Deze plaat was het begin van het afglijden van de band denk ik..quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Krezip old style. Net vóór en net na het bekend worden van Krezip een keer of 11, 12 naar een concert geweest. Toen was dat nog erg leuk
.
Mwah. Die is gewoon kapot gedraaid. Daar hebben ze nog een aantal leuke nummers gemaakt, maar het recente werk ... mwah, nee, dankje.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:29 schreef Glacier het volgende:
[..]
Deze plaat was het begin van het afglijden van de band denk ik..
jammer dat Tokyo Hotel zo'n slap aftreksel van K's Choice is en dat ze het ook nog draaien op 3FMquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb echt ineens kippenvel![]()
Die stem van Sarah Bettens, ik kan me geen mooiere stem van een zangeres bedenken
ze hebben een hele trouwe schare fans die ze altijd in dit soort lijsten weten te krijgenquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:23 schreef TheVulture het volgende:
Deze staat ook wel verrassend in de lijst: A Balladeer... leuk bandje maar om nu al van een klassieker te spreken
quote:
Neuh, nauwelijksquote:Het is heerlijk weer hier in Turkije![]()
Hoew is het daar en op 3fm ? hebiknog iets gemist ?
Van die smsjes krijg ik ook van een vriendin van me, die zit er ook.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:34 schreef DaMook het volgende:
Goedemiddag allemaal
Het is heerlijk weer hier in Turkije![]()
Hoew is het daar en op 3fm ? hebiknog iets gemist ?
Duet I Alone (van Live) van Anouk en Sarah Bettens is ook mooiquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:35 schreef TheVulture het volgende:
Sarah Bettens heb ik ook een keer bij De Vrienden van Amstel Live samen met Roger van Intwine gehoord, daar deden ze I'm not an addict... zo mooi
Ach volgende week is het hier ook weer 20+ met veel zonquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Van die smsjes krijg ik ook van een vriendin van me, die zit er ook.![]()
laat dat maar voor juni over, nu wil ik een beetje koud mei weer, kan ik tenminste goed lerenquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach volgende week is het hier ook weer 20+ met veel zon
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Duet I Alone (van Live) van Anouk en Sarah Bettens is ook mooi.
ik gun de mensen op PP wel goed weerquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:37 schreef borisz het volgende:
[..]
laat dat maar voor juni over, nu wil ik een beetje koud mei weer, kan ik tenminste goed leren![]()
precies, ik wil in de zon liggen en muziek luisterenquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik gun de mensen op PP wel goed weer
Thanxquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik gun de mensen op PP wel goed weer
Gelukkigquote:
quote:40 Queen A NIGHT AT THE OPERA
41 Kaiser Chiefs EMPLOYMENT
Gelukkig want dan ben ik weer terugquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Briljante plaat al had ik het niet erg gevonden als ze hadden gekozen voor een wat minder vaak gedraaide plaat.quote:
Duurt lang equals Plas pauze..quote:
Ze geven volgende week toch gewoon 19 a 20 graden en licht wisselvallig? Waar haal jij je weerbericht? Dat weerbericht wil ik ook!quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af ! Als ik Domien de vorige keer goed heb begrepen dan is het een producer in opleiding (stagiaire).quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Duurt lang equals Plas pauze..
Edit: Wie is die mooie dame in de studio bij Paul?
quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:16 schreef Toad het volgende:
Goh, dat er nog geen opmerking is gemaakt over de producer van Paul.
Edit: o, ik ben al te laat zie ik.
Of dit is een vervanger van Kinie want die heb ik nog niet gezien en dan zit de stagiare buiten het beeld van de cam of zij is het wel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:23 schreef Toad het volgende:
Volgens mij is dit iemand anders...
Keane, stiekem gewoon heel tof.
Ik twijfel ook sterk hoor, maar ze is wel te gek bezig ! Meezingen op The Kooks en lekker meewingen op de klanken van Franz Ferdinandquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:37 schreef Toad het volgende:
The Kooks!![]()
Ik vrees dat ik straks tussen de gillende meisjes sta op Pinkpop.Zo te zien vindt de producer van Paul het ook leuk nummer.
Hans, ik begin te twijfelen. Het zou toch best 'ns de stagiaire kunnen zijn (niet omdat ze van The Kooks houdt hoor).
Dan waren we daar samen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Vorig jaar naar het concert geweest in de HMH. Dat was echt schitterend!![]()
Ja klopt, vorig jaar heeft ze dat ontdekt ofzo...quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben verhuisdozen aan het inpakken geslagen maar hoorde ik nou goed daarstraks dat Katie Melua op vrouwen valt
Yep.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben verhuisdozen aan het inpakken geslagen maar hoorde ik nou goed daarstraks dat Katie Melua op vrouwen valt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |