Hier idem!quote:
Waarom zijn homosexualiteit en bisexualiteit een variatie en pedofilie en bestialiteit een afwijking? En wat vind dan je dan van orale sex, urolagnie, coprofagie, SM, neuken met lijken?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Veel hersens heb je bij je geboorte duidelijk niet meegekregen. Wat je opschrijft, is nogal simplistisch.
Je wilt kennelijk niet snappen dat homoseksualiteit een variatie is (net als bisexualiteit) en pedofilie (net als bestialiteit) een afwijking. Je hebt homo's die pedo zijn, je hebt hetero's die pedo zijn. Pedofielen zijn zowel hetero als homo. Homoseksualteit en pedofilie hebben niks meer of minder met elkaar te maken dan heteroseksualiteit en pedofilie.
[..]
Wat geeft jou het recht om voor anderen te bepalen of ze hun geaardheid hebben gekozen of dat ze zo zijn geboren.
En zou iemand zo vriendelijk willen zijn hoe de uitlatingen van BansheeBoy in dit topic zich verhouden tot de regels van dit forum? Daarin lees ik:
[..]
Allemaal natuurlijke variaties in gedrag. Alleen stellen wij ze maatschappelijk gezien niet allemaal evenzeer op prijs.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:29 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Waarom zijn homosexualiteit en bisexualiteit een variatie en pedofilie en bestialiteit een afwijking? En wat vind dan je dan van orale sex, urolagnie, coprofagie, SM, neuken met lijken?
You big closet queen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik begrijp de meid wel hoor. Bij de gedachte alleen al moet ik overgeven. Ik heb er ooit een essay over gepost hier op Fok!.²
variant op het christendom? Jodendom bedoel je zekerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is gewoon een gewelddadige variant van het christendom. geen wonder met een soldaat die epileptisch was en analfabeet, toch knap dat ie een paar zeer gevaarlijke volgelingen vond die konden schrijven...
Dat zou ik niet al te hard tegen een moslim zeggen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
variant op het christendom? Jodendom bedoel je zeker. Verder weet ik niet welke van de twee religies het meest gewelddadig is, hoor. Vast staat in ieder geval dat de Islam een rip-off is v/h jodendom.
het is gewoon wel waar en een moslim die dat niet inziet, heeft zijn eigen religie niet goed begrepenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zou ik niet al te hard tegen een moslim zeggen.
Homoseksualiteit is natuurlijk seksueel gedrag tussen gelijkwaardige partners. Het komt al eeuwenlang voor en was probleemloos binnen tal van culturen aanwezig. Er zijn veel mensen (vooral binnen religies) die dat niet kunnen verkroppen en daarom stug van een afwijking blijven spreken. Ze vegen al het andere dan hetero-seks op één hoop als 'afwijking', omdat ze dan sterker menen te staan in hun argumentatie. Het maakt dat homo's zich steeds moeten verweren tegen zaken als pedofilie. Iets waar ze niets meer of minder mee van doen hebben dan hetero's. Dat op één hoop vegen is lekker makkelijk, maar is het ook op feiten gestoeld? Nee, natuurlijk niet. Maar die doen niet terzake. Onderbuikgevoelens overheersen. Het is immers makkelijker om het onbekende te haten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:29 schreef Kees22 het volgende:
Waarom zijn homosexualiteit en bisexualiteit een variatie en pedofilie en bestialiteit een afwijking?
Orale sex is een (veelvoorkomende) vorm van seks, zowel onder hetero's, bisexuelen als homo's. Niets bijzonders aan. Valt in dezelfde categorie als penetratie. SM is een bepaalde uiting tijdens het hebben van seks. Kun je in één categorie zetten met handelingen als kietelen, strelen. Het is alleen behoorlijk wat extremer. Dat geldt wat mij betreft ook voor urolagnie. Er zullen maar heel weinig mensen zijn die het doen, maar ik zou dit soort voorkeuren niet in één rijtje wilen plaatsen met afwijkingen als pedofilie en bestialiteit. Coprofagie staat te boek als psychische afwijking.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:29 schreef Kees22 het volgende:
En wat vind dan je dan van orale sex, urolagnie, coprofagie, SM, neuken met lijken?
en idd het jodendom is weer gekopieerd door het chritstendom. chronologisch gezien zijn de joden gewoon de uitvinders van het monotheïsme. of die uitvinding goed opgepakt is door anderen is maar de vraag. net als bij de uitvinding van kernenergie een paar mensen rondliepen die het liever als bom zagen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
variant op het christendom? Jodendom bedoel je zeker. Verder weet ik niet welke van de twee religies het meest gewelddadig is, hoor. Vast staat in ieder geval dat de Islam een rip-off is v/h jodendom.
ik vind het christendom een uitbreiding vh jodendom (net zoals de religie vd mormonen weer een uitbreiding is op het christendom). Het is dus niet echt meer een variant op het jodendom, zoals de islam dat wel is. Maar misschien zie ik dat verkeerd. Ik ben, zoals de meeste Nederlanders, meer thuis in het christendom dan in de islamquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en idd het jodendom is weer gekopieerd door het chritstendom. chronologisch gezien zijn de joden gewoon de uitvinders van het monotheïsme. of die uitvinding goed opgepakt is door anderen is maar de vraag. net als bij de uitvinding van kernenergie een paar mensen rondliepen die het liever als bom zagen.
je kan van het mooiste kunstwerk nog een dodelijk wapen maken.
gedeeltelijk heb je gelijk. dat komt natuurlijk ook door de overlevering van alle jaren die tussen het christendom en de islam zat.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik vind het christendom een uitbreiding vh jodendom (net zoals de religie vd mormonen weer een uitbreiding is op het christendom). Het is dus niet echt meer een variant op het jodendom, zoals de islam dat wel is. Maar misschien zie ik dat verkeerd. Ik ben, zoals de meeste Nederlanders, meer thuis in het christendom dan in de islam.
Jij bent Jodin?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik vind het christendom een uitbreiding vh jodendom (net zoals de religie vd mormonen weer een uitbreiding is op het christendom). Het is dus niet echt meer een variant op het jodendom, zoals de islam dat wel is. Maar misschien zie ik dat verkeerd. Ik ben, zoals de meeste Nederlanders, meer thuis in het christendom dan in de islam.
"quote:
Omdat hij dat altijd doet?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
"" waarom die smile naast je post?
Bij de dieren komt homoseksueel gedrag vooral voor doordat het sterkste mannetje alle sensuele vrouwtjes inpikt. De losers zoeken dan de seks c.q. genegenheid bij elkaar. Je ziet het bij alle zoogdieren.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:29 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Waarom zijn homosexualiteit en bisexualiteit een variatie en pedofilie en bestialiteit een afwijking? En wat vind dan je dan van orale sex, urolagnie, coprofagie, SM, neuken met lijken?
Ook bij monogame dieren (waar dus GEEN sprake is van "alle vrouwtjes inpikken") komt het voor. Die vlieger gaat dus niet op.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bij de dieren komt homoseksueel gedrag vooral voor doordat het sterkste mannetje alle sensuele vrouwtjes inpikt. De losers zoeken dan de seks c.q. genegenheid bij elkaar. Je ziet het bij alle zoogdieren.²
En DAT is dus de uitzondering die de regel bevestigd.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ook bij monogame dieren (waar dus GEEN sprake is van "alle vrouwtjes inpikken") komt het voor. Die vlieger gaat dus niet op.
Hoezo? Heb jij uberhaupt wel bewijs/bronnen van hoe/waar/waarom homoseksualiteit bij dieren voorkomt? Je spuit maar wat zonde...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En DAT is dus de uitzondering die de regel bevestigd.²
Ja uiteraard. Ik fundeer mijn betogen. Maar hoezo zou je me negeren? Weet ik anders niets vanaf.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoezo? Heb jij uberhaupt wel bewijs/bronnen van hoe/waar/waarom homoseksualiteit bij dieren voorkomt? Je spuit maar wat zonde...
Oh ja, ik zou je negeren
Wat een slecht essay, je deelt hetzelfde standpunt daarover als extreem rechts. Heb je er ooit bij nagedacht dat homoseksualiteit ook bij dieren voorkomt? Het is derhalve absoluut geen 'ziekte' of iets dergelijks.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, je hebt hem niet gelezen? Hier: Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"²
wat een slimme girlie!!!!!!quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:02 schreef F04 het volgende:
[..]
Of ze het geld krijgt is nog maar de vraag.
(c) GvA
Jouw geliefde Sovjet-Unie en Che hadden nogal een hekel aan homos, wist je dat?quote:Op zondag 20 mei 2007 01:54 schreef rood_verzet het volgende:
Waarom zou je uberhaupt een probleem zien in homosexualiteit. Vind je soms dat je tegen jezelf in bescherming moet worden genomen BSB? De grootste homobashers neigen zelf homosexuele gevoelens te onderdrukken
In de USSR was het strafbaar, Lenin stond het wel toe, maar dat werd na zijn dood weer teruggedraaid omdat het volk daar veel te conservatief voor bleek te zijn. Dat van Che klopt geen zak van, anders. Maar ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen beslissingen, communisme is de meest geemancipeerde politieke stroming en ik accepteer homo's als een onderdeel van onze samenleving.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jouw geliefde Sovjet-Unie en Che hadden nogal een hekel aan homos, wist je dat?
ik quote :quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Het is natuurlijk een beetje dom om aan een groep 12-jarigen een film te laten zien die als leeftijd minimaal 17 heeft meegekregen. Aan de andere kant vraag ik me af wat er zo vreselijk traumatisch kan zijn. (Ik heb hem nog niet gezien)
Er zit ook een neukscene in maar die is voorbij voor je het doorhebt en als je uberhaupt niet bekend bent met hoe mannen seks hebben, mis je het sowieso. Dus serieus, ik zou niet weten waar ze dat trauma van opgelopen moet hebben.quote:Op zondag 20 mei 2007 03:51 schreef Beckham het volgende:
[..]
ik quote :
De film wordt niet geschikt geacht voor kinderen onder de 17 jaar, zonder begeleiding van een volwassene.
naar ik aan neem is de lerares dat.
en traumatisch ? er zitten cowboy homo's in , en ze zoenen (meer weet ik niet ben bij die saaie kutfilm in slaap gevallen) , cowboy's! homo! dat kan toch niet ???
![]()
Als je dat kind daar al een trauma van krijgt vrees ik voor haar gemoedsrust in haar verdere leven , of zouden opa en oma $$$ in hun ogen hebben ?
ik ben atheist (sorry, m'n leestekens doen het niet) met christelijke wortels, maar wat dat er hier toe doet? Ik klets niet net zolang tot alles in mijn straatje past. Velen zullen het niet met mij eens zijn, maar ik denk zelf eigenlijk ook dat homoseksualiteit een afwijking is (net als pedofilie en bestialiteit). Homoseksualiteit zal vast en zeker zijn nut hebben, maar de natuur is natuurlijk op voortplanting gericht. Dit weerhoudt me er echter niet van lesbisch te blijven (alsof ik daar ooit zelf de hand in zou kunnen hebben). Het interesseert me ook bar weinig of het een afwijking is of niet. Ik voel me gelukkig, val niemand ermee lastig en mijn partners zijn gelijkwaardig aan mij. Dat het volgens God niet zou mogen of dat het een afwijking zou zijn, zal me worst wezenquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, je hebt hem niet gelezen? Hier: Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"²
Daar heb je zeker een punt. Dit is precies de conclusie die ik wilde bewerkstelligen.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:59 schreef jaoka het volgende:
Wat een idioten weer, laat ze er daar eerst maar eens voor zorgen dat 'real-life' geweld aan banden wordt gelegd![]()
Exact! Je bent de eerste die dat ziet. Dit was een zgn. scherptecheck. Goed dat je dit hebt kunnen zien. Bewijst echt dat er helaas maar weinig die dit stuk wetenschappenlijk hebben benaderd, je bent één van de weinigen, zo niet de enige.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Kortom; in dat "essay" van je spreek je jezelf alleen al een keer of 3 tegen![]()
Sorry, niet het hele topic doorgelezen (quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:28 schreef Elfletterig het volgende:
Homoseksualiteit is natuurlijk seksueel gedrag tussen gelijkwaardige partners. Het komt al eeuwenlang voor en was probleemloos binnen tal van culturen aanwezig. Er zijn veel mensen (vooral binnen religies) die dat niet kunnen verkroppen en daarom stug van een afwijking blijven spreken. Ze vegen al het andere dan hetero-seks op één hoop als 'afwijking', omdat ze dan sterker menen te staan in hun argumentatie. [...]
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou gewoon, emmer popcorn in de ene hand, snikkel in de andere, en gaaaaan met die banaan. [afbeelding]
dat was wel even heel hard lachen he?quote:
Huh? Hoe lopen ze dan in hun DNA te vrotten als het een keuze is? Leg nou eens iets uit, geef een bron, beargumenteer, reageer. In plaats van steeds maar hetzelfde te zeggen.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben het dus met je eens, het is toch van den zotte dat homoïsten in hun eigen DNA gaan vrotten?²
Vroeg ik me ook al af inderdaad, maar inhoudelijk reageerd hij verder niet. Hij komt niet verder dan wat vaag gelul.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Huh? Hoe lopen ze dan in hun DNA te vrotten als het een keuze is? Leg nou eens iets uit, geef een bron, beargumenteer, reageer. In plaats van steeds maar hetzelfde te zeggen.
quote:Op zondag 20 mei 2007 18:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Exact! Je bent de eerste die dat ziet. Dit was een zgn. scherptecheck. Goed dat je dit hebt kunnen zien. Bewijst echt dat er helaas maar weinig die dit stuk wetenschappenlijk hebben benaderd, je bent één van de weinigen, zo niet de enige.
Ik ben het dus met je eens, het is toch van den zotte dat homoïsten in hun eigen DNA gaan vrotten?²
Concreet heb ik daar helaas zelf geen weet van. Maar het blijft een opzienbarende manier van "leven". Misschien dat SCH je daar meer over kan vertellen.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Huh? Hoe lopen ze dan in hun DNA te vrotten als het een keuze is? Leg nou eens iets uit, geef een bron, beargumenteer, reageer. In plaats van steeds maar hetzelfde te zeggen.
Leuke bocht.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Concreet heb ik daar helaas zelf geen weet van. Maar het blijft een opzienbarende manier van "leven". Misschien dat SCH je daar meer over kan vertellen.
Vergeet ook niet dat veel mannen WETEN dat vrouwen makkelijker contact hebben met homoïsten, omdat vrouwen ze als "one of us" beschouwen. Ook een reden dus om je als homo voor te doen. En elke vrouw weet dat (perverse) mannen graag vrouwen met elkaar "aan het werk" zien.
Het is vaak niets anders dan simpel het andere geslacht voor je proberen te winnen met extreme middelen. Het is een stijl, niet mijn stijl.²
Je was iets te snel, als je de post hiervoor leest wordt het je een stuk duidelijker. Het is best wel fijn allemaal. Je moet eens weten hoe romig ik me voel.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:53 schreef __Saviour__ het volgende:
met dat dna-argument kun je gewoon helemaal niks he. geef maar gewoon toe dat je klem zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |