quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, je hebt hem niet gelezen? Hier: Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"²
Daar heb je zeker een punt. Dit is precies de conclusie die ik wilde bewerkstelligen.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:59 schreef jaoka het volgende:
Wat een idioten weer, laat ze er daar eerst maar eens voor zorgen dat 'real-life' geweld aan banden wordt gelegd![]()
Exact! Je bent de eerste die dat ziet. Dit was een zgn. scherptecheck. Goed dat je dit hebt kunnen zien. Bewijst echt dat er helaas maar weinig die dit stuk wetenschappenlijk hebben benaderd, je bent één van de weinigen, zo niet de enige.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Kortom; in dat "essay" van je spreek je jezelf alleen al een keer of 3 tegen![]()
Sorry, niet het hele topic doorgelezen (quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:28 schreef Elfletterig het volgende:
Homoseksualiteit is natuurlijk seksueel gedrag tussen gelijkwaardige partners. Het komt al eeuwenlang voor en was probleemloos binnen tal van culturen aanwezig. Er zijn veel mensen (vooral binnen religies) die dat niet kunnen verkroppen en daarom stug van een afwijking blijven spreken. Ze vegen al het andere dan hetero-seks op één hoop als 'afwijking', omdat ze dan sterker menen te staan in hun argumentatie. [...]
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou gewoon, emmer popcorn in de ene hand, snikkel in de andere, en gaaaaan met die banaan. [afbeelding]
dat was wel even heel hard lachen he?quote:
Huh? Hoe lopen ze dan in hun DNA te vrotten als het een keuze is? Leg nou eens iets uit, geef een bron, beargumenteer, reageer. In plaats van steeds maar hetzelfde te zeggen.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben het dus met je eens, het is toch van den zotte dat homoïsten in hun eigen DNA gaan vrotten?²
Vroeg ik me ook al af inderdaad, maar inhoudelijk reageerd hij verder niet. Hij komt niet verder dan wat vaag gelul.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Huh? Hoe lopen ze dan in hun DNA te vrotten als het een keuze is? Leg nou eens iets uit, geef een bron, beargumenteer, reageer. In plaats van steeds maar hetzelfde te zeggen.
quote:Op zondag 20 mei 2007 18:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Exact! Je bent de eerste die dat ziet. Dit was een zgn. scherptecheck. Goed dat je dit hebt kunnen zien. Bewijst echt dat er helaas maar weinig die dit stuk wetenschappenlijk hebben benaderd, je bent één van de weinigen, zo niet de enige.
Ik ben het dus met je eens, het is toch van den zotte dat homoïsten in hun eigen DNA gaan vrotten?²
Concreet heb ik daar helaas zelf geen weet van. Maar het blijft een opzienbarende manier van "leven". Misschien dat SCH je daar meer over kan vertellen.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Huh? Hoe lopen ze dan in hun DNA te vrotten als het een keuze is? Leg nou eens iets uit, geef een bron, beargumenteer, reageer. In plaats van steeds maar hetzelfde te zeggen.
Leuke bocht.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Concreet heb ik daar helaas zelf geen weet van. Maar het blijft een opzienbarende manier van "leven". Misschien dat SCH je daar meer over kan vertellen.
Vergeet ook niet dat veel mannen WETEN dat vrouwen makkelijker contact hebben met homoïsten, omdat vrouwen ze als "one of us" beschouwen. Ook een reden dus om je als homo voor te doen. En elke vrouw weet dat (perverse) mannen graag vrouwen met elkaar "aan het werk" zien.
Het is vaak niets anders dan simpel het andere geslacht voor je proberen te winnen met extreme middelen. Het is een stijl, niet mijn stijl.²
Je was iets te snel, als je de post hiervoor leest wordt het je een stuk duidelijker. Het is best wel fijn allemaal. Je moet eens weten hoe romig ik me voel.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:53 schreef __Saviour__ het volgende:
met dat dna-argument kun je gewoon helemaal niks he. geef maar gewoon toe dat je klem zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |