Jaweeeel, dat mag best! Manwhore vind ik zo'n goeiequote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ach, 't kon mij niet echt schelen.Vind het alleen maar leuk voor m'n ex. En hij is een beetje een slettebak geworden, maar dat mag ik niet zeggen.
![]()
![]()
Nee..een he-bitch!quote:
Op die manier word ik ook het liefst actief wakkerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:05 schreef Soempie het volgende:
Er lag trouwens een jongen op de bank in de keuken. Echt met rode oogjes onderuitgezakt Nederland in beweging te kijken.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:55 schreef Soempie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ZU9M58Du3WI
Vanaf 2 minuut 23 zie je hem in actie. Dat kun je gewoon niet winnen![]()
Sowieso die acties in dat filmpje![]()
quote:
1,4379562043795620437956204379562 om precies te zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
een gemiddeld topic loopt ong 2 dagen idd
fijnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:13 schreef RoofingBurner het volgende:
Mijn vrouwtje is lekker weer thuis. Ze moet wel vaker voor controle en haar predisonkuur afmaken, maar verder gaat het gelukkig weer beter.
quote:
quote:
Eens, werd tijd ookquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zit Comedy Central te kijken (goddank is er éindelijk 's avonds/ 's nachts iets op televisie wat a) leuk is b) geen constante sexadds heeft
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nou ja dat mag van mij wel
maar dan kom ik niet
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:![]()
Wat zijn fatjes nou eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie mijn schema van gisteren. Ze zit nu dus in de fatjes-faseHet beurt je op als je ziet dat ze veel spelfouten maakt?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:11 schreef LadyBlack het volgende:ik doe dat niet.... mensen moeten hun eigen spelfouten maar editen
En het is natuurlijk alleen maar leuk als de nieuwevan mn ex er zoveel maakt
![]()
![]()
Ahaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:20 schreef Etcetera het volgende:
Addison is van Grey's Anatomydie schold Mark (ook van GA) van de week uit voor manwhore
Komt ook uit Deuce Bigalow. Maar blijft goed om af en toe te gebruikenquote:
Softies, kwee-tjes, zachte eitjes.quote:
En dan strak met zn 'right-now plan' aankomenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:21 schreef Etcetera het volgende:
Mark: What do you consider your weaknesses?
Addison: Weaknesses? I don't have any. I'm that good. What are yours?
Mark: I'm an easy mark for evil redheads.
Addison: Oh, trust me, you have more weaknesses than that. Obviously, you are a manwhore.
Mark: Correction: Was a manwhore.
Addison: Right. Well, while you're bragging about that to the board, Colin Marlow is presenting them his ten year plan.
Ik mag het niet tegen hem zeggen, bedoel ik. Hij reageerde zo:quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaweeeel, dat mag best! Manwhore vind ik zo'n goeie
ah Slappe Zak indeedquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Softies, kwee-tjes, zachte eitjes.
quote:
dat vond ik best wel stom eigenlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En dan strak met zn 'right-now plan' aankomen
Die blik van Bailey was goud waard
fat (de ~ (m.), ~ten)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Softies, kwee-tjes, zachte eitjes.
daar zou ik zo'n schijt aan hebbenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik mag het niet tegen hem zeggen, bedoel ik. Hij reageerde zo:!! NIET!! Er was alleen iets met...en met....en dit nu met ... tja en met..is het uit hoor... blabla
En ik maar zo kijken:![]()
![]()
Trusten LB!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:24 schreef LadyBlack het volgende:
Oh boy, ik moet echt naar bed nu, mn ogen vallen dicht![]()
Het was mij zeer aangenaam kletsen...... tot de volgende!!![]()
![]()
Slaap lekker! Was gezelligquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:24 schreef LadyBlack het volgende:
Oh boy, ik moet echt naar bed nu, mn ogen vallen dicht![]()
Het was mij zeer aangenaam kletsen...... tot de volgende!!![]()
![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
daar zou ik zo'n schijt aan hebbenen over andere meiden zeker wel beweren dat ze een slet zijn
Ja..dat is een fat.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
fat (de ~ (m.), ~ten)
1 overdreven ijdele man => dandy, een aangeklede aap, pronker
Dus hij maakt grappen over zichzelf? Nee..dat is intelligentquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee hoorEn het kan me ook niks schelen, maar vind het wel grappig om hem er mee te plagen.
![]()
Ten slotte doet hij hetzelfde bij mij.Keiharde grappen maken over mijn mislukte liefdes
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |