Helaas welquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt lelijke vrouwen (smaken verschillen) lopen niet over straat
ze heeft geen neptietenquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Eigen schuld, moet ze maar niet liegen......![]()
Als ze gewoon had toegegeven dat ze nep waren was het gezeur allang over geweest.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:09 schreef Liess het volgende:
[..]
Ohja, dus omdat zij volgens jou liegt over der tieten, betekent het dat je er 3 maanden over moet speculeren...
Please..![]()
Het begint niet goed want Brian kruipt meteen achter de draaitafelquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:09 schreef agter het volgende:
Ah, ze houden een feestje beneden...misschien wordt het nog wat vannacht.
Ik denk dat het gat wat Frasier heeft gegraven inmiddels diep genoeg isquote:
Zeer goed nieuws zelfs, spreek gerust van een blijde tijdingquote:
Precies het wordt zooooooooooooquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:09 schreef Liess het volgende:
[..]
Ohja, dus omdat zij volgens jou liegt over der tieten, betekent het dat je er 3 maanden over moet speculeren...
Please..![]()
er zijn vrouwen daar wordt na 3 jaar nog over gesproken of dat ze echt zijn....dat hoort erbij als je op tv komt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:09 schreef Liess het volgende:
[..]
Please..![]()
Idd, ze zijn sowieso van derzelf, OF ze er mee geboren, OF ze heeft ze ZELF gekocht.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies het wordt zoooooooooooo, Wat maakt het in godsnaam uit of ze nep zijn of echt. LB
Zou hij nu echt denken dat hij daardoor populairder wordtquote:
No offence, maar deze (vrouwelijke) reacties waren erg voorspelbaarquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat het gat wat Frasier heeft gegraven inmiddels diep genoeg is![]()
Ja snoep lade is leegquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:12 schreef mootie het volgende:
Palma heeft alle snoep etc weggegooid?
Ze begon zelf bij binnenkomst met een verhaal dat ze die cadeau gedregen had van dr moeder toen ze 15 was, vervolgens moest zo ongeveer iedereen die de villa ooit betreden heeft voelen of ze echt waren.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:09 schreef Liess het volgende:
[..]
Please..![]()
Ze doet het toch zelf, zolang ze het een mysterie laat blijven mensen speculeren...... en kunnen ze haar ermee sarren.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies het wordt zoooooooooooo, Wat maakt het in godsnaam uit of ze nep zijn of echt. LB
pciesquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:12 schreef Liess het volgende:
[..]
Idd, ze zijn sowieso van derzelf, OF ze er mee geboren, OF ze heeft ze ZELF gekocht.
Ach ik heb er wel lol omquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
No offence, maar deze reacties waren erg voorspelbaar.
In het kort Erik weg Natrasja erinquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:13 schreef Liess het volgende:
Wat was er Btw met Eric en die brief? Heb geen zin om terug te COSsen
Ik kan me het nauwelijks voorstellen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zou hij nu echt denken dat hij daardoor populairder wordt![]()
Dit blijft toch niet zo hoop ik?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:14 schreef Ning het volgende:
[..]
In het kort Erik weg Natrasja erin
Groet Erik
Das toch hopelijk wel een grapje he, niet die achtelijk Natrasja erinquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:14 schreef Ning het volgende:
[..]
In het kort Erik weg Natrasja erin
Groet Erik
Ze bedoelen de Feboquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:12 schreef ruby het volgende:
Een avondwinkel die geen chips heeft....yeah right.
Dreams of Horror zal het nog druk krijgen met nog een vrouw in de villa... en zeker een vrouw met zo'n voorraad mannelijke hormonenquote:
Geen grapje sorryquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Das toch hopelijk wel een grapje he, niet die achtelijk Natrasja erin![]()
Nee, ik zal het ff uitleggen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Das toch hopelijk wel een grapje he, niet die achtelijk Natrasja erin![]()
Wie?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:17 schreef Liess het volgende:
Oh god. Vreselijk, ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan Eric
Ik hoop niet dat we dat trailer trash nog vaker te zien krijgen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dreams of Horror zal het nog druk krijgen met nog een vrouw in de villa... en zeker een vrouw met zo'n voorraad mannelijke hormonen![]()
nou onherkenbaarquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, ik zal het ff uitleggen.
Natrasja bestaat helemaal niet, het is Eric die zich heeft verkleed als vrouw.
Het is dus 1 en dezelfde persoon.
WTSquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ohquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik kan me het nauwelijks voorstellen.
Het is een dieptreurige 'act', en iemand als Palma Sonja is toch niet te overtreffen.
En toch blijven we kijkenquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:17 schreef Kaleddis het volgende:
M'n god wat ziet er uit. Brian die als een malloot achter die draaitafel staat. Natrasha die zogenaamd leuk probeert te doen. Natasia met een jurkje "36", Lieke met haar neplach en Amanda die staat te teasen met haar T-shirt aan. Huub springt ertussendoor aandacht vragend aan alle vrouwen.
![]()
nou dat je het zo stelt, waar zit ik in godsnaam naar te kijkenquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:17 schreef Kaleddis het volgende:
M'n god wat ziet er uit. Brian die als een malloot achter die draaitafel staat. Natrasha die zogenaamd leuk probeert te doen. Natasia met een jurkje "36", Lieke met haar neplach en Amanda die staat te teasen met haar T-shirt aan. Huub springt ertussendoor aandacht vragend aan alle vrouwen.
![]()
Ohhh, ik ben zo blij dat je het heb uitgelegd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij denkt natuurlijk dat het de tepels van Amanda zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:19 schreef Dark het volgende:
Leuk die Brie Ann, hij trekt steeds z'n handen van die knoppen alsof hij electrische schokken krijgt![]()
Epilepsie heet dat.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:19 schreef Dark het volgende:
Leuk die Brie Ann, hij trekt steeds z'n handen van die knoppen alsof hij electrische schokken krijgt![]()
Gemistquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:21 schreef Taurus het volgende:
SHIT dat had ik in groot beeld willen zienje zag Natrasha echt zo met naar voren gestoken lipjes langzaam naar beneden swingen, ging ie op z'n bek
![]()
Aan die tepels van Amanda zou je wel flink moeten draaien om nog enige stimulatie te bewerkstelligen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Hij denkt natuurlijk dat het de tepels van Amanda zijn.![]()
Als Zeeuws meisje. Geen cent te veelquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hee psssst Lieke nu op RTL4!!
Jaap lijkt me niet iemand die zich door Eric uit die masturbeerrrom laat wegjagen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:27 schreef pullup het volgende:
Gaat Eric als miss Natrasha Jaap nog wegkrijgen uit die masterbedroom of blijft Jaap toch ' the master of terror'
De weddenschappen zijn geopend
Ik zou eerst even toestemming vragen in de FBquote:
Was zeker eenzaam en zocht een soortgenootjequote:Op donderdag 17 mei 2007 23:29 schreef Soury het volgende:
Er loopt gewoon een muis over mijn comupter kabels? Daar is tie weer![]()
Ik dacht dat hij haar kont vastgreep maarquote:
Om 1 maand streams: Erik vlucht vannacht nog.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:27 schreef pullup het volgende:
Gaat Eric als miss Natrasha Jaap nog wegkrijgen uit die masterbedroom of blijft Jaap toch ' the master of terror'
De weddenschappen zijn geopend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |