Hiro is de meesterquote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:37 schreef Nikske het volgende:
Een van de beste series ooit!!! Hooked, en niet zon klein beetje ook... Kan vanavond pas de season finale kijken, jammergenoeg... Hoop dat het 2e seizoen er ook zo'n vaart in houdt...
Mijn favoriet is Hiro... En Sylar, heerlijk slecht... Trouwens, Niki/Jessica is ook cool... Eigenlijk zijn ze dat allemaal wel, zelfs Sprague... WHAAAAAH een hele zomer zonder m'n helden, hoe ga ik dat overleven?!
Gelukkig komt in juni the 4400 terug...
Ik vond het wel meevallen... Alleen die rare sprongen in het script (Tom's vrouw, Isabelle volwassen etc etc)... En dat gezeur met Diana en haar zus... Maarja, het was ook eigenlijk niet bedoeld als een lange serie...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:04 schreef DrazTic het volgende:
[..]
4400 had potentie......totdat het een slechte soap werd
Absoluut. Die Molly is echt een superminiactriceje.quote:
Plus:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:14 schreef RandomReader het volgende:
Damn, Sylar is een rioolrat geworden
Vragen voor seizoen 2:
- Waar is Sylar gebleven?
- Welk persoon bedoelde Molly met die ene die wist als ze aan hem dacht?
- Wat gaat Hiro met Takeo Kensei doen?
En een TT voor de volgende:
"Call me Noah"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:47 schreef Aanvoerder het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:57 schreef Breuls het volgende:
[..]Zeg maar hetzelfde als niet kunnen nadenken en neuken tegelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
of je komt gewoon niet totdat je de aflevering hebt gezien enzo. hijs toch al geweestquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:21 schreef boem-dikkie het volgende:kunnen mensen misschien ook wat dingen in spoilers doen
![]()
Hij staat 1 dag op internet. Ik kom in dit topic om over heroes te praten en niet de hele aflevering na te lezen als ik door het topic scroll. Maargoed.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:08 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
of je komt gewoon niet totdat je de aflevering hebt gezien enzo. hijs toch al geweest
neuken en nadenken... tjah ik ben een vrouw... peter had petra moeten zijn. dan was het allemaal geen probleem geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:22 schreef VAK het volgende:
Sinds wanneer heeft Nathan trouwens super-hearing?Whehe. Mja, script-technische vrijheid, zullen we maar zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Zodra een aflevering te krijgen is, hoeft er niet meer met spoilers gewerkt te worden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hij staat 1 dag op internet. Ik kom in dit topic om over heroes te praten en niet de hele aflevering na te lezen als ik door het topic scroll. Maargoed.
ik ook nie... csi: miami, without a trace, heroes en csi:ny en csi:lv beginnen allemaal in september! zo ver ik weetquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:33 schreef Prowl het volgende:
Nu heb ik geen enkele serie meer te kijken totdat SG Atlantis weer begint
![]()
Die zag je ook al in de eerste aflevering hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:27 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ook zagen we eindelijk de eclipse die we al de hele tijd in het intro filmpje zien. Daar is dus sowieso iets bijzonders aan.
Ach ja natuurlijk. Ik doeldde ook meer op het feit dat die eclipse iets speciaals moet betekenen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:06 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die zag je ook al in de eerste aflevering hoor.Wellicht is het idee dat ze elk Volume beginnen met een eclipse. Ofzo.
'quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:03 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik ook nie... csi: miami, without a trace, heroes en csi:ny en csi:lv beginnen allemaal in september! zo ver ik weet
Vaak vonden we de episodes juist zo goed om de verwachting van wat er wel niet zou gaan komen, nu de uiteindelijk uitkomst zwaar tegenvalt zwakt dat zelfs het gehele seizoen af als je realistich terugkijkt. Heroes was ook vaak genoeg erg wisselvallig, vooral de laatste 3 episodes vond ik stukken minder. Beste aflevering blijft zeker die van 5 jaar in de toekomst, zulke actie en sensatie had in deze aflevering moeten terugkomenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:08 schreef s0k het volgende:
cheesy, dat omschrijft idd de hele finale. Maargoed, we verwachtte met zn allen een supergoede finale, maar vergeet niet dat heroes eigenlijk dit hele seizoen steengoed was, waar andere series vaak een stuk wisselvalliger in zijn. De finale was gewoon niet sterker dan de gemiddelde episode in dit seizoen.
Dat de standoff idd vetter had gekund ben ik met je eens. Maar dit was, ondanks een wat tegenvallende finale, toch een ijzersterk seizoen. Sterker dan Smallville, Prison Break, en tot nu toe Sopranos, wat toch al gevestigde series zijn. En van alle series die dit seizoen gestart zijn is Heroes toch wel duidelijk de nr.1.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:15 schreef Agrafes het volgende:
[..]
Vaak vonden we de episodes juist zo goed om de verwachting van wat er wel niet zou gaan komen, nu de uiteindelijk uitkomst zwaar tegenvalt zwakt dat zelfs het gehele seizoen af als je realistich terugkijkt. Heroes was ook vaak genoeg erg wisselvallig, vooral de laatste 3 episodes vond ik stukken minder. Beste aflevering blijft zeker die van 5 jaar in de toekomst, zulke actie en sensatie had in deze aflevering moeten terugkomen
Dat zal dan wel eind september worden. Vanaf die periode ongeveer starten de meeste series weer.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:15 schreef DerBolle het volgende:
damn.. kan niet wachten tot seizoen 2, weet iemand al wanneer deze precies van start gaat?
Nee, gewoon niks over het downloaden in deze topics. Die links zijn overal te vinden en dit wordt geen vraag en aanbodforum voor torrents.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:54 schreef P8 het volgende:
Dit is een serie die wij niet eens horen te kunnen kijken als er geen torrents of nieuwsgroepen waren. Nouja, policy enzo![]()
Mag je mensen wel verzoeken om een link de PM'en?
Dat had ik dus ook! Zal ook wel wat te maken kunnen hebben met het feit dat de reflectie van z'n ogen in zijn zwaard in de vorige aflevering er jonger uit zagen dan z'n echte ogen. Soort van eeuwig of in ieder geval verlengd leven.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:26 schreef bob1234 het volgende:
Mensen wat een aflevering zeg, echt gewoon super.
Ben ook erg benieuwd naar die man die volgens molly nog erger dan sylar is.die haar kan zien terwijl ze hem aan het zoeken is.
Ben erg benieuwd naar seizoen 2 had zo gevoel dat die samurai de vader van hiro is
ga hem straks nog even een keer kijken
Jij moet dringend eens de hele serie opnieuw kijken...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:15 schreef Vandaahl het volgende:
ik vond het een shit einde
de gebeurtenis waar de hele serie aan gerefereerd word gebeurd niet
al die toekomstvisies klopten dus niet (die van Isaac,Peter en van de Linderman groep en niet te vergeten Hiro die zelfs in de toekomst is geweest)
en peter had zelf ook zo weg kunnen vliegen
dat Sylar half leeggebloed nog weg weet te kruipen terijl Parkman al door een ziekenwagen word opgehaald is ZOOO b-film achtig (bleh)
en voor een " afgerond" Volume staan er nog veel teveel vragen open
(die onzichtbare man die stond te lachen in peter's eerste visioen
nee ik had het einde wel wat beter verwacht
ga alle eps. nog maar eens kijken... of het kan zijn dat je gewoon het zelfde IQ als Bokito hebt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:31 schreef Vandaahl het volgende:
juist
maar dan nog
het "klopt" gewoon niet
Ik vond die aflevering 5 jaar in de toekomst één van de minst leuke omdat er zoveel actie inzatquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:15 schreef Breuls het volgende:
Heroes is geen actieserie, het is een dramaserie, en ik denk dat niet veel mensen dat snappen.
Actie-drama imho.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:15 schreef Breuls het volgende:
Heroes is geen actieserie, het is een dramaserie, en ik denk dat niet veel mensen dat snappen.
jij zal het wel helemaal snappen....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:08 schreef DerBolle het volgende:
[..]
ga alle eps. nog maar eens kijken... of het kan zijn dat je gewoon het zelfde IQ als Bokito hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |