Je hebt gelijk LadyS, volgende keer zal ik aan je denken. Misschien moeten we dan ook maar een mooi weer meet aan het strand doen. Wat een boeffie is Iris zeg, wat durft en kan ze al veel!
Wat een geweldig lieve foto van Meike, zo lekker knus als ze zo in slaap vallen
Merlijn lekker he zo knoeien, en het is ook veel logischer om het direct met je mond te doen, anders moet het eerst op een vork of een lepel en dan in je mond. Dan maak je ook twee keer zoveel vies, je hebt gewoon gelijk.
Digger, wat een kanjers zijn het zeg! Mooie foto's ook!
![]()
Die Eva, alweer 6 jaar. Wat ben je verwend zeg, een prachitge bluswagen heb je gekregen, had je die gisteren niet even in Amsterdam kunnen inzetten...
Goed zo Senesta, je moet altijd op alles voorbereid zijn, en als je de paraplu niet tegen de regen hoeft te gebruiken dan is ie altijd goed tegen de zon. "en de zon scheen op haar bolletje, daarom droeg zij een parasolletje"
Dean wat heb je een stoer shirt aan zeg!
En daar hebben we Jolie weer, mooie jolie, actrice jolie, zangeres jolie, altijd vrolijke jolie
![]()
Ik krijg geen genoeg van al die prachtige wondertjes!
Ik had ook nog wat foto's gemaakt vandaag:
Het leek me zo leuk om ze alledrie tegelijk op de foto te krijgen, nou dit is het beste resultaat met drie van die dreumessen die overal naar toe willen kruipen
![]()
![]()
Alleen Ive bleef zitten om te poseren
![]()
Oh, die mannen waren zo leuk...
![]()
En hier is Ive zo een stoer, ondeugend mannetje.
![]()
Maar ondeugend vond ik ze alledrie wel hoor, echt zo grappig en lief.