Lekkere mix ook wel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:23 schreef rubbereend het volgende:
dit is echt één de mooiste trance platen ooit; Chicane - Saltwater
quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jam Jam Rubber!
Die LaPo ook
Maak van die ; ff een :
zeikerd!quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Streepje vergeten.
quote:
quote:
Richard Durandquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:27 schreef rubbereend het volgende:
ik krijg helemaal zin in emporium volgende week
één van de podia:
[afbeelding]
Bos dit zal je ook wel leuk vindenquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[[url=http://images.fok.nl/s/yes.gif]afbeelding][/url]
[[url=http://images.fok.nl/s/thumbsup.gif]afbeelding][/url]
Om even 2 voorbeelden aan te geven.
Waarom kan nu opeens iedereen door een slotje posten?quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:25 schreef RayMania het volgende:
Kut TT, slotje.
Hier veel, Slayer, Iron Maiden, Sonata Arctica (thnx Lego), SYstem of a Down etceteraquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik luister laatste tijd veel: Papa roach, Ben Folds, Moke
What happend?quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:49 schreef DarkShine het volgende:
Net totaal pissed off vertrokken op het werk, mijn assistent-manager is vlak na mijn compleet over de rooie vertrokken hoorde ik nog...
Voor het CE Engels moet je zeker nog lerenquote:
Ze denken mij te kunnen verplichten om te werken in mijn vrije tijd, als dan duidelijk word dat dat niet mijn bedoeling is worden ze daar totaalquote:
Lowlandsquote:
papa roachquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik luister laatste tijd veel: Papa roach, Ben Folds, Moke
laatste cd is erg okquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
papa roachserieus? Dat is echt troep
quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
laatste cd is erg okga naar concert van ze in jun i
tivoli
Je gaat toch niet leren voor je CE Engels?quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:52 schreef dndiek het volgende:
[..]
Voor het CE Engels moet je zeker nog leren
M-M, ik zou niet met vreemde oude mannen meegaan als ik jou wasquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik zal je op Lowlands wel eens menemen naar goede muziek!
Zoals?:+quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik zal je op Lowlands wel eens menemen naar goede muziek!
Arcade Fire, Klaxons, Kasabian, The Killers, Editors om maar eens snel wat te noemen. En oja Groove Armada, kun je laten zien dat je niet kan dansenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |