quote:Ontsnapte gorilla uitgeschakeld
In Diergaarde Blijdorp in Rotterdam heeft een ontsnapte gorilla paniek en chaos veroorzaakt en enkele bezoekers verwond. Hij sleurde een vrouw mee en liet haar gewond achter. Om 16.00 uur wist een schietploeg hem te verdoven.
Het dier was ruim een uur eerder over de gracht en de stenen omheining van het buitenverblijf gekomen. Nadat hij een vrouw had verwond, sloeg hij zich door de glazen deur van het overvolle restaurant. Daar rende hij rond en sloeg om zich heen. Nadat hij in een hoek was gedreven, kon hij worden uitgeschakeld.
De gorilla is de zwartrug Raymania. Hij is elf jaar en kwam in 2005 uit Duitsland.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
De gorilla is te herkennen aan het Excelsiorlogo om zijn nek en zijn beroerde clubvoorkeur.
Daar ben ik het niet mee eensquote:
Wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:30 schreef lookinforyou het volgende:
Weer veel teveel geld uitgegeven vandaag![]()
Ik was er zelf bij, maar toch....
3 skaterbroeken voor Justin,quote:
nee, niet echt, maar dat moet nog wel voor de vakantie. Ik heb nog even gelukkig.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:58 schreef pascalheister het volgende:
zo dan die jongen komt niks te kort
voor jezelf ook nog iets gekocht linfje?![]()
SCH zit er nu... Dat jaagt ook mensen wegquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:06 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Golfert en Bluezz wonen in het dorp met de meeste miljonairs. Voor hen een garantie dat ze bij hun nooit zullen inbreken.
ga je met Justin op vakantie of met nog meer ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:06 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
nee, niet echt, maar dat moet nog wel voor de vakantie. Ik heb nog even gelukkig.
Altijd makkelijker voor hem iets te kopen dan voor mezelf.
Oh ja, ik moet nog een nieuwe vriezer. Gelukkig is de belastingdienst me goed gezind dit jaar![]()
Nederland is wereldnieuwsquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:18 schreef VoreG het volgende:
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_465914.html?wt.bron=homeArt1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |