klote japannersquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:42 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben wel eens met 2 vrienden door een groep van een man of 15 opgevangen en in mekaar gerostFietsen in de sloot enzo
Daarna wel die hele groep van school getrapt
Nee, het waren Poolse importbruidjesquote:
Kon je die gast n de brugklas ook aan of niet?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:26 schreef Borkydude het volgende:
Maar ff zonder grapjes, de enige keer dat ik echt flink klappen heb gehad was in een vechtpartij in de brugklas toen ik dacht dat ik hem wel aankon, en toen ik ruzie kreeg met een supporter na een wedstrijd
In kracht waren we ongeveer gelijk, ik werd ingemaakt op techniekquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:32 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Kon je die gast n de brugklas ook aan of niet?
Ik kan nog steeds niet vechtenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:39 schreef jorgentol het volgende:
HAha, oefening baart kunst jong. blijf proberen.
Hij heeft judo en shit gedaan, nog zo'n oosterse vechtsportquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:42 schreef jorgentol het volgende:
Wow, hij ziet er niet zo sterk uit. Vechtsport?
Hup, al die Ajacieden in elkaarquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:26 schreef Borkydude het volgende:
Maar ff zonder grapjes, de enige keer dat ik echt flink klappen heb gehad was in een vechtpartij in de brugklas toen ik dacht dat ik hem wel aankon, en toen ik ruzie kreeg met een supporter na een wedstrijd
Stoerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nog nooit klappen gekregen, wel uitgedeeld![]()
Valt meequote:
Wat jij zei is mij ook wel es overkomen, alleen moesten ze een paar vrienden van me hebbenquote:
Haha, dat is relaxtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:39 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wat jij zei is mij ook wel es overkomen, alleen moesten ze een paar vrienden van me hebbenWerd door 15 van die jochies opgewacht na sportdag
Kwamen zo op me afgerend, ik denk Wtf
![]()
Maar ze renden zo langs me naar 2 andere gasten
Uuhm , daar ben ik mee gestopt in groep 5 ongeveer hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:46 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Daarna gingen we met z'n allen naar mijn huis en "het zeggen" zoals je doet in de brugklas
lozerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:46 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Daarna gingen we met z'n allen naar mijn huis en "het zeggen" zoals je doet in de brugklas
Ja je denkt echt wel WTFquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:39 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wat jij zei is mij ook wel es overkomen, alleen moesten ze een paar vrienden van me hebbenWerd door 15 van die jochies opgewacht na sportdag
Kwamen zo op me afgerend, ik denk Wtf
![]()
Maar ze renden zo langs me naar 2 andere gasten
Niet eens gemarteld ?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:53 schreef Linkmiegel het volgende:
ik ben nog nooit geslagen. wel heb ik klappen uitgedeeld. laatst zat ik met mn vriendin op de bank voetbal te kijken. pakt ze de afstandsbediening en ging ze zappen dus ik stootte haar vol op dr smoel en trok haar aan dr haren naar buiten. heeft ze nooit meer gedaan
pfff hallo overdrijf niet zo man! iemand martelen om voetbal :squote:
Nee idd, wat jij deed moet best kunnenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:56 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
pfff hallo overdrijf niet zo man! iemand martelen om voetbal :s
IK BEN VERDOMME GEEN BEEST
zeker nooit meer buiten geweest laatste jaren?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:57 schreef Apfel. het volgende:
Als je zomaar in elkaar geslagen wordt moet je het echt bont hebben gemaakt
sinds wanneer is allochtonen een volk?quote:Op zondag 20 mei 2007 10:34 schreef Robbadefrissa het volgende:
nou gisteravond met uitgaan
ik sta te dansen met 2 meisjes komt er een ernstige ziekte allochtoon en die ramt me op me slaap:S
dus ik sta 3 seconden zo van wat is dit nou, dan kijk ik naar waar hij vandaag komt, houd een jongen hem tegen omdat ie weg probeerde te rennen
dus ik wil er naar toe, had ie zich net losgewurmt en rent ie naar buiten.
dit is dus waarom ik een hekel heb aan dat volk
spreekwoordelijk gezocht, aarsquote:Op zondag 20 mei 2007 12:42 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
sinds wanneer is allochtonen een volk?
wat betekent spreekwoordelijk gezocht? doe wat aan je nederlandsquote:
gezegt, sorry dat ik dyslectisch ben en typfouten maak hoor.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:25 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
wat betekent spreekwoordelijk gezocht? doe wat aan je nederlands
Mensen die overal dyslectie de schuld van gevenquote:Op zondag 20 mei 2007 16:30 schreef Robbadefrissa het volgende:
[..]
gezegt, sorry dat ik dyslectisch ben en typfouten maak hoor.
Klotp.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mensen die overal dyslectie de schuld van geven
Alsof mensen zonder dyslectie geen typfouten maken.
Jij wou mij ook een keer slaan zei jequote:Op maandag 21 mei 2007 15:17 schreef VlaDje het volgende:
Ik ben 1x toen ik 14 was door een groep kale hardcore 4 life types(20 man) bijna in elkaar gehost
Ik had het mazzel dat ik een oudere zus had met veel vrienden die ook in de buurt waren...
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:48 schreef super-muffin het volgende:
Ik zat laatst in een snackbar wat te drinken, en er was een dronken gast en die was boos geworden op een medewerker. Daarna sloeg hij de ijshorn houdertjes kapot en gooide met wat dingen. Toen kwam hij naar een vriend van mij toe, en sloeg hem. En daarna kwam hij naar mij toe en sloeg mij.
En hij sloeg best hard ('t was een grote sterkte dronken gast van ongeveer 40 ofzo)
Kreeg wel m'n cola en kipcorn gratis!
Mooi dialoogquote:Op maandag 21 mei 2007 17:25 schreef Maikuuul het volgende:
Nope, wel eens zonder reden van me brommer af gereden.
Die vuillak wilde voorrang nemen terwijl hij het niet had
Ik zoek ook nooit ruzie, en ga als iemand ruzie wilt dit liever uit de weg.
Zoals een 1 jaartje geleden, ik en vriend lopen op de markt, komen 2 gasten van een jaar of 25 op ons af en houden ons tegen. Hij vraagt of we ruzie wilden
Ik: nee dankje
Hij: kom man is toch eerlijk 2 tegen 2
Ik nee, misschien een andere keer ?En toen liepen we verder
Zo sad
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:53 schreef Linkmiegel het volgende:
ik ben nog nooit geslagen. wel heb ik klappen uitgedeeld. laatst zat ik met mn vriendin op de bank voetbal te kijken. pakt ze de afstandsbediening en ging ze zappen dus ik stootte haar vol op dr smoel en trok haar aan dr haren naar buiten. heeft ze nooit meer gedaan
en? heb je je fiets nogquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:35 schreef Sieusc het volgende:
pasgelden nog, niet echt in mekaar geslagen maar wel een paar klappen gehad.
ik fietste naar de stad en zag ik 3 negers staan, hoor ik in een keer "geef me je fiets!"
dus ik denk flikker op en fiets gewoon door, komt er 1 zo'n gast achter me aan rennen en gaat aan mijn fiets hangen. Dus ik zeg "rot nou maar op je krijgt hem toch niet" en hij bleef maar roepen he "geef me je fucking fiets blabla" dus ik trapte hem in zijn maag op de grond, stonden er in een keer 6 van die mooie vriendjes van hem om me heen. Toen heb ik wel een paar klapjes in mijn gezicht gehad inclusief 2x een puik in me gezicht waar je nu nog zon leuk litteken van ziet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |