pfff hallo overdrijf niet zo man! iemand martelen om voetbal :squote:
Nee idd, wat jij deed moet best kunnenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:56 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
pfff hallo overdrijf niet zo man! iemand martelen om voetbal :s
IK BEN VERDOMME GEEN BEEST
zeker nooit meer buiten geweest laatste jaren?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:57 schreef Apfel. het volgende:
Als je zomaar in elkaar geslagen wordt moet je het echt bont hebben gemaakt
sinds wanneer is allochtonen een volk?quote:Op zondag 20 mei 2007 10:34 schreef Robbadefrissa het volgende:
nou gisteravond met uitgaan
ik sta te dansen met 2 meisjes komt er een ernstige ziekte allochtoon en die ramt me op me slaap:S
dus ik sta 3 seconden zo van wat is dit nou, dan kijk ik naar waar hij vandaag komt, houd een jongen hem tegen omdat ie weg probeerde te rennen
dus ik wil er naar toe, had ie zich net losgewurmt en rent ie naar buiten.
dit is dus waarom ik een hekel heb aan dat volk
spreekwoordelijk gezocht, aarsquote:Op zondag 20 mei 2007 12:42 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
sinds wanneer is allochtonen een volk?
wat betekent spreekwoordelijk gezocht? doe wat aan je nederlandsquote:
gezegt, sorry dat ik dyslectisch ben en typfouten maak hoor.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:25 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
wat betekent spreekwoordelijk gezocht? doe wat aan je nederlands
Mensen die overal dyslectie de schuld van gevenquote:Op zondag 20 mei 2007 16:30 schreef Robbadefrissa het volgende:
[..]
gezegt, sorry dat ik dyslectisch ben en typfouten maak hoor.
Klotp.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mensen die overal dyslectie de schuld van geven
Alsof mensen zonder dyslectie geen typfouten maken.
Jij wou mij ook een keer slaan zei jequote:Op maandag 21 mei 2007 15:17 schreef VlaDje het volgende:
Ik ben 1x toen ik 14 was door een groep kale hardcore 4 life types(20 man) bijna in elkaar gehost
Ik had het mazzel dat ik een oudere zus had met veel vrienden die ook in de buurt waren...
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:48 schreef super-muffin het volgende:
Ik zat laatst in een snackbar wat te drinken, en er was een dronken gast en die was boos geworden op een medewerker. Daarna sloeg hij de ijshorn houdertjes kapot en gooide met wat dingen. Toen kwam hij naar een vriend van mij toe, en sloeg hem. En daarna kwam hij naar mij toe en sloeg mij.
En hij sloeg best hard ('t was een grote sterkte dronken gast van ongeveer 40 ofzo)
Kreeg wel m'n cola en kipcorn gratis!
Mooi dialoogquote:Op maandag 21 mei 2007 17:25 schreef Maikuuul het volgende:
Nope, wel eens zonder reden van me brommer af gereden.
Die vuillak wilde voorrang nemen terwijl hij het niet had
Ik zoek ook nooit ruzie, en ga als iemand ruzie wilt dit liever uit de weg.
Zoals een 1 jaartje geleden, ik en vriend lopen op de markt, komen 2 gasten van een jaar of 25 op ons af en houden ons tegen. Hij vraagt of we ruzie wilden
Ik: nee dankje
Hij: kom man is toch eerlijk 2 tegen 2
Ik nee, misschien een andere keer ?En toen liepen we verder
Zo sad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |