abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51354643
Vreemd, het lijkt mij toch dat internetcafes daar op gemaakt zijn?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_51388229
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:25 schreef Dizzee het volgende:

[..]

Neen, daar kan je dus geen kaartje van je memorystick lezen.
maar wel zijn digicam aansluiten...toch?
Tja...
  donderdag 12 juli 2007 @ 15:54:08 #153
67174 Dos37
Come on Twente
pi_51397223
wat vinden jullie goede stadsgidsen?

Ik bedoel van die boekjes van Capitool of ANWB.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 12 juli 2007 @ 16:03:51 #154
34586 kepler
No bounce, no play
pi_51397546
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:25 schreef Dizzee het volgende:

[..]

Neen, daar kan je dus geen kaartje van je memorystick lezen.
laatste keer dat ik daar was (2 jaar terug) kon het wel (die vlakbij Times Square)
The line is a dot to you!
pi_51403391
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 16:03 schreef kepler het volgende:

[..]

laatste keer dat ik daar was (2 jaar terug) kon het wel (die vlakbij Times Square)
hmm, ik was er ook 2 jaar terug. je kon 'm wel aansluiten, maar geen foto's lezen.
  donderdag 12 juli 2007 @ 19:09:13 #156
34586 kepler
No bounce, no play
pi_51403544
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:04 schreef Dizzee het volgende:

[..]

hmm, ik was er ook 2 jaar terug. je kon 'm wel aansluiten, maar geen foto's lezen.
ow zo, volgens mij hadden ze daar gewoon kaart-lezers
pi_51428104
Fok! blijkt toch altijd weer handig hoor! Goed topic met een superfijne OP vooral waar ik hopelijk veel nut van ga beleven, dus ik heb hem als html opgeslagen zodat ik hem op m'n laptop nog eens door kan kijken

Ik ga morgenvroeg om 7 uur ofzo al met de trein naar Schiphol, om vervolgens pas om 13.00 uur met vliegtuig en al op te stijgen in de richting van The Big Apple
Met m'n ouders en broer gaan we, in het kader van een soort wereldreis die eindelijk (ik ben 19, m'n broer is 21) eens plaatsvindt, voor 19 dagen naar de VS. Eerst 3 dagen genieten van DE stad der steden, New York City, waarna we vertrekken per vliegtuig naar de 2e stad der steden, Los Angeles. Vanaf daar (na enkele dagen) verder per grote gehuurde Amerikaanse camper langs de kust toeren om o.a. San Francisco, Yosemite National Park, The Grand Ganyon en Las Vegas aan te doen om weer te eindigen in LA. Vanaf daar weer met een tussenstop per vliegtuig naar ons kleine landje.

Afijn, de eerste 3 dagen dus in NY, we hebben al een leuk reisgidsje, maar dit topic is volgens mij een stuk praktischer

Ik heb d'r zin an!
*Luistert naar Frank Sinatra - New York, New York
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
pi_51430680
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 13:32 schreef Gronnaephos het volgende:
Fok! blijkt toch altijd weer handig hoor! Goed topic met een superfijne OP vooral waar ik hopelijk veel nut van ga beleven, dus ik heb hem als html opgeslagen zodat ik hem op m'n laptop nog eens door kan kijken

Ik ga morgenvroeg om 7 uur ofzo al met de trein naar Schiphol, om vervolgens pas om 13.00 uur met vliegtuig en al op te stijgen in de richting van The Big Apple
Met m'n ouders en broer gaan we, in het kader van een soort wereldreis die eindelijk (ik ben 19, m'n broer is 21) eens plaatsvindt, voor 19 dagen naar de VS. Eerst 3 dagen genieten van DE stad der steden, New York City, waarna we vertrekken per vliegtuig naar de 2e stad der steden, Los Angeles. Vanaf daar (na enkele dagen) verder per grote gehuurde Amerikaanse camper langs de kust toeren om o.a. San Francisco, Yosemite National Park, The Grand Ganyon en Las Vegas aan te doen om weer te eindigen in LA. Vanaf daar weer met een tussenstop per vliegtuig naar ons kleine landje.

Afijn, de eerste 3 dagen dus in NY, we hebben al een leuk reisgidsje, maar dit topic is volgens mij een stuk praktischer

Ik heb d'r zin an!
*Luistert naar Frank Sinatra - New York, New York
Wauw! Gave reis voor de boeg!!! Heel veel plezier
En sinds dat ik in NY ben geweest, heeft dat nummer van Frank Sinatra een hele andere lading
pi_51438802
Super topic! Heel handig nu ik bezig ben een vakantie van een week te plannen naar New York. Ik ga in mijn eentje en was van plan in een hostel te gaan zitten en vanuit daar er op uit te gaan. Ik heb daarvoor nu het Chelsea Centre Hostel op het oog. Nou zit ik met wat vragen waarmee jullie me misschien kunnen helpen.

Ik heb geen creditcard, is dat een probleem? Ik wil best zo'n ding aanschaffen, maar als het niet echt nodig is vind ik het zonde van het geld.

Ik heb een paspoort uit 2005. Kom ik daar gewoon de VS mee in? Met die strenge regels weet ik het even niet meer.

Dan nog de vliegreis. Bij verschillende sites (D-reizen, Cheaptickets) komt Delta Airlines als goedkoopste uit de bus. Gewoon doen, of weet iemand een beter alternatief?

*Luistert ook naar Frank Sinatra om alvast in de stemming te komen!*
  zaterdag 14 juli 2007 @ 16:24:11 #160
52441 TongPo
As Smooth As Silk
pi_51463356
Als ik met mijn mobiel vanuit NYC naar NL wil bellen dan is dat best prijzig. Is het voordeliger om ter plaatse een prepaid kaartje te kopen voor internationale gesprekken?
"There is a moment of sheer panic when I realize that Paul's apartment overlooks the park... and is obviously more expensive than mine."
pi_51463695
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 18:57 schreef Dailyx het volgende:
Ik heb geen creditcard, is dat een probleem? Ik wil best zo'n ding aanschaffen, maar als het niet echt nodig is vind ik het zonde van het geld.

Ik heb een paspoort uit 2005. Kom ik daar gewoon de VS mee in? Met die strenge regels weet ik het even niet meer.
Creditcard in NY is al een PINpas in NL. Het is wel errrg makkelijk als je m hebt!

En het paspoort moet denk ik geen probleem opleveren.

Veel plezier alvast
pi_51467368
Ik ben op zoek naar een appartement voor vier personen in Manhattan voor de periode 23 december-30 december, of in ieder geval iets in die buurt. Iemand die misschien iets weet, een appartement of een site? Alvast bedankt!
AZ LANDSKAMPIOEN 2008-2009
  zaterdag 14 juli 2007 @ 20:39:51 #163
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_51470231
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 18:51 schreef NAKZ het volgende:
Ik ben op zoek naar een appartement voor vier personen in Manhattan voor de periode 23 december-30 december, of in ieder geval iets in die buurt. Iemand die misschien iets weet, een appartement of een site? Alvast bedankt!
ik zou craigslist even checken. staan volgens mij wel heel wat appartementen op
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
  zondag 15 juli 2007 @ 00:47:20 #164
52441 TongPo
As Smooth As Silk
pi_51478372
Zojuist ticket geboekt bij Delta Air Lines voor een weekje NYC ingaand op 5 augustus. Hotel is Milford geworden. Heb er zin in.
"There is a moment of sheer panic when I realize that Paul's apartment overlooks the park... and is obviously more expensive than mine."
pi_51486004
WOW, al 6 jaar helemaal FREAKY gestoord fan van deze stad, en dan vindt ik hier even een damn groot topic...

Afijn, mijn lust om deze stad te bezoeken begon op mijn 11e toen ik helemaal fan was van de Turtles films.
Ik was helemaal gek van al de lichtjes en de complete skyline was heilig mooi!
2 jaar geleden ben ik er dan ook eindelijk geweest met een vriend van me.
2 weken gelogeerd bij mijn neef (die daar woont) in Brooklyn, met utizicht op Manhattan!

29 Juli (over 2 weken al weer.) vlieg ik voor 4 weken naar New York!
(Voor 4 weken?..jep) Ga daar in mijn eentje een Engelse opleiding volgen.
Helaas zit het vriendinnetje thuis een maand, kost ook aardig wat centjes.

De school zit PAL tegenover Madison Square, in een groot bekend hotel.
Logeer in een YMCA in Brooklyn.
www.djmarsh.nl
Your 24/7 Hiphop and R&B Radio Station
pi_51492770
Morgenvroeg is het zo ver: naar NYC!!

Heb er heel veel zin in!

Mag je trouwens paracetamol en reistabletten meenemen in je handbagage? (of alleen op doktersrecept ofzo?)
  zondag 15 juli 2007 @ 16:53:26 #167
65516 gieling
Live from NYC
pi_51493372
quote:
Op zondag 15 juli 2007 16:37 schreef Doublehomme het volgende:

Mag je trouwens paracetamol en reistabletten meenemen in je handbagage? (of alleen op doktersrecept ofzo?)
Alleen geen vloeistoffen boven de 250ml(?) zover ik weet
pi_51493607
quote:
Op zondag 15 juli 2007 16:53 schreef gieling het volgende:

[..]

Alleen geen vloeistoffen boven de 250ml(?) zover ik weet
Jij zit momenteel in New York?
Hoe is het weer daar op dit moment?
Ik ga dus eind deze maand voor 4 weken... lekker bakken of niet?
www.djmarsh.nl
pi_51496321
quote:
Op zondag 15 juli 2007 12:47 schreef DJ_Marsh het volgende:

Afijn, mijn lust om deze stad te bezoeken begon op mijn 11e toen ik helemaal fan was van de Turtles films.
  zondag 15 juli 2007 @ 18:25:47 #170
34586 kepler
No bounce, no play
pi_51496492
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 16:36 schreef MikelenniuM het volgende:

[..]

Creditcard in NY is al een PINpas in NL. Het is wel errrg makkelijk als je m hebt!

En het paspoort moet denk ik geen probleem opleveren.

Veel plezier alvast
maar een CC is niet perse nodig volgens mij, want je kan ook gewoon met je pinpas pinnen uit de automaat en overal met contant betalen. CC is zeker wel handig, maar niet onmisbaar
  maandag 16 juli 2007 @ 08:45:59 #171
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_51512256
Ook maar weer eens een tvp. Over 4 weken rondje oostkust met paar dagen NYC aan het eind
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 14:42:08 #172
52441 TongPo
As Smooth As Silk
pi_51559038
Ik zit er aan te denken om voor één dag een auto te huren. En dan niet om in Manhattan te gaan rijden (da's gekkenwerk), maar om door de andere wijken te cruisen waar ik lopend naar alle waarschijnlijkheid niet zou komen, zoals Brooklyn, Queens, Bronx, etc.

Wat denken jullie: Gekkenwerk of wellicht een leuke ervaring?
  dinsdag 17 juli 2007 @ 14:49:15 #173
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_51559233
Gekkenwerk denk ik. Waarom niet gewoon de metro pakken en een stukje sjouwen?
In februari zijn we met de metro naar Jay Street (Brooklyn) gegaan en vanaf daar richting Brooklyn Bridge gegaan, dan kom je langs een bende van die Brownstones....

Zelfde geldt voor de Bronx; pak de metro, stap uit en ga een stukje lopen... Vanuit de auto schiet niet echt op, lijkt me.... Of plan het tactisch icm. een middag Bronx Zoo; dat je het laatste stuk loopt ipv. de metro neemt...
Queens ben ik alleen bij Flushing Meadows geweest en alleen daar rondgelopen. Op zich is dat wel een aardig stukje metro en zie je onderweg nog wel wat, dacht ik (volgens mij bijna de hele rit bovengronds ook)....
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:02:59 #174
52441 TongPo
As Smooth As Silk
pi_51561845
Je kunt dus gewoon lopen in wijken als The Bronx, Queens en eventueel Harlem? Ik dacht juist dat lopen daar niet echt verstandig is, vandaar de gedachte om een auto te huren.
pi_51562958
Wat ook érg mooi is, is de subway nemen vanaf Brooklyn richting Manhattan via de Manhattan Bridge.
Je komt dan de skyline tegemoet rijden, érg mooi, vooral savonds natuurlijk.

Brooklyn Heights heb ik 4 juli gezeten (4 uur lang gewacht, zit er dan BOMVOL)
Prachtig uitzicht op Financial district.
www.djmarsh.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')