Denneboom kan toch concurreren met N'Kufo?quote:Op maandag 28 mei 2007 12:42 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
En jullie hebben Kolk en Elia ook binnen. wtf moeten jullie met Denneboom en Hersi dan.
Ik denk dat Denneboom als spits ook is gehaald.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:48 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hersi is bagger. Misschien dat ie bij Twente er weer zin in heeft. Denneboom en Hersi zijn allebei voor de buiten posities gehaald meen ik? Zonde van Gerristens dan.
Denneboom/Elia op links en Hersi/Kolk
op rechts. Wel duur allemaal.
Ja, hij kan ook wel overal in de aanval spelen. Maar ik zou dat grote talent dan als back-up houdenquote:Op maandag 28 mei 2007 12:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik denk dat Denneboom als spits ook is gehaald.
Ik denk dat Twente in ieder geval volgend seizoen zo door blijft spelen, veel spelers bijven gewoon en er zijn een aantal leuke toevoegingen bij gekomen, overigens zijn er ook een aantal jongens die op het punt van doorbreken staan die hopelijk volgend seizoen de kans krijgen, Arnautovic en Zijler!quote:Op maandag 28 mei 2007 12:55 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ja, hij kan ook wel overal in de aanval spelen. Maar ik zou dat grote talent dan als back-up houden.
In ieder geval haalt Twente veel leuke spelers. Nu kijken of ze daadwerkelijk in de top 5 blijven mee doen.
Ja die 1e bedoelde ik als spits inderdaadquote:Op maandag 28 mei 2007 12:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik denk dat Twente in ieder geval volgend seizoen zo door blijft spelen, veel spelers bijven gewoon en er zijn een aantal leuke toevoegingen bij gekomen, overigens zijn er ook een aantal jongens die op het punt van doorbreken staan die hopelijk volgend seizoen de kans krijgen, Arnautovic en Zijler!
Ik denk dat El ahmadi nog wel een seizoen blijft, ras enschedeër hequote:Op maandag 28 mei 2007 13:01 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ja die 1e bedoelde ik als spits inderdaad. Ik denk dat het belangrijk is dat El Ahmani blijft want als én Aissati én hij (en in mindere mate Bakkal) vertrekken dan is dat wel een grote klap voor je middenveld.
Telegraaf meldt hetquote:Op maandag 28 mei 2007 13:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat Denneboom hoe dan ook een basisplaats krijgt, naast N'Kufo op de flanken. Gerritsen is sowieso de klos nu, daar hebben ze weinig vertrouwen in als zowel Elia als Kolk komen. (nergens een bevestiging van gelezen)
Ik vind Bakkal toch eigenlijk een groter verlies. Twente draaide eigenlijk beter met Bakkal als mid-mid dan met Aissati. Vond Aissati vooral de laatste wedstrijden zijn acties steeds erg ver doordrijven.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:01 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ja die 1e bedoelde ik als spits inderdaad. Ik denk dat het belangrijk is dat El Ahmani blijft want als én Aissati én hij (en in mindere mate Bakkal) vertrekken dan is dat wel een grote klap voor je middenveld.
Kan me daar wel een beetje in vinden, als was hij de jaren hiervoor juist een van de beteren. Koenders is wel een potentiële topper, dat zou echt geen miskoop zijn.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:30 schreef Moody het volgende:
Met alle respect voor hem, maar de ontwikkeling van het team gaat een stuk sneller dan de ontwikkeling van Zomer. M.a.w. hij kan het niveau niet meer helemaal aan op dit moment. (vandaar dat hij de laatste helft van het seizoen vaak bankzitter was).
Schreuder is nooit bankzitter geweest, die is er 1,5/2 jaar uit geweest met een blessure. Pas de laatste wedstrijden van dit seizoen kan ie weer een beetje normaal spelen(mist wel ritme natuurlijk). En was alweer de uitblinker tegen Groningen. Elia is een jongen van 20 jaar, dus het is niet zo vreemd dat hij nog niet elke wedstrijd gespeeld heeft, blijkbaar wel een talent, maar zal ook niet gehaald zijn voor de basis. Hersi geef ik je wel gelijk, die heeft gewoon onder de maat gepresteerd, maar Rutten haalt op de een of andere manier wel alles uit z'n spelersgroep, dus wie weet gaat Hersi dit jaar is bewijzen waarom hij bij Ajax een tijdje als groot talent werd gezien.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:13 schreef Pritt het volgende:
Ik vind dat Twente nogal met geld smijt voor spelers die zich in het verleden toch niet hebben bewezen een toegevoegde waarde te zijn. Schreuder, Elia en Hersi zijn gewoon bankzitters bij hun vorige clubs en dat is echt niet zonder reden hoor. Kolk vind ik wel een goeie maar is niet geschikt als rechts/links-buiten, dat is gewoon een spits. Lijkt toch wel alsof ze N'Kufo laten gaan met de komst van 2 spitsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |