klote japannersquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:42 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben wel eens met 2 vrienden door een groep van een man of 15 opgevangen en in mekaar gerostFietsen in de sloot enzo
Daarna wel die hele groep van school getrapt
Nee, het waren Poolse importbruidjesquote:
Kon je die gast n de brugklas ook aan of niet?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:26 schreef Borkydude het volgende:
Maar ff zonder grapjes, de enige keer dat ik echt flink klappen heb gehad was in een vechtpartij in de brugklas toen ik dacht dat ik hem wel aankon, en toen ik ruzie kreeg met een supporter na een wedstrijd
In kracht waren we ongeveer gelijk, ik werd ingemaakt op techniekquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:32 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Kon je die gast n de brugklas ook aan of niet?
Ik kan nog steeds niet vechtenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:39 schreef jorgentol het volgende:
HAha, oefening baart kunst jong. blijf proberen.
Hij heeft judo en shit gedaan, nog zo'n oosterse vechtsportquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:42 schreef jorgentol het volgende:
Wow, hij ziet er niet zo sterk uit. Vechtsport?
Hup, al die Ajacieden in elkaarquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:26 schreef Borkydude het volgende:
Maar ff zonder grapjes, de enige keer dat ik echt flink klappen heb gehad was in een vechtpartij in de brugklas toen ik dacht dat ik hem wel aankon, en toen ik ruzie kreeg met een supporter na een wedstrijd
Stoerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nog nooit klappen gekregen, wel uitgedeeld![]()
Valt meequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |