Eens, ook dicht gesmakt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:23 schreef Meki het volgende:
Groepsverkrachting in kelder (Brussel - Belgie)
wedschappen over daders en plus onduidelijke OP
Vraag doorgezet naar een FA.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:12 schreef zoalshetis het volgende:
Mogelijk Turkse inval in Noord-Irak #2
geen gekke vraag toch?
kan je niet gewoon ff het smiletje weghalen? reprecussies voor een redelijke en goedbedoelende user hoeven niet zo.quote:
tt is vooral niet goed. op is niks mis mee. dat is een mening.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:14 schreef Meki het volgende:
Moslims alweer overstuur over tekeningetjes:
Onduidelijke OP en geen Bron
dat zeg je vanwege Islam-nieuwsquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tt is vooral niet goed. op is niks mis mee. dat is een mening.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:22 schreef Meki het volgende:
[..]
dat zeg je vanwege Islam-nieuws
ik heb dat nooit zeggen over Israel-topics
ik ga lekker slapen, ik hoop jij ook straks.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:22 schreef Meki het volgende:
[..]
dat zeg je vanwege Islam-nieuws
ik heb je dat nooit horen zeggen over Israel-topics
Dat kunnen we wel... via een omweg van mergen en zo. Maar een eenmaal gezette smiley in de TT is nier eenvoudig te wijzigen. Die van een posting wel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kan je niet gewoon ff het smiletje weghalen? reprecussies voor een redelijke en goedbedoelende user hoeven niet zo.
Is al opgelost incl. bronvermelding + nieuwe TT.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:14 schreef Meki het volgende:
Britse MvD gooit Pin Ups op toestellen in de ban.
Onduidelijke OP en geen Bron
Garpenmaker.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:34 schreef raaretsalsdoG het volgende:
en waarom moet Rellen in Frankrijk! nu weer dicht, is het uit blijven van een Frans armageddon geen nieuws soms?
Er was hier al een topic over.... een nieuw topic zonder nieuwsbericht schiet niet echt op.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:05 schreef raaretsalsdoG het volgende:
waarom zouden we niets eens terugkijken op de werkelijk beschamende stemmingmakerij gedurende de verkiezingen in Frankrijk? Of is het contrast tussen de realiteit in Frankrijk en de hysterische stemmingmakerij te pijnlijk?
Heel dat topic was niet zo tof. Deze persoonsgerichte opmerkingen staan wel in zijn notes (en ter beoordeling).quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Lerares Nederlands tanden uit mond geslagen
Niet tof die laatste zin.
Done.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:37 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Horeca in juli 2008 rookvrij. is duidelijk dubbel, loopt al dagen een reeks over.
Is er dan een nieuwsfeit dat we een van de twee leading moeten maken of samensmelten ?quote:Op zondag 10 juni 2007 02:14 schreef damian5700 het volgende:
Omstreden islamoloog hoogleraar in Rotterdam
Tariq Ramadan gasthoogleraar aan de Erasmus Universiteit
Ik heb het idee, dat deze discussie nog niet beëindigd is. Echter is het niet handig, dat dan twee dezelfde topics naast elkaar lopen.
Kunnen jullie, modjes, daar even naar kijken en clusteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |