Scherp!quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
iedereen is betrekkelijk, we gaan allemaal ooit dood.
Dat is geheel toevalligquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wel lief van je dat je opnoemt wat JJ allemaal is
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wel lief van je dat je opnoemt wat JJ allemaal is
en kijken naar andere mannen...mag dat ook....quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:45 schreef Pheno het volgende:
Maar kijken naar vrouwelijk schoon mag, ook naar andere dan mijn eigen vrouw
Van mij mag ze.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en kijken naar andere mannen...mag dat ook....????
aankomen niet he...![]()
Waarom niet? Of ben ik de enige die dat vindt?quote:
nee maar zat mannen die vinden dat zij wel mogen kijken maar hun vrouw daarintegen....quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom niet? Of ben ik de enige die dat vindt?
Zolang ik geen kerel in de kast vind die meezingt met de scissor sistors vin dik het prima. Sowieso, als mijn vrouw skyradio zou opzetten zou dat opvallenquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee maar zat mannen die vinden dat zij wel mogen kijken maar hun vrouw daarintegen....![]()
Ok, ik zal niet aan andere mannen zitten, liefjequote:Op donderdag 17 mei 2007 22:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en kijken naar andere mannen...mag dat ook....????
aankomen niet he...![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang ik geen kerel in de kast vind die meezingt met de scissor sistors vin dik het prima. Sowieso, als mijn vrouw skyradio zou opzetten zou dat opvallen
van mij mag je lieverd, maar aankomen...quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ok, ik zal niet aan andere mannen zitten, liefje![]()
Ik denk niet dat hij dat zelf wiltquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
van mij mag je lieverd, maar aankomen...![]()
![]()
Ik vind het prima als ze naar anderen kijkt!quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom niet? Of ben ik de enige die dat vindt?
ik ga ook zo maar dan naast mijn mannetje #1...jeweets...quote:
Je slaapt naast je zoon?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ga ook zo maar dan naast mijn mannetje #1...jeweets......eerst ff douchen...Pheno, slaap lekker....
..geen gekke dingen doen en handjes boven de dekens....
...doedoei...
![]()
![]()
![]()
Wie is Jos? MOeten wij die kennen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:06 schreef eer-ik het volgende:
Truste Ph.
Zo, net even naar Jos gecrossed en een verse kist kouwe potten gehaald
Hehe, Jos ook gewoon open op Hemelvaartquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:06 schreef eer-ik het volgende:
Truste Ph.
Zo, net even naar Jos gecrossed en een verse kist kouwe potten gehaald
mijn mannetje vind het leuk om af en toe bij me te liggen....quote:
Jos Vergeerquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:08 schreef OA het volgende:
[..]
Wie is Jos? MOeten wij die kennen?
Truste Ph & JJ![]()
Jos, is heldquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jos Vergeer
De kroeg hier in de buurt waar je áltijd (op woensdag na) koude kratten pintensap kunt halen
Jatog, wétogquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jos, is heldEn bekend in de regio!
Present.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ren ff naar beneden om een koude pint te pakken!
Oh, Jossie!!!quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jos Vergeer
De kroeg hier in de buurt waar je áltijd (op woensdag na) koude kratten pintensap kunt halen
Trusten JJquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ga ook zo maar dan naast mijn mannetje #1...jeweets......eerst ff douchen...Pheno, slaap lekker....
..geen gekke dingen doen en handjes boven de dekens....
...doedoei...
![]()
![]()
![]()
Sowiesoquote:
Ik ben bijna toe aan een nieuwe.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
Bij mij staat 'ie inmiddels klaar om gedronken te worden
Ik zat te denken, hoe komt het eigenlijk dat ik weet dat je daar kisten kan halen...quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Iedereen hier in de dorpen kent de beste man hoor!
ik overigens wel dankzij eer-ik
Bestaat al.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben bijna toe aan een nieuwe.
godverdekuttyfus, ik ga een apparaat ontwikkelen, die (beltoon)reclames niet uitzendt
Ik denk ook via een van je maten!quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zat te denken, hoe komt het eigenlijk dat ik weet dat je daar kisten kan halen...
Oompje MPG is idd nog aan het lannen...quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sowieso
Gouwe kerel.
Zeg OA, geen updates vandaag?
Of is ome MPG nog steeds aan het lannen?
En hoeveel lege glazen heb jij al voor je staan??quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:25 schreef BrandX het volgende:
ik doet hier ook nog ff mijn scheet posten![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Naam: Sileno
Leeftijd: nu 8 jaar
stokmaat: 189 cm
van grond tot oortop: minimaal 230 cm
woonachtig in: Amersfoort bij zijn huidige baasje
Super dressuur beessie, geweldige knuffel, en een met humor, want hij daagt iedereen uit om te spelen, hoe chagerijniger de persoon, des te leuker hij het vindt! En je kan zijn hoofd poetsen met een stalbezem, die hij ondertussen probeert op te vreten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |