abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 mei 2007 @ 15:10:46 #201
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_49512033
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:08 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dan heb je je dus wel laten beinvloeden door derden, ook al zeg je zelf van niet. Je hebt je namelijk laten beinvloeden door Willy Vandersteen!
De keuze is echt op zichzelf genomen. Niemand heeft mijn gekeuze gevormd behalve ikzelf, ik heb ook Asterix en Obelix gelezen. Maar ik koos toch voor de Suske en Wiske stijl van leven.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 18 mei 2007 @ 15:13:26 #202
117098 Hathor
Effe niet
pi_49512114
Ik snap ook wel waarom.

Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 15:49:50 #203
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_49513346
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:08 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dan heb je je dus wel laten beinvloeden door derden, ook al zeg je zelf van niet. Je hebt je namelijk laten beinvloeden door Willy Vandersteen!
Die was trouwens een fascist
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_49514793
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

De keuze is echt op zichzelf genomen. Niemand heeft mijn gekeuze gevormd behalve ikzelf, ik heb ook Asterix en Obelix gelezen. Maar ik koos toch voor de Suske en Wiske stijl van leven.

²
volgens mij probeer je ons hier in de maling te nemen Mijn excuus dat ik er zo laat achter kom
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_49514954
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:40 schreef Apotheose het volgende:

[..]

volgens mij probeer je ons hier in de maling te nemen Mijn excuus dat ik er zo laat achter kom
dat is al jaren zo . je hebt jezelf iig vermaakt .
pi_49515122
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:46 schreef SlimShady het volgende:

[..]

dat is al jaren zo . je hebt jezelf iig vermaakt .
ow ja nou ik kom ook nog maar net om t hoekje kijken hier he. Ken de grappenmakers hier nog niet allemaal uit elkaar
  vrijdag 18 mei 2007 @ 17:19:01 #207
13462 BansheeBoy
pi_49515921
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:40 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Ja, want ik heb niets beters te doen in de baas zijn tijd. Ik hoop dat je dit niet meent.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 17:20:59 #208
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_49515987
Waar baseer je eigenlijk het idee op dat het een keuze is?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 17:22:10 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49516020
Ik heb ook het vermoeden dat BansheeBoy ons in het ootje neemt. Dus ik ga niet meer serieus op hem in .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 18 mei 2007 @ 17:24:11 #210
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_49516094
Ik had gehoopt dat BSB (what's in an acronym) van Fok was vertrokken, maar helaas.

Dat maakte teruglezen toch wel een onprettige ervaring.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 18 mei 2007 @ 17:27:43 #211
13462 BansheeBoy
pi_49516233
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 17:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb ook het vermoeden dat BansheeBoy ons in het ootje neemt. Dus ik ga niet meer serieus op hem in .
Dit vind ik nou oprecht jammer. We zijn met een goede discours bezig, oké, we verschillen enigzins van mening en standpunten. Maar dit moet ons er niet van weerhouden het debat aan te gaan me dunkt.

²
  vrijdag 18 mei 2007 @ 17:29:56 #212
13462 BansheeBoy
pi_49516323
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 17:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar baseer je eigenlijk het idee op dat het een keuze is?
In éénieder schuilt wel een ervaringsdeskundige, dus ook in mij. Eigenlijk zou iedereen hier over mee kunnen praten en mijn standpunt hierover kunnen bevestigen. Maar helaas benadert niet iedereen het net zo wetenschappelijk als ik en spelen voornamelijk de onderbuikgevoelens een degelijke rol.

²
  vrijdag 18 mei 2007 @ 17:30:49 #213
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49516353
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 17:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dit vind ik nou oprecht jammer. We zijn met een goede discours bezig, oké, we verschillen enigzins van mening en standpunten. Maar dit moet ons er niet van weerhouden het debat aan te gaan me dunkt.

²
Waar zouden we nog over moeten praten dan? Jij bent ervan overtuigd dat homoseksualiteit een keuze is, ik weet zeker van niet (en wie kan het beter dan een rasechte lesbo als ik?), dus daar komen we toch niet uit. Ik heb het idee dat jij het gedrag van bepaalde bevolkingsgroepen (lees: onzekere meisjes van 16 jaar die met een meisje zoenen en zich dan bi noemen) generaliseert naar alle anderen.
Niet meer actief op Fok!
pi_49516451
Ach jongens, laat die BansheeBoy toch in zijn eigen wereldje leven.

Zoals iemand ooit zei:
"Never argue with an idiot. He'll drag you down to his level and beat you with experience."
Ik hou niet van mensen die hun zinnen nooit af
pi_49516494
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 18:13 schreef Hathor het volgende:
De rechter die hier vervolgens intrapt verdient het overigens ingesmeert te worden met pek en veren en de stad uitgetrapt, naar goed oudwesters gebruik bij kwakzalvers annex charlatans.
Zoals al vaker geroepen: een zaak aanhangig maken bij de Amerikaanse rechter gaat makkelijker en sneller dan hier. Eerst roepen ze hard van de daken, dan worden verdere stukken opgesteld en materiaal verzameld, en dan pas begint het circus.
Juist extreme gevallen halen het Nederlandse nieuws, maar wanneer in die gevallen de eisers struikelen, lees je dat niet meer.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 17:36:54 #216
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_49516565
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 17:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

In éénieder schuilt wel een ervaringsdeskundige, dus ook in mij. (..)
vertel, was hij niet goed in bed ?
zonnig Brasil
  vrijdag 18 mei 2007 @ 17:37:36 #217
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_49516591
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 17:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

In éénieder schuilt wel een ervaringsdeskundige, dus ook in mij. Eigenlijk zou iedereen hier over mee kunnen praten en mijn standpunt hierover kunnen bevestigen.
Niet dus, want mijn ervaring, en die van bijvoorbeeld Viking of zeg maar vrijwel alle andere homo's lesbo's, komt in de verste verte niet overeen met jouw keuze-theorie.
quote:
Maar helaas benadert niet iedereen het net zo wetenschappelijk als ik en spelen voornamelijk de onderbuikgevoelens een degelijke rol.
²
Wetenschappelijk? Laat me niet lachen, onderbouw het maar eens echt wetenschappelijk.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 17:42:42 #218
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49516743
BansheeBoy: houd eens op met die voortdurende verwijzingen naar de onnatuurlijkheid van homoseksualiteit. Alsof dat voor jou een reden is om maar hetero te zijn. Dat slaat helemaal nergens op. Stel je eens voor dat iedereen homo was en dát natuurlijk was, dan zou jij er toch ook niet voor 'kiezen' om hetero te worden? Seks met iemand van hetzelfde geslacht is nog heel iets anders dan liefde kunnen opvatten voor iemand van hetzelfde geslacht. In het laatste geval ben je m.i. een echte homo, in het eerste geval niet. Iedereen schijnt tegenwoordig wel eens 'iets' met seksegenoten te doen om dan op oudere leeftijd keurig te trouwen en kinderen te krijgen.
Niet meer actief op Fok!
pi_49516833
Wanneer een film 'restricted' is en dus alleen geschikt is bevonden voor mensen van 17 jaar en ouder, hoort deze NIET op school aan 12-jarige kinderen te worden getoond. Ik moet zeggen dat ik het op dat onderdeel wel met de klager eens ben.

Dat het over homo's gaat vind ik verder geen argument en ook vind ik de geëiste schadevergoeding overdreven hoog. Als het kind thuis de tv aanzet en een journaal meepakt, krijgt ze ook beelden te zien die misschien niet voor haar geschikt zijn...
  vrijdag 18 mei 2007 @ 17:55:22 #220
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_49517056
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
En sommigen hebben het gevoel dat ze jonge romige kinderen moeten "nemen". Anderen hebben het gevoel dat ze een paard "tevreden moeten stellen".
Bestialiteit, homoïsme, pedofilie: allemaal een afwijking op de norm. En ik vind het jammer dat de mens zich op deze manier veel schade berokkent.
mopelt iets over jouw geloof en een Aisha van 9....
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 13:47 schreef Nielsch het volgende:
Je hebt gelijk, het is inderdaad een keuze of je hetero of homo bent. Ik weet nog dat mijn vader op een goede dag naar me toe kwam en me mee nam voor een goed gesprek. Zittende aan de keukentafel zei hij: "Zoon", zei hij, "Zoon, vandaag ben je precies 10 jaar en 6 maanden oud. Dit is de dag waarop alle jongens en meisjes in Nederland kiezen of ze homo of hetero zijn". Hij gaf mij toen een boekje waarin de termen homo en hetero werden uitgelegd. "Als je dit gelezen hebt, ontvang ik graag vanavond voor het avondeten je keuze". Ik nam het boekje mee naar mijn slaapkamer waar ik het op mijn bed een aantal keer door las. Daarna legde ik het boekje weg en besloot nog maar eens even Super Mario World te gaan spelen. Een paar uur later riep mijn moeder dat het bijna etenstijd was. Ik liep naar beneden, waar mijn vader al klaar stond. "En?" vroeg hij?

"Hetero Homo" zei ik.

Zo gaat het inderdaad bij iedereen, oftewel, het is absoluut je eigen keuze
Het was echt zoooo herkenbaar!

OT wel een beetje dom om films met een R rating aan 12 jarigen te laten zien, de volgende keer dan toch maar weer killers&fillers part 7 ofzo dat kunnen ze veel beter hebben dan 2 cowboys in een tent....
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_49517202
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 17:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, want ik heb niets beters te doen in de baas zijn tijd. Ik hoop dat je dit niet meent.

²
kom op, als je je hebt laten inspireren door Suske en Wiske om hetero te zijn...
pi_49517353
Amerika
pi_49517554
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Bestialiteit, homoïsme, pedofilie: allemaal een afwijking op de norm. En ik vind het jammer dat de mens zich op deze manier veel schade berokkent. Homoïsten roepen zelf vaak dat ze er zo mee geboren worden, helaas voor hen roepen pedofiielen dat ook, dat is dus parallel 2. Ik kan nog wel even doorgaan, maar zo is het ruim voldoende me dunkt.
Veel hersens heb je bij je geboorte duidelijk niet meegekregen. Wat je opschrijft, is nogal simplistisch.

Je wilt kennelijk niet snappen dat homoseksualiteit een variatie is (net als bisexualiteit) en pedofilie (net als bestialiteit) een afwijking. Je hebt homo's die pedo zijn, je hebt hetero's die pedo zijn. Pedofielen zijn zowel hetero als homo. Homoseksualteit en pedofilie hebben niks meer of minder met elkaar te maken dan heteroseksualiteit en pedofilie.
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 12:03 schreef BansheeBoy het volgende:
.... De kans is degelijk en aanzienlijk dat je je dan laat bekeren tot de wereld der heteroïsten. Waarom waag je de gok niet? Ik neem aan dat je ook liever als hetero door het leven gaat? Ik begrijp ook niet helemaal waarom je voor de andere geaardheid hebt gekozen.
Wat geeft jou het recht om voor anderen te bepalen of ze hun geaardheid hebben gekozen of dat ze zo zijn geboren.

En zou iemand zo vriendelijk willen zijn hoe de uitlatingen van BansheeBoy in dit topic zich verhouden tot de regels van dit forum? Daarin lees ik:
quote:
... Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont...
  vrijdag 18 mei 2007 @ 18:29:35 #224
180187 Florisdevierde
Dat bedenk ik later wel
pi_49517850
Wel snel geld verdienen... Het gaat die mensen niet om principes, waarschijnlijk alleen om het geld
  vrijdag 18 mei 2007 @ 19:49:37 #225
13462 BansheeBoy
pi_49520320
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 18:02 schreef Apotheose het volgende:

[..]

kom op, als je je hebt laten inspireren door Suske en Wiske om hetero te zijn...
Je doet er lacherig over. Echter zijn er een aantal albums die wat mij betreft best wel literatuur genoemnd kunnen worden.

²
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')