quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:06 schreef hydrah het volgende:
Heel belangrijk, Fluff de marshmellow spread voor op het brood.
Bebogeen inderdaad. Klinkt altijjd als babyvoedsel.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:36 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Bebogeen.
Ja, ook gewoon bij AH in de schappen.
dat verkopen ze nog gewoon bij de jumbo hoorquote:
Dat was inderdaad balen ja. Sinds AH het niet meer zelf bakt is het snel oud en niet te eten....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat ik persoonlijk echt heel erg vond was het BleuBand brood dat eerst vers in de winkel gebakken werd nu kant en klaar aangeleverd word, dat is gewoon niet te vreten zo......
Heb gehoord dat er ook gewoon verschrikkelijk veel klachten over zijn maar het voor AH te duur is om dat ook nog een te bakken![]()
AH PAUPER ZAAK
Ik heb het dan ook over supermarkten, ik kom niet zo vaak op markten en in de Jamin ben ik al jaren niet gekomen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:17 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik heb ze op de markt pas nog gekocht!
dan moet je niet zeiken dat ze er niet meer zijn iig.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over supermarkten, ik kom niet zo vaak op markten en in de Jamin ben ik al jaren niet gekomen.
Die is al genoemd geloof ik.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:46 schreef Camplo het volgende:
Die AH chocopasta/crisp die ze vroeger hadden is er ook niet meer
Foots wordt nog steeds verkocht hoor.quote:
AH excellent pasta met crisp is nog bij AH XL verkrijgbaar , net als de praline versie en hazelnoot?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:46 schreef Camplo het volgende:
Die AH chocopasta/crisp die ze vroeger hadden is er ook niet meer
Omdat Cola Zero er tegenwoordig isquote:
Riedel toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:52 schreef Spacehamster het volgende:
Perensap van........hoeheetdiefabrikantvanappelsientjeookalweer?
Boze mail gestuurd naar 'The Coca Cola company'.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:59 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Omdat Cola Zero er tegenwoordig is![]()
Vanilla verkocht te slecht en met de introductie van Zero is Coca cola er maar mee gestopt.
die pza shoarma zocht ik laatst nogquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:06 schreef RickoKun het volgende:
*zucht*
AH champignon pizzabroodjes
PZA shoarma
die PZA Mexican met die pepertjesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:21 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
die pza shoarma zocht ik laatst nogdie was fucking lekker
tyfus winkel
![]()
De winkel kan er ook niks aan doen hè dat Iglo ze gewoon niet meer maakt...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:21 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
die pza shoarma zocht ik laatst nogdie was fucking lekker
tyfus winkel
![]()
Igloquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:30 schreef blrrrt het volgende:
[..]
De winkel kan er ook niks aan doen hè dat Iglo ze gewoon niet meer maakt...
Roast'mquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:52 schreef wolfrolf het volgende:
Bij Albert Heijn hadden ze vroeger pitabroodjes gevuld met pindasaus die je in de magnetron kon doen. Heb me helemaal de schompes gevreten aan die dingen destijds.. En opeens lagen ze er niet meer
De bapao broodjes met kipsate maken dat niet goed!!
jive, dat was lekker inderdaad. Ik mis Same Toi tomaten (ingelegde tomaten met dille bloemen, peper, knoflook) maar volgens mij kent niemand dat, komt uit Ukraina.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:02 schreef Qunak het volgende:
Sky ijsjes![]()
[afbeelding]
En de Jive natuurlijk. Degene die dit op zijn geweten heeft mag van mij branden in de hel.
Dat zal dan wel een soort AERO reep van Nestle worden zoals ze die in Engeland met een bubbles mintvulling verkopen. Weinig smaak aan de chocola!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:08 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
chemische zooi om er bubbels in te krijgen.
lijkt me.
Westmalle is niet goed leverbaar.... dat is net zoiets als klagen over Hoegaarden dat uit de schappen verdwenen isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:21 schreef Cascade het volgende:
Van die Unox soeppakken...lekker! Maar bij de Appie vervangen ze systematisch producten door hun eigen huismerk, en dat vaak tegen dezelfde prijs, de NAAIENDE HUFTERS dat ze zijn. Gevolg: 3 smaken (van de 6 ofzo) Unox soeppak (en binnenkort waarschijnlijk geen enkele smaak) in het schap, en ernaast 6 smaken AH soeppak. Kots er op, alsof ik huismerk ga kopen als het origineel weggedrukt is door winstbejag.
Nog meer weg/zo goed als weg:
- Filet American met peper, bij de Appie. 'Nieuwe, verbeterde formule'. NEE, de oude was beter hufters!
- Westmalle bier bij de Appie. Laatste 3 weken continu lege schappen, zeg dat het niet waar is...
Hebben ze hier eigenlijk Kit Kat chunky peanut? in engeland me kapot gegeten van die dingenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:18 schreef missDemeanor het volgende:
Lion Peanut? ik was zo ongeveer de enige bewoner van nederland die ze lekker vond
Is bij onder andere AH nog gewoon te krijgen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:18 schreef missDemeanor het volgende:
Zo'n zak met kleine doosjes rozijnen, met dat vrouwtje met mutsje erop (.huppeldepup.....maid?)
(
Bij onze AH helaas in elk geval niet, alleen zag ik een groot blik van Sunmaid, maar dus niet meer de kleine doosjesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:32 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Is bij onder andere AH nog gewoon te krijgen.
Sunmaid?![]()
Blik van Sunmaid ligt bij de bakproducten. Kleine pakjes moet je bij het snoep zoeken.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:03 schreef missDemeanor het volgende:
[..]
Bij onze AH helaas in elk geval niet, alleen zag ik een groot blik van Sunmaid, maar dus niet meer de kleine doosjes
Koeleman is failliet gegaanquote:Op zondag 10 juni 2007 13:01 schreef Miracle_Drug het volgende:
Hier bij de hoogvliet (en dat was de enige supermarkt die het nog had) is ineens de Koelemans appelmoes verdwenenZe hebben alleen nog de light versie en die vind ik niet lekker
![]()
Oeh dat was lekker!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:50 schreef Meneer_de_Hond het volgende:
vroegah had je hazelnootpasta met gepofte rijstkorrels erin![]()
Whiteners zitten tegenwoordig in alle tandpasta ja, ook al zoiets idioots.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:42 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
En goede alternatieven zijn er niet, in andere varianten/merken zitten er whiteners (sodium)
quote:
Zag ze in mijn woonplaats bij de Kruidvat.....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:19 schreef BasOne het volgende:
[..]
Hebben ze hier eigenlijk Kit Kat chunky peanut? in engeland me kapot gegeten van die dingenzoooo lekker
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:09 schreef Ab-Normaal het volgende:
Je had 1 zomer van die vet relaxte cola weet echt niet hoe het heet weet alleen dat het gewoon niet zwart was maar doozichtig zoals water je weet maar wel incl. bubbels dus kleurtie was weg je weet![]()
Denk dat je dat bedoelt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:49 schreef maok het volgende:
7-up icedcola![]()
Nu moet je zelf mengenmaar de kleur (of het ontbreken van) krijg je natuurlijk nooit voor elkaar.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:50 schreef Meneer_de_Hond het volgende:
vroegah had je hazelnootpasta met gepofte rijstkorrels erin![]()
Oh er is nog een hoop "verbeterd", onder andere de Marokkaanse Couscous-pakketten, en de Noorse Visschotel ist verschwundenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:21 schreef Cascade het volgende:
Van die Unox soeppakken...lekker! Maar bij de Appie vervangen ze systematisch producten door hun eigen huismerk, en dat vaak tegen dezelfde prijs, de NAAIENDE HUFTERS dat ze zijn. Gevolg: 3 smaken (van de 6 ofzo) Unox soeppak (en binnenkort waarschijnlijk geen enkele smaak) in het schap, en ernaast 6 smaken AH soeppak. Kots er op, alsof ik huismerk ga kopen als het origineel weggedrukt is door winstbejag.
Nog meer weg/zo goed als weg:
- Filet American met peper, bij de Appie. 'Nieuwe, verbeterde formule'. NEE, de oude was beter hufters!
- Westmalle bier bij de Appie. Laatste 3 weken continu lege schappen, zeg dat het niet waar is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |