Heb je die niet onder ctrl V zitten dan??quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Opzich is snel baggeren best onmogelijk als je steeds die !? vergeet...
!?
Donequote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:02 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Heb je die niet onder ctrl V zitten dan??
Nou... ik zag dat Leandra er van verdacht werd in de kroeg te zitten...quote:
Ga jij ook al zuipen!?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:04 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nou... ik zag dat Leandra er van verdacht werd in de kroeg te zitten...
Zo'n idee wat navolging verdient![]()
Dus ik denk dat het zometeen nog beter met me gaat dan daarnet![]()
En met jou??
Leannemais!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:06 schreef Leandra het volgende:
Lekker is dat... ik word er alweer van verdacht te zitten zuipen??![]()
Wel een goed idee trouwens![]()
Idd... dus: toedeledokiequote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga jij ook al zuipen!?![]()
Ik mag strakjes weer hard gaan werken![]()
!?
Leandra er ook van door waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:07 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Idd... dus: toedeledokie
Hai Lean, bye Lean![]()
Wel een strak plan Paris... ik denk dat ik idd zo ook maar de kroeg in duikquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:07 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Idd... dus: toedeledokie
Hai Lean, bye Lean![]()
Ja euh dat moet je dan toch echt zelf doen hoor, ik ben al lang blij dat dat ding in die wiki staat want ik snap geen ruk van die icons in de OPquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb mijn ava nog niet in de wiki gezet!
!?
Kijk dan gewoon RECHT naar het beeldscherm!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:10 schreef mootie het volgende:
Nu ben ik het zat...... vanuit mn ooghoekjes is het echt net of Ian Scan is!
Moots!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:10 schreef mootie het volgende:
Nu ben ik het zat...... vanuit mn ooghoekjes is het echt net of Ian Scan is!
Ik ben sjeul!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk dan gewoon RECHT naar het beeldscherm!![]()
!?
Maar wij nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar ik vind mijn huidige ava leuk!![]()
!?
Nietusquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vanmiddag zei je nog dat 'ie ermee door kon!![]()
!?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Acceptabel, hoewel ik nix met Ozzie heb.... aan de andere kant is hij wel het levende waarschuwingsicon voor kinderen: This is what drugs does to your brain.
Iedereen keert zich tegen mij!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Acceptabel is niet hetzelfde als leuk.
Ik had een afspraak vanmiddagquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volg het nieuws eensch!![]()
Of de 20.000 lemmings die erover in ONZ staan![]()
!?
Zoals wat!?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat nooit!![]()
![]()
Maar doe eens een andere ava?![]()
nogal joekelige gorilla...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aap ontsnapt, valt vrouw aan, drama.
!?
Dat mag je helemaal zelf weten.quote:
Ja, die aap schrok gewoon.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nogal joekelige gorilla...
gaat naast vrouw zitten, vrouw gaat gillen, gorilla valt aan...
Ik zal na het eten nog eensch zoeken.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat mag je helemaal zelf weten.Als wij hem maar leuk vinden.
![]()
Volgens nu.nl al met al 4 gewonden: http://www.nu.nl/news/1081623/12/Ontsnapte_gorilla_gevangen.htmlquote:
Die aap gaat sneller dan ik kan lezenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens nu.nl al met al 4 gewonden: http://www.nu.nl/news/1081623/12/Ontsnapte_gorilla_gevangen.html
Have fun!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tot laters... en dan ga ik de daad eens bij de verdenking voegen![]()
Op naar den kroegh dusch![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tot laters... en dan ga ik de daad eens bij de verdenking voegen![]()
Op naar den kroegh duschi![]()
![]()
Wat moet ik in de OP ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:02 schreef kleinzusje het volgende:
Mag Jappie in de OP ?
En mag die nepscanmanava snel vervangen worden ?
Ik wil het niveau van de SC graag verhogen door jouw afbeelding te laten plaatsen in de OPquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:02 schreef kleinzusje het volgende:
Mag Jappie in de OP ?
Je bent een pienter kind.....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik wil het niveau van de SC graag verhogen door jouw afbeelding te laten plaatsen in de OP![]()
Dank jequote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je bent een pienter kind.......in dat geval werk ik er natuurlijk geheel belangeloos aan mee.
![]()
toch vraag ik me af of het niet simpeler was geweest om de SC-topics gewoon sticky te maken
Heb je er rekening mee gehouden dat het gewicht van jouw ego het verhogende effect weleens teniet zou kunnen doen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je bent een pienter kind.......in dat geval werk ik er natuurlijk geheel belangeloos aan mee.
![]()
toch vraag ik me af of het niet simpeler was geweest om de SC-topics gewoon sticky te maken
kikker, wat denk je dat ik heb zitten soepenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:21 schreef mootie het volgende:
Ian zou gewoon een foto van Scanman als ava moeten nemen.![]()
Ik weet toch niet hoe Scan eruitziet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
kikker, wat denk je dat ik heb zitten soepen![]()
Merde merde merde....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je er rekening mee gehouden dat het gewicht van jouw ego het verhogende effect weleens teniet zou kunnen doen?![]()
Sorry schatquote:
Liegerd! Dat is die glijer uit Buffy.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sorry schat( schele kikker)
Zo dus:
[afbeelding]
Lijkt mij echt helemaal niets voor Ian...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:26 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Deze kwam ik tegen en lijkt me ook wel wat
Ik snap het, wel erg spijtig...............quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Merde merde merde.......sorry kleinzusje het is idd beter dat het feest niet doorgaat. Dit zijn van die "details" waar ikinmiddels zo aan gewend ben dat ik ze over het hoofd zie..maar Tally heeft natuurlijk volkomen gelijk.
![]()
Beetje te oud, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lijkt mij echt helemaal niets voor Ian...![]()
Ik vrees dat je er nog niet heel veel van begrepen hebt..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik snap het, wel erg spijtig...............
Een imago kan ook achteruit gaan door daar te staan. Maar je mag naast Gert, misschien brengt dat het in balans
Wil je het me een keer uitleggenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vrees dat je er nog niet heel veel van begrepen hebt..![]()
![]()
Japsssssssssssssssssquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vrees dat je er nog niet heel veel van begrepen hebt..![]()
![]()
Boodschapjes binnen popje, schatje, liefje ?quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:37 schreef petraa het volgende:
Ian Moots heeft gelijk, als je snel kijkt lijkt je ava op die van Scan. Vanmiddag dacht ik ook dat scan iets had gepost en was jij het.
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Boodschapjes binnen popje, schatje, liefje ?
Ah kijk.......kennelijk begint er toch wat te dagen.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah kijk.......kennelijk begint er toch wat te dagen.![]()
Toch was jouw keuze vreemd om me dan naast Gert te hangen...de hele zooi gaat scheef hangen met zo'n grote lul naast me.![]()
quote:
En daar word je een beet-je droevig vanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:42 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Weet je trouwens wie hier gisteren ook verdwaald was PUNTOOR
Had ik het toch heel anders opgevat! Ik dacht dat Kleinzusje bedoelde dat Gert's kleine ego jouw grote ego in balans kon houden.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah kijk.......kennelijk begint er toch wat te dagen.![]()
Toch was jouw keuze vreemd om me dan naast Gert te hangen...de hele zooi gaat scheef hangen met zo'n grote lul naast me.![]()
Dat was de bovenlaag van de tekst...ergens tussen laag 3 en 4 zat de ware betekenis verborgen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Had ik het toch heel anders opgevat! Ik dacht dat Kleinzusje bedoelde dat Gert's kleine ego jouw grote ego in balans kon houden.![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
En daar word je een beet-je droevig van
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:42 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Weet je trouwens wie hier gisteren ook verdwaald was PUNTOOR
heee jap-jequote:
Dan zal Kleinzusje er haar handen vol aan hebben met jou en Gert naast zich.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat was de bovenlaag van de tekst...ergens tussen laag 3 en 4 zat de ware betekenis verborgen.![]()
GRRRRRRRRRR Ik wil niet verkleinen maar bij jou moet het wel $(*#quote:
Hé Puntje!quote:
Ja, ik weet ik was er niet meer..... maar ik was uiteraard nog niet weg en net voor vertrek zag ik een "kom je vanavond op de koffie" SMSje van een dinnetje, en gezien dat verstandiger dan de kroeg is....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:02 schreef kleinzusje het volgende:
Mag Jappie in de OP ?
jij mag wel punt zeggen hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:56 schreef petraa het volgende:
[..]
GRRRRRRRRRR Ik wil niet verkleinen maar bij jou moet het wel $(*#
Heeeeeeeeeeeeeeeeeej oortje![]()
Ehm mag Puntoortje ook in de OP ???quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik weet ik was er niet meer..... maar ik was uiteraard nog niet weg en net voor vertrek zag ik een "kom je vanavond op de koffie" SMSje van een dinnetje, en gezien dat verstandiger dan de kroeg is....![]()
OP reeds aangepast op de wiki pagina, om te voorkomen dat Polo boven het hoofd van Jappie bloed staat te kotsen de avatar van Polo ook maar ff aangepast en zijn huidge in de OP gezet.
Nog geen gezeur over de vlakverdeling svp, ik heb vanavond betere dingen te doen... kleurnuances en de rest van de indeling kunnen later besproken worden![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hé Puntje!Ik zag ergens een foto van jou langs komen. Je bent een mooie dame hoor!
Is het geen idee om de boel eens door elkaar te husselen? Het wordt zo saai om steeds op dezelfde plek te staan.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik weet ik was er niet meer..... maar ik was uiteraard nog niet weg en net voor vertrek zag ik een "kom je vanavond op de koffie" SMSje van een dinnetje, en gezien dat verstandiger dan de kroeg is....![]()
OP reeds aangepast op de wiki pagina, om te voorkomen dat Polo boven het hoofd van Jappie bloed staat te kotsen de avatar van Polo ook maar ff aangepast en zijn huidge in de OP gezet.
Nog geen gezeur over de vlakverdeling svp, ik heb vanavond betere dingen te doen... kleurnuances en de rest van de indeling kunnen later besproken worden![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel...... akkoord Puntoortje??
Dit dus:quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is het geen idee om de boel eens door elkaar te husselen? Het wordt zo saai om steeds op dezelfde plek te staan.![]()
En voor je m'n hoofd eraf bijt: ik ben weer even weg. Er moeten monsters verslagen worden.![]()
Komt later wel een keerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:58 schreef Leandra het volgende:
LOL... maarre ik zou om 20.30 bij dinnetje zijn dus hasta la vista babyquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:11 schreef petraa het volgende:
Ik heb me ava maar weer terugveranderd, dan steek ik b eter af in de OP. Dus Leandraaaaaaaaaaaa
wat heb jij nou zitten knoeien?quote:
Ik zou zeggen: Probeer eea uit, zorg dat je het ook in een gewoon (Word) docje opslaat en word het er lekker over eensquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:12 schreef Jappie het volgende:
Als we het nu eens zo doen ?
-verknipte OP-
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Probeer eea uit, zorg dat je het ook in een gewoon (Word) docje opslaat en word het er lekker over eens
Wel ff de meest recente versie met Puntoortje erin pakken hè![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Probeer eea uit, zorg dat je het ook in een gewoon (Word) docje opslaat en word het er lekker over eens
Wel ff de meest recente versie met Puntoortje erin pakken hè![]()
Welk deel van 'koffie drinken" begreep je nietquote:
Ik mocht naast Gert..en niet aan de buitenkant...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:19 schreef kleinzusje het volgende:
En gert blijft naast mij en APK graag onder![]()
zit je geen GTST te kijkenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:27 schreef Jappie het volgende:
Jezus wat een stomme deal![]()
Hmm...valt toch nog mee...... vooruit dan maar.![]()
Wowerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh...ik moet zo weer goretusks killen..![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh...ik moet zo weer goretusks killen..![]()
Sorry schat, straf me maar. Helaas is dit even puzzelenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:27 schreef Jappie het volgende:
Jezus wat een stomme deal![]()
Hmm...valt toch nog mee...... vooruit dan maar.![]()
Is dit een sudokuquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:12 schreef Jappie het volgende:
Als we het nu eens zo doen ?
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Ja, los jij hem even op?quote:
daar hebben ze jou toch voorquote:
hihi ... daar zou ej best eens gelijk in kunnen hebbenquote:
doeiiiii suc6quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:05 schreef kleinzusje het volgende:
Dag SC ers, mijn taken zitten er op............................ ik ga mn ex duidelijk maken dat het nu echt over is![]()
Ik zit ook nog te denken aan een: zoek de verschillen, maar ik kon ze niet zo snel vindenquote:
Je zit gewoon te hopen op goedmaaksexquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:05 schreef kleinzusje het volgende:
Dag SC ers, mijn taken zitten er op............................ ik ga mn ex duidelijk maken dat het nu echt over is![]()
nou nee hoor ... gewoon puntoortjequote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:17 schreef Mike1964 het volgende:
Lama's!
Tally en gelijk hebben?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hihi ... daar zou ej best eens gelijk in kunnen hebben
neeee..... niet "gewoon"quote:
Ik denk dat ik mezelf maar even ga oplossenquote:
Jij en ik, en dan het eens zijnquote:
quote:
wat is er niet gewoon aanquote:
Het feit dat ik al twee dagen met jouw gezicht op mijn netvlies rondloop misschien?quote:
dan moet je een keer op dat rooie kruisie rechtsbovenin klikken dan gaat ie wel wegquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:28 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Het feit dat ik al twee dagen met jouw gezicht op mijn netvlies rondloop misschien?![]()
Ik wil helemaal niet dat ie weg gaat!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:29 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dan moet je een keer op dat rooie kruisie rechtsbovenin klikken dan gaat ie wel weg![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:31 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet dat ie weg gaat!![]()
lekker rustig tochquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:39 schreef Mike1964 het volgende:
Ian-Nick eindelijk een keer in slaap gevallen?
Dan moet je mijn naam niet noemen, jongquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:45 schreef Mike1964 het volgende:
Heb ik net event een kwaliteitsmomentje met Puntje, komt die kutpuber zich er weer mee bemoeien..
Niks tegen John Lennon (toch?) hoor, maar ik vond die andere veel beter.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:45 schreef Mike1964 het volgende:
Heb ik net event een kwaliteitsmomentje met Puntje, komt die kutpuber zich er weer mee bemoeien..
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:45 schreef Mike1964 het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf!? Is MikeyMike Puntert aan het bewerkpwneren!?
!?
Gossie....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niets, ik heb mijn linkerhand verbrand![]()
Daar gaan mijn legendarisch snelle posts![]()
![]()
![]()
!?
Terwijl iedereen zich blijkbaar tegoed doet aan alcoholische versnaperingen was Ian gewoon netjes aan het werk.quote:
ach gossie tochquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Terwijl iedereen zich blijkbaar tegoed doet aan alcoholische versnaperingen was Ian gewoon netjes aan het werk.![]()
Toen deed ik fucking kokend hete pan over mijn poezelig handje gutsen![]()
![]()
![]()
!?
quote:Op [target=http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?p=1197889#1197889]vrijdag 18 mei 2007 @ 22:02[/target] schreef tamika het volgende:
Sorry, ik ben zelfs ook surinaamse, maar o wat heb ik me geschaamd daarnet met die zussen van Natasja!.Dat geschreeuw en niet netjes kunnen praten. Toen ze buiten nog in het surinaams spraken, werd nog duidelijk gemaakt aan Natasja hoe erg die kinderen haar missen en hoe slecht het gaat met Jairo en toen ze te horen kregen dat ze alleen maar nederlands moesten praten was het plotseling één en al positief over die kids. En die stille dreigementen naar Huub toe, wat zielig allemaal. Ze hebben hiermee nog maar eens verduidelijkt dat ze zussen zijn van Natasja. Ik heb echt voor het eerst bezoek meegemaakt dat zich zo ordinair heeft gedragen. Tja, alleen het bezoek van Natasja en Brain dus!!. Neem maar eens het bezoek van Sylvia, Eric en Huub,, keurige mensen, die zich zelfs niet eens met het spel bemoeien. Dit maakt nog eens duidelijk dat Natasja gewoon voor het miljoen daar zit in tegenstelling tot wat zij dus beweert. Even voor de duidelijkheid: ER ZIJN ECHT WEL KEURIGE SURINAMERS!
Gooien nog wel!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die zou ik dan ook even in de COS gooien.![]()
!?
denk het ... mij lukt het welquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:38 schreef Talitha het volgende:
Ik kom niet meer in de COS? Heb ik een plaatselijke ban ofzo?
Ja. Je mag alleen nog maar hier posten...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:38 schreef Talitha het volgende:
Sorry...... even aan een mod vragen.... ik vond je gewoon gruwelijk vervelend.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:38 schreef Talitha het volgende:
hahah tis je geluktquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:38 schreef Talitha het volgende:
Tally vervelendquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Sorry...... even aan een mod vragen.... ik vond je gewoon gruwelijk vervelend.![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Sorry...... even aan een mod vragen.... ik vond je gewoon gruwelijk vervelend.![]()
Eerlijk gezegd zijn mensen niet zo blij met me de laatste tijd. Geen idee hoe het komt! Zal wel voodoo zijn ofzo.quote:
Ik kon al niks vinden in de banmeldtopicquote:
Ik wel hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zijn mensen niet zo blij met me de laatste tijd. Geen idee hoe het komt! Zal wel voodoo zijn ofzo.![]()
Hi uniekhoornquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Hee Bongie, hoest met je wii??? Is dat echt zo leuk? En wat speel je er op dan?
Ian!quote:
Wie zou mij nou willen bannen? Ik ben de braafheid zelve.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik kon al niks vinden in de banmeldtopic
Gelukkig! Iemand die nog blij met me is.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wel hoor![]()
Al ben ik nog steeds wel een beetje benieuwd naar het verdwenen sig mystery
Neuh, ik heb tegenwoordig een eigen show met Leandra.quote:
Daarom!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wie zou mij nou willen bannen? Ik ben de braafheid zelve.
Ik heb tegenwoordig PMquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gelukkig! Iemand die nog blij met me is.![]()
![]()
Ik ben de afgelopen week door 2 docenten afgeblaft, een medeposter had een niet zo fraaie beschrijving van mij en nu word ik weer telefonisch bedreigd door de ex van een collegaatje van me.![]()
Ik zal je nog weleens uitleggen hoe dat met die sig zat. Is een beetje persoonlijk verhaal, dus...
PietjePuk die het met PC eend eens is? Het moet niet veel gekkerder worden...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig PM
Laat iedereen voor de rest maar lullen, jij bent lievvvv![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:09 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
PietjePuk die het met PC eend eens is? Het moet niet veel gekkerder worden...
Hi Veulenquote:
quote:
quote:
Mss is het spannend op de streams?quote:Mare wat zijn jullie verder stil?
Zet nou gewoon dat oude plaatje terug, die was goehoed!quote:
Dit IS mijn oude plaatjequote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:32 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zet nou gewoon dat oude plaatje terug, die was goehoed!![]()
Naja in de COS staat ook niet echt iets boeiends. D'r gebeurd geen moerquote:
Ben even "Nu we er toch zijn" aan het kijken..... Lekker even relaxen zonder te ergeren aan de streamsquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:27 schreef Veulen het volgende:
Jeetje wat een begroeting
Mare wat zijn jullie verder stil?
Dat zegt me niks. Is dat een gebrek in me opvoeding?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben even "Nu we er toch zijn" aan het kijken..... Lekker even relaxen zonder te ergeren aan de streams
die is beter dan die bagger van netquote:
Nee, in tegendeelquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat zegt me niks. Is dat een gebrek in me opvoeding?
You ain't seen nothing yet, hunniebun!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:33 schreef Lobasca het volgende:
Pietje, wil je met me trouwen? Ik ben nog nooit zo verwend!!!
Niet zo heel erg denk ikquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Nee, in tegendeel
Leuk programma van BNN, hoe gastvrij nederland is
In de kerk... honey...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
You ain't seen nothing yet, hunniebun!![]()
Wil je in de Villa trouwen, of doen we het gewoon lekker stiekem?
En tijdens de huwelijksnacht hou ik mijn bril op....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
You ain't seen nothing yet, hunniebun!![]()
Wil je in de Villa trouwen, of doen we het gewoon lekker stiekem?
Hee, die had ik nog niet gezien. Die Pietje tochquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En tijdens de huwelijksnacht hou ik mijn bril op....
Jaahh!! Big Pete maakt er werk van!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, die had ik nog niet gezien. Die Pietje toch![]()
quote:
Safe sex!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En tijdens de huwelijksnacht hou ik mijn bril op....
wie wat?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:04 schreef petraa het volgende:
Erik heeft gewonnen ole ole, Erik heeft gewonnen ole ole. Erik heeft gewonnen, Erik heeft gewonnen, Erik heeft gewonnen oleeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
Goeieavonddddddddddddddddd allemaal
ahaquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:07 schreef Disana het volgende:
[[url=http://aycu03.webshots.com/image/15442/2004250078273012137_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Trusteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
aha....
ik kan nog net afscheid van je nemen ga meteen me bedje in![]()
slaap lekker
![]()
Yeah, de SC's eerste huwelijkquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:07 schreef Disana het volgende:
[[url=http://aycu03.webshots.com/image/15442/2004250078273012137_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Disana is de couturiere annex styliste, dat moge duidelijk zijn.quote:
Wie heeft het ovet sex? Ik kan gewoon slecht tegen die fonkelende oogjes van je.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Pfoei, die was heel wat moeilijker om even snel te doen![]()
[[url=http://aycu05.webshots.com/image/14604/2001164397517285791_rs.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:07 schreef Disana het volgende:
DIe fonkeling wordt louter en alleen door jouw ravissante verschijning bewerkstelligd, My Dear!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wie heeft het ovet sex? Ik kan gewoon slecht tegen die fonkelende oogjes van je.![]()
![]()
Zal wel door de url komen. Als je nou eens rechtsklikt en save't naar je eigen bewaarplekje onder een kortere naam?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Disana, hij is geweldig!!! Alleen krijg ik door dat de bastandnaam te lang is voor usericon, how to change?
Pete!!!! Mjammie, dress to impress!!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Disana is de couturiere annex styliste, dat moge duidelijk zijn.
Maar wie wordt de weddingplanner?
Kan dat niet via tinyurl? (www.tinyurl.com)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:25 schreef Lobasca het volgende:
Disana, hij is geweldig!!! Alleen krijg ik door dat de bastandnaam te lang is voor usericon, how to change?
U is ongeëvenaard! (Op mijn Grote Liefde en Muze Lobasca na dan!)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Pfoei, die was heel wat moeilijker om even snel te doen![]()
[[url=http://aycu05.webshots.com/image/14604/2001164397517285791_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Kee, krijg je binnenkort the story of Litha's sig te horen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig PM
Laat iedereen voor de rest maar lullen, jij bent lievvvv![]()
Pietje wat zie je er mooi uit!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:09 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
PietjePuk die het met PC eend eens is? Het moet niet veel gekkerder worden...
Dear hunk Pete, kan jij mij als bruid van Disana even kant en klaar, met alles erop en eraan bewerkstelligen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
U is ongeëvenaard! (Op mijn Grote Liefde en Muze Lobasca na dan!)
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:36 schreef Disana het volgende:
[[url=http://aycu17.webshots.com/image/15416/2002080401856894933_rs.jpg]afbeelding][/URL]
WOW. Daar moet op geproost worden!!! Rondje kersenbrandewijn voor de hele SC en veeeeeeeeeeer daar buiten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:36 schreef Disana het volgende:
[[url=http://aycu17.webshots.com/image/15416/2002080401856894933_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Ik heb liever een kopje thee en een kaakje, is dat goed?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
WOW. Daar moet op geproost worden!!! Rondje kersenbrandewijn voor de hele SC en veeeeeeeeeeer daar buiten.![]()
![]()
Feestjeeeeee!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
WOW. Daar moet op geproost worden!!! Rondje kersenbrandewijn voor de hele SC en veeeeeeeeeeer daar buiten.![]()
![]()
Wat, waarom en hoe reageerde hij?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoi ik ben er weer..ik moet iets kwijts..ik heb iets heel gemeens gedaan vanavond als represaille
Vertelquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoi ik ben er weer..ik moet iets kwijts..ik heb iets heel gemeens gedaan vanavond als represaille
Truste Lieffie!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Truste Lieffie!![]()
En alle andere FOKkertjes![]()
Trusten Pietjequote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Truste Lieffie!![]()
Trusten Heer Pietje,quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Truste Lieffie!![]()
Ik denk dat Ian die rol best wil proberenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:49 schreef Lobasca het volgende:
Ta ta tara Ta ta tara...
Tuurlijk mag Disana thee met een kaakje.
Waar blijft de dominee of pastoor of wie dan ook?
Als je die !? nou daarquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Let ik even niet op, mis ik een huwelijk...![]()
!?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou jullie weten misschien dat maandag mijn relatie na 9 jaar uitging en dat ik toen nogal over de rooie was en ik mjin familie en vrienden niet kon bereiken.
In de loop van week gaf ex aan het weer te willen proberen en leuke dingen te doen.
Maar iets in mij zei dat er iets niet klopte...
Dus toen deed ik wat ik nog nooit had gedaan...ik checkte zijn mobiele telefoon en las tussen de keurige werkberichtjes heel wat minder keurige berichtjes..
Nu kan ik er mee leven dat er ooit eens een keer iets gebeurd qua sex. Maar dat het allemaal zo sneaky moest en achter mijn rug om en dat zelfs na het 'feit' er vrolijk werd doorgebabbeld vond ik minder. Ik smste met de telefoon van ex de jongen en zei "Hoi zin om af te spreken? sms me op mijn andere nummer, niet bellen" en gaf het nummer..
Wat volgde was een hete sms-sessie waar die jongen waarschijnlijk geil van werd en ik WOEDEND.
Toen bedacht ik een slim plan:
Ik smste: kom om 8 uur dan gaan we het gezellig maken
Vanavond zat mijn vriend om 8 uur nietsvermoedend op de bank en ik zei dat een vriend van me om 8 uur zou komen.
Ding dong de deurbel ging. Ik zag op het schermpje een schaapachtige lelijke derderangssnol in de camera kijken. Ik liet de deur beneden open en deed de voordeur op een kier. Ik verplaatste me snel naar de keuken...het enige wat ik dacht was : niet nerveus zijn maar sterk zijn en sterk over komen.
De deur ging open..ik zag de blik van mijn (ex) vriend..priceless.
Ik liep om de muur heen en zei tegen de jongen : "Kom er in..ik ben de vriend van ######"
Hij schrok zich dood. Ik zei ga zitten, jongen ging zitten, Vriendje zat te shaken. Ik zeg
"ik vind het niet erg dat je mijn vriend hebt gezogen, als je echt goed was had je immers wat met hem gehad. Maar dit geld voor jullie beiden: als ik nog 1 keer merk dat jullie klooien met elkaar dan breek ik jullie nek. Iemand een biertje?"
Voor zover ik weet kan dat.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:56 schreef Disana het volgende:
Ik vraag me trouwens af of twee users hetzelfde usericon kunnen gebruiken![]()
Jullie hebben het zo vaak over ONZ, dat ik nooit de moeite heb genomen te vragen wat het isquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kan dat.![]()
In ONZ worden toch vaak genoeg ava's gejat?![]()
!?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Jullie hebben het zo vaak over ONZ, dat ik nooit de moeite heb genomen te vragen wat het is![]()
Ja! Vriend schrok zich dood..dat was prachtig..en de jongen was geintimideerd en ik bleef zo kalm en rustig en wist precies hoe ik alles ging zeggen...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:58 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Goed gedaan LP
Voel je je er beter door ?
Onzin voor je leven : is ook een subfora hierzo.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:00 schreef Disana het volgende:
Jullie hebben het zo vaak over ONZ, dat ik nooit de moeite heb genomen te vragen wat het is![]()
Een van de beste ookquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:03 schreef BONG4002 het volgende:
ONZ is toch wel een van de bekendere fora van FOK!
Ja lekkerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Iemand een biertje?"
Ik denk dat we hier kunnen spreken van 100%: PWNDquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:03 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ja! Vriend schrok zich dood..dat was prachtig..en de jongen was geintimideerd en ik bleef zo kalm en rustig en wist precies hoe ik alles ging zeggen...
Soms droom je misschien over wraak en hoe je dat gaat doen en dan is de uitwerking kut..nu was de uitwerking perfect. Ik weet dat die jongen dacht "tering christus, dat is geen katje die je zonder handschoenen moet beetpakken"
Dank Ian en Veulen. Ik zal er eens een keer een blik op werden danquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Onzin voor je leven : is ook een subfora hierzo.
De naam is redelijk toepasselijk trouwens
Dat je rustig kon blijven zeg! Maar knap dat je het zo hebt aangepakt, allebei even op hun plek gezet. (ik zou het overigens niet durven)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:56 schreef LoveProfusion het volgende:
lang verhaal
Zeker de moeite waardquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank Ian en Veulen. Ik zal er eens een keer een blik op werden dan![]()
Ik zou wel even wachten met posten daarquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank Ian en Veulen. Ik zal er eens een keer een blik op werden dan![]()
'Blik op werpen' als in 'even kijken'.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou wel even wachten met posten daar![]()
![]()
Ja, prima...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:08 schreef Disana het volgende:
[..]
'Blik op werpen' als in 'even kijken'.
Ik doe meestal ook alleen maar lezen daarquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:08 schreef Disana het volgende:
'Blik op werpen' als in 'even kijken'.
Nog lager dan hier? <duck and run>quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, prima...
Maar mijn goedbedoelde raad was dus niet meteen een post neer te plempen...
Gezien het "niveau" aldaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |