kloptquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:29 schreef -skippybal- het volgende:
Dat is toch dat wannabe festival waar Madonna en andere "topartiesten" met een privejet komen om ons er op te wijzen dat we moeten letten op het milieu?
En toen Muse dat hoorde dat ze toen gingen cancellenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:29 schreef -skippybal- het volgende:
Dat is toch dat wannabe festival waar Madonna en andere "topartiesten" met een privejet komen om ons er op te wijzen dat we moeten letten op het milieu?
Typisch musequote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En toen Muse dat hoorde dat ze toen gingen cancellen![]()
Isn't it ironic...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:50 schreef renz0r het volgende:
Alle artiesten worden ook nog is (met prive jets) ingevlogen...
Ja, ik ook...vond het daarom nogal een anticlimax toen ik de OP las...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:08 schreef Huppelei het volgende:
Ik dacht dat het over Google Earth maar dan live ging.
BEASTIE BOYSquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:08 schreef Yoghii het volgende:
Welke artiesten?
Ook zoietsquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:45 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
BEASTIE BOYS
BLACK EYED PEAS
BLOC PARTY
CORINNE BAILEY RAE
DAMIEN RICE
DAVID GRAY
DURAN DURAN
FOO FIGHTERS
GENESIS
JAMES BLUNT
JOHN LEGEND
KASABIAN
KEANE
MADONNA
METALLICA
PAOLO NUTINI
PUSSYCAT DOLLS
RAZORLIGHT
RED HOT CHILI PEPPERS
SNOW PATROL
SPINAL TAP
TERRA NAOMI
Ik ga er heen..., met het vliegtuig... lang weekendje Londen...
Hopelijk stort hun vliegtuig in de zee als ze op weg zijn naar het concert, achterlijke hypocrieten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:45 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
BEASTIE BOYS
BLACK EYED PEAS
BLOC PARTY
CORINNE BAILEY RAE
DAMIEN RICE
DAVID GRAY
DURAN DURAN
FOO FIGHTERS
GENESIS
JAMES BLUNT
JOHN LEGEND
KASABIAN
KEANE
MADONNA
METALLICA
PAOLO NUTINI
PUSSYCAT DOLLS
RAZORLIGHT
RED HOT CHILI PEPPERS
SNOW PATROL
SPINAL TAP
TERRA NAOMI
Jup, zo'n vermoeden heb ik ook. Zelfs zonder mensen zou de aarde opwarmen. Sowieso is het bewezen dat de intensiteit van de zon ook aan het toenemen is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:10 schreef Vierkantblokje het volgende:
Is een grote hoax die opwarming van de aarde!
Moet toch zeggen, heb respext voor die Al Gore, haalt bakken geld uit iets waar de halve wereld in trapt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jup, zo'n vermoeden heb ik ook. Zelfs zonder mensen zou de aarde opwarmen. Sowieso is het bewezen dat de intensiteit van de zon ook aan het toenemen is.
klopt...quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jup, zo'n vermoeden heb ik ook. Zelfs zonder mensen zou de aarde opwarmen. Sowieso is het bewezen dat de intensiteit van de zon ook aan het toenemen is.
http://liveearth.msn.com/quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:47 schreef BobbyB het volgende:
Oh, ik dacht dat Microsoft een tegenhanger van Google Earth had uitgebracht.
Online coverage gesponsord door Chevroletquote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Online coverage gesponsord door Chevrolet![]()
Die organisatie zou zich kapot moeten schamen!
Een beetje inlezen had geen kwaad gekund:quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:25 schreef postmortum het volgende:
Het ironische is aan dit hele concept is dat de concerten van Live Earth ontzettend veel stroom gaan kosten en dus de aarde nog sneller gaat opwarmen.
Dat van die privévliegtuigen is helaas wél waar.quote:the concerts will have eco-friendly electricity and sustainable lighting
Het probleem is dat het broeikaseffect VERSTERKT wordquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Live Earth en de klimaat hype is gewoon een machtstrijd.quote:"Amerikaans leiderschap heeft Europa bevrijd,
Amerikaans leiderschap redt de wereld van terrorisme,
Amerikaans leiderschap is nodig om het klimaat te redden.
Ben je gek! Instrumenten maken kost ook CO2! En wat dacht je van een festival! CO2!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:48 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Isn't it ironic...![]()
Eigenlijk zouden ze allemaal op de fiets moeten komen en akoestisch moeten spelen.
Daar gaat het toch niet om. Waar het wel om gaat is dat bepaalde mensen ons bewust willen maken (lees: zeggen wat we moeten doen anders zijn we de duivel) van iets waar ze zelf uiteraard niet aan meedoen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:57 schreef Yildiz het volgende:
Kom op nou, kritiek op mensen die voor het milieu opkomen en daarvoor gebruik maken van 1 van de vele miljoenen vluchten die per jaar gevlogen worden, is wel héél erg zwakjes hoor..
.
Eens, dat was wel iets te veel van het goede.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:34 schreef -skippybal- het volgende:
En net kwam die verschrikkelijke Sophie Hilteef en zo'n ander sletje het Weer crashen om aandacht te vragen voorr.... juist![]()
Kanker toch eens op met dat opdringerige gedoe
en die sander (of coen) ook heel trots vertelen. "Ja, ik vlieg morgen naar londen".quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:14 schreef Timmehhh het volgende:
Je wordt er helemaal gek van.
Ik luister nu tegenwoordig 3FM omdat CAZ is vervangen door een of andere goedkope veronica rip off.
Maar je wordt echt helemaal gek van dat Live earth gezever op die zender.
Tja, er valt geld aan te verdienen he! En als die familie ergens goed in is, is het dat wel.......Ik vind het zo hypocriet ook wat er op nu.nl bij het bericht stond:quote:Op vrijdag 6 juli 2007 05:05 schreef NorthernStar het volgende:
Het handboek dat erbij hoort.![]()
The Live Earth Global Warming Survival Handbook: 77 Essential Skills To Stop Climate Change
Geschreven door... David de Rothschild.
Zoontje van David Mayer de Rothschild, de Engelse tak van de Rothschilds. Een van de, zoniet dè, rijkste families ter wereld (middels het eeuwenlang uitzuigen van westerse landen). Die met zijn levenstijl in zijn eentje ongeveer evenveel CO2 uitstoot als een middelgroot Afrikaans land.
Die zal ons wel even vertellen hoe we op 77 manieren kunnen bijdragen aan CO2 vermindering.![]()
*me zegt: Steek dat boek maar in je hol!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |