Oh, dat heb ik dan even gemist. Deel 740, zie ik nu... Makkelijk gescoord dan.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:07 schreef sanger het volgende:
Die hebben we laatst gehad, althans iets soortgelijks.
Elektrische lading.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:07 schreef sanger het volgende:
Die hebben we laatst gehad, althans iets soortgelijks.
Elektrische lading.
Beiden correct, ik zocht de burgemeestersfunctie.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:17 schreef Cootz het volgende:
Allen oud-burgemeester van Amsterdam? Ook allen PvdA-er?
Formule 1quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:24 schreef Cootz het volgende:
We zijn wel een beetje aan het één-twee-en, he Sanger? Even zien, waar weet je niks van?
Goring pleegde zelfmoord`voordat zijn executie kon plaatshebben, Seys Inquart werd ter dood veroordeeldquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:37 schreef Yankee het volgende:
Goring en Seyss Inquart?
Ja, er waren er 12 die wel gedaagd werden, maar niet ter dood veroordeeld zijn. Daar zocht ik twee namen van. Göring is er daar geen van, want die is wel veroordeeld.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:44 schreef Yankee het volgende:
In de vraag staat veroordeeld, niet geexecuteerd.....
Juist, die kreeg 20 jaar.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:42 schreef DiviFilius het volgende:
Albert Speer
okay dank je. Had de vraag verkeerd gelezen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:45 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ja, er waren er 12 die wel gedaagd werden, maar niet ter dood veroordeeld zijn. Daar zocht ik twee namen van. Göring is er daar geen van, want die is wel veroordeeld.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:50 schreef sanger het volgende:
Germania
Hij was dus wel te voor de hand liggendquote:
En we zijn snel!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:08 schreef ChrisJX het volgende:
Moord op Franz Ferdinand
En FF en zijn vrouw zaten in een open autoquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:11 schreef DiviFilius het volgende:
en dat was dan weer een Servisch nationalist, om helemaal volledig te zijn
Vind je het erg als ik niet alle 765 voorgaande delen heb gelezen?quote:
een beetje inlezen kan geen kwaadquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:13 schreef Cootz het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik niet alle 765 voorgaande delen heb gelezen?![]()
Jep, aanslag op 28 juni, en exact een maand later dus oorlog.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
was het niet 28 juni? waarop de oostenrijkse kroonopvolger werd vermoord wat aanleiding gaf tot de start van WO I?
kejquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:16 schreef Cootz het volgende:
[..]
Jep, aanslag op 28 juni, en exact een maand later dus oorlog.
In de rebound dusquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:16 schreef DiviFilius het volgende:
Overigens het meest vreemde van die hele aanslag is; eigenlijk was ie mislukt. Maar omdat de chauffeur later in de optocht een verkeerde afslag nam kon Princip hem alsnog vermoorden.![]()
Meneer was wel getrouwdquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:24 schreef Yurithemaster het volgende:
een keizerin dacht ik
Sissi?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:24 schreef Yurithemaster het volgende:
een keizerin dacht ik
Dat was de vrouw van Franz-Josef. Zij werd in 1898 vermoord in Geneve. Een beetje per ongeluk trouwens, maar dat is een ander verhaalquote:
Karl dun irste idd.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Karel de zoveelste?
Dan zal het inderdaad wel Karl zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:33 schreef ChrisJX het volgende:
Momenteel is er trouwens ook ergens in Europa een troonopvolger met dezelfde naam, zij het in een andere taal. Maar ik wil wel graag de Duitse naam horen
iets specifieker graag. het rode en mier klopt maar er moet nog iets tussen het is niet zomaar een rode mierquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:41 schreef ChrisJX het volgende:
Rode mier?
deze is " ietsjes" groter. de mier die ik zoek kan een grootte tot 36 mm halenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:46 schreef sanger het volgende:
Rode bosmier
ben er tijdens mijn vakantie nog één tegengekomen ook. Maar hij/zij heeft mij niet aangevallen. Maar als je de gewone Nederlandse mieren gewend bent en je ziet dat beest dan, dan merk je pas hoe groot ie isquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:10 schreef Carolyne1575 het volgende:
wat een klotemier zeg
die is het ook niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:15 schreef methan het volgende:
Ken nog wel een tijgermier bv
het is wel de reus onder de mieren, maar zo heet hij niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:17 schreef methan het volgende:
reuzenmier
datgene dat op de plek van "zand" moet komen is een dier(soort)quote:
Rode pitbullmier?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
tip: de naam van het gedeelte dat voor mier moet komen is in het Engels een ander dier dan in het Nederlands. Daarnaast is in het Nederlands een Engelse naam voor het dier. (ik hoop dat je het nog snapt)
we komen in de buurt, het is inderdaad een hondenras-mierquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:27 schreef methan het volgende:
buldogmier
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:37 schreef ChrisJX het volgende:
In het zand?
Dieren die in het water leven kunnen onder of boven water een winterslaap houden. Zo doet de roodwangschildpad dit onder water. De schildpad graaft zich in de modder in, op de bodem van een vijver.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:39 schreef Cootz het volgende:
Onder water?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |