Ik las vanochtend een heel grappige: ik heb 's avonds maar 1 lamp aan in het hele huis en de rest doe ik met kaarsen en geen tv meer aan in de avonduren en ik trek alle stekkers uit het stopcontact.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:00 schreef Thomass het volgende:
Tering ik zat net even te kijken en ik vind die berichten onderin toch echt stuitend. Iedereen die stuurt wat in zoals 'ja ik ga vanaf nu echt minder autorijden en minder stroom gebruiken', 'meer lopen minder autorijden vanaf nu !!1', serieus, waarom? Volgens mij doen ze het zodat ze kunnen laten zien van 'check mij goed zijn jeweet'.
behalve bij bnn......die houden de kijker voor de gek door live te schakelen terwijl de betreffende artiest allang in het vliegtuig zit op weg naar huisquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
Niet zeuren, we hebben weer een hele dag live muziek.
Ik wilde een nieuwe tv kopen met het mooiste beeld, maar nu weet ik dat ik vooral op het verbruik moet letten.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:46 schreef faberic het volgende:
Jezus Christus. Hoe ver moet de hypocrisie gaan? Op Nederland 2 zie je de übermuts van milieu betogen dat wij bij het kopen van een flatscreen op het milieu teken moeten letten, en dat ding vooral niet teveel gebruiken, en op Nederland 3 zie je een artieste op het podium met achter haar een stuk of 12 flatscreens die allemaal hetzelfde beeld laten zien, namelijk die artieste.
Je kan het beter voor het geld doen, een plasma was toch iets van 10 euro duurder per maand aan energiekosten? En je kan altijd nog zeggen tegen de milieu freaks dat je het voor het milieu gedaan hebtquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:53 schreef BB-boy het volgende:
Ik wilde een nieuwe tv kopen met het mooiste beeld, maar nu weet ik dat ik vooral op het verbruik moet letten.
Ik vond hem een tard met z'n liedje, maar hier heb ik wel respect voor. En hij heeft gelijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:16 schreef Urquhart het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=OCxMnZmqdII![]()
whehehequote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:16 schreef Urquhart het volgende:
Die had mijn schoonmoeder bij de Blokker gekochtquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:23 schreef J.Herrer het volgende:
Tuinlampen op zonne energie![]()
je hebt er alleen geen fuck aan
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:28 schreef J.Herrer het volgende:
Net als auto's op zonne energie
Leuk en aardig, maar ik zou 's avonds ook graag willen rijden
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:28 schreef J.Herrer het volgende:
Dat is meer om te laten zien dat je met zonnecellen ook auto's 160 km/h kunt laten rijden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:28 schreef J.Herrer het volgende:
We moeten sowieso op zoek naar andere oplossingen en die zijn er ook.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:12 schreef Irien het volgende:
Windenergie levert zeker een belangrijke bijdrage aan een beter klimaat, maar het aanleggen van die dingen is ook niet echt milieuvriendelijk, vooral niet in zee! En levert het wel genoeg stroom op, of moeten we op termijn niet zoeken naar extra oplossingen...![]()
Het is allemaal niet zo makkelijk![]()
Ja, het is een beetje 'nieuwe kleren van de keizer'-achtig. Maar het is natuurlijk een prachtige manier voor de overheid om heel veel geld af te pakken. Ze verzinnen altijd weer wat nieuws.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:58 schreef Edie86 het volgende:
Dat hele warmtegedoe is een grote hoax, de temperatuur word pas sinds een 200 jaar gemeten en de temperatuur heeft wel vaker geschommeld, wat dacht je hoeveel mensen denken rijk te worden hierdoor?![]()
Verzin iets wat energie bespaard en je bent binnen! Doe veel moeite om de mensen te doen geloven over het broeikaseffect en je krijgt geld van de overheid etc... Duh, maar feiten zijn er niet..
Wheheheequote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:16 schreef Urquhart het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |