you're cutequote:Op donderdag 17 mei 2007 13:55 schreef IedeK. het volgende:
Ik wilde deze foto wel even laten zien aan jullie, ik met m'n kleine projectje voor het vak CKV.
We moeten CKV dit jaar afsluiten en we moesten iets ter afsluiting maken wat met CKV te maken heeft.
Ik heb gekozen voor zo'n clapperboard die ze bij films gebruiken, dit omdat we met onze klas (waarschijnlijk) een film gaan maken.
[afbeelding]
![]()
is Astrid er een keer mis ik hetquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:53 schreef -Hans- het volgende:
Moi rubbereend
In The Endblijft mooi!
Hahaha Rob zet Astrid nog even op haar plaats
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, je mist er niks aan hoor.
ownee, jij vond haar wel leuk he.
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:
Och, over een uurtje is de podcast beschikbaar.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is Astrid er een keer mis ik het![]()
Het huidige werk is gewoon crap vind ik, de oude platen zijn wel goedquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:12 schreef Toad het volgende:
Ik ben een beetje peppersmoe.
quote:
Dat is het nog niet..maar ik vind het een betere keus dan een album van Van Velzen..quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:23 schreef TheVulture het volgende:
Deze staat ook wel verrassend in de lijst: A Balladeer... leuk bandje maar om nu al van een klassieker te spreken
Ik vind Krezip nog steeds leukquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Krezip old style. Net vóór en net na het bekend worden van Krezip een keer of 11, 12 naar een concert geweest. Toen was dat nog erg leuk
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |