Goh, dat zien er fantastisch uit met al jullie wensen vervuld.quote:
Badkamer ziet er ook nog wel redelijk uit, maar ik vind het zelf echt spuuglelijk! Bovendien is de badkamer echt heel klein (2 bij 3 meter). Het liefst wil ik een badkamer waar ik in ieder geval ook nog een kast of iets dergelijks kwijt kan voor handdoeken en mijn 100.000 verschillende shampoos enzo!quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:46 schreef Faithz het volgende:
Prachtig huis.
Badkamer ziet er m.i. best goed uitOok niet mijn smaak, daar niet van.
Hoe groot is de tuin?
Bedoel je op installatie gebied electra? (ik zie aan je naam dat dat jouw specialiteit is?)quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:02 schreef Vonkenboer het volgende:
Huisje met heel veel potentie![]()
Wat moet er op installatie gebied allemaal aangepakt worden ?![]()
Tuurlijk! Je droomhuis is een huis dat de mogelijkheden heeft om er precies van te maken wat je graag wilt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:00 schreef Kreator het volgende:
Een huis waar alles aan verbouwd moet worden, waar zowel de keuken als de badkamer piepklein en niet je smaak zijn je droomhuis noemen....
Ik ben helemaal NIET bekend in Roermond...hahaha.. Ik woon zelf nu nog in Nijmegen. 'Veldje' zegt me dus helemaal niets. Maar als je de C1000 weet te liggen dan weet je ook de straat waar ik woon!quote:
Ja dus. Nou weet ik het. Nou daar woon je prima.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:09 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Ik ben helemaal NIET bekend in Roermond...hahaha.. Ik woon zelf nu nog in Nijmegen. 'Veldje' zegt me dus helemaal niets. Maar als je de C1000 weet te liggen dan weet je ook de straat waar ik woon!
Het enige dat je wat mij betreft in dit rijtje bent vergeten is de sportschool.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:20 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Ja dus. Nou weet ik het. Nou daar woon je prima.
Dadelijk vlak bij a73
C1000
Verfwinkel
Gamma
Praxis
Aldi
Meubelzaken
En op loop afstand van de stad
Kortom ideale woonplek
o ja en vlak bij de stort/milieupark/kringloop Want zo te lezen worden jullie daar vaste bezoeker.
Sportschool boven de C1000 toch.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:24 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Het enige dat je wat mij betreft in dit rijtje bent vergeten is de sportschool.
Gelukkig zitten er een aantal binnen een straal van 2km.
Het is inderdaad de ideale plek, tenminste voor ons. Ik wilde namelijk per se in een stad dicht bij het centrum wonen. Mijn vriend wil juist graag een beetje meer 'rust'. Hier zit je dicht bij het centrum, maar ondertussen is het wel een hele relaxte straat en is het er wel heel rustig.
Onze makelaar zat trouwens in Herten.
Zit daar een sportschool???quote:
Die in Herten is best wel goed. Echt alles aanwezig. incl sauna/zwembadquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:45 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Zit daar een sportschool???
Ik weet dus echt HELEMAAL NIETS in Roermond. Mijn vriend komt dus uit de buurt van Roermond vandaar dat ik er nu ga wonen. Voordat ik het huis kocht ben ik er misschien 10 keer geweest. Best wel gek dus om er nu ineens te gaan wonen, maar gelukkig ben ik al zo vaak verhuisd dat ik zeker ben dat ik het daar wel naar mijn zin ga hebben!
Ik ben alleen wel gezakt voor mijn inburgeringsexamen..hahaha... ik kon geen Remunj zeggen![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:55 schreef Solingjan het volgende:
IN REMUNJ (neet te gluive)
Harrie Bonné
Refrein:
In Remunj loupe de hunj mit de kunj euver de grunj.
Neet te gluive, neet te gluive.
In Remunj loupe de hunj mit de kunj euver de grunj.
Neet te glui...ve.
Eine hondj kan zich neet kratse,
es d'r jeuk haet aan zien batse.
Daorom loupe hiej de hunj mit de kunj euver de grunj.
Neet te glui...ve.
Gaon ich waal ins boemele in ein of anger sjtad,
beginne ze te lache, ich weit neet euver wat.
Ich kin 't mich waal dinke, wo euver det 't geit.
Al is 't neet te gluive, 't is geweun ein feit.
Kun je alvast oefenen![]()
![]()
http://www.limburgzingt.nl/roerm-ak.htm#31
Heuh schat, 2m bij 3m is een vrij grote badkamer in Hollandse termen hoorquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:21 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Badkamer ziet er ook nog wel redelijk uit, maar ik vind het zelf echt spuuglelijk! Bovendien is de badkamer echt heel klein (2 bij 3 meter). Het liefst wil ik een badkamer waar ik in ieder geval ook nog een kast of iets dergelijks kwijt kan voor handdoeken en mijn 100.000 verschillende shampoos enzo!
De keuken is ook nog eens heel klein. We willen dus graag de keuken op de plaats gaan maken van waar nu de badkamer + keuken + halletje is en dan de badkamer boven maken.
Ik zal dadelijk eens kijken of ik een plattegrondje kan maken zodat e.e.a. duidelijker wordt!
De grootte van de tuin weet ik eigenlijk niet precies. Ik gok zo'n 13 meter lang? De tuin loopt van breed naar smaller. Ik denk dat de tuin aan de kant van het huis 7 meter breed is en aan de kant van de garage maar 4 meter.
Leukquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:27 schreef Sleeve het volgende:
OH
Ik vond de badkamer klein, maar dat is dan inderdaad ook in vergelijking met de ruimte die we in de rest van het huis hebben. De badkamer in de huurwoning waar ik nu woon is nog geen 4m2.
Mijn vriend en ik willen geen kinderen dus hebben geen behoefte aan een extra slaapkamer buiten die van onszelf. We hebben dus bijvoorbeeld op de bovenverdieping nog een ruimte over van ongeveer 25m2 om een leuke badkamer te maken
Als je naar de plattegronden kijkt die ik aan dit topic heb toegevoegd zie je dat de indeling best onlogisch is. De keuken en badkamer zijn beiden in een klein hoekje gepropt terwijl er eigenlijk genoeg ruimte is in het hele huis.
Oke op die fietsquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:29 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Bedoel je op installatie gebied electra? (ik zie aan je naam dat dat jouw specialiteit is?)
Ik heb eigenlijk geen idee wat we allemaal tegen gaan komen. Het huis is volledig gerenoveerd in 1991, de electra is dus destijds wel helemaal vervangen. Er zit wel een wat oudere 'stoppenkast' in die ik in ieder geval graag vervangen wil hebben. Ik heb nu in mijn huis zo'n ding met van die handige schuifjes en dat wil ik daar ook. Bovendien zullen we er wel wat nieuwe groepen bij moeten maken ivm de nieuwe keuken enzo.
Zou je een globale overzichtsfoto van de meterkast willen plaatsen ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:26 schreef Sleeve het volgende:
Nee, eigenlijk zit de meterkast heel dichtbij.
Als je op het plattegrondje kijkt dat ik toegevoegd heb zie je in het midden van het huis een soort van vierkant halletje (daar is ook de voordeur). Daar zit ook de meterkast.
Links van dat halletje gaat de keuken komen (daar is nu ook de keuken, alleen gaan we straks de huidige badkamer erbij trekken).
Ik hoop dat het alleen gaat blijven bij het vervangen van die ouderwetse zekerning (die op zich nog wel goed zijn hoor!)... maar ik weet natuurlijk ook wel dat je tijdens zo'n verbouwing vaak meer tegenkomt dan je van te voren verwacht!
Tuurlijk! Dank je welquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:26 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Zou je een globale overzichtsfoto van de meterkast willen plaatsen ?
Dan kan ik wellicht daarover wat advies geven![]()
Uitstellen, uitstellen...quote:Op maandag 21 mei 2007 13:26 schreef Sleeve het volgende:
Yes! Ik heb de afspraak bij de notaris gemaakt... Maandag 4 juni is het zover
Ik vind het nog wel lang duren, zeker omdat dat de laatste week van mijn vakantie is (ik heb er twee weken op zitten en heb er dus nog twee tegoed).
Ach ja, nu heb ik lekker twee weken de tijd om alles hier in te gaan pakken. Verhuisdozen heb ik al gehaald, ik heb alleen nog geen zin....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |