Verkouden?quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[kuch]tvp[/kuch]
Ja, we zullen niet echt merken of hij er nu wel of niet is.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:20 schreef Meganog het volgende:
Hoe dan ook, of Nicolaas blijft of niet, er verandert niks...
Oh je bent er nog zucht (opluchting) Ze zijn vroeger dan geplandquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:14 schreef beequeen het volgende:
Gaat of blijft Niels?
[afbeelding]
Voor overige topics:
De Gouden Kooi
mss omdat er vanavond nog een DGK uitzending is op tv; hoeven we niet te kiezenquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh je bent er nog zucht (opluchting) Ze zijn vroeger dan gepland![]()
Ik verzaak nooitquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh je bent er nog zucht (opluchting) Ze zijn vroeger dan gepland![]()
Lekkere vent maar dat is het welquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:23 schreef Kinga het volgende:
Nicolaas gaat echt wel....
Hmmm ik vertrouw het voor geen meter...quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:23 schreef Kinga het volgende:
Nicolaas gaat echt wel....
Een extra TV uitzending over de verbouwing in de Kooi.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hmmm ik vertrouw het voor geen meter...
Vanavond waarschijnlijk toch geen terror want er schijnt een extra uitzending vanavond te zijn??
quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:11 schreef Tissik het volgende:
[..]
Echt wel, dat was een hele rel toen vorig jaar met een "celebrity BB" in Engeland, een Indiase deelneemster continue gediscrimineerd werd door een medebewoner.
Shilpa Shetty werd gediscrimineerd door drie medebewoonsters.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wel hoor. Een of ander Bollwood sterretje werd gediscrimineerd in het huis. Half India ging zich daarover opwinden en het meisje wat discrimineerde werd er de week daarop uitgestemd.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:25 schreef Leandra het volgende:
Eric, Amanda, Lieke en Huub stemmen hem eruit....
Huub was in eerste instantie geïntimideerd door Nicolaas als speler (de eerste keer dat hem dat overkwam) maar Nicolaas heeft de afgelopen weken niets laten zien.
Ik weet het niet....volgens mij toch nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:26 schreef mazaru het volgende:
Jaap houdt hem er wel in
Denk ik ookquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:26 schreef mazaru het volgende:
Jaap houdt hem er wel in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |