quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:52 schreef JH87 het volgende:
Wij Lazovic, Junker, Janssen, Frankel, Verhaegh, Sansoni en volgens mij nog iemand.
Dat was volgens mij de best aangesmeerde gele kaart van de avond.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:31 schreef DeVinger het volgende:
Goed gedaan he van Meulens, Vorm beetje uitlokken. Hapte vrij snel zeg.
1 Grandelletje mag nogquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:15 schreef Klingon het volgende:
[..]
Dat was volgens mij de best aangesmeerde gele kaart van de avond.En misschien nog wel heel nuttig in de return.
KNVB is een vooronderzoek naar Sansoni gestart. Vrees dat ze voor zondag nog wel met een schikkingsvoorstel komen.quote:
hihi, Knol gaat helemaal nergens heen?quote:*Vitesse heeft gisteren afscheid genomen van huurling Vladimir Stojkovic (FC Nantes) en Youssouf Hersi (FC Twente). Ruud Knol (toekomst onbekend) wordt volgens algemeen directeur Paul van der Kraan later, voor een vol stadion, uitgezwaaid
Grandel is een klasse beter dan Stojkovic.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:02 schreef Rhinestone het volgende:
Grandel heeft nog moeite terugspeelballen niet het doel in te laten rollen, dus aan de keeper zal het zondag zeker niet liggen.
Volgens mij heeft hij ook nog geen club... dus dat wordt nog leukquote:
Oja, en waar komt de term Grandelletje vandaan dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Grandel is een klasse beter dan Stojkovic.
Van 1 of andere mongool op tv.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:34 schreef Klingon het volgende:
Oja, en waar komt de term Grandelletje vandaan dan?![]()
Volgens mij deed Meulens helemaal niets maar liep Vorm tegen een van zijn eigen spelers op waardoor hij viel en kreeg Meulens de schuld.. althans, zo meen ik het gezien te hebben.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:31 schreef DeVinger het volgende:
Goed gedaan he van Meulens, Vorm beetje uitlokken. Hapte vrij snel zeg.
Slecht nieuws van Fredje. Oja, en het afscheid van Stojkovic was mooier dan die van Hersi. Kan ik me ook wel voorstellen als je naar een concurrent vertrekt.quote:*Fred Benson lijkt niet op tijd fit voor de return tegen FC Utrecht, zondag in Galgenwaard. De spits van Vitesse heeft een hamstringblessure.
*Mads Junker heeft na afloop van het duel met FC Utrecht zijn excuus aangeboden aan Leroy George; slachtoffer van een wilde charge van Junker, die daarvoor rood kreeg.
Nou lekker, mis je ook volgend jaar direct weer Lazo.quote:Mads Junker twee duels geschorst
Vitesse-speler Mads Junker is drie wedstrijden geschorst, waarvan één voorwaardelijk vanwege "ernstig gemeen spel" in het duel tegen FC Utrecht.
De spits accepteerde vrijdag een schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal. Junker kreeg rood, omdat hij een tackle met twee benen uitvoerde op Leroy George.
Collega-spits Danko Lazovic heeft een voorstel gekregen voor vier duels, waarvan één voorwaardelijk voor het slaan danwel het geven van een elleboogstoot aan een tegenstander. Hij is overigens zondag sowieso geschorst vanwege zijn tweede gele kaart.
Vandaar dat Stojkovic international is en Grandel het moet doen met een plaats op de bank bij een Nederlandse middenmoterquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Grandel is een klasse beter dan Stojkovic.
Wel verstandig van Junkerquote:Junker schikt, Lazovic moet nog beslissen
25/5/2007 13:09
De aanklager betaald voetbal heeft de Vitesse-spelers Mads Junker en Danko Lazovic schikkingsvoorstellen gedaan naar aanleiding van hun rode kaart tegen FC Utrecht van donderdag. Junker is inmiddels akkoord gegaan met de voorgestelde straf, Lazovic moet ook snel een beslissing nemen.
Junker moet drie duels, waarvan één voorwaardelijk, boeten voor de schop die hij uitdeelde aan Utrecht-speler Leroy George. De Deen mist het tweede play-offduel met FC Utrecht en de eerste competitiewedstrijd van het nieuwe seizoen.
Lazovic zou sowieso al ontbreken tijdens de return tegen Utrecht vanwege een gele kaart die hij eerder tijdens de heenwedstrijd kreeg van scheidsrechter Kevin Blom. De directe rode kaart die hij vervolgens nog ontving, kost hem mogelijk nog eens een schorsing van vier wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk. De Serviėr moet vrijdag nog aan de aanklager laten weten of hij akkoord gaat met het voorstel.
vi.nl
Die laatste zin doet het 'm. Volgens mij is Blom het een beetje kwijtquote:Vitesse woest: Blom beledigde onze spelers
Als het aan Vitesse ligt, krijgt het tumultueuze play-offduel met FC Utrecht van donderdagavond nog een staartje voor scheidsrechter Kevin Blom.
De Arnhemmers zagen aanvallers Danko Lazovic en Mads Junker met rood vertrekken. In Arnhem voelen ze zich echter niet alleen verantwoordelijk voor de veldslag in Gelredome. Op zijn wekelijkse persuurtje verklaarde trainer Aad de Mos het gevoel te hebben gehad dat scheidsrechter Blom bevooroordeeld aan de wedstrijd was begonnen.
'Er was vanaf het begin al een spanningsveld, nadat hij voor het duel naar me toe was gekomen. "Ik ben boos op je", zei Blom, omdat ik onlangs tegen een journalist van De Gelderlander heb gezegd dat de laatste drie wedstrijden helemaal onpartijdig moeten worden geleid', aldus De Mos tegen VI.
'In mijn ogen had de KNVB dus beter Belgische scheidsrechters kunnen aanstellen, maar dat vond Blom een belediging aan zijn adres.' Bovendien vernam de Haagse trainer in de rust dat enkele van zijn spelers uitgescholden zouden zijn door de arbiter.
'Onder meer Mads Junker. "Kutdeen, waar bemoei je je mee?", heeft Blom in de eerste helft tegen hem gezegd. Toch niet bepaald taal die je van een scheidsrechter zou verwachten.' Vitesse heeft haar lezing van het verhaal in het rapport van de wedstrijd laten opnemen.
Blom zelf was zich vrijdag van geen kwaad bewust. 'Uitgescholden, zeggen ze dat? Ik weet niet eens dat Junker een Deen is, ik dacht altijd dat hij een Duitser was', was zijn lezing tegen Dagblad de Gelderlander. 'Zo'n heftig duel is nooit leuk voor een scheidsrechter, maar ik kan mezelf niet veel verwijten. Bovendien, zoveel kaarten waren het toch niet? Acht gele en twee rode kaarten vallen in mijn ogen best mee.'
Reken daar maar niet op... Die zijn alleen maar bezig met t handje weer s boven t hoofd houdenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:26 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wtf is dit he. Ik ben boos op je voor de wedstrijd zeggen, dan ga je al niet echt goed de wedstrijd in als scheids
.
Ik hoop dat de KNVB er ook is wat aan doet.
Grandel is ook internationalquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:47 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Vandaar dat Stojkovic international is en Grandel het moet doen met een plaats op de bank bij een Nederlandse middenmoter
Ja, dat was de eerste aanzetquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
Was al typisch aan begin van de wedstrijd. Een vrije trap werd zowel door de muur als Vorm aangeraakt, en dan geen hoekschop
quote:KNVB: De Mos maakt zich belachelijk
De kritiek van Vitesse-trainer Aad de Mos op scheidsrechter Blom is bij de KNVB in het verkeerde keelgat geschoten. De voetbalbond hekelt via een woordvoerder het gedrag van De Mos.
"Aad de Mos maakt zichzelf volkomen belachelijk. In plaats van dat hij het gedrag van zijn spelers publiekelijk bekritiseert, legt hij de schuld direct bij de scheidsrechter. Ook een dag later is hij na het zien van de beelden blijkbaar nog niet tot bedaren gekomen, en dat is nog veel erger."
"Heel Nederland spreekt schande van de wedstrijd, heeft het over een ontspoord Vitesse" vervolgt de woordvoerder.
Bron: TV Gelderland TxT 25-05-07
En omdat een scheids dat zegt, dan moet hij zich afreageren op een Utreg-spelerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:02 schreef JH87 het volgende:
Schandalig dat de KNVB nog de kant van Blom kiest. Puur op de manier waarop-ie de wedstrijd leidde zou je 'm al een reprimande moeten geven. En kan me niet voorstellen dat Vitesse dingen over die racistische opmerkingen zou verzinnen, want wat winnen ze ermee?
En Vitesse-spelers waren heeeeeeeeelemaal niet onprofessioneelquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat zit de KNVB te kontkussen bij Utrecht??
Ik zag toch ook bv een Vorm als een gek een vitesse speler aanvallen nadat ie tegen z'n eigen speler oploopt. En dan is alleen Vitesse ontspoort? En wat een onprofessioneel antwoord van een woordvoerder van de KNVB...
Of je begrijpt gewoon even dat ik alleen duidelijk maak dat het niet alleeen Vitesse was maar óók Utrecht en de KNVB dus fout zit door hun pijlen enkel op Vitesse te richten.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En Vitesse-spelers waren heeeeeeeeelemaal niet onprofessioneel![]()
Ga fijn in het FC Utrecht-topic zitten trollen dan als begrijpend lezen zo moeilijk voor je isquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En Vitesse-spelers waren heeeeeeeeelemaal niet onprofessioneel![]()
Echt die Purrel.. hij heeft echt goede rushes maar hoe vaak maakt hij wel niet (kostbare) verdedigende fouten, hij had al lang moeten ingrijpen.. over die F-jes fout van Theo maar niet te spreken.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:10 schreef Yozzz het volgende:
- Woede (Purrel laat Loval weglopen)
En artikeltje hiervoor zit de mos nog te zeuren dat de scheids heeft gescholden. wat wil de mos nou?quote:De Mos start psychologische oorlogsvoering
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zaterdag, 26 mei om 07:03
Vitesse-trainer Aad de Mos had geen goed woord over voor scheidsrechter Kevin Blom. Donderdagavond liep het duel tussen de Arnhemmers en FC Utrecht (2-2) volledig uit de hand en volgens de coach was dat onder meer te wijten aan de aanwezigheid van Blom.
“Hij voelt de spanning binnen de lijnen niet aan,’’ reageerde De Mos in het Algemeen Dagblad. “Luinge en Jol schelden gewoon terug. Dat dwingt respect af, maar iemand als Blom verstaat de spelers niet. Hoe verzin je het een onervaren scheidsrechter als Kevin Blom aan te stellen bij zo’n belangrijke wedstrijd. Dat is vragen om moeilijkheden.“
“Zeist wil de jonge garde, jongens als Blom, Nijhuis en Kuipers, kansen geven. Dat snap ik, maar doe dat niet in een duel waar miljoenen op het spel staan. Voor Vitesse en FC Utrecht is deelname aan de Intertoto het maximaal haalbare, de belangen zijn zo groot dat je ervaren toppers als Luinge en Jol nodig hebt zo’n wedstrijd in goede banen te leiden.’’
Het slagveld in het Gelredome had als gevolg dat De Mos in de return niet kan beschikken over de geschorsten Mads Junker, Danko Lazovic, Theo Janssen, Paul Verhaegh en Purrel Fränkel. “Ik heb heel wat moeten puzzelen om zondag een behoorlijk elftal binnen de lijnen te brengen, maar neem van mij aan dat ik uiteraard een oplossing heb gevonden. FC Utrecht wacht nog een hete middag.”
“Van favoriet zijn we veranderd in underdog. Die rol ligt ons wel. Alle druk ligt bij FC Utrecht. Ik ben erg benieuwd hoe die ploeg daar mee omgaat. Ik kan weer beschikken over Hersi, Esajas, Van der Schaaf en Yakubu, types die wel voor hetere vuren hebben gestaan. Nogmaals: FC Utrecht kan de borst nat maken.’’
In de Domstad worden de woorden van de gelouterde trainer voor lief aangenomen. ”Aad probeerde al meteen na de wedstrijd op de persconferentie de boel op te schudden en bij ons voor wat verwarring te zorgen”, reageerde trainer Foeke Booy. “Wij trekken ons daar niets van aan, we laten ons niet gek maken door mijn collega. We gaan gewoon uit van onze eigen kracht, zoals we altijd doen.”
“We maken en goede kans deel te nemen aan de Intertoto Cup, maar realiseren ons terdege dat er eerst nog tweemaal drie kwartier moet worden gevoetbald. Op voorhand rekenen we ons niet rijk. Daarvoor is Vitesse, zelfs als die club vijf spelers uit de basis mist, te goed”, aldus Booy.
quote:ADO en Twente bereiken akkoord over Kolk
ADO Den Haag en FC Twente hebben een akkoord bereikt over de transfer van Santi Kolk. Zo begint een nieuw hoofdstuk in de transfersoap van de 25-jarige aanvaller, die zelf al bijna rond is met Vitesse.
Twente is bereid om 350.000 euro neer te leggen voor de technicus, die tot 2008 bij zijn Haagse werkgever onder contract staat. Het is de vraag of Kolk vasthoudt aan Vitesse of een overgang naar FC Twente ook wel ziet zitten.
Kan zijn dat Kolk zelf voorkeur heeft geuit voor een club die al zeker Uefa Cup speelt?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:56 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vitese biedt 650 ofzo en wordt geweigerd en dit bod zou geaccepteerd zijn. Tuurlijk Telegaaf, tuurlijk.
Daar heeft Ado weinig mee te maken. En ik las dat Kolk persoonlijk al rond was met Vitesse.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Kan zijn dat Kolk zelf voorkeur heeft geuit voor een club die al zeker Uefa Cup speelt?
Valt dit ook in de categorie Grandelletje?quote:Grandel zou tegen Vitesse een kans in de basis krijgen, doordat eerste doelman Michel Vorm geschorst is, maar tijdens een oefening met zijn hoofd tegen een doelpaal en moest geholpen worden.
Purrel moet gewoon doen wat ze bij Utrecht ook doen: onopvallend aan een shirtje hangen. Dįn maar een overtreding.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:50 schreef DeVinger het volgende:
Dude, het gaat ook om de manier waarop en met wat voor gezichtsuitdrukking. Jol hebben ze vaak zat gehad als scheids en nooit geen klachten. Dus Blom zal het wel iets anders doen dan Jol he?
En dan nog iets:
- Purrel werd inderdaad totally gedold. Hij liet gewoon wéér zijn man voorgeven. Altijd, maar dan ook echt ALTIJD.
- Theo is boos omdat hij voor dikke werd uitgescholden maar hij laat vervolgens wel zijn man lopen omdat hij hem niet bij kan of wil houden
- Junker verprutst weer een hoop mogelijkheden op kansen en kansen zelf
- Knol - die graag op de buitenspelval speelt- liet Ali meerdere keren alleen op de keeper aflopen
(moet wel eerlijk zeggen dat hij in de duels echt heel goed bezig is, voetballend is het overigens vaak zwak)
Dit zijn echt de zwakke schakels binnen het team, hebben ons al zoveel puntjes gekost. Theo en Junker in mindere mate, maar die hadden veel en veel meer moeten bijdrage aan assits en goals.
quote:Jong Oranje wint maar overtuigt niet tegen Suriprofs
26/5/2007 20:07
boeiend
Otman Bakkal mocht met een volley voor 1-0 zorgen doordat Suriprof-verdediger Dionitio Liesdek te laat stapte voor buitenspel. In de tweede helft verspeelde Purrel Fränkel knullig de bal en strafte invaller Eljero Elia die fout af: 2-0. Bakkal en Haris Medunjanin (twee keer) raakten nog de lat, terwijl Aissati op de paal schoot.
Daar valt wel wat voor te zeggen hoor. Je kan niet van een voetballer wachten om op zo'n hoog niveau (want de Suriprofs verbaasde mij zo goed ze waren) goed in te vallen wanneer je een kwartier eerder naar de kant werd gehaald al wissel.quote:
Ben benieuwd wat hij kiest. Kiest hij voor ons dan zijn we weer goed opweg qua naam in ieder gevalquote:Santi Kolk naar Vitesse of Twente
Vandaag ADO Den Haag heeft overeenstemming bereikt met Twente en Vitesse over de transfersom van Santi Kolk.
Naar verluid moet de 25-jarige aanvaller 700.000 euro kosten. De voormalig speler van Excelsior heeft op dit moment nog een contract tot 2008 bij de Haagse degradant. Santi Kolk heeft zelf nog geen keuze gemaakt.
En PSV zou zich deze week gaan versterken met Dankoquote:Op zondag 27 mei 2007 16:48 schreef Smeich het volgende:
Wat zegt de Mos nu allemaal... Pietje verkopen aan Roda om met het geld Stojkovic te behouden!
Heb je een andere in gedachten ? dan mag je hem van mij melden bij feedback zodat zijn ff de tt veranderen.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hmmm, als ik had geweten dat dat Vitesse topic niet zo hard liep had ik wel een andere TT gekozen. Nu kijken we hier nog 2 weken tegenaan![]()
Nee, niet echt.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Heb je een andere in gedachten ? dan mag je hem van mij melden bij feedback zodat zijn ff de tt veranderen.
ik ookquote:Op zondag 27 mei 2007 22:03 schreef Tha_Mars het volgende:
ik vraag het me af....
Inderdaad.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:44 schreef DeVinger het volgende:
Gewoon zwaar klote dat je geen intertoto haalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |