende:
Is 'tante Joan' (in het wit) die met de grote mond die Huub wel eens zou pakken?
De minst lelijke zal je bedoelenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:35 schreef noekje het volgende:
Bloempothaar en Pluizebolquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:43 schreef mazaru het volgende:
Hoe heten die zussen?
Joan en Astrid.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:43 schreef mazaru het volgende:
Hoe heten die zussen?
Ik zou der in licht aangeschoten toestand ook wel knallen maar meestal ziet ze er echt freaky uit vind ik hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind haar knap soms. Hang van de haardracht af maar ja ik heb te veel vanbinnen gezien![]()
Ah, en dat is dus die met het doekje in het haar.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:44 schreef blomst het volgende:
[..]
Astrid de oudste was toch ergen dan Natasja volgens Natasja.
Alles wat Natasie normaal gesproken aan kosten heeft, huur eten voor de kids en haarzelf...gewoon de dagelijkse kosten worden geheel gedekt voor het gezin. alle extra zaken die nodig zijn om bv die kids naar de villa te krijgen noem maar op word vergoed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |