http://www.fanshop.nlquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:39 schreef shayolo het volgende:
weet iemand wwaar je het ajax thuis shirt nog in een andere maat kan kopen dan XL of XXL?
of komt het nieuwe thuis shirt binnenkort uit?
Zal wel meevallen, die club is overgekocht, het enige dat Barclays over wil nemen is ABN-AMRO en dat is onze hoofdsponsor al. Een verbeterd sponsorbedrag zou niet verkeerd zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik wil geen tweede Chelsea ofzo worden.
Moet zeggen, dat klinkt niet slecht. Hoop sowieso eigenlijk dat Barclays de boel overneemt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:22 schreef RubberenRobbie het volgende:
Die Frits Seegers (zijn bijnaam schijnt 'Gorilla' te zijn) is een bankier bij Barclay's, schijnt een vrij harde werker te zijn, maar ook fan van Ajax. Mocht ABN overgenomen worden door Barclay's dan schijnen de plannen te zijn dat hij verantwoordelijk wordt voor de activiteiten van ABN AMRO in NL.
Dan helpt het wel dat hij fan is van Ajax en niet van (bijvoorbeeld) Roda JC. Dat Frits Seegers fan van Ajax is stond een paar weken geleden ook in een interview in NRC Next.
Dat kan denk ik in principe wel. Als er iemand is die een bod doet op alle aandelen en dat bod wordt geaccepteerd door genoeg mensen, waardoor diegene een meerderheid van de aandelen bezit, is hij de baas. Maar ik weet niet of Ajax zelf een meerderheid van de aandelen in eigen beheer heeft, zodat ze die beslissing altijd zelf nemen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:12 schreef twi het volgende:
Inderdaad, volgens mij kan dat niet eens met de huidige constructie van Ajax. En zolang ze van het thuistenue afblijven (m.u.v. normaal geplaatste sponsornaam natuurlijk) valt er niets te vernaggelen aan Ajax.
Het is contractueel vastgelegd dat Ajax een x bedrag per seizoen krijgt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat kan denk ik in principe wel. Als er iemand is die een bod doet op alle aandelen en dat bod wordt geaccepteerd door genoeg mensen, waardoor diegene een meerderheid van de aandelen bezit, is hij de baas. Maar ik weet niet of Ajax zelf een meerderheid van de aandelen in eigen beheer heeft, zodat ze die beslissing altijd zelf nemen.
Wel goed dat er bij Barclays zo'n iemand rondloopt, maar ik vrees dat ABN AMRO gewoon opgesplitst gaat worden en dat het budget dat ze nu aan Ajax spenderen decimeerd. Dus dat betekent in feite dat we op zoek moeten naar een nieuwe hoofd-/shirtsponsor.
Prima, maar dan krijgen wij Chivu terug.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:53 schreef Radegast het volgende:
AS Roma wil Urby.
niks ervan die blijft nog effe bij ons toch?!?!?!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:53 schreef Radegast het volgende:
AS Roma wil Urby.
Ajax heeft 76 % van de Ajax nv aandelen. Als iemand Ajax wil overnemen zal hij eerst de ledenraad moeten overhalen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat kan denk ik in principe wel. Als er iemand is die een bod doet op alle aandelen en dat bod wordt geaccepteerd door genoeg mensen, waardoor diegene een meerderheid van de aandelen bezit, is hij de baas. Maar ik weet niet of Ajax zelf een meerderheid van de aandelen in eigen beheer heeft, zodat ze die beslissing altijd zelf nemen.
Wel goed dat er bij Barclays zo'n iemand rondloopt, maar ik vrees dat ABN AMRO gewoon opgesplitst gaat worden en dat het budget dat ze nu aan Ajax spenderen decimeerd. Dus dat betekent in feite dat we op zoek moeten naar een nieuwe hoofd-/shirtsponsor.
Arsenal, Atletico Madrid, AC Milan en Ajax in de Amsterdam ArenA. Best grappigquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:58 schreef kevin6188 het volgende:
Volgens de Spaanse krant AS zullen Arsenal, Atletico Madrid en AC Milan en Ajax de deelnemers zijn op het Amsterdam Tournament in augustus.
En wat betreft Urby: zn contract loopt nog wel ff door, is nog niet zo lang geleden zelfs nog verlengd geloof ik. Zie niet in wat hij in het buitenland zou moeten.
Ok bedankt, en dat amsterdam tournament kan me gestolen worden..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:58 schreef kevin6188 het volgende:
Volgens de Spaanse krant AS zullen Arsenal, Atletico Madrid en AC Milan en Ajax de deelnemers zijn op het Amsterdam Tournament in augustus.
En wat betreft Urby: zn contract loopt nog wel ff door, is nog niet zo lang geleden zelfs nog verlengd geloof ik. Zie niet in wat hij in het buitenland zou moeten.
hahaha ja was ik ook al aan het denkenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Arsenal, Atletico Madrid, AC Milan en Ajax in de Amsterdam ArenA. Best grappig.
Mij ook. Was al niet van plan te gaan en bedenk me net dat ik dan nog op vakantie ben zelfs. Kom 4 augustus weer terug geloof ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:01 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ok bedankt, en dat amsterdam tournament kan me gestolen worden..![]()
Via een knock-outsysteem (met een thuis- en een uitwedstrijd) kunnen 16 teams zich plaatsen voor het hoofdtoernooi. De verliezende teams plaatsen zich voor de eerste ronde van de UEFA Cup. De loting vindt plaats op 27 juli. De eerste wedstrijden gespeeld op 14 en 15 augustus, de returns op 28 en 29 augustus.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Zijn de data van de voorronde CL al bekend overigens? Mochten we die halen, natuurlijk...
Als ik aan dat eigen doelpunt denk sta ik weer helemaal versteld...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:08 schreef borisz het volgende:
ik ook
vorig jaar was ik er niet bij het uit duel. Ik heb me een week verbaast dat Ajax niet doorging :. Ik kon het niet geloven
Het leek er ook niet op dat die bal in de goal zou vliegen....totdat je de bal langzaam richting doel ziet verdwijnen...paar lange seconden waren datquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als ik aan dat eigen doelpunt denk sta ik weer helemaal versteld....
Inderdaad, die leken wel uren te duren..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:13 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Het leek er ook niet op dat die bal in de goal zou vliegen....totdat je de bal langzaam richting doel ziet verdwijnen...paar lange seconden waren dat.
Die uitwedstrijd was erg vet om bij te zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:08 schreef borisz het volgende:
ik ook
vorig jaar was ik er niet bij het uit duel. Ik heb me een week verbaast dat Ajax niet doorging :. Ik kon het niet geloven
Nee, logisch.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:12 schreef Wooldoor het volgende:
hmm raar dat Heitinga niet op het middenveld zou staan.
Inderdaadquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:38 schreef keijz het volgende:
[..]
Dat gaat weer moeilijk worden morgen ochtend
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:00 schreef BonJovi het volgende:
Was wel grappig gister ik had een bruiloft en was zo bij dat balkon waar Feyenoord word gehuldigd als ze kampioen worden. Dus me pa is Feyenoorder en zei ik stond hier vroeger toen Feyenoord kampioen werd.Ik zo dan kan je weer lang wachten, maar het stadhuis ziet er opzich wel mooi uit.
Ik ga expres om half 3 wakker worden om dan meteen de uitslag te zien. Ten 1e ben ik anders 90 minuten lang vol spanning en ten 2e ik ga vanavond uitquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:28 schreef Ayaxola het volgende:
Ben benieuwd hoeveel er zich morgen weer verslapen, en dan om half 3 wakker worden![]()
Praagquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:38 schreef Aanvoerder het volgende:
CL-voorrondes zijn misschien de enige keren dat ik m'n (Europese) uitkaart kan behouden. Kan een baan in Tsjechie krijgen.
Wellicht dat ik daar ga werken ja.quote:
quote:Henk Ten cate wil je toevoegen als vriend op Hyves!
PM me maar.quote:
quote:Van Galen gaf er eentje een klap (wat zeg ik, twee klappen) op zijn smoel en Perez maakte op de doellijn opzettelijk hands. Wat voor kaarten had hij anders moeten tonen? Groen?
En dan Gabri afkeurenquote:Dat was die geweldige verdediger Alexander Ostlünd. Ook nooit meer wat van gehoord. Kickuh actie van Barry
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:38 schreef Aanvoerder het volgende:
CL-voorrondes zijn misschien de enige keren dat ik m'n (Europese) uitkaart kan behouden. Kan een baan in Tsjechie krijgen.
Whehe. Ik PM je tegen die tijd nog wel eensquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:56 schreef Aanvoerder het volgende:
en fuck wie dan ook als ik in het buitenland ga werken. m'n kaart leen ik echt niet uit, want ik ga zo vaak mogelijk weer naar NL.
Interpunctie is handig, vooral zondagochtend.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:18 schreef BonJovi het volgende:
Ik werd wakker ik schrok dacht dat het al 1 uur was.
ik ben blij dat ik al kan posten opzich, 2 parties gehad straight up amper geslapen.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:20 schreef jna het volgende:
[..]
Interpunctie is handig, vooral zondagochtend.
Vechten, bierkaai.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:20 schreef jna het volgende:
[..]
Interpunctie is handig, vooral zondagochtend.
Whehequote:
whehequote:Op zondag 20 mei 2007 05:55 schreef De_Ananas het volgende:
Boh ik zat zo te denken hé als de gemeente amsteram nou is Boularouz zou kopen dan hebben zij een rolmodel ene wij een stoere verdederig
En volgende week juist weer 14:30, dacht ikquote:Op zondag 20 mei 2007 11:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, maatjes van me heb ik gisteren ook moeten overtuigen dat het toch echt om half 1 was.
Ik ook wel, van 14:00-16:00 kan ik geen Ajax kijken voor werk en daarna moet ik ook nog werken.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmm is dat zo? Daar baal ik dan stevig van...
Een of andere Engelse krant, kreeg het ook maar op MSN doorgespeeldquote:MANCHESTER UNITED are plotting a £12million swoop for Ajax goal sensation Klaas Jan Huntelaar.
United have requested FIVE tickets for today's play-off game against AZ Alkmaar.
And sources claim Red Devils boss Alex Ferguson and his brother Martin will be part of the scouting party who will take a look at the 23-year-old.
Ajax have all but resigned themselves to losing Huntelaar, top scorer in Holland this season with 37 goals.
Inderdaad.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat is 12:30 toch een kuttijd.
KJH blijft wel denk ik. Sneijder daarentegen...quote:Op zondag 20 mei 2007 11:53 schreef koningdavid het volgende:
Kom ik terug van een weekendje weg, staan volgens de media Sneijder en Huntelaar op het punt te vertrekken.![]()
Ik wil zo graag dat we met deze selectie Champions League spelen volgend jaar.![]()
Sneijder was wel te verwacht toch? En KJH moet ik nog maar zien, zou het wel erg jammer vinden als hij al na minder dan twee seizoenen weggaat.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:53 schreef koningdavid het volgende:
Kom ik terug van een weekendje weg, staan volgens de media Sneijder en Huntelaar op het punt te vertrekken.![]()
Ik wil zo graag dat we met deze selectie Champions League spelen volgend jaar.![]()
Hij is niet eens topscorerquote:Op zondag 20 mei 2007 11:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Een of andere Engelse krant, kreeg het ook maar op MSN doorgespeeld
Komt denk ik omdat die Engelsen bekerwedstrijden en weet ik niet wat ook allemaal meetellen.quote:
Dat staat er nietquote:Op zondag 20 mei 2007 12:09 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat die Engelsen bekerwedstrijden en weet ik niet wat ook allemaal meetellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |