quote:Op zaterdag 19 mei 2007 07:47 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Was dit een domme reactie?.. even denken,.. JA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
Anders lees je het topic ffquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:11 schreef Florian_ het volgende:
volgens inside info was die gast autistisch ofzo
maar ik blijf hem een ego vinden![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 13:46 schreef BrauN het volgende:
Dit issie trouwens, de sfeerverzieker!
[afbeelding]
maar als er geen VMBOers meer zijn dan zijn er dus veel openstaande kutbaantjes en voila de cirkel is rond.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:24 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee, buitenlanders pikken banen in, VMBOers niet![]()
O mên ik zou toch een partij graag een X-je voor mn username zetten, maar dat kan nou eenmaal niet op Fokquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:26 schreef Mattt het volgende:
Dit bewijst maar weer is het niveau van FOK!.
Het is gewoon te triest voor woorden , zélfmoord plegen is inderdaad het meest egoistische wat je kan doen , maar een 17 jarige jongen die waarschijn. niet lekker in zijn vel zit gun ik dit zeker niet , maar vooral de respectloze reacties, daar doel ik op , en daar kots ik opquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:30 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
O mên ik zou toch een partij graag een X-je voor mn username zetten, maar dat kan nou eenmaal niet op Fok
met zo'n pleuris kop, zou ik ook proberen te "vliegen"quote:Op zondag 20 mei 2007 13:46 schreef BrauN het volgende:
Dit issie trouwens, de sfeerverzieker!
[afbeelding]
Ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:32 schreef Mattt het volgende:
[..]
Het is gewoon te triest voor woorden , zélfmoord plegen is inderdaad het meest egoistische wat je kan doen , maar een 17 jarige jongen die waarschijn. niet lekker in zijn vel zit gun ik dit zeker niet , maar vooral de respectloze reacties, daar doel ik op , en daar kots ik op.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:32 schreef Mattt het volgende:
[..]
Het is gewoon te triest voor woorden , zélfmoord plegen is inderdaad het meest egoistische wat je kan doen , maar een 17 jarige jongen die waarschijn. niet lekker in zijn vel zit gun ik dit zeker niet , maar vooral de respectloze reacties, daar doel ik op , en daar kots ik op.
Mooie spaanse dames mee terug!quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:18 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zelfmoordemigratie.Ik zie d'r op zich nog wel een handeltje in ook. Touringcars vol wanhopigen af en aan laten rijden naar Spanje. Of nee, alleen aan, want af dan zijn ze leeg natuurlijk.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:26 schreef Skv het volgende:
Ik ga ook zelfmoord plegen..
Zie het allemaal totaal niet meer zitten.
FF tandjes op elkaar en doorzettenquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:35 schreef Skv het volgende:
Ik heb er het lef toch niet voor. Het leven heeft zoveel moois te bieden..
Toch?
Nee vast niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:35 schreef Skv het volgende:
Ik heb er het lef toch niet voor. Het leven heeft zoveel moois te bieden..
Toch?
Lloret zuigt. Pauperoord.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:37 schreef kyraaa het volgende:
Tsjah, ik zou ook zelfmoord plegen in malgrat da mar....
Lloret is namelijk veel leuker![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |