abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49746492
Zonde
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 25 mei 2007 @ 00:45:21 #102
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_49747646
Wij missen Vorm
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_49747833
Wij Lazovic, Junker, Janssen, Frankel, Verhaegh, Sansoni en volgens mij nog iemand.
Don't think twice, it's all right.
pi_49747873
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 00:52 schreef JH87 het volgende:
Wij Lazovic, Junker, Janssen, Frankel, Verhaegh, Sansoni en volgens mij nog iemand.
pi_49748737
Goed gedaan he van Meulens, Vorm beetje uitlokken. Hapte vrij snel zeg.
pi_49749472
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 01:31 schreef DeVinger het volgende:
Dat was volgens mij de best aangesmeerde gele kaart van de avond. En misschien nog wel heel nuttig in de return.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 02:43:38 #107
149006 Danny_Ramone
www.betteroffs.com
pi_49749768
[quote]Op vrijdag 25 mei 2007 01:31 schreef DeVinger het volgende:
[/quote

Als je op zo'n manier je seizoen nog moet redden.....best triest.
www.betteroffs.com
* Ik ben een drummer....mag ik je nummer ? *
www.betteroffs.com
pi_49752116
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 02:15 schreef Klingon het volgende:

[..]

Dat was volgens mij de best aangesmeerde gele kaart van de avond. En misschien nog wel heel nuttig in de return.
1 Grandelletje mag nog
pi_49752165
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 09:10 schreef Blupp het volgende:

[..]

1 Grandelletje mag nog
oh nee toch niet, zie net dat het nog 2-2 is geworden,
pi_49753090
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 00:54 schreef Klingon het volgende:

[..]

KNVB is een vooronderzoek naar Sansoni gestart. Vrees dat ze voor zondag nog wel met een schikkingsvoorstel komen.

Edit: Oh, hij heeft nog tot 29 mei om een verklaring in te dienen. Hij is er bij, gelukkig.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 10:02:53 #111
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_49753743
Grandel heeft nog moeite terugspeelballen niet het doel in te laten rollen, dus aan de keeper zal het zondag zeker niet liggen.
quote:
*Vitesse heeft gisteren afscheid geno­men van huurling Vladimir Stojkovic (FC Nantes) en Youssouf Hersi (FC Twente). Ruud Knol (toekomst on­bekend) wordt volgens algemeen di­recteur Paul van der Kraan later, voor een vol stadion, uitgezwaaid
hihi, Knol gaat helemaal nergens heen?
jeweetz
  vrijdag 25 mei 2007 @ 10:05:30 #112
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_49753820
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 10:02 schreef Rhinestone het volgende:
Grandel heeft nog moeite terugspeelballen niet het doel in te laten rollen, dus aan de keeper zal het zondag zeker niet liggen.
Grandel is een klasse beter dan Stojkovic.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_49754679
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 10:02 schreef Rhinestone het volgende:
hihi, Knol gaat helemaal nergens heen?
Volgens mij heeft hij ook nog geen club... dus dat wordt nog leuk
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Oja, en waar komt de term Grandelletje vandaan dan?
  vrijdag 25 mei 2007 @ 10:35:33 #114
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_49754719
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 10:34 schreef Klingon het volgende:
Oja, en waar komt de term Grandelletje vandaan dan?
Van 1 of andere mongool op tv.

Grandel heeft ons vorig seizoen weldegelijk punten gekost, maar is absoluut geen slechte keeper, integendeel.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_49754855
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 01:31 schreef DeVinger het volgende:
Volgens mij deed Meulens helemaal niets maar liep Vorm tegen een van zijn eigen spelers op waardoor hij viel en kreeg Meulens de schuld.. althans, zo meen ik het gezien te hebben.

En WTF die tysusblom.. na 10 sec blessuretijd al afluiten terwijl het er gewoon 10 minuten hadden moeten zijn. Wat een teringlijer die vent zeg.. irriteerde me de tering aan die gast, maar altijd wel tegen die kneus Had het jammer genoeg nog terug willen zien, maar ja
Sansoni was wederom de beste!
pi_49756055
Wat een arrogante balzak ook die Knol

Hij laat zich volgend seizoen wel een keer huldigen in een uitverkocht Gelredome
pi_49758151
quote:
*Fred Benson lijkt niet op tijd fit voor de return tegen FC Utrecht, zondag in Galgenwaard. De spits van Vitesse heeft een hamstringbles­sure.

*Mads Junker heeft na afloop van het duel met FC Utrecht zijn excuus aangeboden aan Leroy George; slachtoffer van een wilde charge van Junker, die daarvoor rood kreeg.
Slecht nieuws van Fredje. Oja, en het afscheid van Stojkovic was mooier dan die van Hersi. Kan ik me ook wel voorstellen als je naar een concurrent vertrekt.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 12:28:55 #118
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_49759171
laat maar
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_49759186
quote:
Mads Junker twee duels geschorst

Vitesse-speler Mads Junker is drie wedstrijden geschorst, waarvan één voorwaardelijk vanwege "ernstig gemeen spel" in het duel tegen FC Utrecht.
De spits accepteerde vrijdag een schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal. Junker kreeg rood, omdat hij een tackle met twee benen uitvoerde op Leroy George.

Collega-spits Danko Lazovic heeft een voorstel gekregen voor vier duels, waarvan één voorwaardelijk voor het slaan danwel het geven van een elleboogstoot aan een tegenstander. Hij is overigens zondag sowieso geschorst vanwege zijn tweede gele kaart.
Nou lekker, mis je ook volgend jaar direct weer Lazo.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 12:31:46 #120
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_49759249
Junker wil gewoon niet tegen zijn toekomstige club spelen. Benieuwd of ze nu nog interesse hebben, ik hop het!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_49759413
Junker boeit me niet, die mot oprottuh. Eerste helft kreeg hij ook weer een 'kans' aan de zijkant van het strafschopgebied. Direct schieten was de enige goede optie, wat doet meneer Mads? Aannemen, goed leggen, kijken of er iemand vrij staat, realiseren dat hij het alleen moet doen, dromen van een wondergoal, een mislukt stiftje proberen, vangballetje voor Vorm...

Ik word zo moe van die gast. Altijd hakjes, pisschotjes, been terugtrekken. Hij zal vast een leuke kop hebben en meer rennen dan Lazo, maar je hebt niets aan hem
  vrijdag 25 mei 2007 @ 12:47:18 #122
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_49759789
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Vandaar dat Stojkovic international is en Grandel het moet doen met een plaats op de bank bij een Nederlandse middenmoter
jeweetz
  vrijdag 25 mei 2007 @ 13:34:02 #123
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_49761584
quote:
Junker schikt, Lazovic moet nog beslissen

25/5/2007 13:09

De aanklager betaald voetbal heeft de Vitesse-spelers Mads Junker en Danko Lazovic schikkingsvoorstellen gedaan naar aanleiding van hun rode kaart tegen FC Utrecht van donderdag. Junker is inmiddels akkoord gegaan met de voorgestelde straf, Lazovic moet ook snel een beslissing nemen.
Junker moet drie duels, waarvan één voorwaardelijk, boeten voor de schop die hij uitdeelde aan Utrecht-speler Leroy George. De Deen mist het tweede play-offduel met FC Utrecht en de eerste competitiewedstrijd van het nieuwe seizoen.

Lazovic zou sowieso al ontbreken tijdens de return tegen Utrecht vanwege een gele kaart die hij eerder tijdens de heenwedstrijd kreeg van scheidsrechter Kevin Blom. De directe rode kaart die hij vervolgens nog ontving, kost hem mogelijk nog eens een schorsing van vier wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk. De Serviėr moet vrijdag nog aan de aanklager laten weten of hij akkoord gaat met het voorstel.

vi.nl
Wel verstandig van Junker
pi_49761821
Ze hadden die Blom neer moeten schoffelen en ellebogen, hadden ze in ieder geval een duidelijk statement gemaakt richting die mofo.
pi_49762761
Lazovic moet in beroep gaan, volgens mij was die elleboog redelijk discutabel.
pi_49765832
Ook leuk:
quote:
Vitesse woest: Blom beledigde onze spelers

Als het aan Vitesse ligt, krijgt het tumultueuze play-offduel met FC Utrecht van donderdagavond nog een staartje voor scheidsrechter Kevin Blom.

De Arnhemmers zagen aanvallers Danko Lazovic en Mads Junker met rood vertrekken. In Arnhem voelen ze zich echter niet alleen verantwoordelijk voor de veldslag in Gelredome. Op zijn wekelijkse persuurtje verklaarde trainer Aad de Mos het gevoel te hebben gehad dat scheidsrechter Blom bevooroordeeld aan de wedstrijd was begonnen.

'Er was vanaf het begin al een spanningsveld, nadat hij voor het duel naar me toe was gekomen. "Ik ben boos op je", zei Blom, omdat ik onlangs tegen een journalist van De Gelderlander heb gezegd dat de laatste drie wedstrijden helemaal onpartijdig moeten worden geleid', aldus De Mos tegen VI.

'In mijn ogen had de KNVB dus beter Belgische scheidsrechters kunnen aanstellen, maar dat vond Blom een belediging aan zijn adres.' Bovendien vernam de Haagse trainer in de rust dat enkele van zijn spelers uitgescholden zouden zijn door de arbiter.

'Onder meer Mads Junker. "Kutdeen, waar bemoei je je mee?", heeft Blom in de eerste helft tegen hem gezegd. Toch niet bepaald taal die je van een scheidsrechter zou verwachten.' Vitesse heeft haar lezing van het verhaal in het rapport van de wedstrijd laten opnemen.

Blom zelf was zich vrijdag van geen kwaad bewust. 'Uitgescholden, zeggen ze dat? Ik weet niet eens dat Junker een Deen is, ik dacht altijd dat hij een Duitser was', was zijn lezing tegen Dagblad de Gelderlander. 'Zo'n heftig duel is nooit leuk voor een scheidsrechter, maar ik kan mezelf niet veel verwijten. Bovendien, zoveel kaarten waren het toch niet? Acht gele en twee rode kaarten vallen in mijn ogen best mee.'
Die laatste zin doet het 'm. Volgens mij is Blom het een beetje kwijt
pi_49765982
Die Blom was een hele boel kwijt! Maar ja heb je uiteindelijk geen kudt aan... Gewoon winnnen in Utrecht is alles weer goed
"Toluca Lake. It's thirty minutes away. I'll be there in ten." <Winston Wolfe>
pi_49766001
Acht gele en twee rode, dat valt niet mee Wat een slechte scheids
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_49766128
Wtf is dit he . Ik ben boos op je voor de wedstrijd zeggen, dan ga je al niet echt goed de wedstrijd in als scheids .

Ik hoop dat de KNVB er ook is wat aan doet.

Edit:
Zijn 1e wedstrijd bij Vitesse was ook al zo'n fijne. Met een rode kaart voor Gluscevic meen ik .

[ Bericht 14% gewijzigd door Dubnobasswithmyheadman op 25-05-2007 15:32:42 ]
pi_49766302
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 15:26 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wtf is dit he . Ik ben boos op je voor de wedstrijd zeggen, dan ga je al niet echt goed de wedstrijd in als scheids .

Ik hoop dat de KNVB er ook is wat aan doet.
Reken daar maar niet op... Die zijn alleen maar bezig met t handje weer s boven t hoofd houden
"Toluca Lake. It's thirty minutes away. I'll be there in ten." <Winston Wolfe>
  vrijdag 25 mei 2007 @ 18:24:37 #131
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_49771476
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 12:47 schreef Rhinestone het volgende:

[..]

Vandaar dat Stojkovic international is en Grandel het moet doen met een plaats op de bank bij een Nederlandse middenmoter
Grandel is ook international
pi_49773827
Was al typisch aan begin van de wedstrijd. Een vrije trap werd zowel door de muur als Vorm aangeraakt, en dan geen hoekschop
pi_49774205
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 20:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
Was al typisch aan begin van de wedstrijd. Een vrije trap werd zowel door de muur als Vorm aangeraakt, en dan geen hoekschop
Ja, dat was de eerste aanzet .

Toen het echt begon was vlak voor de 1-0, toen Danko vastgehouden werd maar Blom floot voor een overtreding tegen hem en Janssen geel gaf (of was het toch Danko zelf).
pi_49774206
Precies, en die geel voor Theo was ook puur omdat Danko de scheids 'uitdaagde'. Utrecht mocht alles doen, dus Lazo sprong een beetje lomp duel in en kreeg direct een overtreding tegen. Toen kwam Theo ff in het gezicht van Blom uitademen en direct geel
pi_49774233
Mafkees, praat me niet na.
pi_49774321
Yeah, wha-ever
pi_49774613
Vitesse en GAE zijn het trouwens al eens over de prijs van Gilissen (5 ton). Nu moet ie zelf nog kiezen tussen NAC en Vitesse volgens mij.
pi_49777345
Wat deed lazo dan? Was erbij mag zag hem toen al amper iets doen, alleen een beetje raar zwaaien met zn poten, ook op de uitzending bij talpa was niet veel te zien?? Iemand uitleg?

KNVB is ook niet echt blij, erg schappelijk tegenover Vitesse zullen ze dan denk ik ook niet zijn:
quote:
KNVB: De Mos maakt zich belachelijk

De kritiek van Vitesse-trainer Aad de Mos op scheidsrechter Blom is bij de KNVB in het verkeerde keelgat geschoten. De voetbalbond hekelt via een woordvoerder het gedrag van De Mos.
"Aad de Mos maakt zichzelf volkomen belachelijk. In plaats van dat hij het gedrag van zijn spelers publiekelijk bekritiseert, legt hij de schuld direct bij de scheidsrechter. Ook een dag later is hij na het zien van de beelden blijkbaar nog niet tot bedaren gekomen, en dat is nog veel erger."

"Heel Nederland spreekt schande van de wedstrijd, heeft het over een ontspoord Vitesse" vervolgt de woordvoerder.

Bron: TV Gelderland TxT 25-05-07
pi_49777633
Schandalig dat de KNVB nog de kant van Blom kiest. Puur op de manier waarop-ie de wedstrijd leidde zou je 'm al een reprimande moeten geven. En kan me niet voorstellen dat Vitesse dingen over die racistische opmerkingen zou verzinnen, want wat winnen ze ermee?
pi_49777867
Was wel te verwachten van de KNVB, zullen niet zo snel een (internationale) scheidsrechter de zwarte piet toespelen, zeker niet via de media. Toch een beetje handje boven het hoofd houden..
  vrijdag 25 mei 2007 @ 22:18:25 #141
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_49778241
What's new?

En "kutdeen", zo matig Daar valt toch wel iets beters voor te bedenken... Bijvoorbeeld zeggen Dat Junker een mooie tekening moet gaan maken ofzo
jeweetz
pi_49780195
Blom is een witte tyfushond
  zaterdag 26 mei 2007 @ 00:04:58 #143
26251 Eilanden
pi_49781449
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 22:02 schreef JH87 het volgende:
Schandalig dat de KNVB nog de kant van Blom kiest. Puur op de manier waarop-ie de wedstrijd leidde zou je 'm al een reprimande moeten geven. En kan me niet voorstellen dat Vitesse dingen over die racistische opmerkingen zou verzinnen, want wat winnen ze ermee?
En omdat een scheids dat zegt, dan moet hij zich afreageren op een Utreg-speler George en Blom lijken ook zo op elkaar
pi_49781875
Wat zit de KNVB te kontkussen bij Utrecht??

Ik zag toch ook bv een Vorm als een gek een vitesse speler aanvallen nadat ie tegen z'n eigen speler oploopt. En dan is alleen Vitesse ontspoort? En wat een onprofessioneel antwoord van een woordvoerder van de KNVB...
  zaterdag 26 mei 2007 @ 00:32:51 #145
26251 Eilanden
pi_49782144
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 00:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat zit de KNVB te kontkussen bij Utrecht??

Ik zag toch ook bv een Vorm als een gek een vitesse speler aanvallen nadat ie tegen z'n eigen speler oploopt. En dan is alleen Vitesse ontspoort? En wat een onprofessioneel antwoord van een woordvoerder van de KNVB...
En Vitesse-spelers waren heeeeeeeeelemaal niet onprofessioneel
pi_49782485
Zeg kerel, was je bij de wedstrijd?
pi_49783667
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 00:32 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Of je begrijpt gewoon even dat ik alleen duidelijk maak dat het niet alleeen Vitesse was maar óók Utrecht en de KNVB dus fout zit door hun pijlen enkel op Vitesse te richten.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 10:05:35 #148
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_49785872
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 00:32 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Ga fijn in het FC Utrecht-topic zitten trollen dan als begrijpend lezen zo moeilijk voor je is
jeweetz
  zaterdag 26 mei 2007 @ 11:10:52 #149
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_49786860
Blom.
Mijn emoties gingen bij Vitesse-Utrecht zo:
- Blijdschap (1-0)
- Woede (Purrel laat Loval weglopen)
- Verbazing (Utrecht scoort 1-2)
- Woede (Blom fluit als een krant)
-

Met een grote grijns ben ik naar huis gelopen. Het was gewoon lachwekkend.
pi_49787255
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 11:10 schreef Yozzz het volgende:
- Woede (Purrel laat Loval weglopen)
Echt die Purrel.. hij heeft echt goede rushes maar hoe vaak maakt hij wel niet (kostbare) verdedigende fouten, hij had al lang moeten ingrijpen.. over die F-jes fout van Theo maar niet te spreken.
pi_49787398
Purrel werd dik gedold door Loval hoor. Mooie actie was dat wel . Die fout van Theo was inderdaad om te huilen .

Blom heeft Theo ook nog dikke genoemd .
pi_49787588
quote:
De Mos start psychologische oorlogsvoering
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zaterdag, 26 mei om 07:03

Vitesse-trainer Aad de Mos had geen goed woord over voor scheidsrechter Kevin Blom. Donderdagavond liep het duel tussen de Arnhemmers en FC Utrecht (2-2) volledig uit de hand en volgens de coach was dat onder meer te wijten aan de aanwezigheid van Blom.

“Hij voelt de spanning binnen de lijnen niet aan,’’ reageerde De Mos in het Algemeen Dagblad. “Luinge en Jol schelden gewoon terug. Dat dwingt respect af, maar iemand als Blom verstaat de spelers niet. Hoe verzin je het een onervaren scheidsrechter als Kevin Blom aan te stellen bij zo’n belangrijke wedstrijd. Dat is vragen om moeilijkheden.“

“Zeist wil de jonge garde, jongens als Blom, Nijhuis en Kuipers, kansen geven. Dat snap ik, maar doe dat niet in een duel waar miljoenen op het spel staan. Voor Vitesse en FC Utrecht is deelname aan de Intertoto het maximaal haalbare, de belangen zijn zo groot dat je ervaren toppers als Luinge en Jol nodig hebt zo’n wedstrijd in goede banen te leiden.’’

Het slagveld in het Gelredome had als gevolg dat De Mos in de return niet kan beschikken over de geschorsten Mads Junker, Danko Lazovic, Theo Janssen, Paul Verhaegh en Purrel Fränkel. “Ik heb heel wat moeten puzzelen om zondag een behoorlijk elftal binnen de lijnen te brengen, maar neem van mij aan dat ik uiteraard een oplossing heb gevonden. FC Utrecht wacht nog een hete middag.”

“Van favoriet zijn we veranderd in underdog. Die rol ligt ons wel. Alle druk ligt bij FC Utrecht. Ik ben erg benieuwd hoe die ploeg daar mee omgaat. Ik kan weer beschikken over Hersi, Esajas, Van der Schaaf en Yakubu, types die wel voor hetere vuren hebben gestaan. Nogmaals: FC Utrecht kan de borst nat maken.’’

In de Domstad worden de woorden van de gelouterde trainer voor lief aangenomen. ”Aad probeerde al meteen na de wedstrijd op de persconferentie de boel op te schudden en bij ons voor wat verwarring te zorgen”, reageerde trainer Foeke Booy. “Wij trekken ons daar niets van aan, we laten ons niet gek maken door mijn collega. We gaan gewoon uit van onze eigen kracht, zoals we altijd doen.”

“We maken en goede kans deel te nemen aan de Intertoto Cup, maar realiseren ons terdege dat er eerst nog tweemaal drie kwartier moet worden gevoetbald. Op voorhand rekenen we ons niet rijk. Daarvoor is Vitesse, zelfs als die club vijf spelers uit de basis mist, te goed”, aldus Booy.
En artikeltje hiervoor zit de mos nog te zeuren dat de scheids heeft gescholden. wat wil de mos nou?
pi_49787628
Terugschelden staat daar toch?
pi_49787676
Maar als Blom tegen Junker "kutdeen" zegt, is het ook niet goed

ik heb het hele voorval met junker enzo niet meegekregen, maar ik neem aan dat "kutdeen" een reactie van blom was.
pi_49787688
Precies daarom vreemd, de Mos begint eerst te schreeuwen dat er is gescholden tegenover de spelers, en in dat artikel vraag hij er eigenlijk om... best vreemd
pi_49787771
Nou, in sommige wedstrijden is de strijd keihard en moet de scheids met zijn eigen persoonlijkheid dat aanvoelen en de spelers aanpakken. Dan kan je terugschelden, even de spelers op hun plaats zetten.

In deze wedstrijd was er weinig aan de hand tot aan de 60e min. Wanneer je in de rust als scheids al gaat schelden ben je toch een sfeertje aan 't creeėren. Het was er de wedstrijd niet naar om uit de hand te lopen, totdat Blom begon te schutteren.
pi_49787776
Dude, het gaat ook om de manier waarop en met wat voor gezichtsuitdrukking. Jol hebben ze vaak zat gehad als scheids en nooit geen klachten. Dus Blom zal het wel iets anders doen dan Jol he?

En dan nog iets:

- Purrel werd inderdaad totally gedold. Hij liet gewoon wéér zijn man voorgeven. Altijd, maar dan ook echt ALTIJD.
- Theo is boos omdat hij voor dikke werd uitgescholden maar hij laat vervolgens wel zijn man lopen omdat hij hem niet bij kan of wil houden
- Junker verprutst weer een hoop mogelijkheden op kansen en kansen zelf
- Knol - die graag op de buitenspelval speelt - liet Ali meerdere keren alleen op de keeper aflopen
(moet wel eerlijk zeggen dat hij in de duels echt heel goed bezig is, voetballend is het overigens vaak zwak)

Dit zijn echt de zwakke schakels binnen het team, hebben ons al zoveel puntjes gekost. Theo en Junker in mindere mate, maar die hadden veel en veel meer moeten bijdrage aan assits en goals.

[ Bericht 70% gewijzigd door DeVinger op 26-05-2007 11:56:06 ]
pi_49789460
Theo tikte de bal naast zich, maar niemand coachde hem (en hij zag het zelf ook niet) zodat er een speler van Utrecht de bal zo op kon pikken. Blijft een grote blunder overigens.
pi_49789591
De Telegraaf:
quote:
ADO en Twente bereiken akkoord over Kolk

ADO Den Haag en FC Twente hebben een akkoord bereikt over de transfer van Santi Kolk. Zo begint een nieuw hoofdstuk in de transfersoap van de 25-jarige aanvaller, die zelf al bijna rond is met Vitesse.

Twente is bereid om 350.000 euro neer te leggen voor de technicus, die tot 2008 bij zijn Haagse werkgever onder contract staat. Het is de vraag of Kolk vasthoudt aan Vitesse of een overgang naar FC Twente ook wel ziet zitten.
pi_49790764
Vitese biedt 650 ofzo en wordt geweigerd en dit bod zou geaccepteerd zijn. Tuurlijk Telegaaf, tuurlijk .
pi_49790910
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 13:56 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vitese biedt 650 ofzo en wordt geweigerd en dit bod zou geaccepteerd zijn. Tuurlijk Telegaaf, tuurlijk .
Kan zijn dat Kolk zelf voorkeur heeft geuit voor een club die al zeker Uefa Cup speelt?
pi_49790934
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 14:03 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Kan zijn dat Kolk zelf voorkeur heeft geuit voor een club die al zeker Uefa Cup speelt?
Daar heeft Ado weinig mee te maken. En ik las dat Kolk persoonlijk al rond was met Vitesse.
pi_49791018
En als ie zoiets in zn contract heeft laten opnemen?
  zaterdag 26 mei 2007 @ 14:11:16 #164
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_49791071
Utrecht mist morgen waarschijnlijk ook Grandel
pi_49793490
Ik denk dat Kolk er verstandiger aan doet om naar Vitesse te komen... krijgt 'ie waarschijnlijk meer speeltijd dan bij Twente. Maar ja, een Hersi kiest ook voor Twente en een plek op de bank dus alles kan
quote:
Grandel zou tegen Vitesse een kans in de basis krijgen, doordat eerste doelman Michel Vorm geschorst is, maar tijdens een oefening met zijn hoofd tegen een doelpaal en moest geholpen worden.
Valt dit ook in de categorie Grandelletje?
pi_49794695
Nee, maar tis wel lekker.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 17:49:00 #167
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_49795861
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 11:50 schreef DeVinger het volgende:
Dude, het gaat ook om de manier waarop en met wat voor gezichtsuitdrukking. Jol hebben ze vaak zat gehad als scheids en nooit geen klachten. Dus Blom zal het wel iets anders doen dan Jol he?

En dan nog iets:

- Purrel werd inderdaad totally gedold. Hij liet gewoon wéér zijn man voorgeven. Altijd, maar dan ook echt ALTIJD.
- Theo is boos omdat hij voor dikke werd uitgescholden maar hij laat vervolgens wel zijn man lopen omdat hij hem niet bij kan of wil houden
- Junker verprutst weer een hoop mogelijkheden op kansen en kansen zelf
- Knol - die graag op de buitenspelval speelt - liet Ali meerdere keren alleen op de keeper aflopen
(moet wel eerlijk zeggen dat hij in de duels echt heel goed bezig is, voetballend is het overigens vaak zwak)

Dit zijn echt de zwakke schakels binnen het team, hebben ons al zoveel puntjes gekost. Theo en Junker in mindere mate, maar die hadden veel en veel meer moeten bijdrage aan assits en goals.
Purrel moet gewoon doen wat ze bij Utrecht ook doen: onopvallend aan een shirtje hangen. Dįn maar een overtreding.
pi_49799950
quote:
Jong Oranje wint maar overtuigt niet tegen Suriprofs

26/5/2007 20:07

boeiend

Otman Bakkal mocht met een volley voor 1-0 zorgen doordat Suriprof-verdediger Dionitio Liesdek te laat stapte voor buitenspel. In de tweede helft verspeelde Purrel Fränkel knullig de bal en strafte invaller Eljero Elia die fout af: 2-0. Bakkal en Haris Medunjanin (twee keer) raakten nog de lat, terwijl Aissati op de paal schoot.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 22:09:34 #169
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_49803273
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 20:13 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Daar valt wel wat voor te zeggen hoor. Je kan niet van een voetballer wachten om op zo'n hoog niveau (want de Suriprofs verbaasde mij zo goed ze waren) goed in te vallen wanneer je een kwartier eerder naar de kant werd gehaald al wissel.
Neemt natuurlijk niet weg dat het op zich best wel typisch was
jeweetz
pi_49804961
quote:
Santi Kolk naar Vitesse of Twente
Vandaag ADO Den Haag heeft overeenstemming bereikt met Twente en Vitesse over de transfersom van Santi Kolk.

Naar verluid moet de 25-jarige aanvaller 700.000 euro kosten. De voormalig speler van Excelsior heeft op dit moment nog een contract tot 2008 bij de Haagse degradant. Santi Kolk heeft zelf nog geen keuze gemaakt.
Ben benieuwd wat hij kiest. Kiest hij voor ons dan zijn we weer goed opweg qua naam in ieder geval .
pi_49817920
Opstelling: Stojkovic, v. Mourik, Sprockel, Knol, Due, Kaya, Sansoni, Pryor, Esajas, Yu Hai & Hersi.
  zondag 27 mei 2007 @ 14:30:38 #172
109194 Dubnobasswithmyheadman
Pardon My Freedom
pi_49818448
Waarom eigenlijk geen Espinoza?
pi_49818909
Ja, ben ik ook benieuwd naar waarom hij niet veel speelt...vooral vandaag.
pi_49819010
Benson dus niet op tijd weer fit. Gaat nog heeel lastig worden om in Utrecht te winnen.
pi_49823640
Wat zegt de Mos nu allemaal... Pietje verkopen aan Roda om met het geld Stojkovic te behouden!
  zondag 27 mei 2007 @ 16:57:12 #176
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_49823955
quote:
Op zondag 27 mei 2007 16:48 schreef Smeich het volgende:
Wat zegt de Mos nu allemaal... Pietje verkopen aan Roda om met het geld Stojkovic te behouden!
En PSV zou zich deze week gaan versterken met Danko

Maar ze gaan nu alsnog 4 dagen europa in ( naar barca )
  zondag 27 mei 2007 @ 17:11:31 #177
Pardon My Freedom
pi_49824489
Pietje verkopen . Stojko past opzich wel bij Vitesse maar toch...

Dat Danko vertrekt de komende dagen lijkt mij vrij logisch als ik zijn interview zo lees .

Vandaag was Vitesse onmachtig. En dat Yu Hai er nog niet klaar vor is bleek wel uit z'n misser voor open goal . Hersi en Esajas voegden voor de rest niets toe. Jammer maar als je je 3 eerste spitsen mist en je MOET scoren weet je het eigenlijk al wel.

En toch even voor onze Ruud Knol . Ik heb veel op hem gezeken dit seizoen (en terecht) maar de laatste wedstrijden was hij wel een kanjer in de verdediging. Het ga je goed.
  zondag 27 mei 2007 @ 18:13:01 #178
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_49826376
Dat hebben we ook weer gehad..
jeweetz
pi_49827465
Aad de Mos tevreden over seizoen

Ondanks dat Vitesse geen Intertoto gaat spelen is trainer Aad de Mos tevreden over het seizoen. Vitesse werd uitgeschakeld door FC Utrecht.

"In tegenstelling tot ploegen die zesde en zevende worden en dan uiteindelijk ook niks hebben spelen wij wel aantrekkelijk", vertelt De Mos. "Verder maken wij spelers beter en daarin zijn wij volledig geslaagd. Ik denk daarbij aan spelers als Lazovic en Pryor en spelers die al weg zijn bij Vitesse

Lazovic naar PSV, maar Pryor???
  zondag 27 mei 2007 @ 19:15:49 #180
Pardon My Freedom
pi_49828029
Pryor is ook beter geworden. Lezen dude .

Maar Ajax volgt Pryor.
pi_49829510
oeps, ja sry

dat Ajax hem volgde wist ik al, maar dacht dat het al rond was
pi_49833160
Hmmm, als ik had geweten dat dat Vitesse topic niet zo hard liep had ik wel een andere TT gekozen. Nu kijken we hier nog 2 weken tegenaan
  zondag 27 mei 2007 @ 21:49:39 #183
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_49833336
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hmmm, als ik had geweten dat dat Vitesse topic niet zo hard liep had ik wel een andere TT gekozen. Nu kijken we hier nog 2 weken tegenaan
Heb je een andere in gedachten ? dan mag je hem van mij melden bij feedback zodat zijn ff de tt veranderen.
pi_49833370
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:49 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Heb je een andere in gedachten ? dan mag je hem van mij melden bij feedback zodat zijn ff de tt veranderen.
Nee, niet echt.
pi_49833471
Even iets anders:

Wat vinden de echte vitessefans nou van het afgelopen seizoen? De Mos is wel tevreden, maar jullie? Ik wil mezelf geen echte fan noemen, maar ik had er toch wel wat meer van verwacht. Plek bij de eerste 9 leek me goed te doen. Helaas is dat niet gelukt en werd dit een soort 'bouwjaar' voor volgend seizoen. Alleen dan moet een speler als Lazovic wel blijven, anders heb je toch weer problemen in de spits. Ik denk niet dat een Gommans er 20 per seizoen in gaat leggen, maar we zullen het volgend seizoen allemaal zien.
  zondag 27 mei 2007 @ 22:03:17 #186
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_49833860
De Mos heeft nog geen een keer gezegd dat spelers iets fout doen, dat het aan Vitesse lag, of dat het team niet liep. De Mos bouwt zich altijd veilig in door fraaie praat. Het voetbal is met pieken goed geweest, maar over het algemeen ondermaats. Het was leuk geweest als er intertoto gehaald zou zijn. Maar of dat oogsten echt gaat gebeuren? ik vraag het me af....
Maximaal 4 regels
pi_49834095
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:03 schreef Tha_Mars het volgende:
ik vraag het me af....
ik ook
  zondag 27 mei 2007 @ 22:22:49 #188
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_49834489
Het hangt natuurlijk ook af van het aanblijven van enkele spelers ( van welke weten we wel ) , en aan verwachtingen voor het nieuwe seizoen begin ik voorlopig maar niet met al die geruchten , dat doe ik wel ergens aan het begin van het seizoen.

Maar natuurlijk hopen we zoals elk jaar dat het weer een beter jaar gaat worden , en de mos heeft ooit gezegd ( als zegt ie vaak zoveel ) dat er dit jaar gezaaid ging worden en dan volgend jaar oogsten , laten we ons daar dan maar aan vast houden.

Als de oude fouten ( zoals dat we het in de laatste minuten weggeven ) en spelers als Danko en Pryor blijven kan het zeker een mooi seizoen gaan worden ( maar dat zeggen we eigenlijk elk jaar )

De doelstelling zal wel weer zijn bij de eerste 9 laten we het aankomend jaar ook maar een doen.
pi_49839303
Zolang al die goede spelers na elk seizoen de Arnhemse poort uitlopen blijven we in zo'n vicieuze cirkel zitten. Behouden die gasten anders hebben wij volgend seizoen hetzelfde discussie.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 28 mei 2007 @ 00:36:03 #190
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_49839377
Utrecht was beter
Al had Vitesse een supergrote kans gemist vandaag
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_49840899
Yu Hai had een held kunnen worden vanavond
pi_49843938
Zoals gewoonlijk bij Vitesse net niet..
Ik heb deze wedstrijd aan me voorbij laten gaan en niet gevolgd op internet. Zat gezellig met vriendin in de bioscoop.

De toekomst bij Vitesse. Veel zal afhangen wat je verkoopt en haalt. Dat streuer soms briljante goedkope aankopen kan doen is wel duidelijk (Swerts, Sprockel, Sansoni). Aankomend seizoen zal het eerste seizoen worden waar de Mos vanaf het begin aan een team kan bouwen. Ik ben heel benieuwd naar zijn inzet en inbreng bij het halen van Spelers.

Hersi (eidndelijk) en Knol gaan we uitzwaaien. Grote vraag is wat er nog meer gaat gebeuren. Ik vermoed dat Lazo wel weg zal gaan of dat ook voor een 8 miljoen is vraag ik me af (ik houd rekening met wat minder). Ondanks dat Lazo geweldig kan vioetballen, blijf ik op mentaal gebied twijfelen aan hem.

Stojko of Piet, beide goede keepers waarvan er zeker 1 moet blijven. Ik zou in dit geval voor het financiele aspect gaan en dus Piet behouden, zodat je het elftal beter kan versterken.

De toekomst zal uitwijzen waar we heen gaan. Voorspelling kan je nog niet echt maken, zolang de transfermarkt nog op volle gang moet komen.
pi_49847006
Ik ben het grotendeels wel met PT eens .

Ik denk dat dit seizoen toch heel goed is geweest voor Vitesse. Met name onze nieuwe trainer is erg belangrijk. Onder Sturing was het gewoon een zooitje. Hoe goed hij ook altijd voor de club is geweest, een capabele trainer is het niet. Ik heb hem na de wedstrijd nooit anders horen zeggen dan dat Vitesse meer inzet moest tonen. Tactische blunders, spelers met een verkeerde inzicht? Nooit had hij het over speltechnische onderdelen. We hebben jarenlang met Frankel als linksback gespeeld, dat kost je punten. We misten een goede afmaker, kost je heel veel punten. De oudjes mochten altijd spelen, de jonkies braken niet door. Wat denk je waarom Schaars is vertrokken. Wat een middenveld had het kunnen zijn. Onder Sturing bleef je stil staan.

De Mos haalt meteen Lazovic, de spits die wel scoort (oke, we hebben meer geld nu, maar een Benson weet het net ook te vinden). Hij gooit talent erin ipv de oude garde die alles bepaald, met als sterkste zet Wapenaar eruit te gooien. Hij ziet waar de zwakke plekken liggen en doet er wat aan. Volgend jaar spelen we echt niet meer altijd met Frankel op de linksback positie.

Dit seizoen kon je zien dat het elftal goed kan voetballen en heeft dit ook in wedstrijden laten zien. Ik kan mij eigenlijk weinig wedstrijden herinneren van Sturing waarbij het elftal zo gesmeerd speelde. We spelen niet zo naief met 3 spitsen, er is structuur en spelers weten wat er van hun verlangd wordt. Ik heb er in ieder geval weer vertrouwen in en zie dat er echt een idee achter zit. Iets wat ik miste onder Sturing. En ja, dit jaar pak je te weinig punten, maar dat is niet verwonderlijk omdat het toch een hele overgang is in vergelijking met vorig jaar. De vooruitgang is er en de Mos kan nu zelf gaan sleutelen aan het elftal deze zomer. Ik heb dan ook veel vertrouwen in volgend seizoen en ik denk dat die plek bij de eerste 9 wel gaat lukken. En ik wil verdomme ook wel weer is een keer naar Vitesse - Werder Bremen of Vitesse - Liverpool .

De selectie zal nog wel aardig wat veranderen, maar ik zal even een post op .org opzoeken, daar had ik al wel wat gefilosofeerd .
pi_49847717
Waarom wij niet voldoende punten hebben gehaald:

-De belangrijkste is meteen volgens vele een zwak excuus. Maar dat is natuurlijk BS want zoiets zie je toch niet vaak. Na de winterstop ontbraken bij ons Janssen, Sansoni, Swerts, Yakubu, Schaaf; onze dragende spelers op het middenveld. Knol werd op het middenveld gezet en moest zich redden met de jonge Pryor die er doorheen zat en nu opeens het elftal op het sleeptouw moest nemen, Kaya die in een dipje zat, Due die nooit speelde en Hersi die, nouja daar wil ik geen woorden meer aan vuil maken. Dit was rond de reeks dat je dacht 9 punten te gaan halen en 1 puntje pakt. Niet verbazingwekkend als je ziet welke spelers je miste. Ook op een cruciaal moment van de competitie, haak je aan of af.

-De overgang tussen Sturing en de Mos. Discipline, niet meer de baas zijn over je trainer, 442 ipv 433, echt naar een tactiek spelen; dat kost tijd.

-De zwakke plekken in het elftal die niet op tijd vervangen konden worden. Ik denk dat je niet wil weten hoeveel punten ons de linksback heeft gekost (goal tegen PSV bijv. en gisteren nog 2 goals tegen vanaf links). Wapenaar (kut bal, andere spelers deden niks, alles gaf hij de schuld, keek hij naar zichzelf? ). Wapie heeft ons punten gekost (die bal bij Twente bijvoorbeeld, rare curve in het schot, m'n reet Harry!). Centrale verdediging; eerst stond Sanosni achterin. Wat een drama! Hij sjokte er maar wat achteraan, mandekken Nooit van gehoord. Of blunderen samen met Wapie, de 1-0 tegen Ajax, jaa alles is mogelijk.
Gelukkig kwam Espinoza hoewel Knol het de laatste potjes ook uitstekend heeft gedaan en bleek Sansoni een ware held op 't middenveld te zijn.

-Waarom krijgen we altijd tegen goals in de laatste minuten? Hoe krijgen we dat eruit. Ik denk dat de oorzaak een optelling van de bovengenoemde punten is. (Groningen en Excelsior uit ..) Owja, NEK was ook zo leuk om daar tussen te zitten toen .

Of ben ik nu te veel de Mos aan het 'verdedigen' ..
pi_49848002
Vitesse .

Edit:
Elia en Kolk vertrekken naar Twente. Jammer, dan maar een onbekende spelert als vervanger van Lazovic en eventueel Junker houden.
pi_49850435
Gewoon zwaar klote dat je geen intertoto haalt
pi_49850881
quote:
Op maandag 28 mei 2007 13:44 schreef DeVinger het volgende:
Gewoon zwaar klote dat je geen intertoto haalt
Inderdaad.
pi_49860829
Ach was toxh geen Finse tegenstander die ze konden treffen. Ik vind het wel ok zo
  maandag 28 mei 2007 @ 20:50:22 #199
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_49864763
Vitesse grijpt ook naast Tim Gillisen

ARNHEM - Tim Gilissen komt niet naar Vitesse. De middenvelder van Go Ahead Eagles prefereert NAC Breda boven de Arnhemse club.

Het is al de derde keer in korte tijd dat Vitesse naast een speler grijpt. Met aanvaller Santi Kolk was Vitesse rond, maar de vraagprijs van zijn club ADO Den Haag was te hoog. Kolk gaat nu naar FC Twente. Ook Laurent Delorge van ADO sprak met Vitesse, maar verkoos eerst Heerenveen en later Ajax boven de ploeg van trainer Aad de Mos.

Vitesse legde tot nu toe alleen spits Harrie Gommans van MVV en middenvelder Cees Keizer van Jong Ajax vast.

Omroep Gelderland

pi_49866106
Ja zo snel kan het gaan in het voetbal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')