abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49531536
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:01 schreef popolon het volgende:
Wie is Natasia?

Johnny Walker ken ik wel.
Hier idem!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_49531818
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 18:17 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Veel hersens heb je bij je geboorte duidelijk niet meegekregen. Wat je opschrijft, is nogal simplistisch.

Je wilt kennelijk niet snappen dat homoseksualiteit een variatie is (net als bisexualiteit) en pedofilie (net als bestialiteit) een afwijking. Je hebt homo's die pedo zijn, je hebt hetero's die pedo zijn. Pedofielen zijn zowel hetero als homo. Homoseksualteit en pedofilie hebben niks meer of minder met elkaar te maken dan heteroseksualiteit en pedofilie.
[..]

Wat geeft jou het recht om voor anderen te bepalen of ze hun geaardheid hebben gekozen of dat ze zo zijn geboren.

En zou iemand zo vriendelijk willen zijn hoe de uitlatingen van BansheeBoy in dit topic zich verhouden tot de regels van dit forum? Daarin lees ik:
[..]
Waarom zijn homosexualiteit en bisexualiteit een variatie en pedofilie en bestialiteit een afwijking? En wat vind dan je dan van orale sex, urolagnie, coprofagie, SM, neuken met lijken?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_49534602
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 01:29 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Waarom zijn homosexualiteit en bisexualiteit een variatie en pedofilie en bestialiteit een afwijking? En wat vind dan je dan van orale sex, urolagnie, coprofagie, SM, neuken met lijken?
Allemaal natuurlijke variaties in gedrag. Alleen stellen wij ze maatschappelijk gezien niet allemaal evenzeer op prijs.
pi_49534616
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 18:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik begrijp de meid wel hoor. Bij de gedachte alleen al moet ik overgeven. Ik heb er ooit een essay over gepost hier op Fok!.

²
You big closet queen.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  zaterdag 19 mei 2007 @ 09:48:22 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49534679
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 23:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het is gewoon een gewelddadige variant van het christendom. geen wonder met een soldaat die epileptisch was en analfabeet, toch knap dat ie een paar zeer gevaarlijke volgelingen vond die konden schrijven...
variant op het christendom? Jodendom bedoel je zeker . Verder weet ik niet welke van de twee religies het meest gewelddadig is, hoor. Vast staat in ieder geval dat de Islam een rip-off is v/h jodendom.
Niet meer actief op Fok!
pi_49534692
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 09:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

variant op het christendom? Jodendom bedoel je zeker . Verder weet ik niet welke van de twee religies het meest gewelddadig is, hoor. Vast staat in ieder geval dat de Islam een rip-off is v/h jodendom.
Dat zou ik niet al te hard tegen een moslim zeggen.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 09:52:16 #257
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49534713
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 09:50 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat zou ik niet al te hard tegen een moslim zeggen.
het is gewoon wel waar en een moslim die dat niet inziet, heeft zijn eigen religie niet goed begrepen .
Niet meer actief op Fok!
pi_49540628
quote:
Waarom zijn homosexualiteit en bisexualiteit een variatie en pedofilie en bestialiteit een afwijking?
Homoseksualiteit is natuurlijk seksueel gedrag tussen gelijkwaardige partners. Het komt al eeuwenlang voor en was probleemloos binnen tal van culturen aanwezig. Er zijn veel mensen (vooral binnen religies) die dat niet kunnen verkroppen en daarom stug van een afwijking blijven spreken. Ze vegen al het andere dan hetero-seks op één hoop als 'afwijking', omdat ze dan sterker menen te staan in hun argumentatie. Het maakt dat homo's zich steeds moeten verweren tegen zaken als pedofilie. Iets waar ze niets meer of minder mee van doen hebben dan hetero's. Dat op één hoop vegen is lekker makkelijk, maar is het ook op feiten gestoeld? Nee, natuurlijk niet. Maar die doen niet terzake. Onderbuikgevoelens overheersen. Het is immers makkelijker om het onbekende te haten.

Heteroseksualiteit, biseksualiteit en homoseksualiteit zijn vormen van seksuele oriëntatie. Aangezien je twee geslachten hebt, heb je hier drie vormen: ander geslacht (hetero), zelfde geslacht (homo) en aangetrokken tot beide geslachten (bi). Seks is iets tussen twee gelijkgestemde mensen, die dat allebei willen. Op dat moment is het ook natuurlijk. Het willen hebben van seks is natuurlijk menselijk gedrag.

Bij pedofilie is één van beide partners wilsonbekwaam. Dat hebben we (gelukkig) ook zo in wetgeving vastgelegd. Pedofilie heeft niets met oriëntatie te maken. Er zijn hetero's die pedo zijn, er zijn homo's die pedo zijn. Voor bestialiteit geldt feitelijk hetzelfde verhaal. Het wordt niet als normaal beschouwd dat (seksueel) volwassen mensen seks bedrijven met kleine kinderen of met dieren. Daarom is dit een afwijking.
quote:
En wat vind dan je dan van orale sex, urolagnie, coprofagie, SM, neuken met lijken?
Orale sex is een (veelvoorkomende) vorm van seks, zowel onder hetero's, bisexuelen als homo's. Niets bijzonders aan. Valt in dezelfde categorie als penetratie. SM is een bepaalde uiting tijdens het hebben van seks. Kun je in één categorie zetten met handelingen als kietelen, strelen. Het is alleen behoorlijk wat extremer. Dat geldt wat mij betreft ook voor urolagnie. Er zullen maar heel weinig mensen zijn die het doen, maar ik zou dit soort voorkeuren niet in één rijtje wilen plaatsen met afwijkingen als pedofilie en bestialiteit. Coprofagie staat te boek als psychische afwijking.

Maar echt terzake doende zijn die laatste vragen niet.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 14:33:53 #259
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49540750
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 09:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

en idd het jodendom is weer gekopieerd door het chritstendom. chronologisch gezien zijn de joden gewoon de uitvinders van het monotheïsme. of die uitvinding goed opgepakt is door anderen is maar de vraag. net als bij de uitvinding van kernenergie een paar mensen rondliepen die het liever als bom zagen.

je kan van het mooiste kunstwerk nog een dodelijk wapen maken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 19 mei 2007 @ 14:45:59 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49541011
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 14:33 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en idd het jodendom is weer gekopieerd door het chritstendom. chronologisch gezien zijn de joden gewoon de uitvinders van het monotheïsme. of die uitvinding goed opgepakt is door anderen is maar de vraag. net als bij de uitvinding van kernenergie een paar mensen rondliepen die het liever als bom zagen.

je kan van het mooiste kunstwerk nog een dodelijk wapen maken.
ik vind het christendom een uitbreiding vh jodendom (net zoals de religie vd mormonen weer een uitbreiding is op het christendom). Het is dus niet echt meer een variant op het jodendom, zoals de islam dat wel is. Maar misschien zie ik dat verkeerd. Ik ben, zoals de meeste Nederlanders, meer thuis in het christendom dan in de islam .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 19 mei 2007 @ 14:47:17 #261
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49541040
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 14:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik vind het christendom een uitbreiding vh jodendom (net zoals de religie vd mormonen weer een uitbreiding is op het christendom). Het is dus niet echt meer een variant op het jodendom, zoals de islam dat wel is. Maar misschien zie ik dat verkeerd. Ik ben, zoals de meeste Nederlanders, meer thuis in het christendom dan in de islam .
gedeeltelijk heb je gelijk. dat komt natuurlijk ook door de overlevering van alle jaren die tussen het christendom en de islam zat.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:03:51 #262
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_49542703
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 14:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jij bent Jodin?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:05:32 #263
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49542742
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jij bent Jodin?

²
" " waarom die smile naast je post?
  Redactie Frontpage zaterdag 19 mei 2007 @ 16:06:37 #264
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_49542774
omdat BSB een ontzettend zielig type is
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_49542820
er was toch een volwassene bij
pi_49544683
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:05 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

" " waarom die smile naast je post?
Omdat hij dat altijd doet?
  zaterdag 19 mei 2007 @ 22:33:05 #267
13462 BansheeBoy
pi_49553631
quote:

[..]

Bij de dieren komt homoseksueel gedrag vooral voor doordat het sterkste mannetje alle sensuele vrouwtjes inpikt. De losers zoeken dan de seks c.q. genegenheid bij elkaar. Je ziet het bij alle zoogdieren.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 22:35:52 #268
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_49553719
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Bij de dieren komt homoseksueel gedrag vooral voor doordat het sterkste mannetje alle sensuele vrouwtjes inpikt. De losers zoeken dan de seks c.q. genegenheid bij elkaar. Je ziet het bij alle zoogdieren.

²
Ook bij monogame dieren (waar dus GEEN sprake is van "alle vrouwtjes inpikken") komt het voor. Die vlieger gaat dus niet op.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 19 mei 2007 @ 22:36:50 #269
13462 BansheeBoy
pi_49553750
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 22:35 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ook bij monogame dieren (waar dus GEEN sprake is van "alle vrouwtjes inpikken") komt het voor. Die vlieger gaat dus niet op.
En DAT is dus de uitzondering die de regel bevestigd.

²
  zaterdag 19 mei 2007 @ 22:37:50 #270
71919 wonderer
pi_49553777
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En DAT is dus de uitzondering die de regel bevestigd.

²
Hoezo? Heb jij uberhaupt wel bewijs/bronnen van hoe/waar/waarom homoseksualiteit bij dieren voorkomt? Je spuit maar wat zonde...

Oh ja, ik zou je negeren
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  zaterdag 19 mei 2007 @ 22:40:29 #271
13462 BansheeBoy
pi_49553858
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 22:37 schreef wonderer het volgende:

[..]

Hoezo? Heb jij uberhaupt wel bewijs/bronnen van hoe/waar/waarom homoseksualiteit bij dieren voorkomt? Je spuit maar wat zonde...

Oh ja, ik zou je negeren
Ja uiteraard. Ik fundeer mijn betogen. Maar hoezo zou je me negeren? Weet ik anders niets vanaf.

²
  zaterdag 19 mei 2007 @ 22:41:19 #272
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_49553883
Laat die bronnen dan eens zien, ofzo, want iedereen kan wel zeggen dat ie z'n theorietjes fundeert.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 20 mei 2007 @ 01:51:36 #273
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_49559026
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 18:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Oh, je hebt hem niet gelezen? Hier: Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"

²
Wat een slecht essay, je deelt hetzelfde standpunt daarover als extreem rechts. Heb je er ooit bij nagedacht dat homoseksualiteit ook bij dieren voorkomt? Het is derhalve absoluut geen 'ziekte' of iets dergelijks.
  zondag 20 mei 2007 @ 01:54:50 #274
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_49559111
Waarom zou je uberhaupt een probleem zien in homosexualiteit. Vind je soms dat je tegen jezelf in bescherming moet worden genomen BSB? De grootste homobashers neigen zelf homosexuele gevoelens te onderdrukken
  zondag 20 mei 2007 @ 01:55:26 #275
78228 zhe-devilll
Geniaal...
pi_49559124
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 18:02 schreef F04 het volgende:

[..]

Of ze het geld krijgt is nog maar de vraag.

(c) GvA
wat een slimme girlie!!!!!!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_49559211
quote:
Op zondag 20 mei 2007 01:54 schreef rood_verzet het volgende:
Waarom zou je uberhaupt een probleem zien in homosexualiteit. Vind je soms dat je tegen jezelf in bescherming moet worden genomen BSB? De grootste homobashers neigen zelf homosexuele gevoelens te onderdrukken
Jouw geliefde Sovjet-Unie en Che hadden nogal een hekel aan homos, wist je dat?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zondag 20 mei 2007 @ 02:05:02 #277
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_49559352
quote:
Op zondag 20 mei 2007 01:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Jouw geliefde Sovjet-Unie en Che hadden nogal een hekel aan homos, wist je dat?
In de USSR was het strafbaar, Lenin stond het wel toe, maar dat werd na zijn dood weer teruggedraaid omdat het volk daar veel te conservatief voor bleek te zijn. Dat van Che klopt geen zak van, anders. Maar ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen beslissingen, communisme is de meest geemancipeerde politieke stroming en ik accepteer homo's als een onderdeel van onze samenleving.

Uberhaupt een achterlijk en zwak argument. Je bent aan het trollen zoals gewoonlijk
pi_49560672
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 18:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Het is natuurlijk een beetje dom om aan een groep 12-jarigen een film te laten zien die als leeftijd minimaal 17 heeft meegekregen. Aan de andere kant vraag ik me af wat er zo vreselijk traumatisch kan zijn. (Ik heb hem nog niet gezien )
ik quote :
De film wordt niet geschikt geacht voor kinderen onder de 17 jaar, zonder begeleiding van een volwassene.

naar ik aan neem is de lerares dat.

en traumatisch ? er zitten cowboy homo's in , en ze zoenen (meer weet ik niet ben bij die saaie kutfilm in slaap gevallen ) , cowboy's! homo! dat kan toch niet ???
Als je dat kind daar al een trauma van krijgt vrees ik voor haar gemoedsrust in haar verdere leven , of zouden opa en oma $$$ in hun ogen hebben ?
Soccer , spice and everything nice
stop overpopulation!
  zondag 20 mei 2007 @ 04:27:44 #279
71919 wonderer
pi_49560906
quote:
Op zondag 20 mei 2007 03:51 schreef Beckham het volgende:

[..]

ik quote :
De film wordt niet geschikt geacht voor kinderen onder de 17 jaar, zonder begeleiding van een volwassene.

naar ik aan neem is de lerares dat.

en traumatisch ? er zitten cowboy homo's in , en ze zoenen (meer weet ik niet ben bij die saaie kutfilm in slaap gevallen ) , cowboy's! homo! dat kan toch niet ???
Als je dat kind daar al een trauma van krijgt vrees ik voor haar gemoedsrust in haar verdere leven , of zouden opa en oma $$$ in hun ogen hebben ?
Er zit ook een neukscene in maar die is voorbij voor je het doorhebt en als je uberhaupt niet bekend bent met hoe mannen seks hebben, mis je het sowieso. Dus serieus, ik zou niet weten waar ze dat trauma van opgelopen moet hebben.

Misschien is ze bang voor schapen?
  zondag 20 mei 2007 @ 09:21:24 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49561800
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jij bent Jodin?

²
ik ben atheist (sorry, m'n leestekens doen het niet) met christelijke wortels, maar wat dat er hier toe doet? Ik klets niet net zolang tot alles in mijn straatje past. Velen zullen het niet met mij eens zijn, maar ik denk zelf eigenlijk ook dat homoseksualiteit een afwijking is (net als pedofilie en bestialiteit). Homoseksualiteit zal vast en zeker zijn nut hebben, maar de natuur is natuurlijk op voortplanting gericht. Dit weerhoudt me er echter niet van lesbisch te blijven (alsof ik daar ooit zelf de hand in zou kunnen hebben). Het interesseert me ook bar weinig of het een afwijking is of niet. Ik voel me gelukkig, val niemand ermee lastig en mijn partners zijn gelijkwaardig aan mij. Dat het volgens God niet zou mogen of dat het een afwijking zou zijn, zal me worst wezen .
Niet meer actief op Fok!
pi_49565989
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 18:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Oh, je hebt hem niet gelezen? Hier: Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"

²

Ik snap je wel je probeert heel Fok lekker op te fucken.
pi_49570923
Wat een idioten weer, laat ze er daar eerst maar eens voor zorgen dat 'real-life' geweld aan banden wordt gelegd
pi_49571151
Jongens leren jullie het nu nooit.....
BSB is een Islam huilie die zich stiekum aftrekt op alle reacties die hij kan oproepen met zijn slechte proza.
Gewoon negeren...
M
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
  zondag 20 mei 2007 @ 17:34:00 #284
13462 BansheeBoy
pi_49576954
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:59 schreef jaoka het volgende:
Wat een idioten weer, laat ze er daar eerst maar eens voor zorgen dat 'real-life' geweld aan banden wordt gelegd
Daar heb je zeker een punt. Dit is precies de conclusie die ik wilde bewerkstelligen.

²
pi_49577404
Ik heb vannacht gedroomd over geile homo-erotische sex met BansheeBoy.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_49577760
Dat "essay" van BansheeBoy

Ik heb me toch laten verleiden om inhoudelijk in te gaan op die bij elkaar geraapte onzin die BansheeBoy een essay durft te noemen:

in dat essay van je zeg je eerst dat homoseksualiteit een keuze is, daarna zeg je dat homo's een stukje van hun dna missen notabene dóór die keuze en vervolgens concludeer je ook nog eens dat homoseksualiteit een hersenafwijking is.

Ten eerste is homoseksualiteit nu een keuze of niet, het kan niet én een hersenafwijking zijn én een keuze, het is het één of het ander. Als het een keuze is, waarom zouden mensen die keuze dan maken? Is heteroseksualiteit ook een keuze?

Ten tweede heb ik nog nooit gehoord dat je zelf je dna profiel kunt veranderen door keuzes die je maakt in je leven

Ten derde; áls het een hersenafwijking is volgens jouw beredenatie, dan kun je die personen eigenlijk niks kwalijk nemen.

Kortom; in dat "essay" van je spreek je jezelf alleen al een keer of 3 tegen
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 20 mei 2007 @ 18:01:34 #287
13462 BansheeBoy
pi_49578011
quote:
Op zondag 20 mei 2007 17:54 schreef Tomatenboer het volgende:

Kortom; in dat "essay" van je spreek je jezelf alleen al een keer of 3 tegen
Exact! Je bent de eerste die dat ziet. Dit was een zgn. scherptecheck. Goed dat je dit hebt kunnen zien. Bewijst echt dat er helaas maar weinig die dit stuk wetenschappenlijk hebben benaderd, je bent één van de weinigen, zo niet de enige.

Ik ben het dus met je eens, het is toch van den zotte dat homoïsten in hun eigen DNA gaan vrotten?

²
pi_49578388
het zijn mutants!?! dood aan alle mutants!
pi_49578509
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 14:28 schreef Elfletterig het volgende:
Homoseksualiteit is natuurlijk seksueel gedrag tussen gelijkwaardige partners. Het komt al eeuwenlang voor en was probleemloos binnen tal van culturen aanwezig. Er zijn veel mensen (vooral binnen religies) die dat niet kunnen verkroppen en daarom stug van een afwijking blijven spreken. Ze vegen al het andere dan hetero-seks op één hoop als 'afwijking', omdat ze dan sterker menen te staan in hun argumentatie. [...]
Sorry, niet het hele topic doorgelezen ( ) maar toen ik deze post las, samen met de OP, wilde ik toch even reageren.

Ik kots echt op dat gedrag van die Amerikanen vooral m.b.t. dit soort dingen! Buiten proportioneel en echt van de gekke. Het enige punt waarop het meisje misschien haar gelijk kan halen is dat ze een film die geschikt is voor 17 jr. en ouder laten zien aan jongere kinderen. Maar dan nog...!

Verder moeten we niet vergeten (met een verwijzing naar bovenstaande quote) dat homosexualiteit en zelfs pedofilie lange tijd volkomen geaccepteerd werd in de vroegere culturen (m.n. Romeinse en Griekse culturen). In het geval van pedofilie vind ik het terecht dat men daar nu afwijzend tegenover staat, aangezien er sprake is van een scheve machtsverhouding en ik niet vind dat je kinderen er mee moet belasten. Terwijl dit niet zo is bij homosexualiteit.
pi_49578630
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 21:18 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nou gewoon, emmer popcorn in de ene hand, snikkel in de andere, en gaaaaan met die banaan. [afbeelding]
  zondag 20 mei 2007 @ 18:45:00 #291
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49579387
quote:
Op zondag 20 mei 2007 18:20 schreef super-muffin het volgende:

[..]

dat was wel even heel hard lachen he?
  zondag 20 mei 2007 @ 18:59:33 #292
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_49579845
quote:
Op zondag 20 mei 2007 18:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben het dus met je eens, het is toch van den zotte dat homoïsten in hun eigen DNA gaan vrotten?

²
Huh? Hoe lopen ze dan in hun DNA te vrotten als het een keuze is? Leg nou eens iets uit, geef een bron, beargumenteer, reageer. In plaats van steeds maar hetzelfde te zeggen.
Hoogachtend,
Erik.
pi_49581441
quote:

[..]
homoïsten
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_49581521
quote:
Op zondag 20 mei 2007 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Huh? Hoe lopen ze dan in hun DNA te vrotten als het een keuze is? Leg nou eens iets uit, geef een bron, beargumenteer, reageer. In plaats van steeds maar hetzelfde te zeggen.
Vroeg ik me ook al af inderdaad, maar inhoudelijk reageerd hij verder niet. Hij komt niet verder dan wat vaag gelul.

Volgens mij worden we allemaal in de zeik genomen
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_49585815
quote:

[..]

Exact! Je bent de eerste die dat ziet. Dit was een zgn. scherptecheck. Goed dat je dit hebt kunnen zien. Bewijst echt dat er helaas maar weinig die dit stuk wetenschappenlijk hebben benaderd, je bent één van de weinigen, zo niet de enige.

²

Ok je bent een kloon.
  zondag 20 mei 2007 @ 21:50:09 #296
13462 BansheeBoy
pi_49586535
quote:
Op zondag 20 mei 2007 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Concreet heb ik daar helaas zelf geen weet van. Maar het blijft een opzienbarende manier van "leven". Misschien dat SCH je daar meer over kan vertellen.

Vergeet ook niet dat veel mannen WETEN dat vrouwen makkelijker contact hebben met homoïsten, omdat vrouwen ze als "one of us" beschouwen. Ook een reden dus om je als homo voor te doen. En elke vrouw weet dat (perverse) mannen graag vrouwen met elkaar "aan het werk" zien.

Het is vaak niets anders dan simpel het andere geslacht voor je proberen te winnen met extreme middelen. Het is een stijl, niet mijn stijl.

²
  Donald Duck held zondag 20 mei 2007 @ 21:53:28 #297
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_49586660
met dat dna-argument kun je gewoon helemaal niks he. geef maar gewoon toe dat je klem zit.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_49586689
quote:
Op zondag 20 mei 2007 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Concreet heb ik daar helaas zelf geen weet van. Maar het blijft een opzienbarende manier van "leven". Misschien dat SCH je daar meer over kan vertellen.

Vergeet ook niet dat veel mannen WETEN dat vrouwen makkelijker contact hebben met homoïsten, omdat vrouwen ze als "one of us" beschouwen. Ook een reden dus om je als homo voor te doen. En elke vrouw weet dat (perverse) mannen graag vrouwen met elkaar "aan het werk" zien.

Het is vaak niets anders dan simpel het andere geslacht voor je proberen te winnen met extreme middelen. Het is een stijl, niet mijn stijl.

²
Leuke bocht.
  zondag 20 mei 2007 @ 22:05:41 #299
13462 BansheeBoy
pi_49587117
quote:
Op zondag 20 mei 2007 21:53 schreef __Saviour__ het volgende:
met dat dna-argument kun je gewoon helemaal niks he. geef maar gewoon toe dat je klem zit.
Je was iets te snel, als je de post hiervoor leest wordt het je een stuk duidelijker. Het is best wel fijn allemaal. Je moet eens weten hoe romig ik me voel.

²
  zondag 20 mei 2007 @ 22:10:49 #300
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_49587310
Oh, nu zijn homo's opeens homo omdat ze eigenlijk diep van binnen een vrouw willen?
Hoogachtend,
Erik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')