quote:Op vrijdag 18 mei 2007 07:59 schreef Sugar het volgende:
Éventjes showen hoe mooi ze is met vlechtjes:
quote:
Ik wil ook zien! BE heeft lang genoeg geoefend dus dat moet wel een heel erg mooi kindje wordenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:50 schreef Rijstebuiltje het volgende:
BE.. ik kan eigenlijk niet wachten, tot we jullie mupsje kunnen bekijken!![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:50 schreef Rijstebuiltje het volgende:
BE.. ik kan eigenlijk niet wachten, tot we jullie mupsje kunnen bekijken!![]()
Lief!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:38 schreef Neuk het volgende:
Ik wil ook zien! BE heeft lang genoeg geoefend dus dat moet wel een heel erg mooi kindje worden![]()
Oh! Ze is zo mooi Snoopquote:Op maandag 21 mei 2007 08:25 schreef snoopy het volgende:
Oooooooooh wat een leukerd allemaal! MeikeDean
Maria & Storm
![]()
Beetje korrelig, maar zo lief:
[afbeelding]
Als ze 18 is, net als mama, niet eerder.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Demi.....lekker gekleurd??? Misschien mag je later wel een mooie tattoo van je mama
Zo lief!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:10 schreef KD-fotografie het volgende:
verhalen vertellen tegen Max
[afbeelding]
[afbeelding]
Jioj bent een van de weinige die zo reageerd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:50 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Zo lief!Een klein, fijn meisje naast die grote, stoere hond.
Ja hoor, waren babymarkers dus die veeg je er gewoon vanaf met een vochtige doek, dat was mijn geluk.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:00 schreef Noli. het volgende:
Demi..heb je alles weer weg kunnen krijgen KD? Ik vind die foto's met Max de hond wel grappig juist. Max lijkt niet geheel naar Demi te luisteren
En ze is alweer twee zeg..
(weet je toevallig ook waar de vriendin dat broekje gekocht heeft of staat er een merkje ofzoiets in? Ik ben op zoek naar een broekje in die kleur)
Dat valt eigenlijk wel meequote:Op woensdag 23 mei 2007 11:00 schreef Noli. het volgende:
Wat een mooie foto van Noah! Heel knap gemaakt ook volgens mij.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:00 schreef jessie het volgende:
O Kai wat een pretbekkie met pleisters![]()
![]()
Wat word ze groot mooi he
[afbeelding]
Ik weet wel waar ik om moet vragenquote:
Geweldige foto (en onderwerp)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:09 schreef sjak het volgende:
En je bent een echte duimer of je bent het niet![]()
[afbeelding]
redelijk jaquote:Op zondag 27 mei 2007 13:58 schreef XXXKarinXXX het volgende:
wat leuk! wonen jullie zo dichtbij elkaar?
Zo hoort het ook Jetske, laat de mannen maar voor je kruipenquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:16 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een heerlijke foto's weer! Ik mag blij zijn dat het geklapper in mijn buik wat in toom gehouden wordt nu de boel een beetje gevuld is daar.
goed om te zien dat er over 7 jaar ook nog lekkere meiden rondlopenquote:Op zondag 20 mei 2007 18:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Meiden tape je eierstokken maar vast....
Meike is bezig met verleidingstactieken...
[afbeelding]
Mooie foto zeg!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:22 schreef Schanulleke het volgende:
Wat stoer zo die pet bij Amber.
En wat een lief gezicht Jolie met haar eigen kettingdracht.
Wij hadden nog in archief Jetske als onderwaterbaby.
[afbeelding]
Met zilveren pailletten en dan met kleine groene glaskraaltjes vastgezet. M'n achterbuurvrouw wilde ook heel graag zo'n t-shirt voor haar dochtertje. En gelukkig heet die Julia, want als ze Marie-Christine had geheten had ik nee gezegd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:09 schreef lady-wrb het volgende:
haaaaa dat is het t-shirt van sterre
dat heb je toch met knopen gedaan spuuglokje?
(mag je nog blij zijn dat ze geen marie-christine heet om maar eens iets langs te noemen)
Thanx! Nee, ze zong niet op K3 (voor de verandering een keer nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:33 schreef Smoezie het volgende:
Wat een mooie meid, MaLo! En wat ziet ze er vrolijk uit! Wat ze aan het zingen op K3 ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |