quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:33 schreef Hallulama het volgende:
Thirteen to link all posts to date,
quote them in their entirety
including all headers and signatures,
and add "Me too".
Is het een klacht?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hoort dit topic niet in klaagbaak?
- 8 mensen beweren dat de TS een kloon isquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:49 schreef gronk het volgende:
De Fok! variant is natuurlijk:
-dat er iemand begint te emmeren of er ook *roze* gloeilampen zijn.
-nog iemand anders wil een boom opzetten over links- dan wel rechtsdraaiende gloeilampen, maar dankzij Martijn_77 (geen helder licht) verandert dat via een lobje over wouter bos in een generiek links/rechts bashtopic.
-een overijverig modje gooit dit topic dicht, waarna een ander modje het licht ziet en dit topic weer open gooit.
-HenriO claimt dat ie zelf z'n eigen gloeilampen wil kunnen kiezen, dat-ie daar nu te weinig vrijheid voor heeft, en dat het daarnaast schan-da-lig is dat-ie BTW moet betalen over gloeilampen.
-Meki beweert dat ze in marokko *ook* gloeilampen hebben, en dat-die veul beter zijn dan de westerse.
-rudeonline begint een topc waarin hij zich afvraagt of er ook gloeilampen zijn waar licht uitkomt wat sneller gaat dan de lichtsnelheid.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:57 schreef doka het volgende:
- SCH dreigt met het MDI omdat gloeilampen alleen wit licht geven
- een iemand post een plaatje van een oude homo met een gloeilamp in z'n achterste.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:57 schreef doka het volgende:
- 3 mensen painten een plaatje waarin gloeilampen gecombineerd worden met tubgirl
StefanP claimt dat ze in Amerika iets veel beters hebben dan gloeilampen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:57 schreef Hallulama het volgende:
Ja, en hier nog de bijbehorende ongefundeerde mening over slechts een aspect van de materie:
- links-draaiende gloeilampen zijn slecht
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:17 schreef NT-T.BartMan het volgende:
En ook:
- Minstens één persoon de te beroerd is om het verhaal te lezen en om een samenvatting vraagt
Ben je nou mijn Koffie SC aan het dissen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:57 schreef doka het volgende:
[..]
- als het topic dicht gaat komt er een deel #2, vervolgens deel #3, het wordt een reeks, hij wordt centraal, er komt een standaard OP op de FOK!wiki en drie jaar later bij deel #542 is er een vast gloeilamp-kliekje dat meetings houdt en elkaar bezwangerd.
Ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ben je nou mijn Koffie SC aan het dissen?![]()
En ondertussen 3 modjes die eerst nog aardig vragen of er gekapt kan worden met de slowchat om na toch wel 6 keer waarschuwen alle 'niet aardige' posts te verwijderen zodat heel het topic nergens meer op slaat.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
2 users beginnen totaal onhafhankelijk van alle andere posts en posters een privé chat die pas na 5 pagina's overgaat in PM-men, msn-nen en uiteindelijk een huwelijk.
Nee.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:36 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Volgens mij moet er een streepje tussen
veeg me opquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:57 schreef doka het volgende:
[..]
- 8 mensen beweren dat de TS een kloon is
- iemand registreert de naam "gloeilamp" en zegt "werd ik geroepen?"
- SCH dreigt met het MDI omdat gloeilampen alleen wit licht geven
- iemand post tubgirl
- 3 mensen painten een plaatje waarin gloeilampen gecombineerd worden met tubgirl
- er worden 2 lemmings geopend in ONZ: over "gloeidampen" en "knoeilampen"
- iemand plaatst een pic van Piovan in z'n draaimolen
- als het topic dicht gaat komt er een deel #2, vervolgens deel #3, het wordt een reeks, hij wordt centraal, er komt een standaard OP op de FOK!wiki en drie jaar later bij deel #542 is er een vast gloeilamp-kliekje dat meetings houdt en elkaar bezwangerd.
'vroeger was fok! beter'quote:Op vrijdag 18 mei 2007 04:56 schreef Fir3fly het volgende:
Niet te vergeten: de users die claimen deze discussie 10 jaar geleden ook al gezien te hebben.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:00 schreef Agiath het volgende:
En nog 30 users die elk bericht quoten met de volgende post:
Godwin's lawquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:18 schreef steeg het volgende:
En ergens in een discussie wordt iemand vergeleken met de nazi's, met hitler of met wo2 praktijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |