Ik zit nu nog in de fase waarin ik roep dat ik nóóit meer een vriend hoef en al helemaal niet meer ga samenwonen ....quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:12 schreef Duderinnetje het volgende:
En misschien komt er over een tijd wel weer eens een leuke meneer voorbij die het huisje óók leuk vindt.
Een nieuwe baan is goed, in dit soort tijden! Frisse start!quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:41 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Ik zit nu nog in de fase waarin ik roep dat ik nóóit meer een vriend hoef en al helemaal niet meer ga samenwonen ....![]()
Maar, ik weet natuurlijk ook wel (uit ervaring) dat dit een stadium is waar ik even doorheen moet en dat ik daar over een tijdje waarschijnlijk weer heel anders over denk.
Om de hypotheek zelf op mijn naam te kunnen krijgen moet ik nog wel eerst de proeftijd van mijn nieuwe baan door zien te komen! Ik begin maandag namelijk met een nieuwe baanIk hoef de beslissing dus nog niet direct te nemen maar kan er mooi nog een tijdje over nadenken.
Ik ben inderdaad wel blij dat ik ook meteen met een nieuwe baan begin. Op de eerste plaats vanwege het bijpassende prettige salaris. Op de tweede plaats omdat het echt voelt als een nieuwe start op deze manier.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een nieuwe baan is goed, in dit soort tijden! Frisse start!
En denk er inderdaad maar eens rustig over na. Jullie hebben dus geen haast om de boel "af te handelen"?
Helaas wordt er samen met die inkt niet ook een beetje 'klus DNA' ingebracht ofzoquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:49 schreef Oblivion het volgende:
Nou ik heb je blog gelezen, ik ben overstag!
Jij bent stoer!![]()
Heel stoer!
Dat is zeker niet de bedoeling! Met welke browser bekijk je de website? Ik weet dat er problemen zijn als je Internet Explorer gebruikt. Ik heb zelf Mozilla en dan gaat het goed ...quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Sleeve, op de een of andere manier is de helft van je weblog zwart en kan ik het alleen lezen door dat gebied met mijn muis te selecteren.
Of is dat de bedoeling?
Explorer inderdaad. Ik zal op de computer boven een keer kijken met Opera.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:26 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Dat is zeker niet de bedoeling! Met welke browser bekijk je de website? Ik weet dat er problemen zijn als je Internet Explorer gebruikt. Ik heb zelf Mozilla en dan gaat het goed ...
Echt niet!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:23 schreef Walter-Ego het volgende:
En... je kan met een gerust hart die schrootjes eruit rammen!
quote:
Dat had ik dus zelf ook al bedacht!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:23 schreef Walter-Ego het volgende:
En... je kan met een gerust hart die schrootjes eruit rammen!
quote:Op woensdag 26 november 2008 08:41 schreef Sleeve het volgende:
De gang, waar de schrootjes zitten is de enige ruimte die 'af' is en het ziet er OK uit.
Je zal het moeten gaan zien wat het allemaal brengt.quote:
Een andere reden waarom ik nog twijfel of ik hier wil blijven wonen is omdat ik dan zeker voor een aantal jaar nog vast zit aan Roermond. Ik ben dus 1,5 jaar geleden van Nijmegen hierheen verhuisd en ken eigenlijk nog niet veel mensen hier. De mensen die ik ken zijn voornamelijk vrienden van mijn ex. Ik ga in Venlo werken en zou dus ook terug kunnen gaan naar Nijmegen. Al kan ik daar zeker niets kopen en huren is ook zo goed als onmogelijk omdat je daarvoor een inschrijftijd van meer dan 10 jaar nodig hebt ...
Nee, dat is helemaal mislukt. Ik had ze er dus verkeerd om tussen gedaan en daarna kreeg ik ze er bijna niet meer tussenuit.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:12 schreef Oblivion het volgende:
[..]
![]()
[..]
Is het nog gelukt met je keukenplintjes?
De irritatie over het verschil in 'architectonische' mening viel me wel op bij het doorlezen van je topic. Je kan het nu JOUW droomhuisje maken.quote:Op woensdag 26 november 2008 08:41 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Dat had ik dus zelf ook al bedacht!
Eindelijk hoef ik geen rekening meer te houden met iemand anders wat betreft de inrichting en kan ik het helemaal naar mijn eigen smaak maken! Dat is dan wel weer een voordeel. Het laatste wat ik op dit moment ga doen is trouwens die schrootjes eruit rammen. De gang, waar de schrootjes zitten is de enige ruimte die 'af' is en het ziet er OK uit. Er zijn andere ruimtes hier in huis die eerst aandacht nodig hebben.
quote:Op maandag 15 december 2008 21:55 schreef m-niki het volgende:
Jemig wat een topicwending... (had het nog nooit gelezen en was vanavond begonnen) wat een hel eventjes! Onwijs veel sterkte de komende tijd![]()
Ik hoop dat je eruit komt.. een beslissing kunt maken die goed voelt! Huisje is in ieder geval al wel een stuk opgeknapt sinds je erin bent getrokken![]()
En Roermond vs. Nijmegen.. tja, heb zelf 13 jaar in Nijmegen gewoond (ben ook net verhuisd, maar dan naar Arnhem dus da's niet zo'n grote stap) en was afgelopen vrijdag op een housewarming van een vriend die in Roermond is gaan samenwonen na ook zo'n 10 jaar in Nijmegen te hebben gewoond
Stel me maar voor! Ik hou zelf ook wel van Metal/Rock en een biertje sla ik meestal ook niet afquote:(misschien is het wel een idee om jullie te koppelen als vriendenhij kent ook nog nauwelijks iemand daar om een pilsje mee te vatten, hij is bijna 30 en zanger in metalband.. klinkt dat als iemand om een avond mee in het café te ouwehoeren???)
Ik heb het gewoon geverfd. Wel eerst extreem goed ontvet, vervolgens licht geschuurd en eerst geverfd met een primer voor kunststof. Daarna de verf er overheen. De sjablonen zijn ook gewoon geverfd.quote:leuk dat zwart! is dat gewoon verf? en je sjablonen (iets bloemachtig toch) is dat ook verf?
Ik denk dat ik het eerst helemaal af moet zien ... Zonder plinten ziet het er nog niet echt mooi uit. Ik ga vandaag dus maar meteen plinten kopen (als ik dat nog kan betalen tenminste) om het af te maken. Ik heb wel spierpijn in mijn rug en benen van het laminaat leggen. Ik wist niet dat dat zo zwaar was. Maar ik ben wel een beetje trots op mezelf dat ik het helemaal alleen heb gedaan!quote:Ben je een beetje tevreden over het resultaat?
Ik vond het ook echt een rotklus. De plinten vond ik wel weer iets leuker om te doen. Nu moet ik dus nog de vloer in de woonkamer gaan doen ...quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:39 schreef Walter-Ego het volgende:
Je maakt meer vorderingen dan ik. Ben benieuwd naar de foto's.Een vloer leggen is een rotklus: je zit de hele tijd op je knietjes voorover gebogen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |