Thnx... dan ga ik nu lekker House kijkenquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Goed verslag!
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx... dan ga ik nu lekker House kijken![]()
Je zet je beeldscherm maar op z'n kantquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:41 schreef Talitha het volgende:
Kunnen die ava's in de OP niet een keer gehusseld worden?![]()
Aaaaaaaaaah! Daar is uren over gepuzzeld!!quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:41 schreef Talitha het volgende:
Talithaquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:41 schreef Talitha het volgende:
Noem er eens een paarquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn Day woordgrapjes zijn ook wel ernstig leuk natuurlijk...![]()
quote:
Dat kan onze huiseend wel daygelijk.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar misschien kan Eendt even een Daymonstratie geven?
Het 'effect' van day is dayfectquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar misschien kan Eendt even een Daymonstratie geven?
Dayden er maar wat meer menschen mee...quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:49 schreef mootie het volgende:
Iedereen is ook zo bedaysd....... saai hoor.
Ik ben hier om day-escalatie te voorkomenquote:
Dan kan ik jouw geniale woordgrapjes niet meer lezen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je zet je beeldscherm maar op z'n kant![]()
Welke?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan kan ik jouw geniale woordgrapjes niet meer lezen.
De SC ken wel vaker saaie gedayltesquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:50 schreef mootie het volgende:
We zijn gewoon weer buitengewoon slecht bedayld vandaag...... geen f5-ers.![]()
Maar dat komt waarschijnlijk dayls door het vertrek van Nicolaas?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:52 schreef Mike1964 het volgende:
Ik word er een beetje daymoedig van....
Dus nu moet ik voor eeuwig op dezelfde plek blijven staan? Ik heb niet eens inspraak gehad.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaah! Daar is uren over gepuzzeld!!![]()
Nou krijg ik het idee dat mijn dayfinities allemaal al langs geweest zijnquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey! Dayze had ik nog niet gehoord!![]()
Er was wel daygelijk de mogelijkheid om te stemmenquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dus nu moet ik voor eeuwig op dezelfde plek blijven staan? Ik heb niet eens inspraak gehad.![]()
Wil je het met ons daylen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:52 schreef Mike1964 het volgende:
Ik word er een beetje daymoedig van....
Eendling.quote:
Er is reeds een hele daylegatie doorheen gejastquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou krijg ik het idee dat mijn dayfinities allemaal al langs geweest zijn![]()
Waarna men zich door Opgebaarde kan laten Dayfenestrerenquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:54 schreef Disana het volgende:
... en daygenslikker.
Die Day-woordspelingen natuurlijk!quote:
Slechts gedayltelijk.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:57 schreef Mike1964 het volgende:
u reageert erg dayfensief vandaag.
Heeft dat ook iets te maken met onder de daykens kruipen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eendling.Dayten doe je met Day. Met mij kun je alleen Talithaën.
![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen nog over verdayld.![]()
Hmm het schijnt een daylicate kwestie te zijnquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die Day-woordspelingen natuurlijk!Doe nu eens een andere nick? Gert ofzo!
![]()
Sinds ik hem niet meer PM schijnt zijn inbox veul leger te zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmm het schijnt een daylicate kwestie te zijn![]()
Doe niet zo daymagogischquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb het iday dat ik met dayze laatste zin dayfinitef door mijn aandayl daygrapjes heen zit...
Ik zit hier al zo te zweten op day, dat ik nu mijn dayodorant er doorheen gejaagd hebquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sinds ik hem niet meer PM schijnt zijn inbox veul leger te zijn.![]()
Heel daymocratisch, maar mij is niets gevraagd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er was wel daygelijk de mogelijkheid om te stemmen![]()
Eendt is dan ook walchelijk schnel...quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heel daymocratisch, maar mij is niets gevraagd.![]()
edit: doe ik ook een poging, is Eend me voor.![]()
Jij wilt op onze eerste dayte al de daykens daylen? Zo'n soort Eend ben ik niet hoor.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeft dat ook iets te maken met onder de daykens kruipen?![]()
Vreemde Eendt in de bijt!?quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij wilt op onze eerste dayte al de daykens daylen? Zo'n soort Eend ben ik niet hoor.![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij wilt op onze eerste dayte al de daykens daylen? Zo'n soort Eend ben ik niet hoor.![]()
Gert is gewoon te lastig voor jullie.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zit hier al zo te zweten op day, dat ik nu mijn dayodorant er doorheen gejaagd heb
Aan gert ga ik niet beginnen
Je hebt je gewoon door tally laten ophitsen, dat besluit was geheel geen daymocratische![]()
Dan wordt het meteen zo'n bagGER Topic...quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gert is gewoon te lastig voor jullie.![]()
Dit werkt zo daymotiverend dat ik er haast daypressief van wordquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb mijn Gert grap al lang er tegenaan gegooitquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan wordt het meteen zo'n bagGER Topic...
Klagert!quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje EENDimensionaalquote:
Ik ben niet geschokt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje EENDimensionaal![]()
Vergeet je niet je uren te dayclareren?quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:30 schreef PC eend het volgende:
Alles is al langs geweest en dan nog is moots me te snel af, ik dayserteer uit dit topic![]()
Moots is een duivels snelle posterquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:30 schreef PC eend het volgende:
Alles is al langs geweest en dan nog is moots me te snel af, ik dayserteer uit dit topic![]()
Ik denk niet lager te kunnen gaan dan ditquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb mijn Gert grap al lang er tegenaan gegooit![]()
Het ligt niet aan ons Eendtje...quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk niet lager te kunnen gaan dan dit![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:38 schreef Leandra het volgende:
Als ik hem engert noem, daymoniseer ik hem dan??![]()
Wil je niet weten welke fantasIan_N ick nog heb over Dayten met een vreemde Eendling?quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:30 schreef PC eend het volgende:
Doe dan Deoxyribonucleicquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:34 schreef Gert het volgende:
doen jullie ook verzoekjes?
tongytongylickylicky.![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wil je niet weten welke fantasIan_N ick nog heb over Dayten met een vreemde Eendling?![]()
Hij was niet van mezelf, m'n ex heette Gert Jan en op de rekening van de kroeg stond een keer en spatie te weinig, dus toen stond er "Leandra engert jan" op de bonquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij was niet van mezelf, m'n ex heette Gert Jan en op de rekening van de kroeg stond een keer en spatie te weinig, dus toen stond er "Leandra engert jan" op de bon![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wil je niet weten welke fantasIan_N ick nog heb over Dayten met een vreemde Eendling?![]()
Heb geen idee hoelang dat fout in de computer gestaan heeft daar, maar die bon waarbij ik het voor t eerst zag heeft nog heel lang in mijn portemonnee gezetenquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb geen idee hoelang dat fout in de computer gestaan heeft daar, maar die bon waarbij ik het voor t eerst zag heeft nog heel lang in mijn portemonnee gezeten
Goed zo Gert! Je kunt het best!quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk ook best vervelend vinden als Brian van mooie muziek hield.![]()
Deze baggertroep past perfect bij die smeerlap.![]()
Hmm?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:10 schreef petraa het volgende:
Waar gaat dit allemaal over. Ik zie allemaal engerts en snap er niets meer van.
Je kunt de vraag beter anders stellen! Namelijk "Wat snap je wel"?quote:
a² + b² = c² snap je toch wel??quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Je kunt de vraag beter anders stellen! Namelijk "Wat snap je wel"?![]()
Hi uniekhoornquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Hello dayly DGK fokkerts
Ik heb al veul en lang gedacht, maar er kwam heul niets...quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:24 schreef Veulen het volgende:
Kunnen jullie ook zo iets doen met veulen er in?
Ik keek naar buiten en zag veul en lang onkruid in de tuin staanquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:24 schreef Veulen het volgende:
Kunnen jullie ook zo iets doen met veulen er in?
Spuit 11quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik keek naar buiten en zag veul en lang onkruid in de tuin staan![]()
Dat telt helemaal niet want veul is geen woordquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:26 schreef Leandra het volgende:
Ik keek naar buiten en zag veul en lang onkruid in de tuin staan![]()
Nope, geen zin vandaag... en wie de Bob is, is mijn probleem niet, ik zit hier lekker aan een roseetjequote:Op donderdag 17 mei 2007 23:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Leandra! moet je niet naar de kroegWie is nu de bob dan?
Veul is heul wel een woord, Veulersterstquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat telt helemaal niet want veul is geen woord![]()
Echt wel dat komt gewoon voor in alle Nedersaksische dialecten in NL... en dat wordt op de Veluwe, Overijssel en in Drenthe gesprokenquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat telt helemaal niet want veul is geen woord![]()
Niet als Fok! bezig blijft met die neppe traagheidquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:28 schreef petraa het volgende:
Oke doe ut is met petraa
Helemaal niet waar. Dat is geen woord jij Natasia.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Veul is heul wel een woord, Veulersterst![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Helemaal niet waar. Dat is geen woord jij Natasia.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Veul, dat zingt Normaal en dan is het een woord
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:33 schreef petraa het volgende:
Ik zag Ian_Nick heel uniek hoornblazen.
Dat is geen nederlands: das gepeupelte taal...quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:29 schreef Leandra het volgende:
Echt wel dat komt gewoon voor in alle Nedersaksische dialecten in NL... en dat wordt op de Veluwe, Overijssel en in Drenthe gesproken![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:33 schreef petraa het volgende:
Ik zag Ian_Nick heel uniek hoornblazen.
Nietus, dat is boeren geborrel. Dat telt niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Veul, dat zingt Normaal en dan is het een woord
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:37 schreef petraa het volgende:
Leve ulenaren in Nederland ???
Weet je wat het is?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nietus, dat is boeren geborrel. Dat telt niet.
Ik wil gewoon een echte zin![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
U is goed
![]()
Zie je dat Ian: zei kan het wel![]()
petraaaaaaaaaquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:37 schreef petraa het volgende:
Wat nou? Ga je daar over vallen? (Als je tenminste zei/zij bedoelt) Ik heb toch wel gekkere fouten gemaaktquote:
Ik maakte toch nog een zin!?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat nou? Ga je daar over vallen? (Als je tenminste zei/zij bedoelt) Ik heb toch wel gekkere fouten gemaakt![]()
Moet 'ie zo raar scheef?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:42 schreef mootie het volgende:
Ik heb een nieuwe pet, raad eens wat voor kleur?![]()
Ik wil het niet verpesten hoor, maar leve? leven...quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:37 schreef petraa het volgende:
Jaaa, ik zit mijn hoofd te breken over Petraa...quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:42 schreef mootie het volgende:
Ik heb een nieuwe pet, raad eens wat voor kleur?![]()
wat kijk je sip?quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:43 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik wil het niet verpesten hoor, maar leve? leven...![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij beveulen je om nog meer zinnen te maken!![]()
Lang leve ulenaren!quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:43 schreef Kinga het volgende:
[..]
![]()
te lang eigenlijkquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Oortjeeeeeeeeeeeeeeeee long time no see![]()
![]()
![]()
Ja maar die was helemaal niet lief en leuk.quote:
Het spijt me heulquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja maar die was helemaal niet lief en leuk.
(verdikkie geen pruil icoon)
Nou dan maar: Leven er lieve Ulenaren in nederland?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:43 schreef Kinga het volgende:
![]()
Wrom hebben we je zolang moeten missen in de SCquote:
beetje druk gehad met wat dingetjes ... maar nu is het weer lekker rustigquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Wrom hebben we je zolang moeten missen in de SC![]()
quote:
Dusse nu kunnen we je hier weer heeeeeeeeeeeel vaak vindenquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
beetje druk gehad met wat dingetjes ... maar nu is het weer lekker rustig![]()
En deze zin is een quote:quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is geen nederlands: das gepeupelte taal...![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik probeer het goed te maken...
Momentje![]()
Whehequote:Op donderdag 17 mei 2007 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
En deze zin is een quote:
Veur 't West-Veluws besteet nog gien officiële spelling, dit is zo bie alle Nedersaksische dialekken, hier bin nog gien officiële spellingsystemen veur emaak, de Iesselakkedemiespelling is liekewels de anbeveulen spelling veur 't West-Veluws en 't Oost-Veluws.
Bron
haha, laat ik maar eerst rustig beginnen anders krijgen ze hierzo nog vreemde ideeen over mequote:Op donderdag 17 mei 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Dusse nu kunnen we je hier weer heeeeeeeeeeeel vaak vinden![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou dan maar: Leven er lieve Ulenaren in nederland?
Ja, pas op hoor...quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
haha, laat ik maar eerst rustig beginnen anders krijgen ze hierzo nog vreemde ideeen over me![]()
This je vergeven...quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
This je vergeven...
Wil je met me trouwen?![]()
Zeg het maar kikkertje... Ik zal je oog niet dichtslaanquote:
Dat is een naam die je niet mag zeggen, te walchelijk.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg het maar kikkertje... Ik zal je oog niet dichtslaan
Ehhhhh ze zijn hier toch gek, dus dat maakt niet uit joh. Zonder dat je maar 1 woord tiept hebben ze al vreemde ideeen over je.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
haha, laat ik maar eerst rustig beginnen anders krijgen ze hierzo nog vreemde ideeen over me![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
En wat nou "gepeupelte" trouwens?? Dankzij die boeren heb jij wel te vreten...
Alsof de grote stad zo'n verzameling intellectuelen is
Zei er iemand iets over cupmaten!?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehhhhh ze zijn hier toch gek, dus dat maakt niet uit joh. Zonder dat je maar 1 woord tiept hebben ze al vreemde ideeen over je.![]()
Ehm Ian!!!! De eerste kwaliteitspost van jou zitten we nu al een aantal maanden op te wachten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, pas op hoor...
Enkel kwaliteitsposts hier![]()
komt mooi uit... vreemd ben ik toch alquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehhhhh ze zijn hier toch gek, dus dat maakt niet uit joh. Zonder dat je maar 1 woord tiept hebben ze al vreemde ideeen over je.![]()
Je moet er overna denken????quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehm Ian!!!! De eerste kwaliteitspost van jou zitten we nu al een aantal maanden op te wachten.![]()
Neuh.. ik was benieuwd of je ook zo iets achterlijks zou durven zeggen terwijl je midden in de dorpskroeg van Schubbekutteveen staat...quote:
Ik wou net Ja zeggen in een prachtige paintquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je moet er overna denken????
Naja laat dan maar. Ik moet geen man die er over na moet denken...![]()
laat dat kwaliteit maar wegquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, pas op hoor...
Enkel kwaliteitsposts hier![]()
Oh maar ik zei die naam niet: ik zei me eigen naampjequote:Op donderdag 17 mei 2007 23:55 schreef mootie het volgende:
Dat is een naam die je niet mag zeggen, te walchelijk.![]()
WTF! HEEFT ZE FOBO!?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:57 schreef mootie het volgende:
Puntoortje moet weg, ze is te knap........ WIJ WILLEN OOK NOG WAT AANDACHT!
Je zit hier gvd niet in BEFquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:57 schreef Ian_Nick het volgende:
TETTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUH!
puntjes!! hooooooooi!!!quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:57 schreef mootie het volgende:
quote:
't Was een grapje echt. En ja ik zeg zulke dingen ook in het bijzijn van mensen uit kleine klote dorpjes. Ik heb me halve leven doorgebracht op boerderijen enzo... Vind dat je om zulke grapjes wel moet kunnen lachen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:57 schreef Leandra het volgende:
Neuh.. ik was benieuwd of je ook zo iets achterlijks zou durven zeggen terwijl je midden in de dorpskroeg van Schubbekutteveen staat...![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
't Was een grapje echt. En ja ik zeg zulke dingen ook in het bijzijn van mensen uit kleine klote dorpjes. Ik heb me halve leven doorgebracht op boerderijen enzo... Vind dat je om zulke grapjes wel moet kunnen lachen.
Ik ben geen doorgewinterde stadse. Die lopen niet op klompen en melken geen koeien met de hand. En dat doe ik wel![]()
Puntoortje moet blijven, ze is heel knap, maar ook SUPER LEUK. JALOERS KRENGETJEquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:57 schreef mootie het volgende:
ikke jou ook!quote:
ovverdrijven is ook een vak hequote:
Als je dat stomme vlammenhartje wegdenkt dan is het een heel mooi plaatje !!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
Kut, hij is echt té lelijk geworden![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
Kut, hij is echt té lelijk geworden![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zit je mij een beetje lelijk te maken
![]()
Het is goed dat ik niet over dat overal ben begonnenquote:
een uitdaging .... maak me maar knapper... die foto kan ik zelf ook wel lelijker maken ... geen probleem .. hhaaaquote:
Buurvrouw, bijna letterlijkquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ikke jou ook!![]()
maar je bent er weer...![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:05 schreef mootie het volgende:
Een man is meestal een goede buur, vrouwen zijn weer een heel ander verhaal.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ikke jou ook!![]()
maar je bent er weer...![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:05 schreef mootie het volgende:
Een man is meestal een goede buur, vrouwen zijn weer een heel ander verhaal.
Nee hoor, ik geniet er van om dat zo half om half te zijn. (Ik ben het niet echt want mijn ouders hebben geen boerderij, maar ik was er wel te vaak op eenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:04 schreef uniekhoorn het volgende:
En Veulen, ik ben helemaal een boerendochter, troost je![]()
ik wilde al iets bijdehands over boeren neerzetten, maar hield me net op tijd in...quote:
Bommie en Jappie hierheen krijgen en het feest is weer compleet. Hoewel ik bommie zijn hyves zag dat hij lid was van de volhyves.quote:
ikke ook hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Bommie en Jappie hierheen krijgen en het feest is weer compleet. Hoewel ik bommie zijn hyves zag dat hij lid was van de volhyves.![]()
*gooit feauteauxsoep aanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
een uitdaging .... maak me maar knapper... die foto kan ik zelf ook wel lelijker maken ... geen probleem .. hhaaa
WTS?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Bommie en Jappie hierheen krijgen en het feest is weer compleet. Hoewel ik bommie zijn hyves zag dat hij lid was van de volhyves.![]()
oortje...quote:
eendjeeeeequote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:13 schreef PC eend het volgende:
Puntje komt haar oren ook weer eens te luisteren leggen![]()
![]()
eend!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:13 schreef PC eend het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oortje...![]()
wel leuk dat je nog steeds tlc in je sig hebt...(tables ladders and chairs toch??)
Eigenlijk vind ik iedereen die geen fatsoenlijk Nederlands kan spreken een beetje triest, maar het denigrerende van de gemiddelde Amsterdammer, Rotterdammer of Hagenees over boeren vind ik helemaal zum kotzen, vooral als ze zelf het Nederlands niet eens fatsoenlijk beheersen maar wel vinden dat ze mogen doen alsof een ander dom is omdat hij/zij een ander dialect spreekt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geniet er van om dat zo half om half te zijn. (Ik ben het niet echt want mijn ouders hebben geen boerderij, maar ik was er wel te vaak op een)
Mare dat taalgebeuren is niks...![]()
haai eigenwijs eendjequote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:13 schreef PC eend het volgende:
![]()
quote:
jeps doe ik ... slaap lekker buufiequote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:17 schreef debuurvrouw het volgende:
het was me een waar genoegen!![]()
kom je ook nog eens op koffieuur oortje??![]()
![]()
bedtijd zegt de buurman...![]()
![]()
Truste Buufquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:17 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
Trustequote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:17 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
maar ik ben er welquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:12 schreef petraa het volgende:
[..]
haha, ik had jou nog niet gevonden op hyves.![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:17 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
Ik zie het, ik kon haar alleen van de achterkantquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zie het, ik kon haar alleen van de achterkant
maar die was wel lekker tochquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je kon haar alleen van de achterkant wat??quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kon haar alleen van de achterkant wat??
quote:
Tja, wel of niet beheersen: dialecten zijn gewoon stomzinnig. Ja natuurlijk maakt iedereen fouten. Daar zal ik als amsterdammer heus niet over vallen. Maar ik vind het gewoon belachelijk dat er mensen zijn die denk dat dialect een taal is of niets anders kunnen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:15 schreef Leandra het volgende:
Eigenlijk vind ik iedereen die geen fatsoenlijk Nederlands kan spreken een beetje triest, maar het denigrerende van de gemiddelde Amsterdammer, Rotterdammer of Hagenees over boeren vind ik helemaal zum kotzen, vooral als ze zelf het Nederlands niet eens fatsoenlijk beheersen maar wel vinden dat ze mogen doen alsof een ander dom is omdat hij/zij een ander dialect spreekt.
* Leandra spreekt overigens ABN en verstaat zo ongeveer alles tussen Den Haag en Groningen![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:21 schreef Kinga het volgende:
Trouwens Ian, ik weet ondertussen hoe je heet
Niet verkeerd, maar het totaalplaatje is toch beterquote:
doei doei petraquote:
Nein, ik ben Kinga aan het soepenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:26 schreef Veulen het volgende:
Truste peet.
Wie gooit de volgende zo open? Jij Ian?
hijs wel liefquote:
Nog 30 posts tot de volgende SC, dus ik zou zeggen... probeer het ook eens, de OP is te vinden door op de link in de OP te klikken en dan is het een kwestie van copy & paste..... verhaaltje er inzetten op het stukje waar [verslag] staat en klaar is Kees of Marie of Pietje of wie de volgende SC dan ook opentquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:26 schreef Veulen het volgende:
Truste peet.
Wie gooit de volgende zo open? Jij Ian?
Is volgens mij geen haar, origineel staat op me hyves btw.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die vriendin d'r haar hangt voor je arm![]()
Nou moet ik hendig sjiek soepen![]()
Maar het lukt wel![]()
![]()
![]()
Hmm nee, ik word het niet. Ik weet het zeker.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
Nog 30 posts tot de volgende SC, dus ik zou zeggen... probeer het ook eens, de OP is te vinden door op de link in de OP te klikken en dan is het een kwestie van copy & paste..... verhaaltje er inzetten op het stukje waar [verslag] staat en klaar is Kees of Marie of Pietje of wie de volgende SC dan ook opent![]()
Wrom niet? Je hoeft eigenlijk alleen maar een TT te verzinnen en een baggerverslagje over deze SC te schrijven.... maar die ging (zoals gewoonlijk) weer nergens overquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm nee, ik word het niet. Ik weet het zeker.
Sorry, maar ik durf het niet.
Ik heb een andere van je Haifs gepluktquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:31 schreef Kinga het volgende:
[..]
Is volgens mij geen haar, origineel staat op me hyves btw.
Het gaat over Ian_Nicks hendig sjieke soepkunstenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wrom niet? Je hoeft eigenlijk alleen maar een TT te verzinnen en een baggerverslagje over deze SC te schrijven.... maar die ging (zoals gewoonlijk) weer nergens over![]()
Ja ja ja....... het is goed met jequote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het gaat over Ian_Nicks hendig sjieke soepkunsten![]()
![]()
Oh dat wordt nog wat danquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb een andere van je Haifs geplukt![]()
Ik heb zo m'n redenen...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:33 schreef Leandra het volgende:
Wrom niet? Je hoeft eigenlijk alleen maar een TT te verzinnen en een baggerverslagje over deze SC te schrijven.... maar die ging (zoals gewoonlijk) weer nergens over![]()
Als er ergens iets fout gaat kan een modje dat altijd nog verbeteren ^^quote:
Nee, trienquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat see je noe mien jong?? Peerde pressure??![]()
Erg fijnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Da hek al edoan![]()
[SC # 72] 2 try or not 2 try
Te laatquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:44 schreef Kinga het volgende:
Ik wil em wel openen anders...
Volgende keer graagquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:44 schreef Kinga het volgende:
Ik wil em wel openen anders...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |