Eigenlijk dacht ik aan een Bugatti door het wiel achterop.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een of andere 2cv based kit ofzo.
Maer, ik kan het goed mis hebben
't lijkt wel een beetje hierop:quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:45 schreef OA het volgende:
[..]
Eigenlijk dacht ik aan een Bugatti door het wiel achterop.
Wellicht heb jij het goed mis...![]()
Het heeft er idd iets van weg.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't lijkt wel een beetje hierop:
[afbeelding]
Neen, 't is er niet zoeen, maar 't heeft er wel wat van weg.
Ben je van Kalmthout of toevallig visiting...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:01 schreef PrinceSL het volgende:
Maserati Spyder GT
[afbeelding]
[afbeelding]
Stop ik m'n telefoon weer in m'n zak, fiets ik weg, rijdt er een Jaguar XJ 220 voorbij![]()
Aha, ik kom uit Nispen, maar fiets altijd door Kalmthout (mede dankzij de mooie auto'squote:Op donderdag 7 juni 2007 15:23 schreef ralphk het volgende:
[..]
Ben je van Kalmthout of toevallig visiting...
Die XJ220 heb ik enkele topics geleden geplaatst toen die bij de Esso pomp in Heide stond
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:47 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Nog niet, maar vanmiddag.rest van de week eventueel wel.
Iemand bij mij in de straat heeft er een. Of had, heeft ne een Bentley COntinental coupe gevalquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:17 schreef eer-ik het volgende:
Een SLR is nou een der niet bar vele auto's die ik nog nooit in het echt gezien heb...
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:57 schreef SimtekF1 het volgende:
Er zit een ster in je ruit.
Beste opmerking van de dag...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:57 schreef SimtekF1 het volgende:
Beter een ster in je ruit dan een ster op de grillequote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:57 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik doe met je meequote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:39 schreef PrinceSL het volgende:
Ferrari 360 Modena Spider
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:57 schreef SimtekF1 het volgende:
Wat een verschrikkelijk lelijke patserbak.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:49 schreef achla het volgende:
Mercedes E 63 AMG
Slechte kwaliteit door inzoomen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Klopt MI niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:41 schreef Jill-RMC het volgende:
Volgens de RDW rijdt ie al twee jaar zonder APK.....owkeee
Vast niet van Ahmedinejad...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:32 schreef MaximumRush het volgende:
[afbeelding,link]
Wie z'n Phantom zou dit kunnen zijn?
Van iemand met veel geld.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:32 schreef MaximumRush het volgende:
[[url=http://xs116.xs.to/xs116/07236/P6080193.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Michael Jackson.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:32 schreef MaximumRush het volgende:
[[url=http://xs116.xs.to/xs116/07236/P6080193.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
leiden? Klant van mij heeft ook zo een wagen. Heeft nog bij ons in het magazijn gestaan en hebben we een week mee rond gereden. Ik moet ergens nog foto's hebben daar van.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:24 schreef Sjengdanny het volgende:
Eergister stond deze enkele straten verder:
[afbeelding]
[afbeelding]
Rolls Royce Silver Shadow 2
Ik heb er nog wel eentje staan!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:32 schreef MaximumRush het volgende:
[afbeelding,link]
Jij wel hoorquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hier maar even posten.
Ik zag een week of twee geleden een geel gevaarte rijden, wat nog het meeste leek op een platgeslagen, samengeperste Diablo. Heel hoekig, vrij korte wielbasis en met afneembaar dakje.
Nu weet ik dus niet wat voor auto het was, maar hier is vast wel iemand die dat wel weet
Vrij toevallig, maar deze heb ik toen ook gezienquote:Op maandag 11 juni 2007 16:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jij wel hoor
Wat spotjes van vandaag:
Een of ander maf ding, nooit eerder gezien:
Thanks.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:09 schreef Supra_Turbo het volgende:
Vind je?
Ik vind de voorkant echt uber!
Vooral die power bulge!![]()
Maar u vraagt, wij draaien
[afbeelding]
[afbeelding]
Van de voorkant ziet de spoiler er wel OK uit, maar van achter...![]()
Das een kitkar op basis van een Keverquote:Op maandag 11 juni 2007 16:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Vrij toevallig, maar deze heb ik toen ook gezien
Niet een helemaal accurate beschrijving, maar dit was 'm wel! De RDW zegt dat het een Volkswagen is. Zou je niet zeggen
Ja.quote:
hahaquote:Op maandag 11 juni 2007 16:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Vrij toevallig, maar deze heb ik toen ook gezien
Niet een helemaal accurate beschrijving, maar dit was 'm wel! De RDW zegt dat het een Volkswagen is. Zou je niet zeggen
hoe bedoel je niet op het verkeer letten?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:23 schreef OA het volgende:
[..]
Ja.![]()
Heb het zelf bij hem gezien!![]()
Dus jij bent tijdens het werken niet op het verkeer aan het letten??![]()
Zag 'm toentertijd rijden op de N207quote:Op maandag 11 juni 2007 16:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha
Ik zag 'm staan in Roelofarendsveen
Wel apart idd.
Het leek me al geen bestaand model.
Iets verderop zit ook een autobedrijf, waar nog een andere kitcar stond...
N207quote:Op maandag 11 juni 2007 16:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zag 'm toentertijd rijden op de N207
Een oerlelijk ding vind ik het trouwens
Ik dacht Zilverpark. Ik was nog nooit in Lelystad geweest. Maar ik ga in de vakantie nog wel een keer heen, dan gaan we wel langs het vliegveld en KvK.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:30 schreef Daantke het volgende:
Als je in Lelystad bent, moet je ff bij de KvK en bij het vliegveld kijken, wil nog wel eens iets leuks staan![]()
Is dat die parkeergarage bij het station (skatebaan) (Zilverpark ofzo?) of die aan de andere kant, bij het postkantoor en de Deen?
Wel een mooi wagentjequote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:29 schreef tevebe het volgende:
Volgens mij nog niet leverbaar in Nederland.
[afbeelding]
Vliegveld:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:14 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ik dacht Zilverpark. Ik was nog nooit in Lelystad geweest. Maar ik ga in de vakantie nog wel een keer heen, dan gaan we wel langs het vliegveld en KvK.
wat heb jij daar gespot dan?
Eisenmann Exhaust.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:50 schreef Mikkie het volgende:
BMW M6
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07242/BMW_M6.jpg]afbeelding][/url]
Heb je een soort GPS ofzo, dat je precies weet waar ze staan ofzoquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:25 schreef Jaguarized het volgende:
Porsche 996 Turbo.
[afbeelding]
Aston Martin DB9 Volante.
[afbeelding]
Audi S8.
[afbeelding]
Mercedes S 65 AMG W221.
[afbeelding]
Audi RS4 Avant B7.
[afbeelding]
Mercedes S 65 AMG W221.
[afbeelding]
Audi S6 Avant.
[afbeelding]
Bentley Continental GT.
[afbeelding]
Maserati Quattroporte.
[afbeelding]
Rolls Royce Phantom EWB. Slechts 1 van de 2 op Nederlands kenteken voor zover ik weet.![]()
![]()
[afbeelding]
PC hoofdstraat en het Hilton en omgeving zo te zienquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:54 schreef Jaguarized het volgende:
Thanks. Neuh, heb gewoon een aantal standaardadresjes die ik bezoek. Daar staat vaak wel wat leuks.
Kever geweestquote:Op maandag 11 juni 2007 16:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jij wel hoor
Wat spotjes van vandaag:
Een of ander maf ding, nooit eerder gezien:
[afbeelding]
Mooi hoor!quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:25 schreef Jaguarized het volgende:
Porsche 996 Turbo.
[afbeelding]
Aston Martin DB9 Volante.
[afbeelding]
Audi S8.
[afbeelding]
Mercedes S 65 AMG W221.
[afbeelding]
Audi RS4 Avant B7.
[afbeelding]
Mercedes S 65 AMG W221.
[afbeelding]
Audi S6 Avant.
[afbeelding]
Bentley Continental GT.
[afbeelding]
Maserati Quattroporte.
[afbeelding]
Rolls Royce Phantom EWB. Slechts 1 van de 2 op Nederlands kenteken voor zover ik weet.![]()
![]()
[afbeelding]
De bovenste is volgens mij een hotrodded T-ford, de onderste een pontiac?? Overigens, je werk zit zo te zien in de USA? Cool...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:04 schreef popolon het volgende:
Op de parkeerplaats van het werk:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen idee wat het zijn, die onderste zou een Cadillac kunnen wezen?
Wat een ongehoord slechte smaak heb jequote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:47 schreef OA het volgende:
Wat een ongehoord lelijk ding, die Corvette...![]()
Die Porsche daarentegen is altijd leuk!![]()
Ik kan het niet meer met je eens zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wat een ongehoord slechte smaak heb je
Dat kun je wel hoor, als je maar wilquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer met je eens zijn
Je hebt het nu weer over die platte keverquote:Schitterende wagen, vooral de voorkant
owjah, ik las het verkeerdquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:50 schreef Supra_Turbo het volgende:
ITP is het met je eens D.Rose
"Ik kan het niet MEER met je eens zijn"
Toen ik 'm gepost had bedacht ik me ook dat dat op twee manieren opgevat kon wordenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
owjah, ik las het verkeerd
Nouja, ik las het goed, maar interpreteerde het verkeerd
okquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Toen ik 'm gepost had bedacht ik me ook dat dat op twee manieren opgevat kon worden
Maar ik ben het met je eens dus
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:53 schreef Vogelman het volgende:
maar op zo'n moment is hij net zo indrukwekkend als een Opel Corsa:
Wanneer dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Een Corsa is ook indrukwekkend hoor!
Volgens mij heb je mij ook gespotquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:42 schreef invine het volgende:
Net reed terug van stage en zag een geel kontje, dus ik gas bij en ingehaald (zat een lelijk oud wijf achter het stuur dat keurig 120 reed).
Het ging uiteindelijk om een Cayman S in een zeer mooi kleurtje met nette velgen
foto's alhier:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
owja en minder spannend maar ook grappig: (duur grapje).
[afbeelding]
[afbeelding]
De motorkap is eraf gewaaid.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:04 schreef popolon het volgende:
Op de parkeerplaats van het werk:
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |