Ik ken er ook nog één:quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:51 schreef Stofje het volgende:
Ik weet nog een ontstellend geestige woordgrap.
ChoWie?
Haha. Ontstellend geestige woordgrap was dat.
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja.Daarom zei ik ook dat het droog was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2
1
Hoezo? Ik lust worst. Maar ik heb liever rauwe hamquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:21 schreef dubidub het volgende:
DIe zin is trouwens ook te veranderen in: 'remlof lust je worst' en dat is best verontrustend, remlof
Kinderen in Afrika hebben honger.quote:
Maar nu laat je het bezittelijke voornaamwoord 'je' weg, en dat verandert de context nogalquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoezo? Ik lust worst. Maar ik heb liever rauwe ham
Ik zal je geruststellen: ik lust jouw worst nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:25 schreef dubidub het volgende:
[..]
Maar nu laat je het bezittelijke voornaamwoord 'je' weg, en dat verandert de context nogal![]()
Dank. Maar je ontkent niet dat je iemands worst lustquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal je geruststellen: ik lust jouw worst niet
Stofje snapt het stofje snapt het nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:29 schreef Stofje het volgende:
Hersenkrakers in dit topic. Het kwartje van remlofs woordgrapje valt nu pas en hij is eigenlijk best grappig.
Ja die van Unoxquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:28 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dank. Maar je ontkent niet dat je iemands worst lust![]()
![]()
Oh kut.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:29 schreef Stofje het volgende:
Hersenkrakers in dit topic. Het kwartje van remlofs woordgrapje valt nu pas en hij is eigenlijk best grappig.
Hou je mondquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:35 schreef Bizznitch het volgende:
LEUGENS ALLEMAAL LEUGENS CHOWI IS JARIG IN NOVEMBER!
MAAKT NIET UIT, WE VIEREN HET TOCH.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:35 schreef Bizznitch het volgende:
LEUGENS ALLEMAAL LEUGENS CHOWI IS JARIG IN NOVEMBER!
IK BEN NÍÉT JARIG!quote:
Kom maar op met je LiefLiesje verhalen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:26 schreef Stofje het volgende:
Ik heb wel eens gedroomd, dat ik Chowi vingerde in een steegje in hartje Zwolle.
Dat heb je me nooit verteld!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:26 schreef Stofje het volgende:
Ik heb wel eens gedroomd, dat ik Chowi vingerde in een steegje in hartje Zwolle.
Owquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:12 schreef Stofje het volgende:
ZE IS NIET JARIG, DAT IS ZE PAS OP 28 NOVEMBER!!!
Zul jij even schrikken als je ooit mijn broek losknoopt en ontdekt dat ik een hermafrodiet ben!quote:
DIE KRIJG JE NIET, DIE HEB JE NU!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:44 schreef Chowi het volgende:
Ik vind alles best, als ik de 28e ook maar een topic krijg.
Gefeliciteerdquote:
Stofje you naughty boy...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:26 schreef Stofje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |