Huub net ook.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:37 schreef ericahysterica het volgende:
zei amanda dat ze op de bank moeten gaan zitten?
Als het maar geen stom filmpje is. Wel als ze een fragment zien uit dgk maar niet van familie ofzo.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:37 schreef ericahysterica het volgende:
zou er dan toch iemand komen?
Dat hopen ze. En ik ookquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:40 schreef Gert het volgende:
Krijgen ze een aflevering te zien?
Nou dat zat ik net te denken. Een uitnodiging om verkleed te lopen in de efteling of zoietsquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als het maar geen stom filmpje is. Wel als ze een fragment zien uit dgk maar niet van familie ofzo.
Dank jequote:Op donderdag 17 mei 2007 22:42 schreef carpediem23 het volgende:
Sterkte voor de Dames na het vertrek van Nico!!!
Nu zitten er alleen nog maar onaantrekkelijke mensen in. Nena, Bart (vooral Bart!!) en Nico waren knap en leuk en nu......niemand meer.
schitterende classificatiequote:Op donderdag 17 mei 2007 22:40 schreef Meganog het volgende:
Amanda wil een andere witte wijn. Ze vindt deze 'zwak' Ze is nu natuurlijk expert.
quote:
Ze lektquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:45 schreef Kinga het volgende:
Kunnen we ondertussen even het litteken van Amanda analyseren![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn god..... wat een balllen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:45 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:45 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is een andere verbouwing geweest..........quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:45 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De vraag is vooral: staat ze hier Jaap te wassen of wordt ze door Brian anaal genomen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:45 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind dit als man echt niet sexyquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:45 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie ik ook niet, maar qua zwaartekracht klopt er iets niet aan dit plaatjequote:Op donderdag 17 mei 2007 22:49 schreef Liess het volgende:
Geen litteken, of ben ik nou blindf
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:49 schreef Liess het volgende:
er is geknoeid aan het plaatjequote:Op donderdag 17 mei 2007 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Zie ik ook niet, maar qua zwaartekracht klopt er iets niet aan dit plaatje![]()
als ze naakt in mijn bed zou kliggen zou ik daar heel erg opgewonden van raken vrees ikquote:
Ik zie wel wat hoor...helemaal in het hoekjequote:Op donderdag 17 mei 2007 22:49 schreef Liess het volgende:
Huub dus.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:53 schreef Liess het volgende:
Met wie zit Amanda nou hand in hand?
Jij wilt gewoon niet toegeven aan het feit dat Amanda een puber is die zo gefrustreerd is dat ze dr tieten vast heeft laten opvullen...quote:
op de tv beelden was daar idd duidelijk iets te zienquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:53 schreef AutumnTears het volgende:
Er zit wel een soort litteken heb ik gezien..
[..]
Heb je nog nieuwsquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:51 schreef ruby het volgende:
Natasia wordt blijkbaar opgewonden van Ton.
Moet je straks even naar de herhaling kijken want ik zag wel littekens zitten bij haar fake boobies.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:45 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ik ook maar dat heb ik bij elke gemiddelde vrouw met een leuk figuur.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:54 schreef product het volgende:
[..]
als ze naakt in mijn bed zou kliggen zou ik daar heel erg opgewonden van raken vrees ik
Duidelijk idd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:57 schreef 2live het volgende:
[..]
op de tv beelden was daar idd duidelijk iets te zien
Wat is in hemelsnaam een gemiddelde vrouwquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja ik ook maar dat heb ik bij elke gemiddelde vrouw met een leuk figuur.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:57 schreef 2live het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alles wat niet moddervet of graatmager is... mannen zijn niet zo kieskeurigquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is in hemelsnaam een gemiddelde vrouw![]()
Rood achtige littekens,quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:03 schreef AutumnTears het volgende:
Ja idd daar zag ik het ook maar het was zo ranzig ded m'n ogen dicht.
[..]
De vrouwen die je in het dagelijks over 't algemeen op straat ziet lopen. Niet de popjes op TV maar ook niet de wat lelijkere vrouw.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Sylviaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
pigmentvlekje, afdruk van d'r bh kan allemaal, ik zie er niet persé een litteken inquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:57 schreef 2live het volgende:
[..]
quote:
Ik heb het mannen antwoord alquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alles wat niet moddervet of graatmager is... mannen zijn niet zo kieskeurig![]()
Uhm maar dat is toch ook gemiddeld?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het mannen antwoord al
De vrouwen die je in het dagelijks over 't algemeen op straat ziet lopen. Niet de popjes op TV maar ook niet de wat lelijkere vrouw.![]()
Hear Hear!quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:05 schreef ruby het volgende:
Oké, genoeg Jan de Bouvrie. Rellen graag, dank u.
Dat is voornamelijk omdat Amanda zelf ze telkens tot gespreksonderwerp bombardeert, of door woorden of door actiesquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:06 schreef Liess het volgende:
Wat ik me dan afvraag, waren het duidelijk rode littekens of gewoon rode striemen van een BH...
Vind het trouwens wel triest dat er na 3 maanden alsnog over die tieten gepraat word.
Hij bedoelt bemiddeldquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
hahahaquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:45 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eigen schuld, moet ze maar niet liegen......quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:06 schreef Liess het volgende:
Wat ik me dan afvraag, waren het duidelijk rode littekens of gewoon rode striemen van een BH...
Vind het trouwens wel triest dat er na 3 maanden alsnog over die tieten gepraat word.
Klopt lelijke vrouwen (smaken verschillen) lopen niet over straatquote:
Ohja, dus omdat zij volgens jou liegt over der tieten, betekent het dat je er 3 maanden over moet speculeren...quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Eigen schuld, moet ze maar niet liegen......![]()
Helaas welquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt lelijke vrouwen (smaken verschillen) lopen niet over straat
ze heeft geen neptietenquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Eigen schuld, moet ze maar niet liegen......![]()
Als ze gewoon had toegegeven dat ze nep waren was het gezeur allang over geweest.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:09 schreef Liess het volgende:
[..]
Ohja, dus omdat zij volgens jou liegt over der tieten, betekent het dat je er 3 maanden over moet speculeren...
Please..![]()
Het begint niet goed want Brian kruipt meteen achter de draaitafelquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:09 schreef agter het volgende:
Ah, ze houden een feestje beneden...misschien wordt het nog wat vannacht.
Ik denk dat het gat wat Frasier heeft gegraven inmiddels diep genoeg isquote:
Zeer goed nieuws zelfs, spreek gerust van een blijde tijdingquote:
Precies het wordt zooooooooooooquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:09 schreef Liess het volgende:
[..]
Ohja, dus omdat zij volgens jou liegt over der tieten, betekent het dat je er 3 maanden over moet speculeren...
Please..![]()
er zijn vrouwen daar wordt na 3 jaar nog over gesproken of dat ze echt zijn....dat hoort erbij als je op tv komt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:09 schreef Liess het volgende:
[..]
Please..![]()
Idd, ze zijn sowieso van derzelf, OF ze er mee geboren, OF ze heeft ze ZELF gekocht.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies het wordt zoooooooooooo, Wat maakt het in godsnaam uit of ze nep zijn of echt. LB
Zou hij nu echt denken dat hij daardoor populairder wordtquote:
No offence, maar deze (vrouwelijke) reacties waren erg voorspelbaarquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat het gat wat Frasier heeft gegraven inmiddels diep genoeg is![]()
Ja snoep lade is leegquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:12 schreef mootie het volgende:
Palma heeft alle snoep etc weggegooid?
Ze begon zelf bij binnenkomst met een verhaal dat ze die cadeau gedregen had van dr moeder toen ze 15 was, vervolgens moest zo ongeveer iedereen die de villa ooit betreden heeft voelen of ze echt waren.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:09 schreef Liess het volgende:
[..]
Please..![]()
Ze doet het toch zelf, zolang ze het een mysterie laat blijven mensen speculeren...... en kunnen ze haar ermee sarren.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies het wordt zoooooooooooo, Wat maakt het in godsnaam uit of ze nep zijn of echt. LB
pciesquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:12 schreef Liess het volgende:
[..]
Idd, ze zijn sowieso van derzelf, OF ze er mee geboren, OF ze heeft ze ZELF gekocht.
Ach ik heb er wel lol omquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
No offence, maar deze reacties waren erg voorspelbaar.
In het kort Erik weg Natrasja erinquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:13 schreef Liess het volgende:
Wat was er Btw met Eric en die brief? Heb geen zin om terug te COSsen
Ik kan me het nauwelijks voorstellen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zou hij nu echt denken dat hij daardoor populairder wordt![]()
Dit blijft toch niet zo hoop ik?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:14 schreef Ning het volgende:
[..]
In het kort Erik weg Natrasja erin
Groet Erik
Das toch hopelijk wel een grapje he, niet die achtelijk Natrasja erinquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:14 schreef Ning het volgende:
[..]
In het kort Erik weg Natrasja erin
Groet Erik
Ze bedoelen de Feboquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:12 schreef ruby het volgende:
Een avondwinkel die geen chips heeft....yeah right.
Dreams of Horror zal het nog druk krijgen met nog een vrouw in de villa... en zeker een vrouw met zo'n voorraad mannelijke hormonenquote:
Geen grapje sorryquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Das toch hopelijk wel een grapje he, niet die achtelijk Natrasja erin![]()
Nee, ik zal het ff uitleggen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Das toch hopelijk wel een grapje he, niet die achtelijk Natrasja erin![]()
Wie?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:17 schreef Liess het volgende:
Oh god. Vreselijk, ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan Eric
Ik hoop niet dat we dat trailer trash nog vaker te zien krijgen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dreams of Horror zal het nog druk krijgen met nog een vrouw in de villa... en zeker een vrouw met zo'n voorraad mannelijke hormonen![]()
nou onherkenbaarquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, ik zal het ff uitleggen.
Natrasja bestaat helemaal niet, het is Eric die zich heeft verkleed als vrouw.
Het is dus 1 en dezelfde persoon.
WTSquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ohquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik kan me het nauwelijks voorstellen.
Het is een dieptreurige 'act', en iemand als Palma Sonja is toch niet te overtreffen.
En toch blijven we kijkenquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:17 schreef Kaleddis het volgende:
M'n god wat ziet er uit. Brian die als een malloot achter die draaitafel staat. Natrasha die zogenaamd leuk probeert te doen. Natasia met een jurkje "36", Lieke met haar neplach en Amanda die staat te teasen met haar T-shirt aan. Huub springt ertussendoor aandacht vragend aan alle vrouwen.
![]()
nou dat je het zo stelt, waar zit ik in godsnaam naar te kijkenquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:17 schreef Kaleddis het volgende:
M'n god wat ziet er uit. Brian die als een malloot achter die draaitafel staat. Natrasha die zogenaamd leuk probeert te doen. Natasia met een jurkje "36", Lieke met haar neplach en Amanda die staat te teasen met haar T-shirt aan. Huub springt ertussendoor aandacht vragend aan alle vrouwen.
![]()
Ohhh, ik ben zo blij dat je het heb uitgelegd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij denkt natuurlijk dat het de tepels van Amanda zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:19 schreef Dark het volgende:
Leuk die Brie Ann, hij trekt steeds z'n handen van die knoppen alsof hij electrische schokken krijgt![]()
Epilepsie heet dat.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:19 schreef Dark het volgende:
Leuk die Brie Ann, hij trekt steeds z'n handen van die knoppen alsof hij electrische schokken krijgt![]()
Gemistquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:21 schreef Taurus het volgende:
SHIT dat had ik in groot beeld willen zienje zag Natrasha echt zo met naar voren gestoken lipjes langzaam naar beneden swingen, ging ie op z'n bek
![]()
Aan die tepels van Amanda zou je wel flink moeten draaien om nog enige stimulatie te bewerkstelligen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Hij denkt natuurlijk dat het de tepels van Amanda zijn.![]()
Als Zeeuws meisje. Geen cent te veelquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hee psssst Lieke nu op RTL4!!
Jaap lijkt me niet iemand die zich door Eric uit die masturbeerrrom laat wegjagen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:27 schreef pullup het volgende:
Gaat Eric als miss Natrasha Jaap nog wegkrijgen uit die masterbedroom of blijft Jaap toch ' the master of terror'
De weddenschappen zijn geopend
Ik zou eerst even toestemming vragen in de FBquote:
Was zeker eenzaam en zocht een soortgenootjequote:Op donderdag 17 mei 2007 23:29 schreef Soury het volgende:
Er loopt gewoon een muis over mijn comupter kabels? Daar is tie weer![]()
Ik dacht dat hij haar kont vastgreep maarquote:
Om 1 maand streams: Erik vlucht vannacht nog.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:27 schreef pullup het volgende:
Gaat Eric als miss Natrasha Jaap nog wegkrijgen uit die masterbedroom of blijft Jaap toch ' the master of terror'
De weddenschappen zijn geopend
Heb ik ook wel eens gehad maar sinds ik twee katten heb is dat overquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:29 schreef Soury het volgende:
Er loopt gewoon een muis over mijn comupter kabels? Daar is tie weer![]()
Je avatar pas wel goed bij je ondertitel zegquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:32 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Om 1 maand streams: Erik vlucht vannacht nog.
Hij is niet de enige in DGK!quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:32 schreef robert2006 het volgende:
[..]
die jongen heeft geen gevoel voor ritme
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:32 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Om 1 maand streams: Erik vlucht vannacht nog.
Tis een kleintje waarschijnlijk heb ik met de vuiliszak de hele familie in de bak gesmeten. Daar is tie weerquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Was zeker eenzaam en zocht een soortgenootje![]()
Ik denk omdat men hier Erikje wil beschermen. Met een kort rokje loopt hij meer kans om gemept te worden, snap je ?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:33 schreef Taurus het volgende:
Waarom is iedereen overigens zo negatief over Natrasha?Hij probeert er toch geen show van te maken, volgens mij kleedt ie zich gewoon echt graag als vrouw vaak. Ik zie allemaal reacties van 'drop de act' of 'je act slaat niet aan', maar dat is de bedoeling toch ook niet? Hij loopt er volgens mij gewoon graag zo bij..
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik denk omdat men hier Erikje wil beschermen. Met een kort rokje loopt hij meer kans om gemept te worden, snap je ?
Ach, een weesmuisje dusquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis een kleintje waarschijnlijk heb ik met de vuiliszak de hele familie in de bak gesmeten. Daar is tie weer![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:37 schreef Liess het volgende:
Mm Amanda en Mitch
Kont in postitiequote:Op donderdag 17 mei 2007 23:38 schreef Kinga het volgende:
Daar gaat Amanda weer
Een beetje mag wel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:31 schreef kleinzusje het volgende:
Gert is het verboden om Eric dood te wensen ?
Hahaha kun je dat tegenwoordig aan mensen zien? En dat 'etc' ookquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:39 schreef Liess het volgende:
Volgens mij is Mitch heel slecht in zoenen etc
Ja als ik zie hoe hij Amanda aanraakt / "streelt" ... dan zegt dat heel veel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hahaha kun je dat tegenwoordig aan mensen zien? En dat 'etc' ook
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:40 schreef Kinga het volgende:
Brian heeft wel een nieuwe cd geloof ik.
Een hele verbeteringquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:40 schreef Kinga het volgende:
Brian heeft wel een nieuwe cd geloof ik.
gaat niet lukken, ze heeft vanavond al tegen natas gezegd dat ze haar en brian er nooit uit gaat stemmenquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:40 schreef haak2 het volgende:
ik hoop dat mitch amanda eens over brian heen helpt en dat ze zich onvoorwaardelijk bij huub en eric aansluit
Wederom krijgt ze wat ze wil, iedereen lachte haar uit, was wat te hoog gegrepen voor der maar ziehier, Amanda is gewoon een gewiekst vrouwtje. Ik hou der van!quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:31 schreef Gert het volgende:
Amanda maakt wel stappen bij Mitch hè.
Totale terror voor die drie graag, tot een beetje dood erop volgt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:33 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap zegt 'godverdegodver, dat is toch niet normaal', zet metal aan, en gaat achter de pc zitten.
Een zeer duidelijk statement tegen Brian, Lieke en Eric.![]()
1 probleem Mitch is niet altijd voorhanden helaasquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:41 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja als ik zie hoe hij Amanda aanraakt / "streelt" ... dan zegt dat heel veel.
Kan het natuurlijk fout hebben, maar ik denk het niet.
En als zij Brian al goed vind, dan vind ze Mitch waarschijnlijk ook wel goed.
Als Mitch het min of meer als opdrachtje heeft mee gekregen van achter om Amanda een beetje het hoofd op hol te brengen dan kan dat strelen ook gebeuren met een grote mate van aversie...volgens mij vindt die man type Amanda helemaal nietsquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:41 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja als ik zie hoe hij Amanda aanraakt / "streelt" ... dan zegt dat heel veel.
Kan het natuurlijk fout hebben, maar ik denk het niet.
En als zij Brian al goed vind, dan vind ze Mitch waarschijnlijk ook wel goed.
Het is dan ook een geleend rokje van Amanda.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Rokje is ietwat kort .......
[afbeelding]
mis nicolaas al, geen mooie mannen in het huis na zijn vertrekquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:43 schreef Soury het volgende:
Ik heb nu de moeilijke keus om Nico weg te drukken op stream 2. Nou ja weg is weg. En als dank krijg ik Lieke en Huub
die zielig staan te dansen![]()
Kan, toch denk ik dat ie slecht is in zoenen > ETCquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als Mitch het min of meer als opdrachtje heeft mee gekregen van achter om Amanda een beetje het hoofd op hol te brengen dan kan dat strelen ook gebeuren met een grote mate van aversie...volgens mij vindt die man type Amanda helemaal niets
En Mitch is ook afquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:45 schreef haak2 het volgende:
[..]
mis nicolaas al, geen mooie mannen in het huis na zijn vertrek.Het oog wil ook wat! Lekker laten staan dus
![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als Mitch het min of meer als opdrachtje heeft mee gekregen van achter om Amanda een beetje het hoofd op hol te brengen dan kan dat strelen ook gebeuren met een grote mate van aversie...volgens mij vindt die man type Amanda helemaal niets
Plastic barkrukquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:46 schreef Kaleddis het volgende:
Comfortabel zeg, met een barkruk achter de computer zitten![]()
Als ze zo ver had kunnen denken had ik in je theorie geloofd. Je ziet gewoon dat Brian er helemaal geen trek in heeft en ze blijft maar door gaan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:44 schreef Lobasca het volgende:
Dat ze nu bij Brian staat is om Mitch over te halen om wat met 'r te gaan klooien.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia dreigt over de barkruk te zakken
[afbeelding]
Welk voetstuk?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Mitch gaat echt heeeeel hard van zijn voetstuk vallen als ie gaat kloten met Amanda![]()
vind Natrasha gedoe erg vervelend. Tijd voor een echte nieuwe bewonerquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:46 schreef Charmian het volgende:
Dat Natrasha gedoe is dus echt te zielig voor woorden. Ik deed dat vroeger ook kleren en schoenen van m'n moeder aantrekken...ik was een jaar of zeven of zo
Tja dat krijg je als je 2 kinderen "uit schijt" hequote:Op donderdag 17 mei 2007 23:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
En wat was er zo geweldig aan onze Sint??quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:47 schreef haak2 het volgende:
[..]
Mitch is zowiezo mijn type niet. Echt jammer van Nico
Die achtelijke posters aan de muur doen ook veel goedsquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
gewoon een lekker dingquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:49 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
En wat was er zo geweldig aan onze Sint??
Nee, kan niet dansen, loopt houterig... tante Sidonia look a like is hetquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:50 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij ging Eric voor de kooi al door het leven als een dragqueen.
Hij is er ook helemaal een type voor.
ik geef toe dat ik hem ook sappig heb gevondenquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waar die bij mij op stond DUHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
Ow, dan zal ze die van Lieke ook geweldig vinden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:50 schreef Dark het volgende:
Natrasha vindt een snor wel lief staan bij Natasia!
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee, kan niet dansen, loopt houterig... tante Sidonia look a like is het
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee, kan niet dansen, loopt houterig... tante Sidonia look a like is het
Hij zit 'achter'quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:52 schreef Frasier het volgende:
Waar is Nicolaas?
in leiden bij zijn vriendinnetje. hij is weggestemtquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:52 schreef Frasier het volgende:
Waar is Nicolaas?
Die ligt in bed met zijn vriendinquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:52 schreef Frasier het volgende:
Waar is Nicolaas?
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:53 schreef haak2 het volgende:
[..]
in leiden bij zijn vriendinnetje. hij is weggestemt
Leuk, krijgen we weer een hete Brianquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:53 schreef Kinga het volgende:
Jezus, wat een onderwerp weer... de anale seks
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
WTFquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:54 schreef Dark het volgende:
Natrasha - Deed hij het met spuug of met glijmiddel?
Aman - Allebei
Natrasha - Heeft ie je weer gespuugd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |