Van mij ook! op naar terschellingquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:28 schreef Houniet het volgende:
kan niet slapen enzo
hey krengetjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
OT: super blij met mijn nieuwe UI....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je zei krengetje tegen mij....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
hey krengetje
leuke UI
straks weer aan de bak
gaat wel weer....quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:36 schreef Apotheose het volgende:
again: zeeeeeeeeeer onrustig... Damn u!!
Van hetzelfde.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:01 schreef Rotzak84 het volgende:
Van de wolk af gedonderd, met beide benen weer op de grond, en een hekel aan alles wat met relaties te maken heeft.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:32 schreef crusher77 het volgende:
Zeg maar, verliefd, maar met een gat van 800km en zij is despressief, heeft al meerdere malen zelfmoordpoging gedaan, en heeft zichzelf gewoon opgegeven![]()
Best prima hoor...
Dat was sarcastisch bedoelt, zodat ik er zelf niet te veel over na denkquote:
Klinkt ook erg kut, maar troost je, of ze nu ver weg zijn of dichtbij, je hebt er geen grip op...quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:35 schreef crusher77 het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch bedoelt, zodat ik er zelf niet te veel over na denk![]()
Wat ist?quote:
Met mn stomme kop nooit bij ticketmaster mn adres verandert (zo vaak bestel ik er niet en ben 1 mei verhuisd dus lowlands kaartje besteld en betaald heb en dan zie je NA betaling: wordt verstuurd naar: -Oude adres-quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:44 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Wat ist?![]()
OT: ondanks dat ik heel wat slaap in te halen heb, heb ik hier op dit moment absoluut geen behoefte aan![]()
Tjek, in ieder geval niet in vanmorgen.. Ik ga maar eens aan de slagquote:
Ik ook!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:02 schreef Nijntjes het volgende:
Prima in orde, heerlijke weer vandaag!
Na minder dan een week is het weer bruinquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:24 schreef Memento-Mori het volgende:
ow en ik heb mn haar geverfd en tis niet bruin maar zwart.pikzwart zo te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |