Beter lezen (of je voelt je aangesproken en je bent echt een ongewassen kraker) en zeg jij maar niks; Ik zou m'n hond er nog niet op laten schijtenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:21 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Alsof ik iemand met zo'n chagrijnige kutkop als de jouwe ook maar een blik waardig keur, iemand doodgegaan ofzo? Hoe durf je me smerig te noemen?![]()
Moet er eerlijk gezegt niet aan denken mijn edele deel in een ontplofte mol, zo een naar vis stinkende open wond te proppen, maar heb je een broertje?quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:21 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Alsof ik iemand met zo'n chagrijnige kutkop als de jouwe ook maar een blik waardig keur, iemand doodgegaan ofzo? Hoe durf je me smerig te noemen?![]()
En hij is de Hyperintelligent.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon neuken, en gelijk heb je, dom neukt goed, en zij moet fabuleus zijn
Je hebt gelijk, die twee moet sex hebben, dan komt het behang van de muren.quote:
Hmm, waar heb jij die foto's gevonden danquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:29 schreef Apropos het volgende:
Maar Fleur, om eens de teneur van mijn voorgangers, waarvan er een homofiel is, te doorbreken: goede kont, aardige tepels en een hemels fris gezicht!
Veel fokkers zijn nou eenmaal snel tevredenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:32 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Hmm, waar heb jij die foto's gevonden dan![]()
Ow, je bent zo'n typje dat vind dat vrouwen niet beoordeeld mogen worden op hun uiterlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:38 schreef Fleurezeur het volgende:
Och nee, ik gooi eigenlijk zelf nooit mijn charmes in de strijd in discussies ( alhoewel ze in topconditie zijn), dat is een beetje beneden mijn stand![]()
Precies! Als ik sommige mannelijke FOK!-ers hier bijvoorbeeld op uiterlijk zou beoordelen, dan was ik nieteens op hun berichtjes ingaan, onder mijn standquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:40 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ow, je bent zo'n typje dat vind dat vrouwen niet beoordeeld mogen worden op hun uiterlijk![]()
Dan beter de anus, ja!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Moet er eerlijk gezegt niet aan denken mijn edele deel in een ontplofte mol, zo een naar vis stinkende open wond te proppen, maar heb je een broertje?
Je was toch een boerenmeisjequote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:42 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Precies! Als ik sommige mannelijke FOK!-ers hier bijvoorbeeld op uiterlijk zou beoordelen, dan was ik nieteens op hun berichtjes ingaan, onder mijn stand.
Haar goede punten waren ook ver te zoeken. Onbelangrijke details.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:45 schreef cultheld het volgende:
Volgens mij begon ze zelf, nadat ik een opmerking over krakerstypes maakte.
Ik geloof dat hij het over een heel andere periode had dan jij. Tevens klopt er niets van je West- en Oost-Duitsland verhaal. Dat bestond namelijk toen niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als je eens naar je kameraatje kijkt, zie jij dat hij de vergelijking tussen zuid afrika en duitsland trekt, en die klopt niet. treffend dat je er dan mij op aanspreekt...
Zelfkennis is oké. In een willekeurige skihut-discotheek ergens in het Westland zou ze niet opvallenquote:
En zodra iemand er tegeningaat wordt je persoonlijk aangevallenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:49 schreef Commensaal het volgende:
Dit topic bewijst maar weer eens mijn stelling dat minstens 2/3e van de Nederlanders racist is![]()
En jij niet in een willekeurig rouwcentrum, zelfs niet in een graftombe, je punt is ?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zelfkennis is oké. In een willekeurige skihut-discotheek ergens in het Westland zou ze niet opvallen. Perfect voor de average Joe.
Een lening aangaan is wel aan te raden dan. Je schuld is een week later toch niets meer waardquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:54 schreef soylent het volgende:
Inflatie is geniaal. Ik was met m'n ouders in Bled toen de Joegoslavische economie daar naar de kenker ging begin jaren 90. M'n zusje en ik kregen elke dag het equivalent van 1 gulden als zakgeld. Aan het begin konden we een ijsje met 3 bolletjes ervoor kopen, drie weken later een ijsje met 10 bolletjes![]()
Tevens waren er die week nieuwe biljetten uitgekomen van 1 miljoen dinar of zo
Toch schijnt het verlenen van micro creditten wel te werken. Of het ik het niet begreen en is dit één grote hoax?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Een lening aangaan is wel aan te raden dan. Je schuld is een week later toch niets meer waard![]()
Mijn punt is dat je simpel bent.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:51 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
En jij niet in een willekeurig rouwcentrum, zelfs niet in een graftombe, je punt is ?
Dat kan pas als een land het eigendomsrecht van het individu erkent. In de meeste Afrikaanse landen is dit niet het geval. Bovendien komt hier de Afrikaanse mentaliteit naar voren. Geef ze een microkrediet voor een naaimachine en drie jaar later komen ze voor een nieuwe, want ze hebben geen geld opzij gelegd voor onderhoud/vervanging. Het werkt dus maar zeer beperkt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:57 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Toch schijnt het verlenen van micro creditten wel te werken. Of het ik het niet begreen en is dit één grote hoax?
Hooguit aandoenlijk.quote:
Ahem goed, ik ben simpel. Als simpel zijn zo is als ik ben ervaar ik het niet als straf, met mijn uitstekende toekomstperspectieven en misschien wel een master in het verschiet over een paar jaar! Laat mij dan maar lekker simpel zijn, veel plezier op partyflock feestjes hèquote:
Mooi, een concreet iets waar de westerse wereld zich voor in kan zettenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:59 schreef Fastmatti het volgende:
Dat kan pas als een land het eigendomsrecht van het individu erkent. In de meeste Afrikaanse landen is dit niet het geval.
Wij hebben geleerd te sparen, als onderdeel van onze cultuur, bovendoen sparen we vooral als we iets over hebben. Dat de naaimachine mevrouw niet heeft leren sparen, kan zij daar iets aan doen? Of kunnen we wellicht helpen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:59 schreef Fastmatti het volgende:
Bovendien komt hier de Afrikaanse mentaliteit naar voren. Geef ze een microkrediet voor een naaimachine en drie jaar later komen ze voor een nieuwe, want ze hebben geen geld opzij gelegd voor onderhoud/vervanging. Het werkt dus maar zeer beperkt.
Dank jequote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:02 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ahem goed, ik ben simpel. Als simpel zijn zo is als ik ben ervaar ik het niet als straf, met mijn uitstekende toekomstperspectieven en misschien wel een master in het verschiet over een paar jaar! Laat mij dan maar lekker simpel zijn, veel plezier op partyflock feestjes hè![]()
Je stand?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:38 schreef Fleurezeur het volgende:
Och nee, ik gooi eigenlijk zelf nooit mijn charmes in de strijd in discussies ( alhoewel ze in topconditie zijn), dat is een beetje beneden mijn stand![]()
Nou moet je niet jaloers worden hoor, je mag best een keertje een kijkje komen nemen . Veel natuur, vriendelijkheid en rustgevende elementen alom.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je stand?
Je bedoelt beschermd op het platteland opgevoed in blank dorpje door pappa alles betaald leventje?
Bij mijn oma naast heeft een poosje een familie uit Kameroen gewoond. Ze kregen een eensgezinswoning in een leuke rustige buurt, een huisje voor henzelf dus, iets om tot bloei te brengen zoals jij dat zo mooi zegt. Nou, een kleine acht maanden later kwam er een ploeg van mannen in witte pakken, om het pand van onder tot boven te ontsmetten. De babyluiers vol stront lagen door het hele huis, het ongedierte tierde er welig en de bewoners waren met de noorderzon vertrokken, een half jaar huurachterstand en een onbewoonbaar pand achterlatend.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:19 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Nou, stel dat de VN Afrika zo zal verdelen dat iedere stam/ ieder volk een eigen landje krijgt, dan zullen die mensen zich misschien harder inzetten voor verbeteringen? Het is dan ,,hun" land, ze hebben iets voor zichzelf, en willen het dan denk ik tot bloei brengen. Al kan ik er natuurlijk helemaal naast zitten.![]()
Mja dat is niet erg netjes, maar als één familie nou zo doet, kun je toch niet zeggen dat alle/ het merendeel van de mensen in Afrika zo zijn? Ik vind dat je een erg generaliserende kijk erop hebt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Bij mijn oma naast heeft een poosje een familie uit Kameroen gewoond. Ze kregen een eensgezinswoning in een leuke rustige buurt, een huisje voor henzelf dus, iets om tot bloei te brengen zoals jij dat zo mooi zegt. Nou, een kleine acht maanden later kwam er een ploeg van mannen in witte pakken, om het pand van onder tot boven te ontsmetten. De babyluiers vol stront lagen door het hele huis, het ongedierte tierde er welig en de bewoners waren met de noorderzon vertrokken, een half jaar huurachterstand en een onbewoonbaar pand achterlatend.
Nee, die mensen kunnen niks tot bloei brengen, ze maken letterlijk overal een teringzooi en hebben totaal geen plichtsbesef. Varkens zijn het.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:13 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Nou moet je niet jaloers worden hoor, je mag best een keertje een kijkje komen nemen . Veel natuur, vriendelijkheid en rustgevende elementen alom.![]()
Oh ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:13 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Nou moet je niet jaloers worden hoor, je mag best een keertje een kijkje komen nemen . Veel natuur, vriendelijkheid en rustgevende elementen alom.![]()
Heb je je ook afgevraagd of die mensen wellicht niet weten dat het anders moet? Begeleiding? Uitleg? Als ze zo opgegroeid zijn verander je dat niet zomaar! (wellicht niet eens met af en toe begeleiding).quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Bij mijn oma naast heeft een poosje een familie uit Kameroen gewoond. Ze kregen een eensgezinswoning in een leuke rustige buurt, een huisje voor henzelf dus, iets om tot bloei te brengen zoals jij dat zo mooi zegt. Nou, een kleine acht maanden later kwam er een ploeg van mannen in witte pakken, om het pand van onder tot boven te ontsmetten. De babyluiers vol stront lagen door het hele huis, het ongedierte tierde er welig en de bewoners waren met de noorderzon vertrokken, een half jaar huurachterstand en een onbewoonbaar pand achterlatend.
Nee, die mensen kunnen niks tot bloei brengen, ze maken letterlijk overal een teringzooi en hebben totaal geen plichtsbesef. Varkens zijn het.
Zie hier een nazaat van de domineescultuur.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:18 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Heb je je ook afgevraagd of die mensen wellicht niet weten dat het anders moet? Begeleiding? Uitleg? Als ze zo opgegroeid zijn verander je dat niet zomaar! (wellicht niet eens met af en toe begeleiding).
Als ze niet eens weten dat je huur moet betalen en dat je vuile luiers in een vuilnisbak gooit dan is er met die mensen geen land te bezeilen, sterker nog, dan zijn ze in Nederland niet op hun plaats. terug naar de apenheul met die smeerpijpen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:18 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Heb je je ook afgevraagd of die mensen wellicht niet weten dat het anders moet? Begeleiding? Uitleg? Als ze zo opgegroeid zijn verander je dat niet zomaar! (wellicht niet eens met af en toe begeleiding).
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:13 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Als je mensen met teveel in een klein hokje zet, gebeurd er hetzelfde als met ratten: ze vallen elkaar aan. Ga lekker buiten spelen jij en zorg dat je wat frisse lucht krijgtquote:
Waarom? Waarom zou ik me blootstellen aan de stad als die me niet kan bekoren?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh ongetwijfeld.
En in die omgeving heb je nogal een vertekend beeld van de realiteit.
Misschien eens tijd om een tijdje elders te gaan wonen, kom je er vanzelf achter hoe 'liefde en respect' je dagelijkse omgang zullen gaan verrijken
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zie hier een nazaat van de domineescultuur.
Een dominee preekt hel en verdoemenis, da's wat heel andersquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als ze niet eens weten dat je huur moet betalen en dat je vuile luiers in een vuilnisbak gooit dan is er met die mensen geen land te bezeilen, sterker nog, dan zijn ze in Nederland niet op hun plaats. terug naar de apenheul met die smeerpijpen.
Het wordt toch een kraakpandquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:21 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Waarom? Waarom zou ik me blootstellen aan de stad als die me niet kan bekoren?
Maar leg mij eens uit wat die mensen hier in de eerste plaats komen doen? Ik weet toevallig dat ze behalve Frans verder geen taal spraken waarmee ze zich in Nederland verstaanbaar konden maken, en nou is Frans natuurlijk ook niet meteen aanvaardbaar, ze werkten niet, en hadden geen enkel vooruitzicht op werk in de toekomst, en dan maken ze ook nog eens een ongelofelijke teringzooi van hun eigen woonruimte. Wat moet Nederland in hemelsnaam met zulke nutteloze mensen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:22 schreef winterapfel het volgende:
[..]
[..]
Een dominee preekt hel en verdoemenis, da's wat heel anders![]()
Tuurlijk weten ze dat niet, hoe kunnen ze dat weten? En zoiets verander je niet zomaar, dat kun je alleen terplekke doen door ze proberen de voordelen uit te leggen (al zal dat moeilijk zijn in hun omstandigheden), dat los je in elk geval niet op door ze aan hun lot over te laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |