abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51244093
IK WORD HELEMAAL FOKKING GEK VAN DAT STELLETJE HYPOCRIETE HIPPIES
pi_51244851
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 22:00 schreef Thomass het volgende:
Tering ik zat net even te kijken en ik vind die berichten onderin toch echt stuitend. Iedereen die stuurt wat in zoals 'ja ik ga vanaf nu echt minder autorijden en minder stroom gebruiken', 'meer lopen minder autorijden vanaf nu !!1', serieus, waarom? Volgens mij doen ze het zodat ze kunnen laten zien van 'check mij goed zijn jeweet'.
Ik las vanochtend een heel grappige: ik heb 's avonds maar 1 lamp aan in het hele huis en de rest doe ik met kaarsen en geen tv meer aan in de avonduren en ik trek alle stekkers uit het stopcontact.

Damn denk ik dan, ik moet er niet aan denken elke ochtend alle stekkers erin te doen en geen lampen meer aan? Komop zeg! Dat geloof ik niet eens, zijn er werkelijk mensen die 's avonds geen lamp meer aandoen omdat ze denken daarmee een bijdrage te leveren?

Zonder China, Amerika en andere grote landen heeft het toch geen nut, ik blijf lekker leven zoals ik het nu doe en ben toch niet een echte grootverbruiker, dus het zal mij worst wezen.

Maar die kut balk op tv, ik kan niet langer dan 15 minuten kijken zonder mij te gaan storen aan die onzinteksten de hele tijd
pi_51245055
ik vind het trouwens wel mooi dat het de hele dag op tv is, maar die balk

en zelfs met 2 x zoomen op de tv blijft die balk in beeld

Ik las hier dat de BBC1 ook uitzend, maar even zien of dat wat is en anders maar pech. Anders ga ik wel een boek lezen en de tv aan voor de muziek, moet er wel een bedlampje aan, lekker goed voor het milieu
pi_51245103
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
Niet zeuren, we hebben weer een hele dag live muziek.
behalve bij bnn......die houden de kijker voor de gek door live te schakelen terwijl de betreffende artiest allang in het vliegtuig zit op weg naar huis

oplichters
  zaterdag 7 juli 2007 @ 22:46:25 #130
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_51245218
Jezus Christus. Hoe ver moet de hypocrisie gaan? Op Nederland 2 zie je de übermuts van milieu betogen dat wij bij het kopen van een flatscreen op het milieu teken moeten letten, en dat ding vooral niet teveel gebruiken, en op Nederland 3 zie je een artieste op het podium met achter haar een stuk of 12 flatscreens die allemaal hetzelfde beeld laten zien, namelijk die artieste.

Hoe ver moet het nog gaan? Hoe blind en hypocriet kan je zijn? En al die milieumensen natuurlijk weer blij, weer een reden om je een dag weer eens flink vol te gieten. En kernenergie, op dit moment de enige toereikende oplossing, ho maar.

En dat terwijl wij een flink deel van al onze energie uit frankrijk importeren, het land dat wél het initiatief neemt om flink wat kerncentrales op volle toeren te laten draaien.

Kortom: Het naïeve, laag opgeleide volk viert feest, een volkomen hypocriete actie dus van Al Gore, net als die vage sci-fi film van hem.
- Als een wijs man een goede reden heeft het woord te voeren houdt hij moeiteloos een goed betoog.
- You can say that again
  zaterdag 7 juli 2007 @ 22:48:49 #131
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_51245302
Oja: je kan ook als je een vliegreis boekt bij een ander bedrijf de CO2 uitstoot door jouw vliegreisje compenseren, ze gaan dan wat bomen planten.

Hoe naïef kan je nu weer zijn? Denk je dat linkse milieumensen met hun arbeidersloontje dit gaan doen? Die hebben het bovendien veel te druk met live-earthen!

Vaag dit.
- Als een wijs man een goede reden heeft het woord te voeren houdt hij moeiteloos een goed betoog.
- You can say that again
pi_51245361
Wel relax overigens, meteen nieuw idee voor webcomic
pi_51245439
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 22:46 schreef faberic het volgende:
Jezus Christus. Hoe ver moet de hypocrisie gaan? Op Nederland 2 zie je de übermuts van milieu betogen dat wij bij het kopen van een flatscreen op het milieu teken moeten letten, en dat ding vooral niet teveel gebruiken, en op Nederland 3 zie je een artieste op het podium met achter haar een stuk of 12 flatscreens die allemaal hetzelfde beeld laten zien, namelijk die artieste.
Ik wilde een nieuwe tv kopen met het mooiste beeld, maar nu weet ik dat ik vooral op het verbruik moet letten.

Live Earth
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_51245538
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 22:53 schreef BB-boy het volgende:
Ik wilde een nieuwe tv kopen met het mooiste beeld, maar nu weet ik dat ik vooral op het verbruik moet letten.
Je kan het beter voor het geld doen, een plasma was toch iets van 10 euro duurder per maand aan energiekosten? En je kan altijd nog zeggen tegen de milieu freaks dat je het voor het milieu gedaan hebt
  zaterdag 7 juli 2007 @ 23:01:51 #135
41860 rollator_GSI
Zastava GTI-killer
pi_51245763
zou Al Gore nog steeds president willen zijn van een land wat het meest bijdraagt aan global warming???

ja dus

hypocriet gelul van die Gore hier,ga lekker terug naar je eigen land en ga daar eerst de alwetende uithangen.
een beetje vreemd ,maar wel lekker !!
pi_51245880
quote:
Ik vond hem een tard met z'n liedje, maar hier heb ik wel respect voor. En hij heeft gelijk.
pi_51246343
quote:
whehehe
  zaterdag 7 juli 2007 @ 23:23:38 #138
168255 J.Herrer
pi_51246570
Tuinlampen op zonne energie je hebt er alleen geen fuck aan
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_51246651
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 23:23 schreef J.Herrer het volgende:
Tuinlampen op zonne energie je hebt er alleen geen fuck aan
Die had mijn schoonmoeder bij de Blokker gekocht

Echt, wat een kutdingen. Na 1 dag lagen ze al in de vuilcontainer, goed voor het milieu
  zaterdag 7 juli 2007 @ 23:28:06 #140
168255 J.Herrer
pi_51246702
Net als auto's op zonne energie
Leuk en aardig, maar ik zou 's avonds ook graag willen rijden
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_51246881
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 23:28 schreef J.Herrer het volgende:
pi_51247129
quote:
  zaterdag 7 juli 2007 @ 23:49:32 #144
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_51247330
quote:
Dat is meer om te laten zien dat je met zonnecellen ook auto's 160 km/h kunt laten rijden.
Het heeft namelijk een nogal 'oh je kunt er net aan een rekenmachientje op laten draaien'-imago.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zondag 8 juli 2007 @ 00:24:34 #145
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_51248325
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 18:12 schreef Irien het volgende:
Windenergie levert zeker een belangrijke bijdrage aan een beter klimaat, maar het aanleggen van die dingen is ook niet echt milieuvriendelijk, vooral niet in zee! En levert het wel genoeg stroom op, of moeten we op termijn niet zoeken naar extra oplossingen...
Het is allemaal niet zo makkelijk
We moeten sowieso op zoek naar andere oplossingen en die zijn er ook.
Alleen is er nog een discussie over de methoden, Biomassa bijv. opbrengst per eenheid biomassa is vrij laag en de kosten zijn ook een discussiepunt want die zijn weer vrij hoog, maar het is wel CO2 neutraal.

Het woord kernenergie alleen is al genoeg om een verhitte discussie te starten onder de milieu mensen en de voorstanders.

Het is idd allemaal niet zo makkelijk.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  zondag 8 juli 2007 @ 09:15:20 #146
84009 girllover
You had me at hello
pi_51254117
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 20:58 schreef Edie86 het volgende:
Dat hele warmtegedoe is een grote hoax, de temperatuur word pas sinds een 200 jaar gemeten en de temperatuur heeft wel vaker geschommeld, wat dacht je hoeveel mensen denken rijk te worden hierdoor?

Verzin iets wat energie bespaard en je bent binnen! Doe veel moeite om de mensen te doen geloven over het broeikaseffect en je krijgt geld van de overheid etc... Duh, maar feiten zijn er niet..
Ja, het is een beetje 'nieuwe kleren van de keizer'-achtig. Maar het is natuurlijk een prachtige manier voor de overheid om heel veel geld af te pakken. Ze verzinnen altijd weer wat nieuws.
pi_51264938
En wat zijn we nu verder na een serie van slecht bezochte concerten?
pi_51265021
Is het probleem nu niet opgelost dan?

Ik ga er iig vanuit dat de madonna's hun 20 plasma tv's de deur uit hebben gedaan.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  zondag 8 juli 2007 @ 21:22:57 #149
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_51271120
Erik van Muiswinkel zei het prachtig gister in de Zomer draait door.

"Artiesten vliegen de hele wereld over om ons te wijzen op het klimaatprobleem"

.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')