Huub net ook.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:37 schreef ericahysterica het volgende:
zei amanda dat ze op de bank moeten gaan zitten?
Als het maar geen stom filmpje is. Wel als ze een fragment zien uit dgk maar niet van familie ofzo.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:37 schreef ericahysterica het volgende:
zou er dan toch iemand komen?
Dat hopen ze. En ik ookquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:40 schreef Gert het volgende:
Krijgen ze een aflevering te zien?
Nou dat zat ik net te denken. Een uitnodiging om verkleed te lopen in de efteling of zoietsquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als het maar geen stom filmpje is. Wel als ze een fragment zien uit dgk maar niet van familie ofzo.
Dank jequote:Op donderdag 17 mei 2007 22:42 schreef carpediem23 het volgende:
Sterkte voor de Dames na het vertrek van Nico!!!
Nu zitten er alleen nog maar onaantrekkelijke mensen in. Nena, Bart (vooral Bart!!) en Nico waren knap en leuk en nu......niemand meer.
schitterende classificatiequote:Op donderdag 17 mei 2007 22:40 schreef Meganog het volgende:
Amanda wil een andere witte wijn. Ze vindt deze 'zwak' Ze is nu natuurlijk expert.
quote:
Ze lektquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:45 schreef Kinga het volgende:
Kunnen we ondertussen even het litteken van Amanda analyseren![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn god..... wat een balllen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:45 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:45 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is een andere verbouwing geweest..........quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:45 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De vraag is vooral: staat ze hier Jaap te wassen of wordt ze door Brian anaal genomen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:45 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind dit als man echt niet sexyquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:45 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie ik ook niet, maar qua zwaartekracht klopt er iets niet aan dit plaatjequote:Op donderdag 17 mei 2007 22:49 schreef Liess het volgende:
Geen litteken, of ben ik nou blindf
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:49 schreef Liess het volgende:
er is geknoeid aan het plaatjequote:Op donderdag 17 mei 2007 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Zie ik ook niet, maar qua zwaartekracht klopt er iets niet aan dit plaatje![]()
als ze naakt in mijn bed zou kliggen zou ik daar heel erg opgewonden van raken vrees ikquote:
Ik zie wel wat hoor...helemaal in het hoekjequote:Op donderdag 17 mei 2007 22:49 schreef Liess het volgende:
Huub dus.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:53 schreef Liess het volgende:
Met wie zit Amanda nou hand in hand?
Jij wilt gewoon niet toegeven aan het feit dat Amanda een puber is die zo gefrustreerd is dat ze dr tieten vast heeft laten opvullen...quote:
op de tv beelden was daar idd duidelijk iets te zienquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:53 schreef AutumnTears het volgende:
Er zit wel een soort litteken heb ik gezien..
[..]
Heb je nog nieuwsquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:51 schreef ruby het volgende:
Natasia wordt blijkbaar opgewonden van Ton.
Moet je straks even naar de herhaling kijken want ik zag wel littekens zitten bij haar fake boobies.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:45 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ik ook maar dat heb ik bij elke gemiddelde vrouw met een leuk figuur.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:54 schreef product het volgende:
[..]
als ze naakt in mijn bed zou kliggen zou ik daar heel erg opgewonden van raken vrees ik
Duidelijk idd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:57 schreef 2live het volgende:
[..]
op de tv beelden was daar idd duidelijk iets te zien
Wat is in hemelsnaam een gemiddelde vrouwquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja ik ook maar dat heb ik bij elke gemiddelde vrouw met een leuk figuur.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:57 schreef 2live het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alles wat niet moddervet of graatmager is... mannen zijn niet zo kieskeurigquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is in hemelsnaam een gemiddelde vrouw![]()
Rood achtige littekens,quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:03 schreef AutumnTears het volgende:
Ja idd daar zag ik het ook maar het was zo ranzig ded m'n ogen dicht.
[..]
De vrouwen die je in het dagelijks over 't algemeen op straat ziet lopen. Niet de popjes op TV maar ook niet de wat lelijkere vrouw.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Sylviaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
pigmentvlekje, afdruk van d'r bh kan allemaal, ik zie er niet persé een litteken inquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:57 schreef 2live het volgende:
[..]
quote:
Ik heb het mannen antwoord alquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alles wat niet moddervet of graatmager is... mannen zijn niet zo kieskeurig![]()
Uhm maar dat is toch ook gemiddeld?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het mannen antwoord al
De vrouwen die je in het dagelijks over 't algemeen op straat ziet lopen. Niet de popjes op TV maar ook niet de wat lelijkere vrouw.![]()
Hear Hear!quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:05 schreef ruby het volgende:
Oké, genoeg Jan de Bouvrie. Rellen graag, dank u.
Dat is voornamelijk omdat Amanda zelf ze telkens tot gespreksonderwerp bombardeert, of door woorden of door actiesquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:06 schreef Liess het volgende:
Wat ik me dan afvraag, waren het duidelijk rode littekens of gewoon rode striemen van een BH...
Vind het trouwens wel triest dat er na 3 maanden alsnog over die tieten gepraat word.
Hij bedoelt bemiddeldquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
hahahaquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:45 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eigen schuld, moet ze maar niet liegen......quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:06 schreef Liess het volgende:
Wat ik me dan afvraag, waren het duidelijk rode littekens of gewoon rode striemen van een BH...
Vind het trouwens wel triest dat er na 3 maanden alsnog over die tieten gepraat word.
Klopt lelijke vrouwen (smaken verschillen) lopen niet over straatquote:
Ohja, dus omdat zij volgens jou liegt over der tieten, betekent het dat je er 3 maanden over moet speculeren...quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Eigen schuld, moet ze maar niet liegen......![]()
Helaas welquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt lelijke vrouwen (smaken verschillen) lopen niet over straat
ze heeft geen neptietenquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Eigen schuld, moet ze maar niet liegen......![]()
Als ze gewoon had toegegeven dat ze nep waren was het gezeur allang over geweest.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:09 schreef Liess het volgende:
[..]
Ohja, dus omdat zij volgens jou liegt over der tieten, betekent het dat je er 3 maanden over moet speculeren...
Please..![]()
Het begint niet goed want Brian kruipt meteen achter de draaitafelquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:09 schreef agter het volgende:
Ah, ze houden een feestje beneden...misschien wordt het nog wat vannacht.
Ik denk dat het gat wat Frasier heeft gegraven inmiddels diep genoeg isquote:
Zeer goed nieuws zelfs, spreek gerust van een blijde tijdingquote:
Precies het wordt zooooooooooooquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:09 schreef Liess het volgende:
[..]
Ohja, dus omdat zij volgens jou liegt over der tieten, betekent het dat je er 3 maanden over moet speculeren...
Please..![]()
er zijn vrouwen daar wordt na 3 jaar nog over gesproken of dat ze echt zijn....dat hoort erbij als je op tv komt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:09 schreef Liess het volgende:
[..]
Please..![]()
Idd, ze zijn sowieso van derzelf, OF ze er mee geboren, OF ze heeft ze ZELF gekocht.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies het wordt zoooooooooooo, Wat maakt het in godsnaam uit of ze nep zijn of echt. LB
Zou hij nu echt denken dat hij daardoor populairder wordtquote:
No offence, maar deze (vrouwelijke) reacties waren erg voorspelbaarquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat het gat wat Frasier heeft gegraven inmiddels diep genoeg is![]()
Ja snoep lade is leegquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:12 schreef mootie het volgende:
Palma heeft alle snoep etc weggegooid?
Ze begon zelf bij binnenkomst met een verhaal dat ze die cadeau gedregen had van dr moeder toen ze 15 was, vervolgens moest zo ongeveer iedereen die de villa ooit betreden heeft voelen of ze echt waren.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:09 schreef Liess het volgende:
[..]
Please..![]()
Ze doet het toch zelf, zolang ze het een mysterie laat blijven mensen speculeren...... en kunnen ze haar ermee sarren.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies het wordt zoooooooooooo, Wat maakt het in godsnaam uit of ze nep zijn of echt. LB
pciesquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:12 schreef Liess het volgende:
[..]
Idd, ze zijn sowieso van derzelf, OF ze er mee geboren, OF ze heeft ze ZELF gekocht.
Ach ik heb er wel lol omquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
No offence, maar deze reacties waren erg voorspelbaar.
In het kort Erik weg Natrasja erinquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:13 schreef Liess het volgende:
Wat was er Btw met Eric en die brief? Heb geen zin om terug te COSsen
Ik kan me het nauwelijks voorstellen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zou hij nu echt denken dat hij daardoor populairder wordt![]()
Dit blijft toch niet zo hoop ik?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:14 schreef Ning het volgende:
[..]
In het kort Erik weg Natrasja erin
Groet Erik
Das toch hopelijk wel een grapje he, niet die achtelijk Natrasja erinquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:14 schreef Ning het volgende:
[..]
In het kort Erik weg Natrasja erin
Groet Erik
Ze bedoelen de Feboquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:12 schreef ruby het volgende:
Een avondwinkel die geen chips heeft....yeah right.
Dreams of Horror zal het nog druk krijgen met nog een vrouw in de villa... en zeker een vrouw met zo'n voorraad mannelijke hormonenquote:
Geen grapje sorryquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Das toch hopelijk wel een grapje he, niet die achtelijk Natrasja erin![]()
Nee, ik zal het ff uitleggen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Das toch hopelijk wel een grapje he, niet die achtelijk Natrasja erin![]()
Wie?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:17 schreef Liess het volgende:
Oh god. Vreselijk, ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan Eric
Ik hoop niet dat we dat trailer trash nog vaker te zien krijgen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dreams of Horror zal het nog druk krijgen met nog een vrouw in de villa... en zeker een vrouw met zo'n voorraad mannelijke hormonen![]()
nou onherkenbaarquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, ik zal het ff uitleggen.
Natrasja bestaat helemaal niet, het is Eric die zich heeft verkleed als vrouw.
Het is dus 1 en dezelfde persoon.
WTSquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ohquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is dus 1 en dezelfde persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |