Altijd leuk om eens na te lezen nadat je de epi gezien hebt...quote:Op maandag 21 mei 2007 02:31 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
ja die is goed he :-)
volgens mij hebben maar weinig mensen die gelezen maar ik denk echt dat "right ie on the money" is.
Vooral als ze er naast zittenquote:Op maandag 21 mei 2007 14:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Altijd leuk om eens na te lezen nadat je de epi gezien hebt...
misschien het jeugdvriendinnetje van benquote:Op maandag 21 mei 2007 17:47 schreef TwyLight het volgende:
Lijkt me niet, ze zijn vrij jong en dan zouden ze daar als kinderen hebben gezeten.
maar goed het blijft lost dus het zou best kunnen.
zou wel vet zijn imo
Hij lijkt er ook wel wat op.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:52 schreef Shrien het volgende:
Ik zat net nog even geschiedenis te leren voor mn examen morgen.. Kom ik opeens de man John Locke tegen, schijnt ook n historisch figuur te wezen.
Goh dat wisten we nog nietquote:Op maandag 21 mei 2007 17:52 schreef Shrien het volgende:
Ik zat net nog even geschiedenis te leren voor mn examen morgen.. Kom ik opeens de man John Locke tegen, schijnt ook n historisch figuur te wezen.
Wow. Voor je het weet blijkt Rousseau nog een of andere filosoof te zijn! Of David Hume! Of Edmund Burke!quote:Op maandag 21 mei 2007 17:52 schreef Shrien het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wow. Voor je het weet blijkt Rousseau nog een of andere filosoof te zijn! Of David Hume! Of Edmund Burke!
Ben was toch al volwassen toen de rest van Dharma werd uitgemoord? Dus zo heel lang geleden hoeft dat niet te zijn, een paar jaar misschien. Vraag is natuurlijk wel hoe die mensen het in dat onderwaterstation hebben volgehouden zo lang...quote:Op maandag 21 mei 2007 17:47 schreef TwyLight het volgende:
Lijkt me niet, ze zijn vrij jong en dan zouden ze daar als kinderen hebben gezeten.
maar goed het blijft lost dus het zou best kunnen.
zou wel vet zijn imo
ik vindet gek dat die andere kerel (die ben in het bos buiten het hek tegenkwam als kind) toen ook al volwassen was, en nu nog net zo oud terwijl ben wèl ouder is gewordenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben was toch al volwassen toen de rest van Dharma werd uitgemoord? Dus zo heel lang geleden hoeft dat niet te zijn, een paar jaar misschien. Vraag is natuurlijk wel hoe die mensen het in dat onderwaterstation hebben volgehouden zo lang...
Als 1 van die 2 echt Bens vriendin is kan hij stiekem af en toe die onderzeeër heen en weer gestuurd hebben.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben was toch al volwassen toen de rest van Dharma werd uitgemoord? Dus zo heel lang geleden hoeft dat niet te zijn, een paar jaar misschien. Vraag is natuurlijk wel hoe die mensen het in dat onderwaterstation hebben volgehouden zo lang...
Eindelijkquote:
Podcasts? Waarom dat?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:11 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Moet je rechten gaan studeren, dan behandel je ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |