Verkouden?quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[kuch]tvp[/kuch]
Ja, we zullen niet echt merken of hij er nu wel of niet is.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:20 schreef Meganog het volgende:
Hoe dan ook, of Nicolaas blijft of niet, er verandert niks...
Oh je bent er nog zucht (opluchting) Ze zijn vroeger dan geplandquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:14 schreef beequeen het volgende:
Gaat of blijft Niels?
[afbeelding]
Voor overige topics:
De Gouden Kooi
mss omdat er vanavond nog een DGK uitzending is op tv; hoeven we niet te kiezenquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh je bent er nog zucht (opluchting) Ze zijn vroeger dan gepland![]()
Ik verzaak nooitquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh je bent er nog zucht (opluchting) Ze zijn vroeger dan gepland![]()
Lekkere vent maar dat is het welquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:23 schreef Kinga het volgende:
Nicolaas gaat echt wel....
Hmmm ik vertrouw het voor geen meter...quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:23 schreef Kinga het volgende:
Nicolaas gaat echt wel....
Een extra TV uitzending over de verbouwing in de Kooi.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hmmm ik vertrouw het voor geen meter...
Vanavond waarschijnlijk toch geen terror want er schijnt een extra uitzending vanavond te zijn??
quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:11 schreef Tissik het volgende:
[..]
Echt wel, dat was een hele rel toen vorig jaar met een "celebrity BB" in Engeland, een Indiase deelneemster continue gediscrimineerd werd door een medebewoner.
Shilpa Shetty werd gediscrimineerd door drie medebewoonsters.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wel hoor. Een of ander Bollwood sterretje werd gediscrimineerd in het huis. Half India ging zich daarover opwinden en het meisje wat discrimineerde werd er de week daarop uitgestemd.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:25 schreef Leandra het volgende:
Eric, Amanda, Lieke en Huub stemmen hem eruit....
Huub was in eerste instantie geïntimideerd door Nicolaas als speler (de eerste keer dat hem dat overkwam) maar Nicolaas heeft de afgelopen weken niets laten zien.
Ik weet het niet....volgens mij toch nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:26 schreef mazaru het volgende:
Jaap houdt hem er wel in
Denk ik ookquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:26 schreef mazaru het volgende:
Jaap houdt hem er wel in
Kwijlquote:
Nico wordt mooier als die denkt dat die naar huis gaatquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
Nu het nog kan, voor de COSserinnetjes
[afbeelding]
Dus nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jaap houdt zijn MENTOR erin !
En terechtquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:32 schreef schatje het volgende:
Jaap claimt meteen de masterbedroom.
Dat wordt inderdaad een groot probleem.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:32 schreef mazaru het volgende:
Dat had ik niet verwacht.
Hoe lang zou het nu gaan duren voor er weer iemand unaniem zal worden weggestemd?
quote:
Een maand of 6?quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:32 schreef mazaru het volgende:
Dat had ik niet verwacht.
Hoe lang zou het nu gaan duren voor er weer iemand unaniem zal worden weggestemd?
I cry tooquote:
Hij is er nog heel eventjesquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:32 schreef noekje het volgende:
Dit was het al?? Ik was even een was aan het ophangen en de mooiste bewoner ligt er gewoon al uit??
Kun je dit wat nuanceren?quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:35 schreef Borga het volgende:
Akkefietje met die viezErrrric
Ik eis een lekkere ventquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:35 schreef Gert het volgende:
Wow, Nico is keihard tegen Eric. "Ik vergeef het je niét."
quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hij is er nog heel eventjes
[afbeelding]
Wat zei die dan. Heb even geen streams.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:36 schreef 2live het volgende:
ik vind dit het beste wat ik van nicolaas heb gezien en gehoord tot nog toe
Maar wel met veel bewondering en vooral herkenning van zijn jonge jaren uitgesprokenquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:37 schreef Meganog het volgende:
Nicolaas vindt Huub een eerste klas teringlijer. Met de grootste bek en de grootste kracht om het spel te winnen.
hij zegt rechtuit en eerlijk wat hij van iedereen vindt, maar wel netjes!quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat zei die dan. Heb even geen streams.
Ah thanks!quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:39 schreef 2live het volgende:
[..]
hij zegt rechtuit en eerlijk wat hij van iedereen vindt, maar wel netjes!
Hij gaat eruit, er is al gestemd...quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:40 schreef Havefun85 het volgende:
Gaat Nicolaas er vanavond uit? Zou jammer zijn.
Ik dacht dat die Sumo Worstelaar eruit zou gaan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:41 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Hij gaat eruit, er is al gestemd...
Nope, Nicholaas....helaas....quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:42 schreef Havefun85 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die Sumo Worstelaar eruit zou gaan.
Ja Nico gaat naar huisquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:43 schreef BuffyJan het volgende:
Ja hallo, ik ging even pizza halen is er al gestemd![]()
Goh...ik ben er al overheen...quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:43 schreef Marrije het volgende:
Ik verwerk dit afscheid even in stilte. . .![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |