quote:Op zondag 10 juni 2007 13:07 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Koeleman is failliet gegaan
De hoogvliet had blijkbaar een grote voorraad want bijvoorbeeld de Boni heeft het al tijden niet meer.
Tja, ik moest ook wennenquote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Maar dat kan niet, ik lust geen andere appelmoes
![]()
![]()
Help, mijn augurken?!quote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Maar dat kan niet, ik lust geen andere appelmoes
![]()
![]()
Die divisie is overgenomen door de producent van Hak, maar dat moest ik wel even googlelen want dat was mij ook niet geheel duidelijk. Ik dacht eigenlijk dat daarvan nog grote restpartijen waren omdat appelmoes natuurlijk harder loopt.quote:
Korenwolf is een goede vervanger, en ligt tot mijn grote vreugde bij de Appie.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:21 schreef charon het volgende:
Ik mis mijn Witte Raaf witbier...
[afbeelding]
Grappig dat je het zegt, Korenwolf is inderdaad ook mijn vervanger. Dentergems vind ik ook ok, maar is ook lastig te krijgen.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Korenwolf is een goede vervanger, en ligt tot mijn grote vreugde bij de Appie.
Wat ik wel mis is de Pickwick 'After Dinner Spice' thee. Eén van de weinige soorten smaak-thee die ik lekker vind. Maar helaas, foetsie.
Verdomme ja dat was lekker!quote:Op zondag 10 juni 2007 19:06 schreef Elvi het volgende:
Panda ontbijt- ehm.. koekjes... In de smaken honing, vanille en chocola! Dat at ik heel vroeger!![]()
Nee sinds mn kleutertijd al niet meer volgens mijquote:Op zondag 10 juni 2007 19:14 schreef EsDe het volgende:
Verdomme ja dat was lekker!![]()
Nergens meer te krijgen dus?![]()
ik zie ook nergens meer cherry cokequote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 18:00 schreef Florian_ het volgende:
is LION trouwens nog te koop? ik zie het nooit meer ergens liggen
In blikkies bestaat het sowieso nog. Of het ooit in fles geproduceert is weet ik niet hoor... ik drink het nooit.quote:
ik drink eigenlijk nooit uit blikkies, dus daar heb ik niet op gelet....quote:Op zondag 10 juni 2007 22:25 schreef hollander76 het volgende:
[..]
In blikkies bestaat het sowieso nog. Of het ooit in fles geproduceert is weet ik niet hoor... ik drink het nooit.
Productieproblemen bij Coca Cola.quote:
Zijn die nog steeds niet overquote:Op maandag 11 juni 2007 11:41 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Productieproblemen bij Coca Cola.
Zoda Coca Cola z'n zaakjes weer op orde heeft, staat het weer gewoon in literflessen bij o.a. AH.
Dan zal de CherryCoke ook wel weer binnen komen.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:56 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Zijn die nog steeds niet over![]()
Ik zie gewoon alles weer binnenlopen, 4packs 1.5 liter, 6packs blikkies zelfs die mini blikjes van 12x25cl komen weer gewoon binnen. Ik merk niks meer van die productieproblemen...
Ach, ik heb ook nog nooit een fles Zero verkocht.... maar dat heeft andere oorzakenquote:Op maandag 11 juni 2007 12:05 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dan zal de CherryCoke ook wel weer binnen komen.
OMG die bedoel ik! Had jouw post nog niet gelezen.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:15 schreef dromewaris het volgende:
vroeger had je van die spuitbussen als een slagroombus waar een sterke straal uit kwam.
hiermee kon je melk omtoveren tot een heerlijke milkshake in verschillende smaken. was heerlijk.
kreeg ik ook wat melk binnen maar helaas
jaaaa! met van die stokjes met hele flauwe moppen eropquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:30 schreef Dentiwan het volgende:
Ik mis Yogho Yogho ijsjes...
En dan al die ranzige stokjes sparen en big pimpin op het schoolplein.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:27 schreef godigita het volgende:
[..]
jaaaa! met van die stokjes met hele flauwe moppen erop
Aarbei was echt lekker inderdaad.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:31 schreef dromewaris het volgende:
www.wijwillensplashterug.nl ?
vooral die aarbeien smaak was echt heerlijk. volgens mij moest je 2 seconden spuiten, maar met 5 seconden was het toch echt veel lekkerder!
Heet nu Limondaine of iets dergelijks.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:01 schreef coltje87 het volgende:
Hier was ook de Chaudfontaine er uit gehaald, maar dat is weer terug
Jahaaaa! De ene zak na de andere ging er doorheen, zoooo lekker!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:22 schreef NutKees het volgende:
-Tyrkisk Peber van Fazer, varianten zijn minder lekker
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
BROS IS VAN DE MARKT AF GEHAALD!?
Tjolk wilde ik altijd al proeven.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:27 schreef Spacehamster het volgende:
Wie herinnerd zich nog smurfenbrood?
Het was wel niet blauw en ook helemaal niet gezond, maar er zaten stickers bij.
Tjolk-banaan vond ik vroeger erg lekker.
jaaaa, die waren keilekkerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:50 schreef K-lep het volgende:
Ik wil de Cola Tikkels terug.![]()
Daar was ik vroeger echt verslaaft aan.
Serieus, jouw avatarquote:Op zondag 17 juni 2007 22:12 schreef Tellorian het volgende:
Als het goed is kan je bij de grote AH klanten bestellingen plaatsen.
Moet je maar eens vragen aan een medewerker, kan je zo wat lekkers bestellen wat ze normaliter niet in het assortiment hebben.
(onder voorbehoud)
in jouw geval heel erg veelquote:Op zondag 17 juni 2007 22:17 schreef RobKel het volgende:
[..]
Wat is er mis met je bedrijf als avatar gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |