abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49481567
Mijn vriend en ik hebben ons droomhuisje gekocht!

In eerste instantie zijn we op zoek gegaan naar een huurwoning. Onze eerste eis was een goede garage om de drie motoren in te zetten en nog wat ruimte over te houden om aan de motoren te knutselen. Verder wilden we het liefst zo min mogelijk buren. Een andere eis was dat het niet in ‘kindvriendelijke’ buurt zou zijn met een speeltuintje voor de deur! En dan ook nog het liefst geen eengezinsblokkendoos. En natuurlijk een open haard…..

Omdat huurwoningen met deze voorwaarden allemaal een astronomische huurprijs hebben besloot mijn vriend eens te gaan kijken naar koopwoningen. Helemaal enthousiast belde hij me op terwijl ik net boodschappen aan het doen was. ‘Ik heb het perfecte huis op marktplaats gevonden!!!’ riep hij. ‘Ja ja’, dacht ik ‘dat zal wel weer één of andere recreatiewoning zijn die we toch niet kunnen betalen’. Ik beloofde hem het adres direct op te zoeken als ik thuis was. Helaas was ik de straatnaam toen alweer vergeten…. dus ik besloot zelf maar te gaan zoeken naar een leuk huis. Op woonkrant vond ik al na vijf minuten zoeken het ideale huis. Natuurlijk direct mijn vriend gebeld en hem de link gegeven. Bleek het om hetzelfde huis te gaan!

Na de eerste bezichtiging waren we helemaal verliefd. Er moet wel heel veel aan gebeuren (nieuw dakbeschot, nieuwe keuken, nieuwe badkamer, vocht in de muren etc. ) maar, dan hebben we ook wel ons droomhuisje!

Ik heb de laatste tijd hier veel meegelezen omdat ik (nog) niet zo thuis ben in het klussen. En we moeten dus nog veel gaan doen! Bovendien zorgt dit forum echt voor héél veel inspiratie. Ik heb echt al heel veel leuke projecten gezien hier en hoop dat wij ooit ook weer een bron van inspiratie voor iemand anders kunnen zijn!

Het huis vanaf de voorkant (dit is een doodlopende straat)

De huis gezien vanaf de garage. De garage zit aan de zijkant en de tuin dus ook!

De garage dus gezien vanuit het huis.

De huiskamer/eetkamer. Aan de linkerkant van de tafel is de keuken. Die is echt héél klein en héél lelijk.. De ramen rechts van de tafel kijken uit op onze mini-veranda (1 meter diep..hahaha). Daarachter zit een weggetje naar de achterkant van de huizen die verderop in de straat staan, geen achtertuin dus!

De open haard die we graag wilden! In het rechterbovenhoekje zie je de trap die naar de bovenverdieping gaat.

De badkamer, net als de keuken heel klein en absoluut niet mijn smaak. Verder wel functioneel.

donderdag 17 mei 2007 @ 16:14:57 #2
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_49481629
Wauw, mooie huisje. Waar in Nederland is dit?
And all the things you do with it
pi_49481679
Dank je

Ik ben er ook echt helemaal verliefd op!
Het huisje staat in Roermond.
  donderdag 17 mei 2007 @ 16:22:50 #4
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_49481861
Ik hoop dat je de tuin zo laat, het ziet er heel goed uit. Moet vast een duur huisje zijn.
And all the things you do with it
pi_49482006
pi_49482048
De tuin is wel kleiner dan dat hij op de foto's lijkt hoor!
En de prijs van het huisje viel reuze mee, de huizen in Roermond zijn niet zo duur gelukkig. In Nijmegen waar ik nu woon hadden we zoiets niet kunnen betalen.

Mijn vriend en ik zijn niet van die tuinierders, dus die tuin blijft voorlopig wel zo. Ik zou alleen graag willen dat je niet door de heg heen kon kijken, dus misschien dat daar nog een schutting omheen komt!
  donderdag 17 mei 2007 @ 16:30:51 #7
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_49482103
Wat kost het als ik vragen mag?
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_49482744
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:30 schreef type_29 het volgende:
Wat kost het als ik vragen mag?
Goh, dat zien er fantastisch uit met al jullie wensen vervuld.
Wanneer krijgen jullie de sleutel ?

Succes met klussen : wij volgen het graag.
pi_49482884
Als het goed is zouden deze week de papieren van de hypotheek naar de notaris verstuurd worden! Zodra ze daar alles hebben (dus ook van de verkopende partij) kunnen we een afspraak maken. Het huis staat al leeg, dus in principe zo snel mogelijk.

We kunnen niet wachten!!!
pi_49483068
Ziet er leuk uit hoor, ook met die ramen in de woonkamer. En de tuin is ook leuk!
Succes met klussen!
pi_49484145
Ziet er erg leuk uit....!! Wat een toeval dat jullie hetzelfde huis hadden gevonden
Dat moest wel het teken zijn dat dit voor jullie was
Heel veel succes met alles!
  donderdag 17 mei 2007 @ 17:46:43 #12
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_49484307
Prachtig huis.

Badkamer ziet er m.i. best goed uit Ook niet mijn smaak, daar niet van.

Hoe groot is de tuin?
Trotse mamma :)
  Moderator donderdag 17 mei 2007 @ 18:02:38 #13
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_49484797
Huisje met heel veel potentie
Wat moet er op installatie gebied allemaal aangepakt worden ?
pi_49485657
Gefeliciteerd enzo, wat een verhaal, beide hetzelfde huis vinden. Geen 13 in een dozijn huis, maar wel een eigen tuin en garage. Perfect. Veel succes met alles wat er de komende tijd op jullie af komt. Ik begrijp dt het jullie eerste koophuis is, geniet van alles wat op jullie pad komt, het is allemaal zo leuk!
pi_49488153
Nou gefeliciteerd; ziet er leuk uit; en als je beide gelijk op hetzelfde huis valt, zit dat wel goed.
Veel klusplezier!!
  donderdag 17 mei 2007 @ 20:13:15 #16
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_49489006
ik zie alleen maar kruisjes......
pi_49491604
hey gefeliciteerd, ziet er zeker leuk uit zeg.
en een mooie tuin.
wel grappig dat jullie het zelfde huis gezien hebben,
heeft zo moeten zijn.
  donderdag 17 mei 2007 @ 21:33:53 #18
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_49492235
Wat een lief huis!
Ik kan me voorstellen dat jullie er verliefd op werden!
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 17 mei 2007 @ 21:36:33 #19
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_49492339
nu wel wat mooi!!!
pi_49493894
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 17:46 schreef Faithz het volgende:
Prachtig huis.

Badkamer ziet er m.i. best goed uit Ook niet mijn smaak, daar niet van.

Hoe groot is de tuin?
Badkamer ziet er ook nog wel redelijk uit, maar ik vind het zelf echt spuuglelijk! Bovendien is de badkamer echt heel klein (2 bij 3 meter). Het liefst wil ik een badkamer waar ik in ieder geval ook nog een kast of iets dergelijks kwijt kan voor handdoeken en mijn 100.000 verschillende shampoos enzo!
De keuken is ook nog eens heel klein. We willen dus graag de keuken op de plaats gaan maken van waar nu de badkamer + keuken + halletje is en dan de badkamer boven maken.
Ik zal dadelijk eens kijken of ik een plattegrondje kan maken zodat e.e.a. duidelijker wordt!

De grootte van de tuin weet ik eigenlijk niet precies. Ik gok zo'n 13 meter lang? De tuin loopt van breed naar smaller. Ik denk dat de tuin aan de kant van het huis 7 meter breed is en aan de kant van de garage maar 4 meter.
pi_49494232
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 18:02 schreef Vonkenboer het volgende:
Huisje met heel veel potentie
Wat moet er op installatie gebied allemaal aangepakt worden ?
Bedoel je op installatie gebied electra? (ik zie aan je naam dat dat jouw specialiteit is?)
Ik heb eigenlijk geen idee wat we allemaal tegen gaan komen. Het huis is volledig gerenoveerd in 1991, de electra is dus destijds wel helemaal vervangen. Er zit wel een wat oudere 'stoppenkast' in die ik in ieder geval graag vervangen wil hebben. Ik heb nu in mijn huis zo'n ding met van die handige schuifjes en dat wil ik daar ook. Bovendien zullen we er wel wat nieuwe groepen bij moeten maken ivm de nieuwe keuken enzo.
pi_49494561
Doodlopende straat in Roermond waar mag dat dan wel zijn?

Kapel Maasniel Leeuwen????
pi_49495160
Maasniel inderdaad
Woon je daar in de buurt?
pi_49495377
Herten

Is dat Veldje??
  Official ESF Kreviewer donderdag 17 mei 2007 @ 23:00:34 #25
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_49495464
Een huis waar alles aan verbouwd moet worden, waar zowel de keuken als de badkamer piepklein en niet je smaak zijn je droomhuis noemen... .
pi_49495705
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 23:00 schreef Kreator het volgende:
Een huis waar alles aan verbouwd moet worden, waar zowel de keuken als de badkamer piepklein en niet je smaak zijn je droomhuis noemen... .
Tuurlijk! Je droomhuis is een huis dat de mogelijkheden heeft om er precies van te maken wat je graag wilt.

Als het huis al precies zo was als ik zou willen, dus met een perfecte keuken en badkamer dan zou ik er niets aan vinden. Het is wellicht wel makkelijk omdat je niets meer hoeft te doen, maar zal evengoed nooit iets 'van jezelf' worden!

Niks is leuker dan een huis dat aan al je basisvoorwaarden voldoet en waar je verder al je creativiteit op kwijt kan.
pi_49495818
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:57 schreef Solingjan het volgende:
Herten

Is dat Veldje??
Ik ben helemaal NIET bekend in Roermond...hahaha.. Ik woon zelf nu nog in Nijmegen. 'Veldje' zegt me dus helemaal niets. Maar als je de C1000 weet te liggen dan weet je ook de straat waar ik woon!
pi_49496193
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 23:09 schreef Sleeve het volgende:

[..]

Ik ben helemaal NIET bekend in Roermond...hahaha.. Ik woon zelf nu nog in Nijmegen. 'Veldje' zegt me dus helemaal niets. Maar als je de C1000 weet te liggen dan weet je ook de straat waar ik woon!
Ja dus. Nou weet ik het. Nou daar woon je prima.
Dadelijk vlak bij a73
C1000
Verfwinkel
Gamma
Praxis
Aldi
Meubelzaken
En op loop afstand van de stad
Kortom ideale woonplek

o ja en vlak bij de stort/milieupark/kringloop Want zo te lezen worden jullie daar vaste bezoeker.
pi_49496198
En hier is dan het plattegrondje van de benedenverdieping. Daar waar nu de keuken, badkamer + halletje is willen we alle tussenmuren weghalen en er dan één grote keuken van maken.

Dit is de bovenverdieping. Het bruine is het platte dak (dat zit boven wat nu badkamer + halletje + klein kamertje is). Hier willen we een mooi dakterras van maken. Het rode is de hele bovenverdieping. Op ongeveer de helft staat een tussenmuur. De ruimte aan de kant van het 'dakterras' willen omtoveren tot badkamer en de andere kant wordt natuurlijk de slaapkamer!

[ Bericht 0% gewijzigd door Sleeve op 18-05-2007 00:11:22 ]
pi_49496336
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 23:20 schreef Solingjan het volgende:

[..]

Ja dus. Nou weet ik het. Nou daar woon je prima.
Dadelijk vlak bij a73
C1000
Verfwinkel
Gamma
Praxis
Aldi
Meubelzaken
En op loop afstand van de stad
Kortom ideale woonplek

o ja en vlak bij de stort/milieupark/kringloop Want zo te lezen worden jullie daar vaste bezoeker.
Het enige dat je wat mij betreft in dit rijtje bent vergeten is de sportschool.
Gelukkig zitten er een aantal binnen een straal van 2km.

Het is inderdaad de ideale plek, tenminste voor ons. Ik wilde namelijk per se in een stad dicht bij het centrum wonen. Mijn vriend wil juist graag een beetje meer 'rust'. Hier zit je dicht bij het centrum, maar ondertussen is het wel een hele relaxte straat en is het er wel heel rustig.

Onze makelaar zat trouwens in Herten.
pi_49496876
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 23:24 schreef Sleeve het volgende:

[..]

Het enige dat je wat mij betreft in dit rijtje bent vergeten is de sportschool.
Gelukkig zitten er een aantal binnen een straal van 2km.

Het is inderdaad de ideale plek, tenminste voor ons. Ik wilde namelijk per se in een stad dicht bij het centrum wonen. Mijn vriend wil juist graag een beetje meer 'rust'. Hier zit je dicht bij het centrum, maar ondertussen is het wel een hele relaxte straat en is het er wel heel rustig.

Onze makelaar zat trouwens in Herten.
Sportschool boven de C1000 toch.

Maar in Herten is een heeeeeeeele grote en mooie.

http://www.ilfiorehealthcenters.nl/index.asp?id=6016 Onderaan.
pi_49497051
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 23:39 schreef Solingjan het volgende:

[..]

Sportschool boven de C1000 toch.
Zit daar een sportschool???
Ik weet dus echt HELEMAAL NIETS in Roermond. Mijn vriend komt dus uit de buurt van Roermond vandaar dat ik er nu ga wonen. Voordat ik het huis kocht ben ik er misschien 10 keer geweest. Best wel gek dus om er nu ineens te gaan wonen, maar gelukkig ben ik al zo vaak verhuisd dat ik zeker ben dat ik het daar wel naar mijn zin ga hebben!
Ik ben alleen wel gezakt voor mijn inburgeringsexamen..hahaha... ik kon geen Remunj zeggen
pi_49497419
IN REMUNJ (neet te gluive)
Harrie Bonné

Refrein:
In Remunj loupe de hunj mit de kunj euver de grunj.
Neet te gluive, neet te gluive.
Neet te glui...ve.
Eine hondj kan zich neet kratse,
es d'r jeuk haet aan zien batse.
Daorom loupe hiej de hunj mit de kunj euver de grunj.
Neet te glui...ve.

Gaon ich waal ins boemele in ein of anger sjtad,
beginne ze te lache, ich weit neet euver wat.
Ich kin 't mich waal dinke, wo euver det 't geit.
Al is 't neet te gluive, 't is geweun ein feit.

Kun je alvast oefenen

http://www.limburgzingt.nl/roerm-ak.htm#31
pi_49497511
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 23:45 schreef Sleeve het volgende:

[..]

Zit daar een sportschool???
Ik weet dus echt HELEMAAL NIETS in Roermond. Mijn vriend komt dus uit de buurt van Roermond vandaar dat ik er nu ga wonen. Voordat ik het huis kocht ben ik er misschien 10 keer geweest. Best wel gek dus om er nu ineens te gaan wonen, maar gelukkig ben ik al zo vaak verhuisd dat ik zeker ben dat ik het daar wel naar mijn zin ga hebben!
Ik ben alleen wel gezakt voor mijn inburgeringsexamen..hahaha... ik kon geen Remunj zeggen
Die in Herten is best wel goed. Echt alles aanwezig. incl sauna/zwembad
Ligt bij ons schuin tegenover.
pi_49497842
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 23:55 schreef Solingjan het volgende:
IN REMUNJ (neet te gluive)
Harrie Bonné

Refrein:
Neet te gluive, neet te gluive.
Neet te glui...ve.
Eine hondj kan zich neet kratse,
es d'r jeuk haet aan zien batse.
Daorom loupe hiej de hunj mit de kunj euver de grunj.
Neet te glui...ve.

Gaon ich waal ins boemele in ein of anger sjtad,
beginne ze te lache, ich weit neet euver wat.
Ich kin 't mich waal dinke, wo euver det 't geit.
Al is 't neet te gluive, 't is geweun ein feit.

Kun je alvast oefenen

http://www.limburgzingt.nl/roerm-ak.htm#31
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Ik kan het in ieder geval wel verstaan, maar daar is dan ook alles mee gezegd...
  vrijdag 18 mei 2007 @ 00:21:08 #36
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_49498221
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:21 schreef Sleeve het volgende:

[..]

Badkamer ziet er ook nog wel redelijk uit, maar ik vind het zelf echt spuuglelijk! Bovendien is de badkamer echt heel klein (2 bij 3 meter). Het liefst wil ik een badkamer waar ik in ieder geval ook nog een kast of iets dergelijks kwijt kan voor handdoeken en mijn 100.000 verschillende shampoos enzo!
De keuken is ook nog eens heel klein. We willen dus graag de keuken op de plaats gaan maken van waar nu de badkamer + keuken + halletje is en dan de badkamer boven maken.
Ik zal dadelijk eens kijken of ik een plattegrondje kan maken zodat e.e.a. duidelijker wordt!

De grootte van de tuin weet ik eigenlijk niet precies. Ik gok zo'n 13 meter lang? De tuin loopt van breed naar smaller. Ik denk dat de tuin aan de kant van het huis 7 meter breed is en aan de kant van de garage maar 4 meter.
Heuh schat, 2m bij 3m is een vrij grote badkamer in Hollandse termen hoor
pi_49498429
OH
Ik vond de badkamer klein, maar dat is dan inderdaad ook in vergelijking met de ruimte die we in de rest van het huis hebben. De badkamer in de huurwoning waar ik nu woon is nog geen 4m2.
Mijn vriend en ik willen geen kinderen dus hebben geen behoefte aan een extra slaapkamer buiten die van onszelf. We hebben dus bijvoorbeeld op de bovenverdieping nog een ruimte over van ongeveer 25m2 om een leuke badkamer te maken
Als je naar de plattegronden kijkt die ik aan dit topic heb toegevoegd zie je dat de indeling best onlogisch is. De keuken en badkamer zijn beiden in een klein hoekje gepropt terwijl er eigenlijk genoeg ruimte is in het hele huis.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 10:07:59 #38
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_49503286
Leuk huisje

Ben benieuwd naar het vervolg.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 10:16:39 #39
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_49503443
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 00:27 schreef Sleeve het volgende:
OH
Ik vond de badkamer klein, maar dat is dan inderdaad ook in vergelijking met de ruimte die we in de rest van het huis hebben. De badkamer in de huurwoning waar ik nu woon is nog geen 4m2.
Mijn vriend en ik willen geen kinderen dus hebben geen behoefte aan een extra slaapkamer buiten die van onszelf. We hebben dus bijvoorbeeld op de bovenverdieping nog een ruimte over van ongeveer 25m2 om een leuke badkamer te maken
Als je naar de plattegronden kijkt die ik aan dit topic heb toegevoegd zie je dat de indeling best onlogisch is. De keuken en badkamer zijn beiden in een klein hoekje gepropt terwijl er eigenlijk genoeg ruimte is in het hele huis.
Leuk Hou ons op de hoogte!!

Onze eerste badkamer was ongeveer 90cm bij 4m. De tweede 1.80m bij 2.25m. De nieuwe (wij gaan in ons nieuwe huis ook een slaapkamer verbouwen tot badkamer) is 2m bij 3m

In een kamer van 2 bij 3 kunnen we in elk geval een bad, stoomcabine, toilet én wasbak kwijt Maar inderdaad wordt het wel erg vol wil je er ook nog een leuke kast bij zetten dan
pi_49505314
Hier ook 1.85 bij 2.00. Er zit een prima douchein, wastafel met badkamer meubel (kastje eronder, kastje ernaast dus) en ook nog plek voor de wasmachine. Groot genoeg voor een 2-persoonshuishouden.
pi_49505815
De badkamer is zoals die nu is ook wel functioneel hoor! Ik zou dolgelukkig geweest zijn met deze badkamer als hij in mijn huidige woning zat!

Maar in het nieuwe huis vind ik het gewoon zonde, we hebben zoveel ruimte die we eigenlijk nergens voor gaan gebruiken. Dan heb ik liever een hele grote badkamer dan een hele grote 'rommelkamer' op de bovenverdieping ofzo.

Het is natuurlijk helemaal afhankelijk van de verdere indeling van je huis en de ruimte die je hebt. En het lijkt me ook wel praktisch om de badkamer naast de slaapkamer te hebben... dan kan ik in de winter zo vanuit mijn warme badje mijn warme bedje in springen! En in de zomer zet ik lekker de deur naar het dakterras open!!!

Ik zie het al helemaal voor me
pi_49511523
het ziet er knus uit zeg ! en inderdaad met eigen smaak maak je echt je droomhuis van !
zal dit topic zeker volgen en we willen heeel veel fotos zien
  Moderator vrijdag 18 mei 2007 @ 17:32:57 #43
92034 crew  Vonkenboer
pi_49516428
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:29 schreef Sleeve het volgende:

[..]

Bedoel je op installatie gebied electra? (ik zie aan je naam dat dat jouw specialiteit is?)
Ik heb eigenlijk geen idee wat we allemaal tegen gaan komen. Het huis is volledig gerenoveerd in 1991, de electra is dus destijds wel helemaal vervangen. Er zit wel een wat oudere 'stoppenkast' in die ik in ieder geval graag vervangen wil hebben. Ik heb nu in mijn huis zo'n ding met van die handige schuifjes en dat wil ik daar ook. Bovendien zullen we er wel wat nieuwe groepen bij moeten maken ivm de nieuwe keuken enzo.
Oke op die fiets

Van ouderwetse zekeringen naar groepsautomaatjes.
Dat is nog wel een keer te doen; zit de keuken ver van de meterkast af of valt dat ook nog wel mee ?
pi_49528370
Nee, eigenlijk zit de meterkast heel dichtbij.
Als je op het plattegrondje kijkt dat ik toegevoegd heb zie je in het midden van het huis een soort van vierkant halletje (daar is ook de voordeur). Daar zit ook de meterkast.
Links van dat halletje gaat de keuken komen (daar is nu ook de keuken, alleen gaan we straks de huidige badkamer erbij trekken).
Ik hoop dat het alleen gaat blijven bij het vervangen van die ouderwetse zekerning (die op zich nog wel goed zijn hoor!)... maar ik weet natuurlijk ook wel dat je tijdens zo'n verbouwing vaak meer tegenkomt dan je van te voren verwacht!
  Moderator zaterdag 19 mei 2007 @ 10:26:02 #45
92034 crew  Vonkenboer
pi_49535053
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 23:26 schreef Sleeve het volgende:
Nee, eigenlijk zit de meterkast heel dichtbij.
Als je op het plattegrondje kijkt dat ik toegevoegd heb zie je in het midden van het huis een soort van vierkant halletje (daar is ook de voordeur). Daar zit ook de meterkast.
Links van dat halletje gaat de keuken komen (daar is nu ook de keuken, alleen gaan we straks de huidige badkamer erbij trekken).
Ik hoop dat het alleen gaat blijven bij het vervangen van die ouderwetse zekerning (die op zich nog wel goed zijn hoor!)... maar ik weet natuurlijk ook wel dat je tijdens zo'n verbouwing vaak meer tegenkomt dan je van te voren verwacht!
Zou je een globale overzichtsfoto van de meterkast willen plaatsen ?
Dan kan ik wellicht daarover wat advies geven
pi_49535440
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 10:26 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Zou je een globale overzichtsfoto van de meterkast willen plaatsen ?
Dan kan ik wellicht daarover wat advies geven
Tuurlijk! Dank je wel
Ik kan het alleen pas doen als we de sleutel van het huis hebben... en dat is hopelijk zsm... ik weet het namelijk niet uit mijn hoofd...
pi_49589926
Als het zover is kom ik wel eens kijken.
3500 euro aan isolatie materiaal vind ik voor jullie huis wel erg veel.
pi_49590214
oh, ik vond het wel meevallen...... het was trouwens tussen de 2500 en 3000
Vandaag nog even langs het huisje gereden.... hopelijk hoor ik morgen meer over een eventuele datum voor de overdracht!
pi_49604545
Yes! Ik heb de afspraak bij de notaris gemaakt... Maandag 4 juni is het zover

Ik vind het nog wel lang duren, zeker omdat dat de laatste week van mijn vakantie is (ik heb er twee weken op zitten en heb er dus nog twee tegoed).

Ach ja, nu heb ik lekker twee weken de tijd om alles hier in te gaan pakken. Verhuisdozen heb ik al gehaald, ik heb alleen nog geen zin....
  Moderator maandag 21 mei 2007 @ 13:53:16 #50
92034 crew  Vonkenboer
pi_49605605
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:26 schreef Sleeve het volgende:
Yes! Ik heb de afspraak bij de notaris gemaakt... Maandag 4 juni is het zover

Ik vind het nog wel lang duren, zeker omdat dat de laatste week van mijn vakantie is (ik heb er twee weken op zitten en heb er dus nog twee tegoed).

Ach ja, nu heb ik lekker twee weken de tijd om alles hier in te gaan pakken. Verhuisdozen heb ik al gehaald, ik heb alleen nog geen zin....
Uitstellen, uitstellen...

En dan moet alles plots nog in een week tijd gebeuren (Been there done that; van uitstel komt afstel )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')