Eigenlijk dacht ik aan een Bugatti door het wiel achterop.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een of andere 2cv based kit ofzo.
Maer, ik kan het goed mis hebben
't lijkt wel een beetje hierop:quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:45 schreef OA het volgende:
[..]
Eigenlijk dacht ik aan een Bugatti door het wiel achterop.
Wellicht heb jij het goed mis...![]()
Het heeft er idd iets van weg.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't lijkt wel een beetje hierop:
[afbeelding]
Neen, 't is er niet zoeen, maar 't heeft er wel wat van weg.
Ben je van Kalmthout of toevallig visiting...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:01 schreef PrinceSL het volgende:
Maserati Spyder GT
[afbeelding]
[afbeelding]
Stop ik m'n telefoon weer in m'n zak, fiets ik weg, rijdt er een Jaguar XJ 220 voorbij![]()
Aha, ik kom uit Nispen, maar fiets altijd door Kalmthout (mede dankzij de mooie auto'squote:Op donderdag 7 juni 2007 15:23 schreef ralphk het volgende:
[..]
Ben je van Kalmthout of toevallig visiting...
Die XJ220 heb ik enkele topics geleden geplaatst toen die bij de Esso pomp in Heide stond
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:47 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Nog niet, maar vanmiddag.rest van de week eventueel wel.
Iemand bij mij in de straat heeft er een. Of had, heeft ne een Bentley COntinental coupe gevalquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:17 schreef eer-ik het volgende:
Een SLR is nou een der niet bar vele auto's die ik nog nooit in het echt gezien heb...
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:57 schreef SimtekF1 het volgende:
Er zit een ster in je ruit.
Beste opmerking van de dag...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:57 schreef SimtekF1 het volgende:
Beter een ster in je ruit dan een ster op de grillequote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:57 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik doe met je meequote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:39 schreef PrinceSL het volgende:
Ferrari 360 Modena Spider
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:57 schreef SimtekF1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |