maar wel zijn digicam aansluiten...toch?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:25 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Neen, daar kan je dus geen kaartje van je memorystick lezen.
laatste keer dat ik daar was (2 jaar terug) kon het wel (die vlakbij Times Square)quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:25 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Neen, daar kan je dus geen kaartje van je memorystick lezen.
hmm, ik was er ook 2 jaar terug. je kon 'm wel aansluiten, maar geen foto's lezen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:03 schreef kepler het volgende:
[..]
laatste keer dat ik daar was (2 jaar terug) kon het wel (die vlakbij Times Square)
ow zo, volgens mij hadden ze daar gewoon kaart-lezersquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:04 schreef Dizzee het volgende:
[..]
hmm, ik was er ook 2 jaar terug. je kon 'm wel aansluiten, maar geen foto's lezen.
Wauw! Gave reis voor de boeg!!! Heel veel plezierquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:32 schreef Gronnaephos het volgende:
Fok! blijkt toch altijd weer handig hoor! Goed topic met een superfijne OP vooral waar ik hopelijk veel nut van ga beleven, dus ik heb hem als html opgeslagen zodat ik hem op m'n laptop nog eens door kan kijken![]()
Ik ga morgenvroeg om 7 uur ofzo al met de trein naar Schiphol, om vervolgens pas om 13.00 uur met vliegtuig en al op te stijgen in de richting van The Big Apple![]()
Met m'n ouders en broer gaan we, in het kader van een soort wereldreis die eindelijk (ik ben 19, m'n broer is 21) eens plaatsvindt, voor 19 dagen naar de VS. Eerst 3 dagen genieten van DE stad der steden, New York City, waarna we vertrekken per vliegtuig naar de 2e stad der steden, Los Angeles. Vanaf daar (na enkele dagen) verder per grote gehuurde Amerikaanse camper langs de kust toeren om o.a. San Francisco, Yosemite National Park, The Grand Ganyon en Las Vegas aan te doen om weer te eindigen in LA. Vanaf daar weer met een tussenstop per vliegtuig naar ons kleine landje.
Afijn, de eerste 3 dagen dus in NY, we hebben al een leuk reisgidsje, maar dit topic is volgens mij een stuk praktischer![]()
Ik heb d'r zin an!![]()
*Luistert naar Frank Sinatra - New York, New York![]()
Creditcard in NY is al een PINpas in NL. Het is wel errrg makkelijk als je m hebt!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:57 schreef Dailyx het volgende:
Ik heb geen creditcard, is dat een probleem? Ik wil best zo'n ding aanschaffen, maar als het niet echt nodig is vind ik het zonde van het geld.
Ik heb een paspoort uit 2005. Kom ik daar gewoon de VS mee in? Met die strenge regels weet ik het even niet meer.
ik zou craigslist even checken. staan volgens mij wel heel wat appartementen opquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:51 schreef NAKZ het volgende:
Ik ben op zoek naar een appartement voor vier personen in Manhattan voor de periode 23 december-30 december, of in ieder geval iets in die buurt. Iemand die misschien iets weet, een appartement of een site? Alvast bedankt!
Alleen geen vloeistoffen boven de 250ml(?) zover ik weetquote:Op zondag 15 juli 2007 16:37 schreef Doublehomme het volgende:
Mag je trouwens paracetamol en reistabletten meenemen in je handbagage? (of alleen op doktersrecept ofzo?)
Jij zit momenteel in New York?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:53 schreef gieling het volgende:
[..]
Alleen geen vloeistoffen boven de 250ml(?) zover ik weet
quote:Op zondag 15 juli 2007 12:47 schreef DJ_Marsh het volgende:
Afijn, mijn lust om deze stad te bezoeken begon op mijn 11e toen ik helemaal fan was van de Turtles films.
maar een CC is niet perse nodig volgens mij, want je kan ook gewoon met je pinpas pinnen uit de automaat en overal met contant betalen. CC is zeker wel handig, maar niet onmisbaarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:36 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Creditcard in NY is al een PINpas in NL. Het is wel errrg makkelijk als je m hebt!
En het paspoort moet denk ik geen probleem opleveren.
Veel plezier alvast![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |